“ဖုန္း” ကနဲျမည္ေအာင္ ထင္းစည္းကို ကိုရင္ရွဴံးျပစ္ခ်လိုက္သည္။

ေက်ာင္းမွျပန္လာၿပီး ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၀တ္၊ ေတာစီးဖိနပ္ကိုစီးၿပီး ဓါးမတစ္ေခ်ာင္းကို ခါးၾကားတြင္ထိုးကာ မေန႕က ခုတ္ထားခဲ့သည့္ ထင္းမ်ားကို သယ္ယူရန္ ေလးအိမ္စုရြာမွတစ္ဆင့္ ေတာင္ပ်ဳိရြာသို႕ေရာက္သည့္တိုင္ေအာင္ ေတာလမ္းမွတစ္ဆင့္ ေဘးပါတ္၀န္းက်င္မွ မထူးျခားေသာ္လည္း အၿမဲဆန္းသစ္ေနသည့္ ရွမ္းအိမ္ေလးမ်ားကိုၾကည့္ၿပီး ခပ္သုတ္သုတ္ေလွ်ာက္လာခဲ့ရာ ၅ မိုင္မွ်ခရီးကို ၁ နာရီခြဲခန္႕မွ်ႏွင့္ ေရာက္ခဲ့ေလသည္။ သြားလာေနက်မို႔ ေျခလွမ္းေတြက ခပ္သြက္သြက္ပင္။ ဟုိးယခင္ကဆိုလ်င္ ေနာင္ခမ္းႀကီး၊ ကံုးေကာ္၊ ပန္းဦးေတာင္ဘက္တစ္ေၾကာသည္ ထင္းခုတ္ရန္ေကာင္းေသာ္လည္း ယခုအခါ ဆင္လမ္းေရေလွာင္တမံစီမံကိန္းေၾကာင့္ လူအေရာက္အေပါက္မ်ားလာၿပီး ေတာမရွိေတာ့ပဲ ေတာင္ကတုန္းမ်ားသာ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ကိုရင္ရွဴံး ေတာင္ပ်ဳိရြာဘက္ ေျခဦးလွည့္ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။

ေလးအိမ္စုမွအေက်ာ္တြင္ ရင္ကြဲေတာင္ရွိေလသည္။ ကိုရင္ရွဴံးအေဖငယ္စဥ္ကမူ ထိုေနရာသည္ က်ားျပစ္ထြက္ရန္ေနရာျဖစ္ခဲ့သည္ဆိုျခင္းကို အဘယ္သို႔မွ် ယံုႏိုင္စရာမရွိေတာ့ေပ။ ျမက္ရိုင္းပင္ႏွင့္ ေတာင္ဆီး(ဇီး)ျဖဴပင္မ်ားသာ က်န္ေတာ့သည္။ အနည္းငယ္မာေသာ အပင္ပင္ မရွိေတာ့ေပ။ ဆီး(ဇီး)ျဖဴပင္မ်ားမွာ အေခါက္ႏွင့္ အသားယွဥ္လိုက္လ်င္ အေခါက္မွာ လြန္စြာမွထူေသာေၾကာင့္ ထင္းစိုက္ရန္ မသံုးၾကေပ၊ သံုးလ်င္လည္း တစ္ခဏတာခံေလသည္။ သို႕ႏွင့္ပင္ ကိုရင္ရွဴံးမွာ ေ၀းေသာ္လည္း ထင္းရရန္ေသခ်ာသည့္ ေတာင္ပ်ဳိရြာဘက္သို႔သာ ပံုမွန္သြားျဖစ္သည္။ ေတာင္ပ်ဳိရြာသည္ကား လြန္စြာမွပင္ ေတာထူထပ္ၿပီး ၀ါးပင္မ်ားလဲ ေပါမ်ားသည့္အတြက္ ေဂၚရခါးသီးရာသီမစခင္တြင္ ၀ါးခုတ္သူ၊ ေမ်ာတိုင္ခုတ္သူမ်ားေပါမ်ားေသာ္လည္း ယခုကဲ့သို႔မိုးရာသီတြင္ကား ေျမလမ္းခရီးမွသြားရျခင္း၊ မိုးမျပတ္ရြာသြန္းျခင္းတို႕ေၾကာင့္ လူသူအေရာက္အေပါက္နည္းေလသည္။ ေမ်ာတိုင္မ်ားလဲ ေပါမ်ားလွပါဘိ။

ေမ်ာတိုင္ဆိုသည္မွာ ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာသားမ်ား စင္ထိုးရာတြင္ သံုးေလ့သံုးထမရွိၾကပဲ အိမ္ေဆာက္ရာတြင္ သံုးေလ့ရွိၾကသည့္ ဓနိတိုင္မ်ားႏွင့္ဆင္တူသည္။ အလ်ား ၁၀ ေပခန္႕၊ လံုးပါတ္ ၄ လက္မခန္႕ရွိၿပီး အေရးအႀကီးဆံုးျဖစ္သည့္ ထိပ္တြင္ ခြ(ဂြ)ပါေသာ တစ္ေျဖာင့္တည္းရွိေနသည့္ သစ္မာပင္ေပါက္မ်ားကို ဆိုလိုသည္။ ထိုစဥ္က တိုင္တစ္လံုးကို ၇၅ က်ပ္မွ ၁၀၀ ခန္႕ထိရႏိုင္ေလသည္။ ျပင္ဦးလြင္တစ္ေၾကာတြင္ ေဂၚရခါးသီးကို အိမ္တိုင္းနီးပါးစိုက္ပ်ဳိးၾကေပရာ ေဂၚရခါးပင္ တင္လ်င္ တင္သေလ်ာက္ စင္ကိုလည္း ေျပးရေပသည္။ ေမ်ာတိုင္အေရအတြက္မ်ားမ်ားလဲလိုသည္။ ရန္ကုန္မွ စိုက္ပ်ဳိးစင္မ်ားကဲ့သို႔ ၀ါးကိုေထာက္တိုင္အေနႏွင့္ အသံုးျပဳရန္မလြယ္ေပ၊ မိုးမ်ားေသာေဒသျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေရရွည္အသံုးခံသည့္ ေမ်ာတိုင္မ်ားကိုသာ အသံုးျပဳၾကသည္။ သခြားစင္မ်ားအတြက္မူကား ေနၾကာရိုင္းပင္မ်ားကို အမ်ားစုအသံုးျပဳၾကသည္။ ေနၾကာရိုင္းပင္မ်ားမွာ မႏၱေလးမွ ကိုရင္ရွဴံးတို႕အမ်ဳိးမ်ား အေဖာ္ေခၚလာတိုင္း၊ နန္းၿမိဳင္ဟုိတယ္ေက်ာ္လာသည္ႏွင့္ ညာဘက္ေဘးရွိေတာင္ကုန္းေပၚတြင္ ပြင့္လန္းေနၾကေသာ ၀ါ၀ါထိန္ထိန္ပန္းမ်ားကိုၾကည့္ၿပီး “ဟယ္… ပန္းၿမိဳ႕ေတာ္ဆိုတာ ၀င္လိုက္တာနဲ႔ ပန္းေတြနဲ႔ ေ၀ဆာလွပေနတာပါလား” ဆိုၿပီး တစ္အံ့တစ္အားျဖစ္ေစရန္ အစြမ္းကုန္လွပေနေစသည့္ ေနၾကာရိုင္းပင္မ်ားျဖစ္သည္။ ေနၾကာရိုင္းပင္မ်ားမွာ ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာတြင္မေတာ့ ႀကိမ္ပင္မ်ားႏွင့္ အလားတူသည္။ တစ္ေျဖာင့္တည္း တက္သြားေသာအပင္မ်ားျဖစ္သည္။ ပံုမွန္အားျဖင့္ ၅ ေပေက်ာ္ခန္႕ရွိသည္။ လံုးပါတ္မွာ တစ္လက္မခန္႕ရွိသျဖင့္ ကိုရင္ရွဴံးတို႔ ေမၿမိဳ႕သားမ်ားအတြက္ လြန္စြာအသံုး၀င္ေသာ အပင္အမ်ဳိးအစားမ်ားျဖစ္ေလသည္။ ေနာက္တစ္နည္း တန္ဖိုးရွိပံုမွာ ေနၾကာရိုင္းအပင္မ်ားသည္ ထိပ္ဖ်ားတြင္သာ အရြက္၊ အပြင့္ႏွင့္ေ၀ဆာေနေသာ္လည္း ေအာက္ေျခတြင္ ရွင္းလင္းေနတတ္သည္။ တစ္ခ်ဳိ႕ကိုကိုကာလသားမ်ား အႀကိဳက္ေတြ႕သည့္ ဘိမ်ားလည္းျဖစ္သည္။

ေနာက္တစ္နည္း၊ ေမၿမိဳ႕သားမ်ားခံုမင္ေလ့မရွိသည့္ ပုရစ္ေၾကာ္၊ ဒီေနရာတြင္ မိုးပုရစ္ႏွင့္ ေဆာင္းပုရစ္ဆိုၿပီးႏွစ္မ်ဳိးရွိသည္။ မိုးပုရစ္မွာ ေစ်းေကာင္းမရ၊ ေဆာင္းပုရစ္မွာ ေစ်းေကာင္းပိုရသည္။ အေၾကာင္းမွာ မိုးပုရစ္အမ်ားစုသည္ ပုရစ္ထီးမ်ားသာျဖစ္သည္။ အၿမီးႏွစ္ခြႏွင့္ျဖစ္သည္။ ကိုယ္တြင္း ဘာမွ်မပါေသာေၾကာင့္ အပ်င္းေျပ၀ါးရံုသာေကာင္းသည္။ ေဆာင္းပုရစ္မ်ားမွာကား အၿမီးေျပာင္ေျပာင္မည္းမည္း တစ္ေခ်ာင္းတည္းႏွင့္ျဖစ္သည္။ ပုရစ္အမမ်ား ေပါမ်ားသည္။ ေဆာင္းပုရစ္မွာ ေစ်းေကာင္းပိုရသည္။ အမမ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဥမ်ားပါေသာေၾကာင့္ ပိုစိမ့္သည္ဟု စားၾကသူမ်ားေျပာသည္။ ကိုရင္ရွဴံးမွာ တစ္ခါခန္႕စားၾကည့္ၿပီးမ်ဳိမက်ေသာေၾကာင့္ ယခုတိုင္ေအာင္မစားျဖစ္ေပ။ ဖမ္းၿပီးေတာ့ စီးပြားေရးလုပ္ခဲ့ဖူးပါသည္။

အလ်ဥ္းသင့္သျဖင့္ ပုရစ္ဖမ္းနည္းကို တင္ျပပါမည္။ ပံုမွန္လူမ်ား ဖမ္းေလ့ဖမ္းထရွိသည္မွာ တိုက္နံရံမ်ားကို ေဆးျဖဴသုတ္ထားေလ့ရွိသည္။ ထိုနံရံကို မာက်ဴရီမီးေခ်ာင္းျဖင့္ အလင္းေပးထားေလသည္။ အေ၀းမွ အလြယ္တကူျမင္ႏိုင္ရန္ျဖစ္သည္။ ရတတ္ရာရာ သစ္ရြက္စိမ္းမ်ားကို ေဘးတြင္စုပံုထားၿပီး ေရတိုင္ကီတစ္လံုးတြင္ ေရေအာက္ေျခခန္႕မွ် ျဖည့္ၿပီး စကားတစ္ေျပာေျပာျဖင့္ ထိုင္ေစာင့္ေနၾကေလသည္။ မီးပံုေဘးတြင္ထိုင္ၿပီးျဖစ္သည္။ ည(၉)နာရီခန္႕တြင္မေတာ့ စူးစူးရွရွ ပုရစ္ေအာ္သံကိုၾကားလိုက္ရသည္ႏွင့္ ေျခအိတ္၊ တစ္ခ်ဳိ႕ကလဲ လက္အိတ္မ်ားကို လက္တြင္စြပ္ၿပီး မီးဖိုထဲသို႔ သစ္ရြက္စိမ္းမ်ားကို ထည့္ၾကသည္။ မၾကာမီမွာပင္မီးခိုးေငြ႕ျဖဴျဖဴႀကီးသည္ ၾကည္ရွင္းေနေသာ ေကာင္းကင္သို႔ထိုးတက္သြားေလသည္။ မၾကာမီမွာပင္ တစ္ဖုန္းဖုန္း၊ တဒိုင္းဒိုင္းအသံမ်ားကို ရႊီကနဲ အသံမ်ားျဖင့္ ၾကားရေတာ့သည္။ ကိုေရႊပုရစ္မ်ား ေကာင္းကင္မွတစ္ဆင့္ အားပါးတရ ဒိုင္ဗင္ထိုးၿပီး အုတ္နံရံျဖဴျဖဴကို ေျပးေဆာင့္ၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ၀င္ေဆာင့္ၿပီးေနာက္ အသက္ျပင္းၾကသျဖင့္ မူးေနာက္ေနာက္ႏွင့္ ေတာင္သြားရမလို၊ ေျမာက္သြားရမလိုျဖစ္ေနစဥ္မွာပင္ ၄င္းတို႔အား လက္တစ္စံုမွလာေရာက္ေကာက္ယူၿပီးေရကူးေလ့က်င့္ရန္ ေရကန္တြင္း ထည့္ေပးၾကေလသည္။ ကိုပုရစ္လဲ အရင္ေရာက္ႏွင့္ၿပီးသူမ်ားကို ေမးျမန္းေသာ္လည္း အားလံုးမွာလည္း သူ႕အား အဆိုပါေမးခြန္းကိုသာ ေမးၾကေလသျဖင့္ ေရကန္ထဲတြင္ ယက္ကန္ယက္ကန္ကူးေနရသည္မွာ မနက္မိုးလင္းသည္ထိျဖစ္သည္။

ဆက္ပါမည္။ တစ္ခ်ဳိ႕ပုရစ္မ်ားကား ပါးနပ္လိမ္မာသျဖင့္ တိုက္မိမိခ်င္းပင္ ခ်က္ခ်င္းထပ်ံေျပးၾကသည္။ တစ္ခ်ဳိ႕ကား နီးစပ္ရာတြင္းမ်ားသို႔၀င္ပုန္းေအာင္းလ်က္သားႏွင့္။ ကံေကာင္းသူပုရစ္မ်ားမွာကား ေျမျပင္က်ယ္သေလာက္ အစာရွာၾကသည္။ ည တစ္နာရီခန္႕တြင္မေတာ့ စူးစူးရွရွပုရစ္ေအာ္သံတစ္ခ်က္ၾကားလိုက္ရၿပီးသည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔လဲ အသီးသီး မီးဖိုမ်ားမီးၿငိမ္း၊ ေရတိုင္ကီမ်ားအဖံုးပိတ္ၿပီး တစ္ေရးတစ္ေမာ အိပ္ၾကေလသည္။ မနက္ ၇ နာရီခန္႕တြင္မေတာ့ ၿမိဳ႕မေစ်းႀကီးသို႔ တိုင္ကီအတြင္းမွ ပုရစ္မ်ားကို ပလပ္စတစ္အိတ္တြင္းထုပ္ပိုးၿပီး သြားသြင္းရာ တစ္ေကာင္ခ်င္းစီေရတြက္ေနသည္ဟုမျမင္ပဲ တစ္ခါတစ္ရံ ၇၅ါး၊ တစ္ခါတစ္ရံ တစ္က်ပ္ျဖင့္သာေရရင္း ၿပံဳးၿပံဳးႀကီးထိုင္ေစာင့္ေနေလသည္။ ထိုစဥ္က မႏၱေလးတြင္ ေၾကာ္ၿပီး၊ ေျခေထာက္ညွပ္ၿပီး၊ ေခ်းထုတ္ၿပီး ၅ က်ပ္ခန္႕ေပါက္သည္ဟုဆိုၾကေသာ္လည္း ထိုမွ် ကရိကထမခံႏိုင္သျဖင့္ ရသမွ်ႏွင့္ေရာင္းလိုက္ရျခင္းလဲျဖစ္သည္။ ပုရစ္ေရာင္းရေငြမ်ားရၿပီးလ်င္ေတာ့ ကိုရင္ရွဴံးတို႔ အူစိုၿပီျဖစ္ေလသည္။

ထိုပုရစ္မ်ားမွာ အထက္ပါေနၾကာရိုင္းပင္မ်ား၏ အျမစ္မ်ားၾကားတြင္ ပိုမိုရွင္သန္ပြားမ်ားေလ့ရွိေသာေၾကာင့္ ေတာ္ရံုတန္ရံုတပ္ေျမမ်ားတြင္ ခုတ္ထြင္ရွင္းလင္းျခင္းမျပဳၾကေပ။ စီးပြားေရးေသာင္းက်န္းသူမ်ားမွာေတာ့ မိုးလင္းသည္ႏွင့္ ပုရစ္က်င္းမ်ားကို ေရေလာင္းၿပီး ရသေလာက္ပုရစ္မ်ားကိုလည္း ရွာတတ္ေသးသည္။

ကိုရင္ရွဴံးလည္း ေခ်ာ္ျမေနသည့္ေတာင္ေျမနီလမ္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ ယခင္ေန႕က ခုတ္လွဲထားသည့္ထင္းမ်ားရွိရာေနရာသို႔ေရာက္ေလၿပီ။ ထိုစဥ္ကေတာစည္းကမ္း ဘယ္သူမွ မထုတ္ျပန္ပါပဲ လိုက္နာၾကသည္။ သူတစ္ပါးခုတ္ထားေသာထင္းမ်ားကို အဘယ္သူမွ အလြယ္တကူ မေကာက္ယူၾကပါ။ ကိုယ္တိုင္ခုတ္လွဲၾကသည္။ ကိုရင္ရွဴံးလဲ ေနာက္တစ္ရက္စာအတြက္ ခုတ္လွဲၿပီး ယမန္ေန႕ခုတ္လွဲထားသည္မ်ားကို စုစည္းရန္အတြက္ ေတာရိုင္းျမက္ပင္မ်ားကို ႏွဳတ္ၿပီး လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္လိမ္က်စ္ၿပီး အစည္း စည္းသည္။ ထင္းစည္း စည္းရာတြင္လည္း ရိုးရာလိုက္နာၾကသည္မ်ားရွိသည္။ အဘယ္ေသာအခါမွ် ထင္းစည္းကို ႀကိဳးသံုးခ်က္မစည္းေပ။ စည္းလ်င္ လူေသေကာင္စည္းသကဲ့သို႕ျဖစ္သျဖင့္ မေကာင္းဆိုး၀ါးမ်ား၀င္စီးတတ္သည္ဟု ယံုၾကည္ၾကေလသည္။ ေနာက္တစ္နည္းမွာ ေတာထဲလူေပ်ာက္ရွာလ်င္ နာမည္ရင္းေအာ္ေခၚၿပီးမရွာတတ္ၾကပါ။ နာမည္ေခၚလ်င္ ေတာရွိ မေကာင္းဆိုး၀ါးမ်ားမွ ထိုသူအေယာင္ေဆာင္ၿပီး ျပန္ေျဖၾကတတ္သည္ဟုဆိုၾကသျဖင့္ နာမည္၀ွက္သာ ေအာ္ေခၚတတ္ၾကသည္။ (သိသင့္သည္ထင္သျဖင့္ျဖစ္ပါသည္)။ ထင္းစည္းမ်ားစည္းၿပီးသည္ႏွင့္ ကိုရင္ရွဴံးလည္း ေတာင္ေစာင္းမွတစ္ဆင့္ လူေရာ၊ ထင္းစည္းပါ တရြတ္တိုက္ေလွ်ာဆင္းရသည္။ ထင္းစည္းထမ္းၿပီးဆင္းပါက တစ္လိမ့္ေခါက္ေကြးက်သြားေလာက္ေအာင္ မက္ေစာက္ ျမင့္မားလွေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေတာင္ေျခရင္းေရာက္သည္ႏွင့္ ထင္းစည္းကိုေထာင္၊ ေရဗူးအတြင္းသို႔ စမ္းေခ်ာင္းမွေရျဖည့္ၿပီး သစ္ေတာ္သီးၿခံရွိရာသို႔ သြားေတာ့သည္။ ထိုၿခံမ်ားမွာ ေတာ/ေတာင္ထဲရွိ ကန္မ်ားပါတ္ပါတ္လည္တြင္ စိုက္ထားၿပီး အသီးသီးခ်ိန္မွ လာေရာက္ခူးဆြတ္ၾကျခင္းျဖစ္သျဖင့္ ကိုရင္ရွဴံးေတာထဲသြားလ်င္ ေပ်ာ္ရျခင္းတစ္ေၾကာင္းလဲျဖစ္သည္။ အပင္မွ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ခူးဆြတ္ၿပီး ကုိက္၀ါးလုိက္သည့္တစ္ခဏ ပါးစပ္တြင္း ရွတတႏွင့္ အရည္ရႊမ္းစြာစီး၀င္သြားသည့္အရသာကို ယခုတိုင္ေအာင္ မခံစားရေတာ့ေပ။

ထိုမွတစ္ဖန္ ကိုရင္ရွဴံးလည္း လမ္းစပ္သို႔ျပန္ဆင္းလာၿပီး ထင္းစည္းကိုအသာအယာထမ္းၿပီးလာလမ္းအတိုင္း ျပန္လာေတာ့သည္။ ထင္းစည္းမွာ စထမ္းကာစက ၾကြၾကြရြရြႏွင့္ တစ္ျဖည္းျဖည္းလမ္းတစ္၀က္ေရာက္ေသာအခါ မူလထမ္းခဲ့သည့္ထင္းစည္း ၅ စည္းစာမွ်အလား ေလးလာေတာ့သည္။ ဒီေနရာတြင္ အေၾကာင္းမသိသူမ်ားက စထမ္းစဥ္က အေလးခ်ိန္ကိုသာတြက္ၾကသည္။ ေနာင္ျဖစ္လာမည့္အေလးခ်ိန္ကိုမတြက္ၾကသျဖင့္ တစ္ခါက ကိုရင္ရွဴံးညီမွ ေတာထဲလိုက္လိုသည္ဟုဆိုသျဖင့္ ေခၚသြားရာ အျပန္တြင္ သူလဲထမ္းလိုေၾကာင္းေျပာသျဖင့္ ကိုရင္ရွဴံးမွ ထင္း ၃ေခ်ာင္းထဲေပးသျဖင့္ ရယ္ေလသည္။ အျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္မေတာ့ ေလးလွသည္ဆိုသျဖင့္ တစ္ေခ်ာင္းခ်င္းစီ လႊင့္ျပစ္လာရာ အိမ္ျပန္အေရာက္ သူခ်ည္းသက္သက္ လွ်ာတန္းလန္းႏွင့္ပင္တည္း။ ကိုရင္ရွဴံးလည္း လမ္းတစ္၀က္မွ်အထိ မနားတမ္း ထမ္းလာၿပီးေနာက္ ေဇာင္းလ်ားသီးပင္တစ္ပင္ေအာက္အေရာက္ ခဏနားေတာ့သည္။ ကိုရင္ရွဴံးလို နားၾကသူတစ္ေယာက္စ ႏွစ္ေယာက္စႏွင့္။ ကိုရင္ရွဴံးလည္း ေစာင္းလ်ားပင္မွ ၀င္းမွည့္စအသီးတစ္ခုကို ခူးၿပီး တစ္ႀကိဳက္ကိုက္လိုက္သည့္ေနာက္ မ်က္ႏွာရွဴံ႕မဲ႔သြားေလသည္။ ေရဗူးအတြင္းမွ ေရကိုတစ္ႀကိဳက္ေသာက္လိုက္ၿပီးေနာက္ ေတာေဆာင္းဦးထုပ္ကိုခၽြတ္ၿပီး ယပ္ခပ္ရင္း အေမာေျဖေတာ့သည္။ အေနာက္ဘက္ကို ေမွ်ာ္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ေနသည္ ေတာင္စြယ္ေမးတင္ေနၿပီျဖစ္သျဖင့္ ကိုရင္ရွဴံးလည္း အလင္းေရာင္ရွိတုန္းေလး အိမ္ရွိရာသို႔ ထင္းတစ္စည္းျဖင့္ သုတ္ေခ်တင္ လွမ္းခဲ့ေတာ့သည္။ မိုးေၾကာင့္ ေျပာင္ေခ်ာေနသည့့္ ေတာလမ္းမွာ ကိုရင္ရွဴံးစီးလာသည့္ ေတာစီးဖိနပ္ေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ကိုရင္ရွဴံး၏ အေလ့အက်င့္ေၾကာင့္လည္းေကာင္း အခက္အခဲမရွိပဲ ကိုရင္ရွဴံးအိမ္သုိ႔ုျပန္ေရာက္သည့္အခါ အေနာက္ေတာင္တြင္လည္း ေနလံုးႀကီးစံုးစံုးျမဳပ္ေလၿပီျဖစ္သည္။

ကိုရင္ရွဴံးလည္း “ဖုန္း” ကနဲျမည္ေအာင္ ထင္းစည္းကို ျပစ္ခ်လိုက္သည္။

ေရမိုးခ်ဳိးၿပီးေနာက္ ဗိုက္ဆာဆာႏွင့္ ထမင္းအုပ္ေဆာင္းကို လွန္လိုက္ရာ အေမမွေရာက္လာၿပီး

“ဒီေန႔ ငါ့သားႀကီးအတြက္ အေမ ေတာ၀က္သားဟင္းခ်က္ထားတယ္” ဟုဆိုသျဖင့္ ကိုရင္ရွဴံးလည္းဟင္းခြက္ကို ရုတ္ခ်ည္းၾကည့္လိုက္ရာ…

ဟုတ္ပါေလ့..

ေတာ၀က္မ်ား သန္မာထြားႀကိဳင္းလိုက္လိုက္တာ
ၾကြက္သားေတြအေျမာင္းလိုက္ အေျမာင္းလိုက္ႏွင့္၊ အတံုးႀကီးမ်ားတံုးထားၿပီး ဆီျပန္ခ်က္ထားသည္မွာ အားရစရာ။ ကိုရင္ရွဴံး ထမင္းအိုး ေလးလံုးခ်က္ကို တစ္၀က္ခန္႕မွ် ေတာ၀က္သားဟင္းႏွင့္ စားထည့္လိုက္ရာ အေမမွ စားပါဦး၊ စားပါဦးလားႏွင့္ ဟင္းမ်ားတစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ ထည့္ေပးေနသည္မွာ စားၿပီးမွ သတိရေတာ့သည္။

ထို၀က္သားမွာ အရိုးတစ္စက္မွမပါေပ။

ေနာင္မ်ားတြင္မွ သိရသည္မွာ……………

ရွဴံးနိမ့္မွဳမ်ားနဲ႔.. လူ
(ေခတၱလူ႕ျပည္)

About စဆရ ႀကီး

စဆရ ႀကီး has written 160 post in this Website..