မိုးျပာအခန္းဆက္ ၾကီးကို ဖတ္မိၿပီး သကာလ ကၽြႏ္ုပ္ ၾဆာအုပ္သည္ကား ေတာ္ေတာ္ေလးကို မခံခ်ိမခံသာ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္.. နားလည္လို႔ေတာ့မဟုတ္ ဘာေတြမွန္းကိမသိရေလာက္ေအာင္ နလပိန္းတံုးေနလို႔ ျဖစ္ပါတယ္… ဒီေတာ့ရွာရသည္ေပါ့ဗ်ာ.. မိုးျပာအခန္းဆက္ မွာ ေတြ႕ရတဲ့ comment ေတြကလဲ တိတိပပ ေခ်ပထားတာ မေတြ႕ရတဲ့ အျပင္း အျမဲလက္ေဇာင္းထက္ေနတဲ့ ရြားသူ/သား ေတြေတာင္ လက္ေရွာင္ေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္..ဒီေတာ့ မိုးျပာဆို တာဘာလဲ ဆိုတာကို အရင္ၾကည့္ရေအာင္..

ေအာက္မွာေဖာ္ျပထားတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြဟာ ကူးယူေဖာ္ျပထားတာ ဆုိေပမယ့္ copy paste category ထဲကိုထည့္ထားရင္ ေနာက္ကိုေရာက္သြားတယ္ ဆိုတာေၾကာင့္ Creative Writing ထဲကိုထည့္သြင္းထားပါေၾကာင္း..

ပစၥဳပၸန္ကမၼ၀ါဒဗုဒၶဘာသာဂိုဏ္းခ်ဳပ္ ဓမၼ၀ိဟာရီ ဦးဥာဏ၏ ကိုယ္ေရးအက်ဥ္း

  • အမည္ – ဓမၼ၀ိဟာရီ ဦးဥာဏ
  • ေမြးသကၠရာဇ္ – ၁၃၀၀ ျပည့္ႏွစ္၊ နယုန္လဆန္း ၃ ရက္၊ အဂၤါေန႔။
  • ႏိုင္ငံသားစိစစ္ေရးလက္မွတ္အမွတ္ – ၁၂/ဥကမ (ႏိုင္) ၁၈၂၀၀၀
  • မိဘအမည္ – ဦးျမဒင္ + ေဒၚလွထြန္း 
  • ေမြးရာဇာတိ – ေဂါင္းကြဲေက်းရြာ၊ ၿမိဳင္ၿမိဳ႕နယ္၊ ပခုကၠဴခ႐ိုင္၊ မေကြးတိုင္း။
  • လူမ်ဳိး – ျမန္မာ
  • ကိုးကြယ္သည့္ဘာသာ – ပစၥဳပၸန္ကမၼ၀ါဒဗုဒၶဘာသာ
  • အလုပ္အကိုင္ – ပစၥဳပၸန္ကမၼ၀ါဒဗုဒၶဘာသာ ဆည္းကပ္ေလ့လာၾကသူမ်ားအား ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးျခင္း။
  • ေနရပ္လိပ္စာ – (၁) အမွတ္ ၂၀၊ မိုးျပာျခံ၊ သစၥာပန္းလမ္း၊ ျမဥယ်ာဥ္၊ (ဌ} ရပ္ကြက္၊ ေျမာက္ဥကၠလာပ၊ ရန္ကုန္တိုင္းႏွင့္(၂) အႏုပါဒါယဥ္ေက်းမႈတရားဌာန၊ မိုးျပာျခံ၊ ရန္ကင္းေတာင္ေျခ၊ က်ီကုန္းစု၊ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕၊ မႏၲေလးတိုင္း။
  • ပညာသင္ရာဌာန – ေဂါင္းကြဲရြာေတာင္ေက်ာင္း။
  • ကိုရင္၀တ္သည့္ႏွစ္ – ၁၃၁၄ ခုႏွစ္
  • ကိုရင္၀တ္ရာဌာန – ေဂါင္းကြဲရြာေတာင္ေက်ာင္း၊ ၿမိဳင္ၿမိဳ႕နယ္၊ ပခုကၠဴခ႐ိုင္။
  • ကိုရင္ဥပဇၩာယ္ဆရာေတာ္ – ဆရာေတာ္ ဦးပညာ
  • ရဟန္းခံသည့္ႏွစ္ – ၁၃၁၉ ခုႏွစ္
  • ရဟန္းဥပဇၩာယ္ဆရာေတာ္ – ဆရာေတာ္ ဦးပညာ
  • ပိဋကတ္စာေပသင္ယူရာဌာန – မစိုးရိမ္တုိက္၊ ဂႏၴဓူရေက်ာင္း။
  • ငယ္၊ လတ္၊ ႀကီးေအာင္ဌာန – မစိုးရိမ္ေက်ာင္းတုိက္
  • စာခ်တန္းစာ၀ါလုိက္ဌာန – မိုးေကာင္းေက်ာင္းတုိက္၊ ေဒး၀န္းေက်ာင္း (စာခ်တန္းမၿပီးပါ)
  • သင္ၾကားေပးသည့္ ဆရာေတာ္မ်ား – မစိုးရိမ္တိုက္ႏွင့္ မိုးေကာင္းတုိက္ ဆရာေတာ္မ်ား၊ ေတာင္သမန္တိုက္ဆရာေတာ္မ်ား။
  • စာသင္ႏွစ္ – အသက္ ၂၅ ႏွစ္၊ ၅ ၀ါထိ။
  • တာေက်ာင္းထြက္ေနသည့္ႏွစ္ – အသက္ ၂၅ ႏွစ္မွအထက္။
  • တာေက်ာင္းေနရာဌာန – ရွင္မေတာင္ရြာေတာေက်ာင္းႏွင့္မင္းကြန္းစံေတာ္မူေတာင္ႏွင့္ ေရႊျမင္တင္ေတာင္၊ (အေရွ႕႐ိုးမ အေျခ)၊ ေငြေတာင္ႏွင့္ မိုးေပါက္က်ေခ်ာင္။
  • လက္ရွိေနရာ၌စတင္ေနသည့္ႏွစ္ – ၁၉၉၈ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလမွ ယေန႔အထိ။
  • ဘာသာေျပာင္းသည့္ႏွစ္ – ၁၉၈၃ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၀ ရက္၊ ည ၁၀ နာရီ၊ မိနစ္ ၃၀။
  • ဘာသာေျပာင္းရသည့္အေၾကာင္း – ေထရ၀ါဒ၌ေနစဥ္ ေထရ၀ါဒ လက္ခံက်င့္သံုးေနေသာ ေရွးဘ၀၊ ခုဘ၀၊ ေနာင္ဘ၀ အယူမ်ားသည္ ဘုရားေဟာႏွင့္မညီ၊ ဘုရားရွင္မယူေသာ မိစၦာဒိ႒ိအယူမ်ားျဖစ္ေနေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံေတာ္ သံဃ မဟာနာယကထံသို႔တင္ျပ၍ တရားစြဲသည့္ကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ စစ္ကိုင္းတိုင္း သာသနာေရး ဦးစီးမႉးက စတုတၳပါရာဇိကျဖင့္ ျပန္လည္တရားစြဲခဲ့ၿပီး ဗဟို၀ိနိစၦယထိ တရား႐ံႈးေသာေၾကာင့္ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာႏွင့္ ရဟန္းအျဖစ္ကို စြန္႔လႊတ္ရသည္။ မိုးျပာဂိုဏ္းေထာင္၍ ဆည္းကပ္ သူမ်ားအား ဆံုးမလမ္းညႊန္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
  • မင္းကြန္းေတာင္႐ိုးတြင္ တရားက်င့္ၾကံရာမွ မိမိကိုယ္ကို ရဟႏၲာျဖစ္သည္ဟု ေၾကညာခဲ့သည္။ သံဃာ့၀ိနည္းဓိုရ္အဖြဲ႕က ၁၉၈၃ ခုႏွစ္တြင္ စံုစမ္းစစ္ေဆးခဲ့သည္။  ၿမိဳ႕နယ္၀ိနည္းဓိုရ္၊ တိုင္း၀ိနည္းဓိုရ္၊ ႏိုင္ငံေတာ္၀ိနည္းဓိုရ္ အဆင့္သံုးဆင့္စလံုးတြင္ ႐ံႈးနိမ့္သည့္အတြက္ ဦးဥာဏကို လူ၀တ္လဲေစခဲ့သည္။ ထို႔ျပင္ ၀ိနည္းဓမၼကံ (၉-၁၁) တို႔ျဖင့္ တရားစြဲခံရၿပီး ၁၉၈၃ မွ ၁၉၈၆ ခုႏွစ္တိုင္ေအာင္ ေထာင္သံုးႏွစ္ က်ခံခဲ့ရသည္။ ၀ိနည္းဓမၼကံ (၉-၁၁) အရ တရားစြဲခံရေသာ္လည္း မင္းကြန္း တိပိဋကဆရာေတာ္ဘုရား ၏ ေမတၱာရပ္ခံမႈေၾကာင့္ ေထာင္သံုးႏွစ္သာ အျပစ္ေပးခံခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။
  • ေထာင္မွလြတ္ေသာအခါ မႏၲေလးတိုင္း၊ ပုသိမ္ႀကီးၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကင္းေတာင္ေျခကို အေျချပဳလ်က္ မိုးျပာျခံကိုတည္ေထာင္ၿပီး ပစၥဳပၸန္ကမၼ ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာ အမည္ျဖင့္ သာသနာပ၀ါဒမ်ားကို ျဖန္႔ခ်ိေဟာၾကားခဲ့သည္။ ဓမၼပါေမာကၡ၀တ္စံုဟု အမည္ေပးကာ မိုးျပာေရာင္ရွပ္အက်ႌႏွင့္ ေဘာင္းဘီအပြတို႔ကို ၀တ္ဆင္ခဲ့သည္။  အႏုပါဒါယဥ္ေက်းမႈဌာနဟူ၍ ပစၥဳပၸန္ကမၼ၀ါဒအယူအဆမ်ားကို စာေပး၊ စာယူပံုစံျဖင့္ သင္ၾကား ပို႔ခ်ခဲ့သည္။
  • ၁၉၉၁ခုႏွစ္တြင္ေထရ၀ါဒသာသနာေတာ္အတြင္းမွသံဃာဂိုဏ္းသီးသန္႔ေထာင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းမႈျဖင့္တရားစြဲဆိုခံရသည္။ ထာင္ဒဏ္ ၁၀ ႏွစ္ က်ခံခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။ သို႔ေသာ္ ေလွ်ာ့ရက္မ်ားျဖင့္ ၁၉၉၈ ခုႏွစ္တြင္ ေထာင္မွလြတ္ေျမာက္ခဲ့ၿပီး ၎အယူ၀ါဒမ်ားကို ဆက္ လက္ေဟာေျပာခဲ့သည္။
  • ထို႔ေနာက္ ရန္ကုန္တိုင္း၊ ေျမာက္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္၊ သစၥာပန္းလမ္း၊ (ဌ) ရပ္ကြက္၊ ျခံအမွတ္ ၂၀ ကို ဌာနခ်ဳပ္ျပဳလုပ္လ်က္ ပစၥဳပၸန္ ကမၼ၀ါဒ (အဓမၼ၀ါဒ) အယူမ်ားကို ပို႔ခ်ခဲ့သည္။ လိုအပ္လွ်င္ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ပံုစံျဖင့္လည္းေကာင္း၊တစ္ဦးခ်င္းေဆြးေႏြးမႈပံုစံျဖင့္လည္းေကာင္း၊ အဖြဲ႕လိုက္ေဆြးေႏြးမႈပံုစံျဖင့္ လည္းေကာင္း လိုက္လံစည္း႐ံုးေဟာေျပာေလ့ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
  • မိုးျပာဂိုဏ္းမွ တရားမ၀င္ ထုတ္ေ၀ျဖန္႔ခ်ိထားသည့္ စာအုပ္ေပါင္းမွာ ၆၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး ၎တို႔မွ အခ်ဳိ႕မွာ –
    ၁။ ၀ိမုတိၱေဒသနာ ေခၚ လြတ္လပ္ေရးေဒသနာ (စာမ်က္ႏွာ ၁၁၀၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၆)၊
    ၂။ ဘုရား(စာမ်က္ႏွာ ၂၂၈)၊
    ၃။ ဘာသာတရားမ်ားအေၾကာင္း ေယဘူယ်ႏႈိင္းယွဥ္ခ်က္ (စာမ်က္ႏွာ ၅)၊
    ၄။ ဓမၼပူဇာ (စာမ်က္ႏွာ ၂၄၇)၊
    ၅။ စိတ္စိတ္ျဖာျဖာ ဥပါဒါနကၡႏၶာ (စာမ်က္ႏွာ ၁၆၃)၊
    ၆။ ဓမၼ (စာမ်က္ႏွာ ၃၉၀၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၃၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၀ ရက္။ အထိမ္းအမွတ္စာအုပ္)၊
    ၇။ မိုးျပာေက်ာင္းမွ ေပးစာမ်ား-၁(မိုးေပါက္က်ေခ်ာင္) (စာမ်က္ႏွာ ၄၄၉၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၅၂)၊
    ၈။ ဘာသာတရားကေပးေသာ ဆုလာဘ္(စာမ်က္ႏွာ ၄၆၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၃၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၀ ရက္။ အထိမ္းအမွတ္ စာအုပ္)၊
    ၉။ တဏွာရွင္းတမ္း (စာမ်က္ႏွာ ၄၀၀၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၉၉၆)၊
    ၁၀။ ဓမၼကထာ (စာမ်က္ႏွာ ၂၃၂၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၅)၊
    ၁၁။ ဓမၼ၀ိဟာရီေငြရတုပူဇာ (စာမ်က္ႏွာ ၂၂၄၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၈၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၀ ရက္။ အထိမ္းအမွတ္)
    ၁၂။ လြတ္လပ္တဲ့သူ (စာမ်က္ႏွာ ၃၉၉၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၆)၊
    ၁၃။ ဉာဏကထာ (ပထမအုပ္) (စာမ်က္ႏွာ ၃၅၆)၊
    ၁၄။ မဟာေပါ႒က (ပထမတြဲ) (စာမ်က္ႏွာ ၃၉၄/၂၀၄/၃၀၂= စုစုေပါင္း = ၁၁၀၀)၊
    ၁၅။ အရိယေ၀ါဟာရ ေဉယ်ဓမၼတၳကထာ (စာမ်က္ႏွာ ၁၁၁၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၆)၊
    ၁၆။ နိဗၺာန္ကုိသြား ေနာက္ဆုံးရထား (စာမ်က္ႏွာ ၉၉၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၅)၊
    ၁၇။ ဗုဒၶဘုရားသာသနာႏွင့္ျမန္မာျပည္ (စာမ်က္ႏွာ ၇၁၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၆)၊
    ၁၈။ အရိယသစၥကထာ (စာမ်က္ႏွာ ၂၇၉၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၅)၊
    ၁၉။ ဥတၱရိမႏုႆဓမၼဒႆစာစဥ္-၁ (စာမ်က္ႏွာ ၇၀၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၆၄၊ သကၠာယမိစၦာဒိ႒ိမွ သမၼာဒိ႒ိသုိ႔-မိစၦာဒိ႒ိႏွင့္ သမၼာဒိ႒ိ-ဗုဒၶဘုရားရဲ႕ ေလာကအျမင္မိတ္ဆက္ – သုံးမ်ဳိးစု)၊
    ၂၀။ ဥတၱရိမႏုႆဓမၼဒႆန စာစဥ္-၂ (စာမ်က္ႏွာ ၇၁၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၃၊ ဗုဒၶဘာသာက မယူေသာ မိစၦာဒိ႒ိမ်ား- ကမၼႆကတာသမၼာဒိ႒ိဉာဏ္-ေရွ႕ဘ၀ေနာက္ဘ၀- ဦးေႏွာက္၏ ခၽြတ္ယြင္းေဖာက္ျပန္မႈမ်ား – ေလးမ်ဳိးစု)၊
    ၂၁။ သဒၶမၼသုံးျဖာ (ပထမတြဲ) (စာမ်က္ႏွာ ၂၀၆၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၂)၊
    ၂၂။ သဒၶမၼသုံးျဖာ (ဒုတိယတြဲ) (စာမ်က္ႏွာ ၂၀၇ မွ ၃၄၇၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၂)၊
    ၂၃။ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးသစၥာ ဓမၼစၾကာေဒသနာ (စာမ်က္ႏွာ ၃၉၆၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၅၆)၊
    ၂၄။ ပစၥဳပၸန္ကမၼ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာလမ္းညႊန္ (စာမ်က္ႏွာ ၁၂၉၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၂)၊
    ၂၅။ ေတာစကားေတာင္စကား (စာမ်က္ႏွာ ၃၉)၊
    ၂၆။ အရိယသစၥဓမၼေပတံ (စာမ်က္ႏွာ ၂၅၅၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၇)၊
    ၂၇။ သကၠာယဒိ႒ိရွင္းတမ္း (စာမ်က္ႏွာ ၂၈၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၈)၊
    ၂၈။ ဘာသာတရားဆိုတာ ဘာလဲႏွင့္ လြန္က်ဴးမႈကုိ ဘယ္လိုနားလည္ရမလဲ (စာမ်က္ႏွာ ၇၂၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၂)၊
    ၂၉။ နိဗၺာန္ႏွင့္ သကၠာယမိစၦာဒိ႒ိ (စာမ်က္ႏွာ ၈၆၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၀)၊
    ၃၀။ ဓမၼစၾကာညႊန္ျပခ်က္ (စာမ်က္ႏွာ ၁၇၂၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၃)၊
    ၃၁။ လူသားေလွ်ာက္ရမည့္လမ္း (စာမ်က္ႏွာ ၆၀)၊
    ၃၂။ လူသားမွန္သမွ် က်င့္ပြားဖြယ္ရာ ပုညႀကိယာ၀တၳဳဆယ္ျဖာ (စာမ်က္ႏွာ ၁၂၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၆)၊
    ၃၃။ ဓမၼ၀ိဟာရာရာမမိုးျပာျခံမွ ေပးစာႏွစ္ေစာင္တြဲ (စာမ်က္ႏွာ ၃၂၊ ထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၂၀၀၇-၂၀၀၈)၊
    ၃၄။ ဓမၼ၀ိဟာရီသို႔ ဦးခုိက္ျခင္း (စာမ်က္ႏွာ ၁၆)၊
    ၃၅။ မိလိႏၵပဉာႇ၀တၳဳဘယ္လဲ (စာမ်က္ႏွာ ၃၁၂၊ ျပန္လည္ကူးယူထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၆၄)၊
    ၃၆။ ၀ိသုဒိၶမဂ္ဘယ္လဲ (စာမ်က္ႏွာ ၄၀၈၊ ျပန္လည္ကူးယူထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၆၄)၊
    ၃၇။ နိဗၺာနဒီပနီဘယ္လဲ (စာမ်က္ႏွာ ၂၃၀၊ ျပန္လည္ကူးယူထုတ္ေ၀ႏွစ္ ၁၃၆၄)တို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ေဂဇက္မွာ မိုးျပာရဲ႔ ဘာသာေရး၀ါဒျဖန္႔ post ေတြေတြ႕ေနရတာ နဲနဲေလးမွ စိတ္မခ်မ္းသာပါ.. ကို  ေရးတဲ့ မိုးျပာျပာသို ့ေမတၱာစာ  post က nature ရဲ႔ comment ျဖစ္တဲ့ ”သူတို႔က ျမတ္စြာဘုရားတရားေတာ္ေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာေလ့လာျပီး အားနည္းမယ္ထင္ရတဲ့ေနရာေတြ ထင္ေယာင္ထင္မွားျဖစ္ တတ္တဲ့ေနရာေတြကို ကိုယ္လိုရာဆဲြယူျပီး တရားေတာ္ေတြကို တိုက္ခိုက္ဖ်က္ဆီးျပီး သူတို႔ရဲ့တရားေတြနဲ႔ အစားထိုးဖို႔ရည္ရြယ္ပံုရပါတယ္။ ” တဲ့ ဟုတ္ပါတယ္.. သူတို႔ဟာ  ျမတ္စြာဘုရားတရားေတာ္ေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာေလ့လာျပီး မွ ၀ါဒျဖန္႔တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕လို႔ ဘာသာေရးကို စာအုပ္ထဲမွာဘဲ ထားတဲ့သူေတြ အတြက္ ျပန္လည္ ေခ်ပႏိုင္ျခင္း အားနည္းေနပါတယ္။ ဒါကို က သူတို႔ ဘာသာေရးမႈိင္းတိုက္ဖို႔ အတြက္ အကြက္ေကာင္း ျဖစ္ေနတာမို႔လို႔ ဗုဒၵဘာသာ ၀င္မ်ား အေနနဲ႔ မိိမိဘာသာ သာသနာကို ကာကြယ္နိုင္ဖို႔ အေလးထား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၾကပါေစလို႔ တိုက္တြန္းရင္း…
ဗုဒၵသာသနံ စီရံတိ႒တု..ဗုဒၵသာသနံ စီရံတိ႒တု..ဗုဒၵသာသနံ စီရံတိ႒တု
ဂႏၶာရီ ၾဆာအုပ္
Ref:

About ဂႏၶာရီ ၾဆာအုပ္

has written 78 post in this Website..

ဓာတ္ပံုရိုက္သည္။ မေတာက္တေခါက္ ႏွင့္ မသိနားမလည္သူမ်ား ေတြ႕လွ်င္ ဆရာၾကီးလုပ္တတ္သည္.. အၾကြားသန္သည္။ အေျမွာက္ၾကိဳက္သည္။ အေျခာက္ေတာ့ မၾကိဳက္။ ဘီယာ ၃ ခြက္ေလာက္ဆိုလွ်င္ မူးသည့္ အတြက္ အကုန္အက် သက္သာေသာ ေသာက္ေဖာ္ေသာက္ဖက္ ျဖစ္ေၾကာင္း အာမခံသည္။(အခုနဲနဲတက္သြားပီ)

   Send article as PDF