ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ နီးလိမာ ေစ်းဝယ္ထြက္ၾကတယ္။ သူ႔မွာ ကိုယ္ပိုင္ကားမရွိေတာ့ တက္စီနဲ႔ လစ္ရတယ္ေလ။သူနဲ႔

ေစ်းဝယ္သြားရင္စိတ္ညစ္စရာၾကီးဗ်ာ။ တကယ္။သူဝယ္တာ အလွကုန္ပစၥည္းနဲ႔ အဝတ္အစားပဲ။ မက္ေဒၚနယ္တို႔

ပီဇာဟတ္ တို႔ မ်ား ဘယ္ေတာ့မွ မသြားဘူး။သူဝယ္ထားသမွ် အိတ္ၾကီးအိတ္ငယ္အသြယ္သြယ္ကို တနင့္တပိုးသယ္ျပီး

သူ႔ေနာက္ေလွ်ာက္လိုက္ရတယ္..ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဘာမွ..တစ္ခါမွ ေတာင္ဝယ္မေပးဖူးဘူးဗ်ာ..။

ဒီေန႔ အထည္ဆိုင္တစ္ဆိုင္ကို ဝင္ၾကတယ္။ တကယ္ေစ်းၾကီးတဲ့ ဆာရီေတြေရာင္းတာ။ရာနဲ႔ခ်ီတဲ့ ဆာရီေတြကို

ႏွစ္နာရီေလာက္ေလွ်ာက္ၾကည့္ျပီး သံုးထည္ဝယ္တယ္။ ရူးပီးငါးေသာင္းဖုိးပဲ။အဲဒါ ကြ်န္ေတာ္ ႏွစ္ႏွစ္လုပ္အားခေလာက္

ရွိတာေပါ့။ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း ဆိုင္ထဲက ျပန္ထြက္ေရာ ေက်ာင္းဝတ္စံုဆင္တူနဲ႔ေကာင္မေလးတစ္သိုက္ အနားကပ္

လာၾကတယ္။ သူတို႔ၾကည့္ရတာ စိတ္လႈပ္ရွားေနတဲ့ပံုပဲဗ်။

သူတို႔အထဲက ခပ္သြက္သြက္တစ္ေယာက္က –

“တဆိတ္ေလာက္ရွင္…ဒီမယ္..အန္တီက ရုပ္ရွင္မင္းသမီး နီးလိမာ ကုမၼာရီ လားမသိဘူးေနာ္…”

“ဟုတ္ပါသတဲ့ရွင္..” နီးလိမာက ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး ျပန္ေျဖလိုက္တယ္။ေမးတဲ့ေကာင္မေလးက သူ႔အဖြဲ႔ဘက္ျပန္လွည့္ျပီး –

“ကဲေတြ႔လား..ဟဲ့ ညည္းတို႔ကို ငါမေျပာဘူးလား နီးလိမာ ပါလို႔ဆို…”

ေကာင္မေလးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္ျပန္လွည့္လာျပီးေတာ့ –

“နီးလိမာဂ်ီး သမီးတို႔က နီးလိမာဂ်ီးရဲ႕ အမာခံ ပရိသတ္ေတြပါ…မားဂ်ီး ကိုေတြ႕ရတာ အိပ္မက္ေတြ အသက္ဝင္လာသလို

ပါပဲလား…အဲ..သမီးတို႔မွာ ေအာ္တိုစာအုပ္ေတာ့ ပါမလားဘူး…ေလ့က်င့္ခန္းစာအုပ္မွာပဲ အမွတ္တရ လက္မွတ္ထိုးေပးပါ

ေနာ္…”

“အိုး..ထိုးေပးရမွာေပါ့..”

နီးလိမာက သူ႔အိတ္ထဲက ေဘာပင္ေလး ထုတ္ျပီး တစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕နာမည္ေလးေတြေမးလို႔ လက္မွတ္ထိုးေပးလုိက္တယ္။

လက္ေရးကေတာ့ ပဲပင္ေပါက္ လက္ေရးေပါ့ဗ်ာ..။ ရီတာ သို႔ ခင္မင္စြာျဖင့္ နီးလိမာ…အင္ဒူ သို႔ ခင္မင္စြာျဖင့္ နီးလိမာ…

မယ္လ္တီ သို႔ ခင္မင္စြာျဖင့္ နီးလိမာ..စသည္ျဖင့္ေပါ့ေလ။ေကာင္မေလးေတြကေတာ့ သူတို႔စာအုပ္ ျပန္ၾကည့္ျပီး စီစီညံျပီး

ေပ်ာ္ျမဴးေနၾကတာေပါ့။

နီးလိမာလည္း ေပ်ာ္ေနရွာတယ္။ ဒီတစ္ခါပဲ သူ႔မွတ္မိတဲ့သူ ကြ်န္ေတာ္ျမင္ဖူးေသးတာ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔အစား

ပီတိ ျဖစ္မိပါတယ္။ရုတ္တရက္ နီးလိမာက ကြ်န္ေတာ့္ကုိ ဂရုတစိုက္ လွည့္ၾကည့္တယ္။ ပူလို႔ေခြ်းေတြျပန္ေနရတဲ့ၾကားထဲ

သူ႔ ရဲ႕ အထုတ္အပိုးေတြ တေလးတပင္မထားရတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို သနားသြားသလား မေျပာတတ္ဘူး။

“အဲ..ရမ္..မင္း ဆာ ေနေရာေပါ့..ကဲ..လာ..လာ..ေရခဲမုန္႔ သြားစားၾကရေအာင္..”

ေရခဲမုန္႕က အဆာမေျပေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳက္တယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္လည္း ေပ်ာ္ျပီး အသံေတာင္ စီခနဲထြက္သြားလိုက္ေသးသဗ်။

 

********************************

 

တစ္ခါတစ္ေလမွာ နီးလိမာက ကြ်န္ေတာ့္ကို ရုပ္ရွင္ရိုက္ကူးထုတ္လုပ္ေရး အေၾကာင္း သင္ျပ ေျပာျပတတ္တယ္။

ရုပ္ရွင္တစ္ကားျဖစ္လာဖို႔ တတ္သိကြ်မ္းက်င္တဲ့ ပညာရွင္ေတြ အမ်ားၾကီး စုေပါင္းလုပ္ကိုင္ၾကရတာတဲ့။ သူေျပာပံုေလး

ျပန္ေျပာရရင္ – “ဒီမယ္..ရမ္..လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ရုပ္ရွင္ဆိုတာ မင္းသားမင္းသမီး နဲ႔ ဒါရိုက္တာက ပဲ ဖန္တီးတယ္လို႔

ထင္ၾကတာ…ပိတ္ကားေနာက္ကြယ္က ပ့ံပိုးေပးၾကတဲ့လူေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္ဆိုတာ သိၾကတာမဟုတ္ဘူး။ အဲ့ဒီလူေတြ

သာမရွိရင္ ရုပ္ရွင္တစ္ကား ဘယ္ျဖစ္ပါ့မလဲ…အဲဒီ ပညာရွင္ေတြက သူတို႔ အပိုင္းသူတို႔လုပ္ျပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒါရိုက္တာက

လက္ေဖ်ာက္ေလး တီးျပီး သရုပ္ေဆာင္ေတြကို လိုက္တ္..ကင္မရာ…အက္ရွင္ ဆိုျပီး ေျပာတာေပါ့..”။ သူက

သရုပ္ေဆာင္ပညာတင္ မဟုတ္ဘူး ရုပ္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အကုန္နီးပါးသိတာ။ ရိုက္ကူးေရးမွာ အလင္းက ဘယ္လို

အေရးပါတာ..ဘယ္လိုအလင္းေပးရတာ…မိတ္ကပ္ပညာ ဆိုတာ ဘယ္လို႔…စတန္႔ မင္းသားေတြ ဘယ္လိုသရုပ္ေဆာင္

တယ္..ေတာက္တိုမယ္ရ အကုန္လုပ္ေပးရတဲ့ ေကာင္ေလးေတြက အစ ဘယ္လိုအေရးပါပံုကို ရွင္းျပတာ။

ေနာက္ ..ဇာတ္လမ္းအမ်ဳိးအစား ေတြအေၾကာင္း ေျပာျပတယ္။ “ဒီေန႔ေခတ္ ဇာတ္လမ္းေတြေတာ့..ငါအေတာ္ စိတ္ပ်က္တာကြယ္..

ဘယ့္ႏွယ္..ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလံုး အကုန္ျပြတ္သိပ္ထည့္တာ..အခ်စ္ အလြမ္း စြန္႔စားခန္း ဆိုျပီးေလ…အဲဒါ သိပ္မဟုတ္ဘူးဟဲ့…ရုပ္ရွင္ ဇာတ္

ကားေကာင္းတစ္ခုက သူ႔ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းအမ်ဳိးအစား..သိမ္းစ္ ကို ေလးစားရမယ္..လိုက္နာရမယ္ေလ…ငါကေတာ့ ကိုယ့္ဆီလာတဲ့ ဇာတ္လမ္း

တိုင္းကို ေသခ်ာေရြးတာပဲ….ဒီဇာတ္လမ္းက ဘယ္လိုအမ်ဳိးအစားလဲ…ပရိသတ္ကို ဘာေပးခ်င္တာလဲ…ငါ့အခန္းကေရာ ဘယ္လိုပါသလဲ..ဒါ

ေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ သေဘာေပါက္ေအာင္ ေလ့လာျပီးခါမွ ငါလက္ခံတာ..မင္း ငါ့ဇာတ္လမ္းေတြၾကည့္ရင္…ေနာက္သံုးေလးခန္း မေသခင္

ေလး ဆိုေန ကေနတာ မင္းေတြ႔ရမွာမဟုတ္ဘူးကြ..အဲဒါပဲ..ရမ္…ဇာတ္ေကာင္ တစ္ခုက သူ႔ဇာတ္လမ္းနဲ႔ အေစးကပ္ရမယ္..ကိုက္ညီရမယ္ကြဲ႔

..သရုပ္ေဆာင္ ကလည္း အႏုပညာအလုပ္မွာ သူ႔ကိုယ္ပိုင္ အမွတ္လကၡဏာ..ကိုယ္ပိုင္စတိုင္လ္ ရွိရမွာေပါ့…ကိုယ္အႏိုင္ဆံုး ဇာတ္ရုပ္မွာ အ

ေကာင္းဆံုး စတိုင္လ္ နဲ႔ သရုပ္ေဆာင္မွ..ဒီေလာကမွာ ေနရာအခြင့္အလမ္းေလး ရလာမွာ…အဲ…သရုပ္ေဆာင္ေကာင္း တစ္ေယာက္ဟာ သူ႔

ဇာတ္ရုပ္ မွာ အံက်ရံု မဟုတ္ေသးဘူး..ဇာတ္ရဲ႕ အမ်ဳိးအစားကိုပါ ေဖာ္က်ဴးႏိုင္သူျဖစ္ရမကြဲ႔..ဒါမွ ဒိတ္ဒိတ္က်ဲ သရုပ္ေဆာင္ေကာင္း..ဟုတ္

လား..ဟို…တိုင္းမ္စ္ ေအာ့ အိႏၵိယ မွာ ႏွလံုးသား သံေယာဇဥ္ ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားသစ္ကို သံုးသပ္ထားတာ မင္း ဖတ္မိေသးလား မသိဘူး..

သံုးသပ္သူက မင္းသမီး ပူးဂ်ာ..ေသတဲ့အခန္း သရုပ္ေဆာင္တာ လံုးဝ ကို႔ရို႕ကားယား ျဖစ္သြားတဲ့ အေၾကာင္း..ျပီးေတာ့ ..ဒီဇာတ္လမ္းမ်ဳိး

နီးလိမာ ကုမၼာရီ သာ သရုပ္ေဆာင္လိုက္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာ တဲ့…ကေန႔ေခတ္ တက္သစ္စ မင္းသမီးေလးေတြဟာ နီးလိမာ ဆီမွာ ပညာ

သင္ၾကားသင့္သတဲ့..ဂႏၳဝင္ မင္းသမီးၾကီးေပါ့ေလ…အမေလး..အဲဒီဟာ ဖတ္ရတာ ငါျဖင့္ ဝမ္းသာလိုက္တာ…ဟဲ့..ဇာတ္ရုပ္တစ္ခု..ဇာတ္

လမ္းအမ်ဳိးအစားတစ္မ်ဳိးရဲ႕ စံ အျဖစ္ ဂုဏ္တင္ ရည္ညႊန္းခံရတာေလာက္ သရုပ္ေဆာင္ေတြအတြက္ ပိုေကာင္းတဲ့ ခ်ီးမြမ္းတာမ်ဳိး ရွိပါဦးမ

လား…ငါေတာ့ စံ အျဖစ္ သံုးသပ္ခံရျပီေလ..”

 

“အဲ…ဒါျဖင့္..မာဂ်ီး ရဲ႕ သူမတူတဲ့ စတိုင္လ္ ကေရာ..ဘာတုန္းခင္ဗ်..”

 

သူ တစ္ခ်က္ျပံဳးတယ္။

“ဒီမယ္..ရမ္…နီးလိမာ ကုမၼာရီဆိုတာ အိႏၵိယ ရုပ္ရွင္ေလာကမွာ ဘာေၾကာင့္ အေဆြးဘုရင္မ ရယ္လို႔ ေခၚၾကတာ မင္းသိဖို႔

ငယ္ပါေသးတယ္…ကိုင္း..လာ..မင္းကို ျပစရာရွိတယ္..”

 

သူ႔ အိပ္ခန္းကို ေခၚသြားျပီးေတာ့ သတၱဳ ဗီရို တစ္လံုးကို ဖြင့္ျပတယ္..။ကြ်န္ေတာ္လည္း မ်က္လံုးနည္းနည္း ျပဴးသြားတယ္ဗ်..။

ဗီရိုထဲမွာ တိပ္ေခြေတြ ျပည့္က်ပ္လို႔ပဲ။

“အဲဒီအေခြေတြ အကုန္လံုးက ငါသရုပ္ေဆာင္ထားတဲ့ ကားေတြ ခ်ည္းပဲ..”

“ဟား..တကယ္…ဘယ္ႏွစ္ကားေတာင္လဲ..”

“တစ္ရာနဲ႔ ဆယ့္ေလးကား ရွိတယ္…သရုပ္ေဆာင္ေလာကမွာ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္ကာလအတြင္း ငါသရုပ္ေဆာင္ထားတဲ့

ဇာတ္လမ္းေတြေပါ့..”

ပထမဆံုး အတန္းကို ညႊန္ျပျပီး –

“ဒါေတြကေတာ့..ငါ မင္းသမီးျဖစ္ကာစ အေစာပိုင္းကရိုက္ထားတာေတြ…အမ်ားအားျဖင့္ ကလိထိုးဟာသ ဇာတ္လမ္းေတြပါ…

ဟာသဇာတ္လမ္းေတြ..သိတယ္မဟုတ္လား…”

ကြ်န္ေတာ္လည္း ခပ္သြက္သြက္ ေခါင္းညိမ့္ျပလိုက္ျပီးေတာ့..ေဂါဝိႏၵကို ၾကိဳက္တယ္လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။

သူက ေနာက္ထပ္ႏွစ္တန္းက ျပျပီး –

“ဒါေတြကေတာ့ သရုပ္ေဆာင္သက္ေလး ရလာလို႔ ရိုက္တဲ့ ကားေတြပါ..မ်ားေသာအားျဖင့္..ဒရာမာကားေတြ..အဲ..

သဲထိတ္ရင္ဖိုဇာတ္လမ္း..လူသတ္သမားကို ေျပာ ရယ္..သရဲကား ဆန္ဆန္ ႏွစ္သံုးဆယ္ၾကာျပီးေနာက္

ဆိုတဲ့ကားေတြေတာ့ ပါတယ္..”

ေနာက္ဆံုး က်န္တဲ့ ႏွစ္တန္းကို ညႊန္ျပျပီးေတာ့ –

“ဒါေတြကေတာ့ အေဆြးဇာတ္လမ္းေတြခ်ည္းေပါ့ကြယ္…ဒီဇာတ္ကားေတြေၾကာင့္ ဆုေတြ တံဆိပ္ေတြ ရာခ်ီျပီး

ရခဲ့တာေပါ့..ဒီကားေတြထဲမွာ ငါအၾကိဳက္ဆံုးကေတာ့ ေဟာဒီကားပဲ…”

သူျပတဲ့ ေခြကို ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္လိုက္တယ္။ မြမ္းတဇ္ မဟယ္ တဲ့။

“ဒီကားမွာ ငါက ဧကရာဇ္ဘုရင္ၾကီး ရွားဂ်ဟန္ ရဲ႕ မိဖုရား မြမ္းတဇ္ မဟယ္ အျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္ရတာေပါ့…ငါ့သရုပ္ေဆာင္မႈ

အတြက္…ႏိုင္ငံေတာ္က ဆုခ်ီးျမွင့္တယ္..ဟိုမယ္ေတြ႔လား…အဲဒီ အရုပ္…အိႏၵိယ သမတၾကီး ကိုယ္တိုင္ ငါ့ကို လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ျပီး

ခ်ီးျမွင့္တာကြဲ႔..သိလား..”

“အဲ…ဒါျဖင့္…အဲဒီကားမွာ သရုပ္ေဆာင္ရတာ အားအရဆံုးေပါ့…အေျပာင္ေျမာက္ဆံုး သရုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္ေပါ့..ဟုတ္လား..”

သူ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ျပီးေတာ့ ခပ္ေျဖးျဖး ဆက္ေျပာတယ္။

“ေအး…အဲဒီ ဇာတ္ရုပ္ေနရာကေတာ့ သိပ္ေကာင္းတယ္..ငါလည္း အေကာင္းဆံုးလုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာ သံသယ မရွိပါဘူး…ဒါေပမဲ့…

ငါ့အေနနဲ႔ တကယ့္အၾကီးက်ယ္ဆံုး..ငါ့ မာစတာပိစ္ အေနနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္ဖို႔ လိုေသးတယ္လို႔ ခံစားရတယ္ကြယ္..”

About ေမာင္ဘလိူင္

has written 139 post in this Website..

   Send article as PDF