ဒုကၡနဲ႔လူ အတူတူပဲလို႔ ေထရ၀ါဒက ဆိုပါတယ္။ သတၱ၀ါေလာကနဲ႔၊ လူကိုခြဲျခားမသိေတာ့ ဒုကၡေရာက္ၿပီဆိုရင္ ဒုကၡနဲ႔ ဒုကၡခံရတဲ့လူမကြဲေတာ့ဘူး။

လူေရာဂါရရင္ လူဒုကၡေရာက္တယ္ေျပာရတယ္။ အဲသည္မွာ လူဟာေရာဂါနဲ႔လူကိုအတူလို႔ထင္ေနေပမယ့္ ေဆးဆရာဆီအပ္တဲ့အခါ ဆရာက ေရာဂါဟာ လူမဟုတ္ဘူး အသိေပးၿပီး လူဆီကေရာဂါကိုထြက္သြားေအာင္လုပ္ေပးတယ္။

ေရာဂါရလို႔ ဒုကၡေရာက္တဲ့လူဆီမွာ လူဟာ ဒုကၡ မဟုတ္ဘဲ ေရာဂါပဲ ဒုကၡျဖစ္တာေပၚလြင္တယ္။ လူကေတာ့ ဒုကၡကို ခံရတဲ့သူပဲေပါ႔။ ဒုကၡနဲ႔ ဒုကၡခံရသူဟာ ကြဲရလိမ့္မယ္။ ဒုကၡဟာ ဒုကၡခံရမွာ မဟုတ္ဘဲ ၊ ဒုကၡခံရတာဟာလည္း ဒုကၡ မဟုတ္ဘူးလို႔ေပါ႔။

လူဒုကၡေရာက္တယ္လို႔ေျပာရင္ လူနဲ႔ဒုကၡ အတူျဖစ္ေနမယ္။ လူမွာ ဒုကၡေရာက္တယ္ဆိုမွ လူက ဒုကၡရဲ႕ အေရာက္ခံေနရာ၊ ဒုကၡဟာ လူဆီမွာ ေရာက္တဲ့အရာ၊ သည္လိုကြဲျပားမယ္။

လူ႔အျဖစ္ရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းေတြျဖစ္တဲ့ ရုပ္ဓါတ္၊ နာမ္ဓါတ္ေတြဟာ ဥပါဒ္ ၊ဌီ ၊ ဘင္ေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေနတာေတြပါပဲ၊ ဒါေတြဟာ ဒုကၡေတြေပါ႔လို႔ အဘိဓမၼာထုတ္ေနၾကပါတယ္။

အဲဒီလို ဒုကၡနဲ႔လူ အတူမဟုတ္တာကို သိလိုက္ရေတာ့ ဒုကၡနဲ႔လူ အတူတူဆိုတဲ့ ေထရ၀ါဒကေန ႏႈတ္ထြက္ရျခင္းအေၾကာင္း အပိုင္းအစျဖစ္ခဲ့ရၿပီေပါ႔။

About အရိယသစၥာခရီးသည္

has written 5 post in this Website..