တစ္ညေနေတာ့ နီးလိမာက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေခၚျပီး ေျပာတယ္။

“ရမ္…မနက္ျဖန္ မင္း ဂတ္ကိုပါက တန္းလ်ားမွာပဲ ေနကြယ္..တစ္ရက္ပါပဲ..ငါ့ကိုယ္ေရးကိုယ္တာေလး ရွိလို႔…”

“ဒါေပမဲ့..ဟို..ဘာလို႔…”

“ေမးခြန္းေတြ မေမးနဲ႔..ငါေျပာတဲ့အတိုင္းသာ လုပ္..ဟုတ္လား..”

ကြ်န္ေတာ္ အထြန္႔တက္ဖို႔ လုပ္ေတာ့ သူ႔ေလသံက မာမာျပတ္ျပတ္ျဖစ္သြားတယ္ေလ။

ဒီလို တန္းလ်ား ျပန္ေနဖို႔ေျပာတာ သံုးလအတြင္း သံုးၾကိမ္ရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သိပါတယ္..ကြ်န္ေတာ္မရွိတဲ့အခါက်ရင္

သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ ေအးေဆးေနလို႔ရတာေလ။ ကြ်န္ေတာ္ရွိေနရင္ ဘယ္လြတ္လပ္မလဲ။ အဲဒါေၾကာင့္ ေနမွာေပါ့။ တစ္ခါက်ေတာ့

ကြ်န္ေတာ့္ကို တန္းလ်ားျပန္ေနခိုင္းတဲ့အခါမွာ သူေျပာတဲ့အတိုင္း တိတိက်က် မလုပ္ဘူး။ မနက္ ခုနစ္နာရီ ျပန္လာရမဲ့အ

စား မနက္ ငါးနာရီကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ သူ႔အခန္းနားမွာ ေခ်ာင္းေနတာ။ ေသခ်ာသေလာက္ပဲဗ်။ မနက္ ေျခာက္နာရီ

ထိုးေတာ့ အိမ္ခန္းတံခါးပြင့္လာျပီးေတာ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ထြက္လာတယ္။ အရပ္ျမင့္ျမင့္၊ ရုပ္ကေတာ့ မဆိုးဘူး။

မ်က္လံုးေတြက နီရဲေနျပီးေတာ့ ဆံပင္ကလည္း စုတ္ဖြားဖြားနဲ႔။ ဝတ္ထားတာကေတာ့ ရွပ္အက်ၤ ီ အျဖဴနဲ႔ ဂ်င္းပန္ အျပာေရာင္။

လက္ထဲမွာ ပိုက္ဆံေတြကိုင္လို႔။ ဒီလူ ျမင္ဖူးသလိုလုိပဲဗ်ာ…ဒါေပမဲ့ ဝါးတားတားျဖစ္ေနတယ္။ကြ်န္ေတာ္က နီးလိမာ အခန္း

မေရာက္ခင္ တိုက္ခန္းေလွကားေဒါင့္ေလးမွာ ခပ္တည္တည္ ရပ္ေနတာေလ..။ဒါေပမဲ့ ငနဲက တစ္ခ်က္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို

မၾကည့္ပါဘူး။ စီးကရက္ေလးခဲျပီး ကားေသာ့ေလး လက္ထဲမွာ တရမ္းရမ္းနဲ႔ ေအာက္ဆင္းသြားတာပဲ။ခုနစ္နာရီထိုးမွ

တိုက္ခန္းထဲ ကြ်န္ေတာ္ဝင္လာတယ္။

ဧည့္ခန္းထဲ ၾကည့္မိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ တုန္လႈပ္သြားတယ္။ စီးကရက္ ဖင္စီခံေတြ ျပာေတြ ျပန္႔က်ဲလို႔ပဲ။ အခန္းအလည္

က စားပဲြေပၚမွာ ဖန္ခြက္ေတြ ေမွာက္တာေမွာက္ လဲတာလဲ နဲ႔။ ဝီစကီ ပုလင္းလြတ္တစ္လံုးေတာင္ပါေသး။ေျမပဲဆံ ေတြလည္း

ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေမွာက္က်လို႔။ အရက္န႔ံကလည္းတစ္ခန္းလံုး မႊန္ထြန္ေနတာပဲ။

ဒုတိယအၾကိမ္ လန္႔သြားတာက နီးလိမာကို ျမင္တဲ့အခ်ိန္ပဲ။ မ်က္ႏွာမွာ ဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ညိဳမဲလို႔။ မ်က္တြင္းက

လည္း ေဟာက္ပက္နဲ႔ေလ။

“ေအာင္မေလး…ဘုရား..ဘုရား…အန္တီ နီးလိမာ ဘယ့္ႏွယ္ျဖစ္တာတုန္းဗ်…”

“ဘာမွ ျဖစ္ပါဘူး…ရမ္…ငါေခ်ာ္လဲတာ…ဘာမွျဖစ္ဘူး..မစိုးရိမ္နဲ႔..”

သူလိမ္ေနတာ အသိသာၾကီး။ ေစာေစာထြက္သြားတဲ့ ေကာင္ပဲ ျဖစ္မွာ။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းလည္း ျဖစ္၊ ေဒါသလည္း

ထြက္မိတယ္။ သူ႔ကို ကာကြယ္ႏိုင္တဲ့ အင္အားလည္း မရွိမွ မရွိတာ။

*****************************

အဲဒီေန႔က စလို႔ နီးလိမာလည္း မသိမသာ ေျပာင္းလဲလာတယ္။ သူ႔ဘာသူ ပဲေနတယ္။ စကားလည္း သိပ္မေျပာ

ဘူး။ အရက္ေတြ ဘာေတြေတာင္ေသာက္ ေနလားပဲ။ သူ႔နားမွာ တစ္ခါတစ္ေလ အရက္န႔ံ ရတတ္လို႔။

တစ္မနက္က်ေတာ့ သူ႔ကို အရင္တစ္ခါလိုပဲေတြ႔ျပန္ေရာ ဗ်။ ဒီတစ္ခါ ပိုတာက လက္ေမာင္းမွာ ေဆးလိပ္မီးနဲ႔

တို႔ထားတဲ့ ဒဏ္ရာေတြပဲ။ကြ်န္ေတာ္လည္း နည္းနည္းလြတ္သြားတယ္။

“အန္တီ… ကြ်န္ေတာ္ အန္တီ့ျမင္ရတာ စိတ္မခ်မ္းသာလိုက္တာဗ်ာ…ဒါ ဘယ္သူ႔လက္ခ်က္လဲ..ကြ်န္ေတာ့္

ေျပာစမ္းပါဗ်…”

ေျပာျပီးမွ ဒါနင့္ကိစၥမဟုတ္ဘူး ဆိုျပီး ထေအာ္ေတာ့မယ္ထင္တာ။ မေအာ္ဘူးဗ်။ သူ႔ပံုစံက အိပ္မက္ထဲလမ္းေလွ်ာက္ေန

တဲ့သူလိုပဲ..။

“ဒီမယ္ ရမ္…တစ္စံုတစ္ေယာက္ေျပာဖူးတာရွိတယ္..ခ်စ္ခဲ့ျပီး ဆံုးရႈံးလိုက္ရတာ က တစ္ခါမွ မခ်စ္ဘူးတာထက္

သာတယ္ဆိုလားပဲ…အဲဒါမွန္လား မွားလား ငါ တစ္ခါတစ္ခါ ေတြးၾကည့္ဘူးတယ္..ငါ..သိပ္ကို ခ်စ္ခဲ့ဖူးပါျပီ…

ဆံုးရႈံးျပီလား မဆံုးရႈံးေသးဘူးလားဆိုတာေတာ့ မသိဘူး..ဒါေပမဲ့..ငါ့မွာ နာက်င္ရတာေတြ သိပ္မ်ားေနျပီ…

ငါ့ဘဝမွာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ရွိတယ္..တစ္ခါတစ္ရံေတာ့ သူ ငါ့ကို ခ်စ္တယ္ထင္မိတယ္..တစ္ခါတစ္ေလ

က်ေတာ့ ငါ့ကို မုန္းသလားပဲ…ငါ့ကို တျမည့္ျမည့္ ႏွိပ္စက္ေနတာ…”

“ဒါျဖင့္ သူ႔ကို ထားခဲ့လိုက္ပါလားဗ်..” ကြ်န္ေတာ္ ေအာ္ပစ္လိုက္တယ္။

သူ ခဏရပ္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ရီေဝေဝ နဲ႔ တစ္ခ်က္ၾကည့္တယ္။ နာက်င္မႈစြက္တဲ့ အျပံဳးရိပ္ကေလး သူ႔ႏႈတ္ခမ္းမွာ ရိပ္ခနဲျဖတ္

သြားတာ ျမင္လိုက္တယ္။

“အဲဒါက သိပ္မရိုးစင္းဘူး..ရမ္…နာက်င္မႈမွာေတာင္ သာယာတဲ့ ေဝဒနာေလးေတြ ရွိတတ္တာမ်ဳိး…ခ်ဳိျမိန္တဲ့

နာက်င္မႈ ဆိုမလားပဲ…တစ္ခါတစ္ရံ ငါခံစားမိတာ…နာက်င္မႈမွာ ဒီလို ခ်ဳိျမိန္မႈေလးေတြ ရွာေတြ႔ရင္ေလ

ေသျခင္းတရားဟာ တကယ့္ကို ႏွစ္လိုစရာ ျဖစ္မွာပဲ လို႔…သူ ငါ့ကို ေဆးလိပ္မီးနဲ႔ ထိုးျပီး ႏွိပ္စက္တဲ့အခ်ိန္မွာ

ငါ မေအာ္ခ်င္ဘူး.. ငါ့ဇာတ္ကား မိန္းမ ဆိုတဲ့ ဇာတ္လမ္းထဲက ေသခါနီး ေျပာတဲ့ မိုႏိုေလာ့ဂ္ ေတြကိုပဲ အမွတ္ရ

ခ်င္မိတယ္…အိုး..ဘဝ..ဘဝ သိပ္ကို အေျပာင္းအလဲ ျမန္လွခ်ည္လားကြယ္…ေသျခင္းကပဲ..ငါ့ ထာဝရအခ်စ္…

ငါ့အပါးက တစ္ဖဝါးမခြာတဲ့ အေဖာ္ေကာင္း…ကဲ..လာပါေတာ့..ေသျခင္းေရ…သင့္လက္ေမာင္းေတြနဲ႔ ငါ့

ကိုေပြ႔ဖက္လွည့္ေတာ့…တိတ္ဆိတ္ ခ်ဳိျမိန္တဲ့အသံနဲ႔ ငါ့ နားမွာ တီးတိုးစကားဆိုပါေတာ့…အဆံုးမဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြ

ရွိတဲ့ တိုင္းျပည္ကိုေရာက္ေအာင္ ေလျပည္လို ေဆာင္ယူလွည့္ေတာ့..”

 

“အဲဒါ ရုပ္ရွင္ပဲဗ်..”

 

“ေတာ္စမ္း…မင္းကို တစ္ခါ ေျပာဖူးတာ မွတ္မိရဲ႕ မဟုတ္လား…သရုပ္ေဆာင္ဆိုတာ သူ႔ဘဝတစ္သက္တာလံုး သရုပ္ေဆာင္အျဖစ္

နဲ႔ပဲ ေနသြားေတာ့မွာ ဆုိတာေလ…မင္းမွတ္ထား…ငါ့ကို အေဆြးဘုရင္မ အျဖစ္နဲ႔ ထာဝရ သိရမွာ…ေအး..အေဆြးဘုရင္မ ဆိုတာ

လြယ္လြယ္ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူး… ဇာတ္ညႊန္းဆရာေရးေပးတဲ့..ဒိုင္ယာေလာ့ဂ္ေလး တစ္ေၾကာင္းႏွစ္ေၾကာင္းရြတ္ျပီး ျဖစ္လာတာ

မဟုတ္ဘူးကြ…ငါ့ဘဝတစ္ေလွ်ာက္ ငါ့ဇာတ္ေကာင္စရိုက္အတိုင္းေနခဲ့တာ…ဂါလစ္ က စာအုပ္ထဲ စာေၾကာင္းေလး တစ္ေၾကာင္းႏွစ္

ေၾကာင္း ေရးျပီး အေဆြးကဗ်ာဆရာၾကီး ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူး…သိလား…မင္း နာက်င္မႈကို ခံစားရမယ္..ေတြ႔ၾကံဳရမယ္…ဒီလိုမ်ဳိး

ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ခံစားေနထိုင္လာတဲ့ အခါ အေဆြးဘုရင္မ ရယ္လို႔ ျဖစ္လာမွာ….”

 

ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္သားေလး တစ္ေယာက္က ဒါမ်ဳိးၾကားေတာ့ ရိုးရိုးပဲေတြးတယ္..။ မ်က္လံုးေလး အဝိုင္းသားနဲ႔ေလ။

“ဒီလိုသာ ဆိုရင္..ကြ်န္ေတာ့္ေလာက္ ဇာတ္နာဦးမလား အန္တီ…ကြ်န္ေတာ္လည္း အေဆြးဘုရင္ၾကီး ျဖစ္ျပီေပါ့ ခင္ဗ်…”

အဲဒါက်ေတာ့ သူျပန္မေျဖေတာ့ဘူး။

 

 

********************

 

စတားဘတ္ မဂၢဇင္းက သတင္းေထာက္တစ္ေယာက္ နီးလိမာကို အင္တာလာဗ်ဴးတယ္။ သူတို႔ထိုင္ေနတဲ့ ဧည့္ခန္း

ထဲကို ကြ်န္ေတာ္ကဂူးလပ္ ဂ်မန္း (မလိုင္လံုးကို ေရႊအိုေရာင္ေပါက္ေအာင္ေၾကာ္ထားျပီး သကာရည္စိမ္ထားတာ)ရယ္၊

စမူဆာရယ္ ကို ဗန္းေလးနဲ႔ထည့္ျပီး လာပို႔ရင္းသူတို႔ေျပာတာကို မသိမသာ နားေထာင္ေနတာ။

 

“အိုေခ..နီးလိမာဂ်ီး…ကြ်န္မတို႔ အတိတ္အေၾကာင္း ေမးခဲ့ေျဖခဲ့ျပီးျပီ..ခု မ်က္ေမွာက္ကာလအေၾကာင္းေလး

ေျပာၾကပါစို႔ေနာ္.. ဘာျဖစ္လို႔ အန္တီ ရုပ္ရွင္ေလာက ကေနထြက္လိုက္တာလဲ..”

လက္ထဲမွာ အသံဖမ္းတဲ့ တိပ္ရီေကာ္ဒါေလးကို ဟိုရမ္း ဒီရမ္းလုပ္ေနတဲ့ သတင္းေထာက္အမ်ဳိးသမီးကို ကြ်န္ေတာ္ ေသခ်ာ

ၾကည့္မိတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ငယ္ေသးတယ္။ ေပၚလြင္ထင္ရွားတဲ့ရုပ္ရည္၊ ျဖဴစင္တဲ့ အသားနဲ႔ ပုခံုးေက်ာ္ေက်ာ္ ဆံပင္နက္

နက္ကေလးေတြ ရွိသဗ်။ စတိုင္(လ္)ေဘာင္းဘီ    အနက္ နဲ႔ ေဒါက္ျမင့္ဖိနပ္ ကို စမတ္က်က် ဝတ္ဆင္ထားတာ ၾကည့္ပဲ

ေကာင္းေသးေတာ့။

 

“ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ရုပ္ရွင္ေလာက က သမားစဥ္ကေနခြဲထြက္ျပီး လုပ္ခ်င္သလို လုပ္ေနၾကတာကိုး…

ထက္ထက္သန္သန္ စိတ္ ေရာ လူပါ ျမွဳပ္ႏွံျပီး လုပ္တာေတြ…ကတိကဝတ္ နဲ႔ တည္တည္ၾကည္ၾကည္လုပ္တာေတြ

..မရွိေတာ့ဘူး..သြားျပီ..။ ကေန႔ သရုပ္ေဆာင္ဆိုတာေတြက စက္နဲ႔လွည့္ထုတ္တဲ့ဟာေတြနဲ႔ ဘာထူးေသးလဲ…

တစ္ေယာက္လာလည္း ဒီပံုစံ..ဒီစတိုင္(လ္)..ဒီအမူအယာ..ဒိုင္ယာ ေလာ့ဂ္ေတြလည္း ၾကက္တူေရြးစာအံသလို ရြတ္..

ဘာမွ နက္နက္နဲနဲ ေစ့စပ္မႈ..နားလည္မႈ မရွိဘူး..အေပၚယံေၾကာပဲ..တို႔တုန္းက တစ္ကားရိုက္ရင္ ဒီတစ္ကားပဲ အာရံု

စိုက္တယ္..ခုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး….ဒီမွာရိုက္ေနရင္း..ေနာက္ ရႈတင္ေျပးဖို႔ၾကံေနၾကတာ..တစ္ရက္တည္း ရႈတင္

သံုးခုေလာက္ ရိုက္ေနေတာ့ ဘယ္မွာ မု(ဒ္) လာေတာ့မလဲ..အဓိပၸါယ္ မရွိတာေတြ..”

နီးလိမာကေတာ့ လက္ဟန္ေျခဟန္ နဲ႔ မာန္ပါပါပဲ ေျပာေနတာ။ သတင္းေထာက္က နီးလိမာကိုျဖတ္ေမးတယ္။

“အဲ…ဟုတ္ကဲ့..စိတ္ေတာ့မရွိနဲ႔ေနာ္ အန္တီ.. ကြ်န္မၾကားတာေလး ေမးခ်င္လို႔…ဟို..အန္တီ့ကို ဘယ္ေနရာမွာမွ

သရုပ္ေဆာင္ဖို႔ မငွားၾကလို႔ဆို…အဲဒါေၾကာင့္..အန္တီ ရုပ္ရွင္ေလာက ကေန ထြက္………..”

 

နီးလိမာ တင္း သြားတယ္။ ေဒါသေၾကာင့္ မ်က္ႏွာေတာင္ နီျမန္းတက္လာတာပဲ။

 

“ဘယ္သူေျပာတုန္း…မဟုတ္မဟတ္ေတြ….ငါ့ကို လာငွားပါ့..ေနရာစံုပဲ..ဒါေပမဲ့ ငါျငင္းလႊတ္လိုက္လို႔…သူတို႔သရုပ္ေဆာင္ခိုင္းတဲ့

ရိုး(လ္) ကိုမၾကိဳက္လို႔…မင္းသမီးဇာတ္မဟုတ္လို႔ ငါျငင္းခဲ့တာခ်ည္းပဲ..”

 

“အဲ…မင္းသမီးဇာတ္ မဟုတ္ဘူးဆိုေတာ့ အန္တီ့ကို ေခါင္းေဆာင္မင္းသမီး ေနရာမေပးဘူးဆိုတဲ့သေဘာလားရွင့္…ဘာလဲ

မင္းသမီး အစ္မတို႔..အေဒၚတို႔..အေမ……”

 

“ေဟ့..ေဟ့..မင္း..ငါ့အလုပ္ကို မတရားသျဖင့္ ခ်ဳိးႏွိမ္ ေျပာေနတာလားကြ..စကားေျပာဆင္ျခင္စမ္းပါ…သရုပ္ေဆာင္ေလာက

တင္မဟုတ္ဘူး..ကေန႔ သတင္းေထာက္ေတြလည္း သူတို႔ အမူအက်င့္ေလးေတြ ပ်က္ျပားေနျပီ ဆိုတာငါေျပာရလိမ့္မယ္..

ဟိုမယ္..စင္ေတြေပၚတင္ထားတဲ့ ဆုတံဆိပ္ေတြ အရုပ္ေတြ မင္းမေတြ႔ဘူးလား..ဒါေတြက ငါသရုပ္ေဆာင္ျပီး ရလာတာ

မဟုတ္လို႔…ဘာလဲ…ငါ့ကို..အေဆြးဘုရင္မ လို႔ တင္စားျပီးေခၚၾကတာ…ကေန႔ေခတ္ အေပါစား မင္းသမီးေတြလို႔ သစ္ပင္

ေတြေအာက္ သီခ်င္းေလးေတြ ဆိုလိုက္ ညည္းလိုက္..ဟီးဟီးဟားဟားလုပ္လိုက္နဲ႔ ျဖစ္လာတာမဟုတ္ဘူးကြ…ဒီနာမည္

တစ္လံုးက သိပ္ကို အမႊန္းတင္လြန္းတယ္လို႔မ်ား ထင္ေနသလား…တစ္ဘဝလံုးျမွဳပ္ႏွံျပီး ရင္းခဲ့လို႔ကြ…နားလည္လား…”

 

“မဟုတ္ဘူးေလ..အန္တီ ..ကြ်န္မတို႔ အန္တီ့ အတိတ္က ေအာင္ျမင္မႈေတြကို ေျပာေနတာမဟုတ္…..”

 

“မင္း ေျပာတာ ဘာဆိုတာ ငါ အတိအက်သိပါရဲ႕…မင္း ခုခ်က္ခ်င္း ငါ့အိမ္က ထြက္သြားပါေတာ့..ရမ္…မင္း ဒီအမ်ဳိးသမီး

ကို အိမ္ေရွ႕လိုက္ပို႔ေပးလိုက္ပါ..ေနာက္တစ္ခါလာရင္ တံခါးဖြင့္မေပးနဲ႔…”

သတင္းေထာက္ အမ်ဳိးသမီးလည္း တင္းသြားျပီး ေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္နဲ႔ ထ ထြက္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း တံခါးေလးေျပးျပီး ဖြင့္ေပး

ရေသးတာေပါ့။

ဒါက ဒရာမာ လား ၊ ဟာသ လား ..အလြမ္းဇာတ္ လားရယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မခြဲတတ္ဘူး။

 

***********************

 

နီးလိမာ တိုက္ခန္းမွာ ေဘာင္နဲ႔ဘာနဲ႔ ေသခ်ာလုပ္ထားတဲ့ ဓာတ္ပံုၾကီးေတြ အမ်ားၾကီးပဲ ခ်ိတ္ထားတာ..။

ဘယ္သူ႔ပံုေတြျဖစ္ရမလည္း သူ႔ပံုေတြခ်ည္းေပါ့ ဗ်ာ။ တျခား မင္းသား မင္းသမီး ပံုေတြေတာ့ မရွိဘူး။ အဲ..သူ႔အိပ္ခန္းထဲ

မွာေတာ့ သူ႔ပံုမဟုတ္တဲ့ တျခား အမ်ဳိးသမီး ႏွစ္ေယာက္ပံုကိုခ်ိတ္ထားတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ေခ်ာတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေတြ..

တစ္ေယာက္က လူျဖဴ၊ တစ္ေယာက္ကေတာ့ အိႏၵိယ အမ်ဳိးသမီးပဲ။တစ္ရက္ေတာ့ သူ႔ကို ေမးမိတယ္။

“ဒါ ဘယ္သူ႔ပံုေတြတုန္း အန္တီ..”

“ေအး…ဒီဘက္က မာရီလင္ မြန္ရိုး..အဲ..ဒီဘက္ကေတာ့ မာဒူဘာလာ ပဲ..”

“သူတို႔က ဘာလဲ..”

“အင္း…ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ေသသြားၾကတဲ့ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားတဲ့ ရုပ္ရွင္မင္းသမီးေတြေပါ့..”

“ဘာလို႔..သူတို႔ပံုေတြ ခ်ိတ္ထားတာလဲဟင္..”

“ဘာလို႔ဆိုေတာ့..ငါလည္း ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ေသခ်င္လို႔ေပါ့ကြာ…အိုမင္းရြတ္တြ ျပီးမွမေသခ်င္ဘူး…ဒီမယ္..ဒီအပတ္ထုတ္

ဖလင္ဒိုင္ဂ်က္စ္ မွာ ရွကီးလာ ပံုကို မင္း ျမင္မိေသးလား..ေအး..သူက ၁၉၅၀ေက်ာ္ႏွစ္ေတြတုန္းက လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ မင္း

သမီးေပါ့ကြာ..ခုဆို ကိုးဆယ္ျပည့္ေလာက္ေရာေပါ့…အဲဒါေၾကာင့္ အိုမင္းရြတ္တြေနတာ မင္းေတြ႔မွာေပါ့..ေအး..အဲဒီရုပ္ၾကီး

ကေလ သူေသရင္ လူေတြမွတ္မိမဲ့ေနာက္ဆံုး ပံုရိပ္ပဲ…ခု ဒီ မာရီလင္မြန္ရိုး တို႔ မာဒူဘာလာတို႔ဆို လူေတြ မွတ္ဉာဏ္ထဲ မွတ္

မိတာ ဒီပံုပဲေလ..ႏုႏုပ်ဳိပ်ဳိေလး..ေအး..သူတို႔ကေစာေစာေသသြားတာကိုးကြ…သူတို႔အိုတဲ့ရုပ္မွ လူေတြမျမင္ဘူးတာ…ဒါေၾကာင့္

ငါလည္း ေစာေစာေသျပီး ငါရဲ႕ႏုပ်ဳိမႈရွိေသးတဲ့ ပံုရိပ္ကို လူေတြစိတ္ထဲ ထာဝရ ခ်န္ထားခဲ့ခ်င္တာ…သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ေတြ

မရွည္ခ်င္ပါဘူးကြယ္…တစ္ခါတစ္ေလမ်ား ငါ ဆုေတာင္းမိတာတစ္ခုက ဒီကမာၻေပၚက နာရီေတြအကုန္ရပ္..အခ်ိန္ေတြပါရပ္..

မွန္ေတြအကုန္ ကြဲသြား..ျပီးေတာ့..ငါရုပ္ရည္ကလည္း ဒီအတိုင္းေလး အျမဲႏုပ်ဳိေနေစေပါ့ေလ..ဟာဟ..”

နီးလိမာ ဒီလိုေျပာတာၾကားေတာ့ အမ်ဳိးအမည္မသိတဲ့ ဝမ္းနည္းမႈက ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲ စိမ့္ဝင္လာတယ္။ နီးလိမာလည္း ခုဆို

ကြ်န္ေတာ့္လိုပဲ မိဘမဲ့ျဖစ္သြားျပီ။ ဒါေပမဲ့ သူက ကြ်န္ေတာ့္လို အေျခအေနမဲ့ေလးမွ မဟုတ္တာ။ အေျခၾကီးတဲ့ ေရႊမင္းသမီးကိုးဗ်။

ရုပ္ရွင္ မရိုက္ရေတာ့ေတာင္ သူ႔ပရိသတ္ေတြ အမ်ားၾကီး က်န္ေသးတယ္တာ။ ျပီးေတာ့ သူ႔ကို အားေပးတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္

တကယ့္ကို ၾကီးက်ယ္တဲ့ စြန္႔လႊတ္မႈၾကီး လုပ္မတဲ့ေလ။ သူ႔ပရိတ္သတ္ေတြက သူ႔ရဲ႕ႏုပ်ဳိေသးတဲ့ပံုရိပ္ကို အျမဲအမွတ္ရေစဖို႔ေပါ့။

ပထမဆံုးအၾကိမ္အျဖစ္နဲ႔ ဟယ္ ငါနာမည္ၾကီးရုပ္ရွင္စတား မျဖစ္တာ ကံေကာင္းသဟလို႔ ေတြးမိတာပဲ။

 

**************************

About ေမာင္ဘလိူင္

has written 135 post in this Website..