– လူေတြဟာ အတိတ္ကိုေတြး မေဆြးနဲ႔.. မလြမ္းနဲ႔..အတိတ္ဆိုတာ..ျပန္မလာႏိုင္ဘူး…
ဒါေၾကာင့္ အတိတ္ဆိုတာ မေတြးနဲ႔တဲ့…

– အနာဂတ္ကိုလည္း မႀကံနဲ႔ ဘာျဖစ္လာမယ္ဆိုတာ မေသခ်ာဘူးတဲ့ ..ဒါေၾကာင့္ အနာဂတ္ ကိုလည္း မႀကံနဲ႔တဲ့…

– ဒါေၾကာင့္ ပစၥဳပန္ မွာ..လုပ္သင့္တာ..လုပ္စရာရိွတာလုပ္ပါ..ဆိုတာ ေျပာၾကပါတယ္…
ေျပာေတာ့သာ လြယ္ပါတယ္..သို႕ေသာ္ ဘုရားေဟာတဲ့ အတိတ္၊ပစၥဳပၹန္၊ အနာဂတ္ မဟုတ္ဘဲ အရေကာက္လဲႊေနတဲ့… အတိတ္၊ပစၥဳပၹန္၊ အနာဂတ္ျဖစ္ေနရင္..မၿငိမ္းခ်မ္းႏိုင္ဘူးလို႔ ျမင္ပါတယ္…

တကယ္ေတာ့… ေမြးေသအတြင္းက အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ဆိုတာ ကေတာ့
ေတြးရမယ္…ႀကံရမယ္ဗ်ာ..

အတိတ္ဆိုတဲ့..အေကာင္းအဆိုး ဆိုတာ သင္ခန္းစာယူဖို႔ ..သမိုင္းဆိုတဲ့ ပညာရပ္ဆိုတာ
ရိွတာဘဲ…အတိတ္ဆိုတာမႀကံနဲ႔ ဘာမွ ျဖစ္မလာႏိုင္ေတာ့ဘူး..ဘယ္ဟုတ္မလဲ.. ဘာမွ မျဖစ္ေတာ့
ေပမဲ့..ေနာက္ထပ္ ဒီလိုမျဖစ္ေအာင္ သင္ခန္းစာယူတတ္ရင္ေတာ့… အကိ်ဳးရိွတာေပါ့…
ဒီလို မျဖစ္ေအာင္…အတိတ္က ဒီလိုရိွခဲ့တယ္ဆိုတာ သိရေတာ့..
သမိုင္းထဲက…ေကာင္းတာဆိုရင္..ေဆာင္ဖို႔၊ အတုယူအားက်ဖို႔ေပါ့…မေကာင္းတာဆိုရင္ေရွာင္ဖို႔ေပါ့..

ဒါေၾကာင့္ျမတ္စြာ ဘုရားက…

မေကာင္းမႈေရွာင္…
ေကာင္းမႈေဆာင္…
ျဖဴေအာင္ စိတ္ကိုထား ဆိုတာ…အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ ကိုေျပာတာဘဲ…

အတိတ္က သင္ခန္းစာယူစရာ မရိွဘဲ …
ပစၥဳပန္မွာ..ေကာင္းမႈအျဖစ္ဘာကိုေဆာင္မလဲ?…အခုလက္ရိွ ေဆာင္စရာဆိုတာမရိွရင္
အနာဂတ္ဆိုတာလည္း ေပ်ာက္ၿပီ…မေသမခ်ာ ျဖစ္ၿပီေပါ့…
အနာဂတ္ဆိုတာ..မေတြးနဲ႔..မႀကံနဲ႔ မေသခ်ာဘူးလို႔ေျပာတာ အတိတ္ကို သင္ခန္စားအျဖစ္ မယူတတ္လို႔ပါ…

ယူတတ္တဲ့ ပုဂိၢဳလ္မ်ားျဖစ္တဲ့ ဘုရား၊ရဟႏၱာ ေတြဆိုရင္..အမွားေတြမရိွၾကေတာ့ဘဲ..သင္ခန္းစာ
ၿပီးဆံုးသူ..အျဖစ္ေရာက္ၾကတယ္မဟုတ္လား…

ဒါေၾကာင့္ေျပာခ်င္တာ…

ဘုရားသိတဲ့ ပု၊ ဒိ၊ အာ ဥာဏ္သံုးပါး ဆိုတာလည္း. အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ဆိုတဲ့ ” ကံ ” ေတြ ကိုသိလိုက္ျခင္းဘဲ.. ဒီဥာဏ္ေတြကို..ဘုရားက..အထပ္ထပ္ အခါခါ အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္၀င္စား
လိုက္တာ.. ညဦးယံ(ပု)၊ သန္းေခါင္ယံ(ဒိ)၊ မိုးေသာက္ယံ (အာ)စသည္ျဖင့္ ဆင္ျခင္လိုက္တာ ဥာဏ္ေတြရင့္က်က္ၿပီး…အမွားမရိွေတာ့တဲ့ သင္ခန္းစာ ၿပီးဆံုးသူ..
ဘုရား အျဖစ္ေရာက္သြားတယ္ဆိုတာ..သူ႕အတိတ္သမိုင္းကို သူျပန္ေတြးရာကေန ဥာဏ္ေတြ
အဆင့္ဆင့္ ျဖစ္လာတာဘဲ မဟုတ္လား?…

ဒါေၾကာင့္ဘုရားသိတဲ့ ဥာဏ္(၃)ပါးက…ဒီလိုပါ…

– ပုေဗၼနိ၀ါတာႏုႆတိဥာဏ္ဆိုတာ..ကိုယ္လုပ္ခဲ့ၿပီးတဲ့…အတိတ္ “ကံ “ေတြကို သိေနတဲ့ ဥာဏ္ဘဲ…(၂၉)ႏွစ္မင္းသားဘ၀ အျဖစ္..ကာမ အစြန္း…နဲ႔ (၆)ႏွစ္ ရူပါရူပ အစြန္း..
စသည့္ သင္ခန္းစာ…

– ဒိဗၼစကၡဳဥာဏ္ဆိုတာ…လက္ရိွပစၥဳပန္မွာ “၀ိပါက္ ” ရိွသူ(မိမိရဲ႔အျဖစ္သူမ်ား)ေတြရဲ့ အျဖစ္ကို ျမင္တာဟာ..ဒိဗစကၡဳဥာဏ္ဘဲ…

– အာသ၀ကၡယဥာဏ္ဆိုတာ…ေနာက္ထပ္ အနာဂတ္မွာ ..အာသာ၀ဆိုတဲ့ ယိုစီးမႈ လိုခ်င္မႈ
တဏွာ “ကိေလသာ” ေတြထပ္ျဖစ္စရာ.. မရိွေတာ့တဲ႔အျဖစ္ကို..သိတာဟာ…
အာသာ၀ကၡယဥာဏ္ဘဲ…

ဒါေပမဲ့…လူေတြဟာ “သဒါ(ယံုၾကည္မႈ)လြန္ေတာ့ တဏွာကၽြန္” ဆိုသလို.. ေမြးေသအတြင္းက…အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ ကိုသိဖို႔က်ေတာ့ မႀကိဳးစားၾကဘဲ…

လူတကိုယ္..ဘ၀သံုးပိုင္းျဖစ္တဲ့..(အရင္ဘ၀၊ ယခုဘ၀၊ ေနာင္ဘ၀ ) ဆိုတဲ့
.အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ကို ..သိေအာင္ ႀကိဳးစားေနတာေတြဟာ…
တဏွာရဲ့ ေက်းကၽြန္ျဖစ္ေနတာ ..မသိဘဲ၊ သတိမရဘဲ ျဖစ္ေနၾကတယ္…ဒါေတြဟာ
စိတၱဇတဏွာေက်းကၽြန္ေတြက စဲြဆန္႕လိုက္တဲ့…အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္ ေတြဘဲ..

တကယ္ေတာ့.. အနာဂတ္ကို မၾကံနဲ႔ဆိုတာ…ေသၿပီးဘာျဖစ္မယ္ မျဖစ္ဘူးဆိုတာ မႀကံစည္ၾက
ဖို႔ဘုရားေျပာတာပါ….ေျပာခ်င္တာ ဘုရားတရားဟာ တခုနဲ႔ တခု မၿငိရပါဘူး…ဟိုေနရာမွာ တမိ်ဳး ဒီေနရာမွာ တဖံုအဲလို မျဖစ္ရပါဘူး..ခ်ိတ္ဆက္မိေနပါတယ္..ေျပာတဲ့ စကားကြက္ေပါင္းဘယ္ေလာက္မ်ားေပမဲ့…တကြက္ကို
သေဘာေပါက္သြားရင္လည္း…တရားသိႏိုင္တယ္…

ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့ အေနနဲ႔…ဘုရားမေျပာေသာစကားျဖစ္တဲ့…အဗ်ာကတ တရားဟာ…
ဘုရားကမေျပာေသာ..အတိတ္၊ ပစၥဳပန္၊ အနာဂတ္နဲ႔ အတူတူပါဘဲလို႔.. နားလည္သေဘာေပါက္မိပါေၾကာင္း….

About Ko out of...

Ko out of... has written 91 post in this Website..

   Send article as PDF