ၿပီးခဲ့တဲ့ ဇူလိုင္ ၁၁ ရက္ေန႔က ဆရာေလး အင္ဇာဂီက ငါတို႔ဂီတ ဆိုတဲ့ ပို႔စ္ေလးတင္ခဲ့ပါတယ္။
အခုပို႔စ္က အဲဒီ ပို႔စ္ကို အားျဖည့္ေပးတဲ့ သေဘာပါဗ်ာ။

ဇူလိုင္ လ ၂၄ ရက္ေန႔မွာ အသစ္ျပန္လည္ဖြဲ႕စည္းမယ့္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဂီတအစည္းအရံုးမွာ ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာ ထည့္သြင္းဖြဲ႕စည္းေပးဖုိ႔
လူငယ္ဂီတသမားေတြက ၀ိုင္း၀န္းေတာင္းဆိုေနၾကပါတယ္။ အဲဒါကို လက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံဂီတအစည္းအရံုးဗဟိုေကာ္မတီက ပယ္ခ်ထားခဲ့ပါတယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ ဂီတအစည္းအရံုးသစ္ကို ျပန္လည္ဖြဲ႕စည္းရာတြင္ အမႈေဆာင္အဖဲြ႕၀င္ ၅၀ ဦး ႏွင့္ဖဲြ႕စည္းသြားမည္ျဖစ္ၿပီး
မဟာဂီတ အလႊာအတြက္ အဆိုႏွင့္အတီး ၁၀ ဦး၊ ကာလေပၚ အလႊာအတြက္ ေရးဆိုတီး ၁၅ ဦး၊ စတီရီယို အလႊာအတြက္ေရး ဆုိတီး ၁၅ ဦး၊
ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိအလႊာအတြက္ ငါးဦး၊ စက္မႈအလႊာ အတြက္ ငါးဦးတို႔ကို ေရြးခ်ယ္သြားမည္ဟု သိရသည္။

ယေန႔ မ်ားျပားလွတဲ့ FM ေရဒီယို စေတရွင္က သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ထုတ္လႊင့္ရင္ တစ္ပုဒ္ သံုးရာက်ပ္ႏႈန္းသာ ေပးရတာေတြ၊
Ring Tone ကုမၸဏီေတြက ဖုန္းျမည္သံ အသံုးျပဳရာမွာ နစ္နာခဲ့တာေတြ အတြက္ လက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံ ဂီတအစည္းအရံုးႀကီးက
ထိထိေရာက္ေရာက္ ကာကြယ္မေပးႏိုင္ဘူးလို႔ လူငယ္ဂီတသမားေတြက ေျပာဆိုေနခဲ့ၾကပါယတ္။
အဲဒီ ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဂ်ာနယ္ေတြထဲမွာ ထည့္သြင္း ေဖၚျပခဲ့ၾကတဲ့ ဂီတသမားလူငယ္လူႀကီး ေတြရဲ႕စကားေလးေတြကို
စုစည္းေပးလိုက္ပါတယ္။
လူငယ္ပရိသတ္ အခိုင္အမာရွိေနတဲ့ BIGBAG အဖြဲ႕၀င္ ေဒါက္တာ ဟန္ထူးလြင္ေခၚ က်ားေပါက္ ရဲ႕ စကားေလးကို အရင္ဆံုးေဖၚျပလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။

ကြ်န္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတအစည္းအရံုးက ေႏွးေနတယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေတာင္းဆိုတာက အဓိကက RIGHT ေပါ့။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ရပိုင္ခြင့္ေတြ လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြကို မွန္မွန္ကန္ကန္ ကာကြယ္ႏိုင္ဖို႔ပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ အခုအခ်ိန္က တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္
အႏိုင္အရံွဳးတြက္ရမယ့္အခ်ိန္မဟုတ္ဘူး။ လူငယ္ကိုလည္း သူနဲ႔သင့္တဲ့ ေနရာေပးရမွာပဲ။ ဥပမာ – iPop ေတြ၊ iTune ေတြေခတ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က
Represent လုပ္ၿပီး ကိုယ့္သီခ်င္းကို ကိုယ္ပိုင္တယ္ ဆိုၿပီး တစ္ကမၻာလံုးကို ျပႏိုင္တဲ့ အခြင့္အေရး မရွိဘူးျဖစ္ေနပါတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးေတြကို လက္ရွိလွဳပ္ရွားေနတဲ့လူေတြ
သိႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အခြင့္အေရးေတြကို ကာကြယ္ေပးရမယ့္လူေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႔နဲ႔ အနီးစပ္ဆံုးလူေတြပဲ ျဖစ္သင့္တယ္။
ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တာတစ္ခု ေျပာျပခ်င္တယ္။ ကြ်န္ေတာ့္ သီခ်င္းေတြကို FM နဲ႔ တီဗီခ်ယ္နယ္ေတြက လႊင့္မယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္အရင္သိခ်င္ပါတယ္။
အခုေတာ့ မသိရပါဘူး။ ဘယ္သူေတြက ဘယ္လို၀ယ္ၿပီး ဘယ္ႏွေခါက္လႊင့္ေနတယ္ဆိုတာ ကို မသိရပါဘူး။ သြားေမးမွ သိရတာပါ။
အဲဒီမွာ တခ်ိဳ႕သီခ်င္းေတြဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ မေရာင္းခ်င္တာရွိတယ္။ ေရဒီယိုမွာ မလႊင့္ေစခ်င္တဲ့ သီခ်င္းေတြ ရွိတယ္။ အဲဒါေတြကို ကာယကံရွင္ျဖစ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္
ဆံုးျဖတ္ပိုင္ခြင့္မရွိဘူး ျဖစ္ေနပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ကိုယ္စားျပဳတဲ့ Represent လုပ္တဲ့ အလႊာတစ္ခု အရင္ျဖစ္တည္လာဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။
အခုလုပ္ေနၾကတာ အဲဒီအတြက္ပါ။ ျဖစ္လာမယ့္ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုကို ႀကိဳၿပီး ယံုၾကည္ပါတယ္။

လို႔ ေျပာၾကားသြားပါတယ္ ဦးေလးေရ။
ဒီကိစၥကို လူႀကီးနဲ႔ လူငယ္ ျပသနာ လို႔ပဲ ေခါင္းစဥ္တတ္ေပးလိုက္ခ်င္တယ္ဗ်ာ။
ကဲ က်ားေပါက္ေရ…။
ဂီတအစည္းအရံုး အသစ္ႀကီးထဲမွာ ေခတ္သစ္ဂီတ အလႊာ ထည့္သြင္းဖြဲ႕စည္းေပးဖို႔
ဘဘဘလက္ ကလည္း ဒီေနရာကေန ၀င္ၿပီး ေအာ္ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ…။

ေခတ္သစ္ဂီတ အလႊာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အဲလက္စ္ ရဲ႕ ေယာက္ဖေတာ္၊ ရွင္ဖုန္းရဲ႕ ခင္ပြန္း Plus 3 Band ရဲ႕ ဆရာေလး ဥကၠာဦးသာ က

ဒီမိုကေရစီ ေခတ္ကိုလည္း ေရာက္ေနၿပီဆိုေတာ့ဗ်ာ။ လူအင္အားမ်ားလာတဲ့
ေခတ္သစ္ဂီတ အလႊာအေပၚ နည္းနည္းေတာ့ ထည့္စဥ္းစားေပးသင့္တယ္ ထင္ပါတယ္

လို႔ ေျပာသြားပါတယ္ဗ်ာ။
အခုေလာေလာဆယ္ လူႀကီးစာရင္း၀င္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ကိုျမင့္မိုးေအာင္ ကလည္း

ဂီတအစည္းအရံုးသစ္မွာ လူငယ္ဂီတသစ္ေတြကိုထည့္သြင္းရတာ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ပါ၀င္လွဳပ္ရွားလို႔ ရသလို သူတို႔ကိုယ္တိုင္
ဂီတေလာကထဲမွာ ရိုင္းျပတဲ့ အမူအက်င့္ရွိတဲ့ ကိစၥမ်ိဳးကို ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းႏိုင္ရင္ ပိုေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ။ သေဘာကေတာ့ ဟစ္ေဟာ့
ဂီတသမားတစ္ေယာက္ လုပ္တဲ့ အလုပ္ကို စတီရီယို အလႊာ၊ ကာလေပၚအလႊာက သြားပိတ္တာမ်ိဳးက ဘယ္သင့္ေတာ္မလဲ။
သူတို႔အခ်င္းခ်င္း ဒါက သင့္ေတာ္တယ္ ဒါက မသင့္ေတာ္ဘူး ဆိုတာ သူတို႔ဘာသာ ႀကီးၾကပ္ၿပီး ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခြင့္ အခြင့္အလမ္းလည္း
ရေစခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာဆိုတာလည္း လိုအပ္ပါတယ္။

လို႔ ေျပာသြားပါတယ္ဗ်ာ။
ဟုတ္တာေပါ့ ဦးေလးရယ္။
သီခ်င္းထဲမွာ ရိုင္းပ်တဲ့ စကားလံုးေတြထည့္ထည့္ဆိုေနၾကတာကို လူႀကီးေတြက အာဏာေတြ ပါ၀ါေတြနဲ႔ သြားတားေနတာထက္
လူငယ္ေတြ အခ်င္းခ်င္း မင္း ဒီစကားလံုးေတြေတာ့ ထည့္မဆိုသင့္ဘူးကြာ ဘာညာ နဲ႔ ထိန္းလိုက္ရင္ ပို ေနရာက်မယ္ဆိုတဲ့ သေဘာေျပာသြားတာပါဗ်ာ။
ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူႀကီးတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေဇာ္၀င္းရွိန္ ရဲ႕ အျမင္ေလး လည္ ေဖၚျပေပးခ်င္ပါေသးတယ္။

အခုလိုမ်ိဳး ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာ ထည့္သြင္းဖို႔ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္အေနနဲ႔ ႀကိဳက္ပါတယ္။ ဒီကေန႔ ေရစီးေၾကာင္းထဲမွာ တကယ္
ပိုက္ဆံရွာႏိုင္တာက လူငယ္ေတြပါ။ အဲဒါေၾကာင့္ သူတို႔အတြက္ ကာကြယ္ေပးဖို႔ အပိုင္းေတြ အမ်ားႀကီးလိုပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့
သူေတြ အေနနဲ႔လည္း တကယ္ေစ်းကြက္ကို တိုးတက္ေအာင္လုပ္ေနတဲ့ လူငယ္ေတြေလာက္ေတာ့ ဘယ္ ကာကြယ္ခ်င္ပါ့မလဲ။
တက္ႀကြတဲ့ လူငယ္ေတြရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို ေထာက္ခံပါတယ္

လို႔ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္ဗ်ာ။
ေနာက္ထပ္ လူႀကီးတစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ေတးေရးေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ရဲ႕ အျမင္ေလး ထပ္ေဖၚျပေပးခ်င္ပါေသးတယ္။

ဒါကေတာ့ ျဖစ္သင့္ျဖစ္ထိုက္တဲ့ ကိစၥပါ။ ယေန႔မဟာဂီတနဲ႔ ေခတ္ေပၚအလႊာက လူႀကီးေတြရဲ႕ အဓိကတာ၀န္ဟာ ရိုးရာဂီတကို ထိန္းသိမ္းဖို႔ပါ။
ဒီဘက္ေခတ္လူငယ္ေတြရဲ႕ တာ၀န္ကေတာ့ ႏိုင္ငံတကာ ဂီတေစ်းကြက္ကို ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္လုပ္ဖို႔ပါ။ အစည္းအရံုးခြဲဖို႔ ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္
တာ၀န္ေတြခြဲဖို႔ေတာ့ လိုအပ္ပါတယ္။ တာ၀န္ေတြ ေရာေထြးေနရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း လူႀကီးေတြရဲ႕ က႑ေတြကို ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။
စတီရီယိုအလႊာမွာ အမႈေဆာင္ ၁၀ ဦးေလာက္ပဲ ရွိခဲ့လို႔ ခိုးကူးေခြေတြကို မဖမ္းႏိုင္ခဲ့တာပါ။ အခု ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာဆိုၿပီး
R&B, Punk, Modern Rock, HipHop, Rock အစရွိတဲ့ ဂီတသမားေတြ စုေပါင္း ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ဖို႔ အတြက္ပါ။ ဒီေန႔ အစည္းအရံုးအတြက္ ရန္ပံုေငြ
အမ်ားဆံုးရွာေပးႏိုင္တာက လူငယ္ေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ သူတို႔ အက်ိဳးစီးပြားနစ္နာမႈေတြ မရွိေစဖို႔ အစည္းအရံုးထဲမွာ ပါ၀င္သင့္ပါတယ္။ ဒီေန႔နည္းပညာေခတ္ရဲ႕
ဂီတေစ်းကြက္ဟာ အရမ္းရွဳပ္ေထြးတဲ့အတြက္ လူငယ္ေတြ ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ဖို႔လိုပါတယ္။

ဒါကေတာ့ ေတးေရး ကိုေရႊႀကီး ေခၚ ေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ရဲ႕ ေျပာစကားပါ။
ေနာက္ထပ္ ေတးသံရွင္ အာႀကီးလို႔ ခ်စ္စႏိုး ေနာက္ေျပာင္တတ္ၾကတဲ့ R ဇာနည္ရဲ႕ အသံေလး ကိုလည္း နားေထာင္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။

သူတို႔က အလႊာအသစ္အေနနဲ႔ေတာင္းဆိုတာ မဟုတ္ဘူး။ စတီရီယို အလႊာကေနပဲ ေတာင္းဆိုတာကို ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔
လူငယ္ေတြကို လူရာမသြင္းတာကို စဥ္းစားလို႔ မရဘူးျဖစ္ေနပါတယ္…။ တစ္ခုခု ရွိခ်င္လည္း ရွိလိမ့္မယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဂီတသမားေတြျဖစ္တဲ့အတြက္
လူႀကီးလည္း ဂီတသမား၊ လူငယ္လည္း ဂီတသမား အားလံုးစည္းစည္းလံုးလံုးျဖစ္ဖို႔ ေတာင္းဆိုတာပါ။ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးအဖြဲ႕သစ္နဲ႔ ကြာတာက
လူႀကီးေတြက လူငယ္ေတြကို လူရာမသြင္းတာက ျပသနာျဖစ္ေနတာပါ။ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးမွာက်ေတာ့ လူႀကီး လူငယ္မေရြး အားလံုးအတူတူပဲလို႔
သေဘာထားၿပီး သူတို႔ေလာက တိုးတက္ဖုိ႔ အတြက္ အားလံုး၀ိုင္းလုပ္ၾကပါတယ္။ အခုလို ၀င္ေျပာတာမ်ိဳးလည္း မရွိပါဘူး။ စုေပါင္းတဲ့ ရလဒ္တစ္ခုလို႔ ျမင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္အျမင္ကေတာ့ ဂီတသမားေတြအားလံုး ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ရွိေနဖို႔ပဲ ျမင္ခ်င္ပါတယ္။ ဂီတအစည္းအရံုးကေန ဦးေဆာင္ၿပီးေတာ့ သာေရးနာေရးကိစၥေတြမွာ
ေဆာင္ရြက္ႏိုင္တဲ့ အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ျဖစ္ေစခ်င္ပါတယ္။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေတးစီးရီး ငါးေခြ ထြက္ၿပီးမွ အစည္းအရံုး ေရြးေကာက္ပြဲမွာ ၀င္ေရြးခ်ယ္ခြင့္ ရွိမယ္ဆိုတာ
မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ေခြတစ္ေခြမွ မထြက္ထားဘဲ ပရိသတ္လက္ခံထားတဲ့ အဆိုေတာ္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိတဲ့အတြက္ အဲဒီသူေတြကို လက္ခံသင့္ပါတယ္။

လို႔ ေျပာၾကားသြားပါတယ္ဗ်ာ…။
ေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေမႊ ႏိုင္လြန္းသူႀကီးလို႔ နာမည္ေပးရမယ့္ ကိုသားစိုးေလး ပါပဲခင္ဗ်ာ။ ဖတ္ၾကည့္ပါ။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတေလာကကို ကာဗာမေပးႏိုင္တဲ့ အစည္းအရံုးကို အလိုမရွိလို႔ ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ ေျပာခဲ့တာပဲေလ။ ဒါဟာ
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ ဆႏၵနဲ႔ ေျပာခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတေလာကသား အထူးသျဖင့္ လူငယ္ေတြရဲ႕စိတ္မွာ
ျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားမႈကို လူႀကီးေတြ နားလည္သေဘာေပါက္ေအာင္ေျပာခဲ့တာပါ။ အဲဒီလိုေျပာလို႔ ျပသနာလည္း တက္ခဲ့တာပဲေလ။
အခုလိုမ်ိဳး လူငယ္ေတြကိုလက္မခံပဲ ဆက္သြားေနဦးမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က ဆက္ကန္႔ကြက္ေနရဦးမွာပဲ။ ေခတ္သစ္ဂီတ အလႊာမရမခ်င္း
တိုက္ပြဲ၀င္သြားမယ္။ ဒီအတိုင္းဆက္ ကန္႔ကြက္သြားမယ္။
FM ေတြ ရုပ္သံေတြကရတဲ့ အႏုပညာေၾကးေတြက ကြ်န္ေတာ္တို႔သတ္မွတ္ထားတဲ့ ႏႈန္းလည္း မဟုတ္ဘူး။
ဂီတအစည္းအရံုးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ဖန္တီးထားတဲ့ အႏုပညာအေပၚ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္အေပၚ သူတို႔ သတ္မွတ္ေပးစရာ
အေၾကာင္းမရွိဘူးလို႔ ယူဆတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း အေစာႀကီးကတည္းက ကန္႔ကြက္တာ။ အခုေတာ့ ပိုဆိုးၿပီေပါ့ဗ်ာ…။
ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႀကီးကိုယ္တိုင္က ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရးေတြ လုပ္ေပးေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတအစည္းအရံုးက
ေရွးရိုးအတိုင္းဆက္သြားခ်င္တဲ့ သေဘာျမင္ရပါတယ္။ အာဏာရွင္ဆန္ဆန္ အုပ္ခ်ဳပ္တာေတြကိုလည္း ျမင္ေနရတယ္။ အဲဒါေတြကို
လံုး၀ကန္႔ကြက္တယ္။ လက္ရွိမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အားက်တာ ရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးပါပဲ။ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုမွာ လူႀကီးေတြနဲ႔လူငယ္ေတြ
ပူးေပါင္းၿပီး သူတို႔ေလာကတိုးတက္ဖို႔လုပ္ေနတာကို တကယ္ကို အားက်တယ္။ ဂုဏ္လည္း ယူတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔က်ေတာ့
ဦးေဆာင္ေပးမယ့္အဖြဲ႕က အားကိုးရရင္ေတာ့ ကိုယ္ဖန္တီးတဲ့ အႏုပညာေပၚက အသီးအပြင့္ကို ကိုယ္တိုင္ခံစားရၿပီး ေအးေအးေဆးေဆး ေနႏိုင္မွာေပါ့ဗ်ာ

ေတးေရး Rခိုင္ ရဲ႕ စကားေလးလည္း ဖတ္ၾကည့္ေပးပါဦးဗ်ာ…။

သက္တမ္းအရလည္း ဒီဂီတေတြက ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခု ေက်ာ္သြားၿပီ။ ပရိသတ္အင္အားလည္း အခိုင္အမာရွိေနၿပီ။ ေခတ္ရဲ႕လိုအပ္ခ်က္
သူတို႔အတြက္ ေနရာတစ္ေနရာ ဒီ အစည္းအရံုးဆိုတဲ့ အမိုးအကာေအာက္မွာ လည္း အားလံုးက ပူးေပါင္းၿပီး ေဆာင္ရြက္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵရွိေနၿပီ။
အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္ေတာင္းဆိုတာပါ။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာ မျဖစ္ရလို႔ ဆူညံဆူညံလုပ္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီအခ်ိန္မွာ ျဖစ္သင့္လို႔ ျဖစ္ခြင့္လည္း
ရွိၿပီလို႔ ယူဆတဲ့အတြက္ လုပ္တာပါ။ လူငယ္ေတြရဲ႕ အသံကိုလည္း နားေထာင္ၿပီး တကယ္လို႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ခြင့္မရဘူးဆိုရင္ လူငယ္ေတြကို
အလိုအေလ်ာက္ ေဘးကိုေရာက္ေအာင္ တြန္းပို႔ေနပါတယ္ဆိုတဲ့ လူငယ္ေတြ ေျပာတဲ့စကားဟာ တအားကို မွန္သြားပါလိမ့္မယ္…။

ကဲ ဒီေလာက္ဆိုရင္ အသစ္ျပန္လည္ဖြဲ႔စည္းမယ့္ ဒီမိုကေရစီက်က် ျမန္မာႏိုင္ငံဂီတအစီးအရံုးႀကီးထဲမွာ လူငယ္ဂီတသမားေတြ ေတာင္းဆိုေနၾကတဲ့
ေခတ္သစ္ ဂီတအလႊာ ထည့္သြင္းေပးသင့္ မေပးသင့္ဆိုတာ ခင္ဗ်ားတို႔ စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္ထင္ပါတယ္ ဦးေလးေရ…။
ကြ်န္ေတာ့္အေနနဲ႔ကေတာ့ လူငယ္ေတြ သူတို႔ရဲ႕ အခြင့္အေရးနဲ႔ ရပိုင္ခြင့္ေတြကို သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ကာကြယ္ေတာင္းဆိုႏိုင္ဖို႔ ေခတ္သစ္ဂီတအလႊာ ထည့္သြင္းေပးဖို႔
ဒီေနရာကေန ၀င္ေရာက္အားျဖည့္ ေအာ္ဟစ္ေပးလိုက္ပါတယ္ေပါ့ဗ်ာ..။
အာရံုေလးမ်ားရရင္ နည္းနည္း ေဆြးေႏြးၾကည့္ၾကပါဗ်ာ…။
ေခတ္သစ္ ဂီတကိုခ်စ္တဲ့
ဘလက္

black chaw

About black chaw

black chaw has written 332 post in this Website..