♫♪♫..♫♪♫..
ကိုကို .. ေန႕တိုင္းလာ ေလွ်ာ္. ..

ေမာင္ေမာင္ ..ေန႕တိုင္းလာ ေလွ်ာ္…

(ေလွ်ာ္အံုး .. လို႕..)

ညွပ္ရံုေလွ်ာ္ရံု မကဘဲ ..ညွပ္ရံုေလွ်ာ္ရံု မကဘဲ ..

ဟိုဟာ မ်ားလည္း ရႏိုင္ဘာဒယ္ ..ေမာင္…။ (ဟိုဟာ= ကံစမ္းမဲ)

♫♪♫…♫♪♫…

 

၁။

ဟဲ့ဟဲ့ .. ဘယ့္ႏွယ့္ဟာေဒြတုန္း ကြယ္… ။ ျဗစ္ ထြမ္…(ကြမ္းေထြးသံ)

ထိုသို႕ ေျပာခ်လိုက္သူကား ရြာသူၾကီး ဦးခိုင္ ….။ ဟုတ္သည္ …။ ေဟာင္ေကာင္း ရြာက ဦး ဂဲ(Girl)ေၾကာက္ ဆိုေသာ

လူျပိဳၾကီး SONI ဆုိနီ ဆိုျပီး အင္ထုေရာင္းလိုက္ေသာ LCD အျပားၾကီး ျဖင့္ တီဗီ ေၾကာ္ျငာၾကည့္ရင္း ထ ေအာ္လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။

ျမင္ကြင္းကိုလည္း ရႈဦး မိတ္ေဆြ …ရွိဳက္ဖိုၾကီးငယ္ အသြယ္သြယ္ ရွိၾကေလကုန္ေသာ ဆိုးညီအစ္မ-၄ေဖာ္တို႕..

ေပါင္လည္ ေပါင္တို ေပါင္ျပတ္ စကတ္ တုိတုိေလးမ်ားျဖင့္ မိတ္ဒင္ ယိုးဒယား ရွမ္ပူ(shampoo) ေၾကာ္ျငာေနၾကျခင္းျဖစ္သည္။

မင့္တို႕ ေခတ္ကာလ သားသမီးမ်ား ဘယ္လိုေတြတုန္းကြယ္ ..မ်က္စိရွက္စရာ ..။

ထမီေလးနဲ႕ ေၾကာ္ျငာပါ့လား ..။ဘယ့္ႏွယ့္ အတိုအျပတ္ေတြနဲ႕ ကြယ္…။

(တေလာက ကိုရင္ နီေပပါ ရွင္ျပဳ အတြက္ ဆြမ္းၾကီးေလာင္းရန္ ျမိဳ႕တက္တုန္း ရြာသူားေတြမသိေအာင္

၀င္တြယ္ခဲ့ေသာ အစိမ္းေရာင္ ဘီယာေၾကာ္ျငာလိုမ်ိဳး ပံုရိပ္မ်ားကို ေတာင့္တေလ သလားေတာ့ မဆိုႏိုင္)

ျပီး ဘယ့္ႏွယ့္ ယိုးဒယား ကလာတဲ့ ရွမ္ဗူ ဆိုလားဘာဆိုလား ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ ထုပ္ လို႕ပဲ ..

တို႕ျဖင့္ တသက္လံုး တေလ်ာ္ကင္ပြန္းနဲ႕ ေလွ်ာ္လာတာ ဒီမွာ ေတြ႕လား သန္မွသန္…။

သူ႕ေသွ်ာင္ထံုးကေလး ကို လက္ညွိဳးႏွင့္ လက္မ ျဖင့္ ညွပ္ျပျပီး ေျပာသည္။

ေသွ်ာင္ထံုးေတာ္ၾကီး ဇီးျဖဴသီးမို႕ တီဗီ လာၾကည့္ၾကေသာ ရြာသားမ်ား ျပံဳးစစျဖစ္ကုန္သည္။ သို႕ေသာ္

ထိပ္တံုးနဲ႕ ျပဴးေနေသာ၂လံုး ကိုေၾကာက္ရသျဖင့္ တခ်ိဳ႕ ေခ်ာင္းပဲ ဆိုးခ်သလိုလို ..မ်က္ႏွာကို လက္ျဖင့္ ပု၀ါျဖင့္ ကာျပီး တဖံု

…က်ိတ္ျပံဳးရေလသည္….။

 

သို႕ရာတြင္ကား … ရြာသူတို႕၏ အေတြးသန္တန္ တြင္မူကား ..အေၾကာင္းအရာ ၃ခု အလွ်င္မျပတ္ စီးဆင္း သြားျပီ ျဖစ္ေလသည္။

၁။ မိတ္ကပ္

၂။ စကပ္

၃။ ရွမ္ပူ

တို႕တည္းးးး။

 

၂။

ရြာ၏ သရုပ္ကို ထုတ္ႏုတ္ တင္ျပရသည္ရွိေသာ္..

အလံျဖဴအလံနီႏွင့္ အေနာက္ဘက္ျခမ္းမွ ေရာင္စံုသူပုန္ ေခတ္ကုန္ကတည္းက ရြာစည္းရိုး ကို ျပန္၍မျပင္ေတာ့ေသာ

ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ ရွိေသာ ရြာၾကီး ျဖစ္ရကား ရြာသူားမ်ားသည္ မိမိတို႕ အလိုရွိတိုင္း (လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ခ်င္သလို လုပ္ေလ့)

ရွိေပသတည္း။ ေအာ္.. ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့ သေဘာ ….။ ထို႕ျပင္ ေရႊျမိဳ႕ေတာ္ၾကီးကလူေတြ ဖေယာင္းတိုင္ မထြန္းခင္ကတည္းက

ထစ္ကနဲရွိ သဂ်ီးအိမ္ေရွ႕ ဖေယာင္းတိုင္ထြန္း လူစုျပီး အလိုရွိသည္မ်ားကို (ဥပမာ အမေတာ္ပြိဳင့္ အဲ့ေလ အမေတာ္ေၾကး ကိစၥ တို႕ဘာတို႕)

ဒါမ်ိဳးေတြ ဆို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း စနစ္တက် စုရုံး ေတာင္းဆိုတတ္သည္မွာလည္း ဒီရြာ၏ အစဥ္အလာ ပင္ျဖစ္ေလသည္။

ေအာ္.. စည္းကမ္းျပည့္၀ တဲ့သေဘာ..။

ဆက္ပါဦးမည္ မိတ္ေဆြ…။

ရြာထဲတြင္ ျမိဳ႕တက္ စီးပြားေရး တကၠသိုလ္ တက္ဖို႕ လႊတ္လိုက္တာ ဒႆနိက ေဗဒက

စကီေလးေတြကို သြားသြားေၾကာင္ရင္း အတန္းလိုက္တက္ စာကူက်က္ရင္း

ကိုယ့္စာေမးပြဲကိုယ္ေျဖကာနီးမွ ကိုယ့္စာကိုယ္က်က္ရာ ဦးေႏွာက္ ဟက္ဘြိဳင္ျဖစ္ျပီး

အရူးလက္မွတ္ရကာ ျပန္လာေသာ .. ရြာသား ေမာင္ဂီ့ ဆိုသူရွိေလသည္..

သူက ဘယ္မွာ ဘာအသစ္ရသလဲ လိုက္ရွာသူျဖစ္ေလသည္။ အေပၚက ကိစၥရပ္ေတြကို

သံုးသပ္ျပီးသကာလ .. ေၾကာင္၀တုတ္ထန္းေတာ အတြင္း လက္ခ်ာမ်ားကို မစားရ၀ခမန္း ရိုက္ေလေတာ့သတည္း…။

ဂလိုနဲ႕ ..ရြာသူားအေပါင္းတို႕လည္း အသစ္ျဖစ္တည္လာေသာ ၀ယ္လိုအား … ဆပၸလိုင္း ဒီမန္း ဂက္ပ္ စတာေတြကို

ရြာ့နည္း ရြာ့ဟန္ျဖင့္ နားလည္ သေဘာေပါက္ျပီးသကာလ …

ဖြ႕ံျဖိဳးတိုးတက္လာေသာ ေခတ္စနစ္၏ အေနအထားကို ေစာေက်ာ ႏိုင္ရန္အတြက္ ကိုယ့္နည္းကိုယ့္ဟန္ျဖင့္

ျမိဳ႕တက္ ျပီး တင္သြင္းစရာရွိသည္မ်ားကို တင္သြင္း လာၾကေပေတာ့သည္…။

ပထမဆံုး ကေတာ့ လက္ခ်ာအမ်ားဆံုး နားေထာင္ရေသာ ထန္းေတာပိုင္ရွင္ ကိုရင္ေၾကာင္၀တုတ္ျဖစ္ေလသည္။

သူသည္ကား ဆူျဖိဳးေသာ သူ႕ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ ထန္းတက္ရတဲ့အလုပ္ ဘယ္လိုမွ မအပ္စပ္တာ သိေနႏွင့္မို႕..

ထန္းေတာကို ဘပုထံ ေရာင္းခ်ကာ ေငြထုပ္ပိုက္ ကာျမိဳ႕တက္သြားေလသတည္းးးး..။(ထို႕ေၾကာင့္ထန္းေတာသည္

ေနာင္တြင္ ဘပု ထန္းေတာ ဟု တြင္သလတၱံ႕)

 

၃။

ကိုရင္ ၀တုတ္ မွာကား ျမိဳ႕တက္တုန္းက လက္၂ဖက္စာ ေငြထုပ္ ပိုက္သြားေသာ္လည္း အျပန္တြင္ကား

လွည္း၂စီးတိုက္စာ ေဘထုပ္မ်ားျဖင့္ ျပန္ေရာက္လာေလသည္…။

ရြာ ဇ၇ပ္အနီး သက္ကယ္ တဲၾကီးထိုးျပီး နံရံတြင္ တံျမက္စီးကို ထံုးရည္စြတ္ ကာ ဤသို႕ ေရးခ်လိုက္ေလ၏။

 

ဖက္-ဖက္ကတ္

ေဘ-ေဘထုပ္

သည္လိုနဲ႕ ေန႕ညမေရြး ဘုရားပြဲအလား ရြာလည္တြင္ လူပ်ိဳအပ်ိဳ မ်ားသာမက ရြာလံုးကၽြတ္ တအံုးအံုးႏွင့္ စည္ကားေနေလေတာ့သတည္းးးး။

ကိုရင္ ၀တုတ္ကား စီးပြားေရးအကြက္ျမင္သူတည္း ….။ ျမိဳ႕ ဆံသဆိုင္မွ ဘတ္လာေသာ မဂၢဇင္းမ်ားထဲမွ သရီးကြာတား ၀တ္ ေမာ္ဒယ္ဘြိဳင္း

ပံုေတြခ်ည္း ျဖဲျပီး နံရံအႏွံ႔ ကပ္ေလသည္။ ထို႕အတူ တင္းနစ္ ရိုက္ေသာ ကေလးမမ်ားပံုကိုလည္း ေဘာဂ်ာနယ္ေတြမွ စုတ္ကာ ကပ္ျပန္၏။

အေၾကာင္းမွာမူကား အနားဖြာေနျပီျဖစ္ေသာ ေဘာင္းဘီရွည္မ်ားႏွင့္ ၃လႊာစကပ္မ်ားကို ဖြာေနေသာအပိုင္းမ်ား ျဖတ္ေတာက္ျပီး ..

ေတြ႕လား ျမိဳ႕မွာ ဒါေတြပဲ ၀တ္တယ္ ဆိုျပီး ရြာအတြင္း ေရာင္းခ်ျခင္းပင္ျဖစ္ေလသည္။ မသိေသာ ရြာသူားမ်ားမွာကား ..

က်ား ဆို ကြာတား မ- ေပါင္လည္ ေတြခ်ည္း ၀တ္ကုန္ၾကေလသတည္း။ ဂလိုနဲ႕ ရက္မွ ႏွစ္သို႕ ေျပာင္းတဲ့အခါ အိမ္သာပ်က္ ခ၇ိုင္အတြင္း

မူလဘူတ ဂဇြတ္ ရြာ ဆိုလ်င္ ဘယ္သူမွ မသိေတာ့ ။ ကြာတားေပါင္လည္ ရြာ ဟု တြင္ေလသတည္းးးးး။

နာ့သင္းလာ့စ္ေဖာ္အဲဗား နိယာမအရ …ကိုရင္၀တုတ္၏ ေအာင္ျမင္မႈတို႕သည္လည္း ထာ၀ရမတည္ျမဲခဲ့ပါေခ်။

ညၾကီးမင္းၾကီး ရြာလူၾကီး ဦးေက်ာက္ တေယာက္ မီးဗ်ိဳ႕ မီး – မီး ဟု အသံျပဲၾကီးႏွင့္ ပုဆိုးမပါဘဲ ရြာကို ပတ္ႏႈိးေလသည္။

ပုဆိုးမပါတာ သူသည္လည္း ကြာတားဖက္ရွင္ ႏွင့္ကိုးးး(ေနာက္မွ ၀န္ခံတာက စြံမလားလို႕ လုပ္ၾကည့္တာပါ ဆိုပဲ)

ဟုတ္သည္ ..ေဘထည္မ်ားထားရာ ကိုရင္၀တုတ္၏ သက္ကယ္တဲၾကီး မီးေလာင္ျခင္းပင္တည္း…။

တခ်ိဳ႕ကေတာ့ မနာလိုလို႕ ရွိဳ႕မီး ဟု ဆိုၾကသည္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေပါ့ဆမီး တဲ့ ..။ ဘာမီးလဲေတာ့မသိ

ရြာလယ္ ကြင္းေခါင္ေခါင္ထဲမို႕ ကံေကာင္းေထာက္မစြာ တရြာလံုးျပာမက်ခဲ့ေသာ္လည္း

ကိုရင္၀တုတ္ အရင္းျပဳတ္ တာကေတာ့အမွန္ ။ ရြာ့ ေရွ႕-ေနာက္-ေတာင္-ေျမာက္ မွာလည္း ေဘဆိုင္

ပိစိေပါက္စေတြ ေပၚလာတာအမွန္ ။ ေမာင္ဂီ့ ကေတာ့ သူ႕၀သီအတိုင္း ႏို႕ဆီခြက္လည္ဆြဲလ်က္

တကုိယ္တည္း ဘာမွန္းမသိ ေရရြတ္ေနေလသည္….။ ဘာတဲ့ … မိထူး .. မိထူး တဲ့ …။

 

၄။

ေနာက္တေယာက္ကေတာ့ ကိုရင္မတ္ ျဖစ္ေလသည္။ သူကား ၾကြယ္ပိုးၾကြယ္၀ ကုန္သည္မ်ိဳးရိုး ျဖစ္ေလသည္။

(စီးပြားပ်က္သြားရွာေသာ ကိုရင္ ၀တုတ္ကေတာ့ ျမိဳ႕ေစ်းစြန္တြင္ အာပံုေရာင္းေနရျပီ ျဖစ္ေလသည္။)

မိဘမ်ားက သူငယ္စဥ္က ဘံုေက်ာင္းပို႕ျပီး တီလုပ္စာ သင္ခိုင္းထားေသာေၾကာင့္ တီလုပ္လို ဖတ္တတ္ျပီး

လူရည္လည္သူျဖစ္ေလသည္။

ရြာ၏ တလံုးတည္းေသာ ဆာဗာ မွားလို႕ ..တီဗီ ရွိေသာ သဂ်ီးအိမ္တြင္ တီရုပ္ဇာတ္ကားမ်ား ျပသည့္အခါ

ရြာသူားမ်ားကို ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာျပေပးရသူျဖစ္ရကား ရြာတြင္ လြန္စြာ မ်က္ႏွာပြင့္ေလသည္။

ေဟာ စပါျပီ … မေန႕တေန႕က ျမိဳ႕မွ အသားမည္းမည္း မုတ္ဆိတ္ဖားဖားႏွင့္ လူ၂ေယာက္ ေျမြေရခြံ အိတ္အၾကီးေတြႏွင့္

ဘာေတြ လာေပးသြားသည္မသိ ကိုမတ္တို႕ ေမာင္ဂီ့ကို ထမင္းဖိတ္ေကၽြးသည္လို႕လည္းၾကားသည္။ ဒါ တခုခုထူးျခားမယ့္

နမိတ္ ဟု ရြာတြင္… တီးတိုးတီးတိုး သဖန္းပိုးၾကေလသည္။ မၾကာပါဘူး စျပီ ….။

ဂ်င္ဆင္းကိုမတ္

အိပ္စတြင္း မိတ္ကပ္

JinSean KoMaT

eXTremE Make-Up

 

ဆုိျပီး …
တကယ္ေတာ့ ကိုမတ္ လည္း နားလည္လို႕ မဟုတ္ … ဟိုေကာင္ ေျမွာက္ေပးလို႕ (ဂ်င္ဆင္းတို႕ အိပ္စတြင္း တို႕ပါရင္
ေရာင္းေကာင္းတယ္ဆိုလို႕) လုပ္ခ်လိုက္ျခင္းသာျဖစ္သည္။

တကယ္လည္း ေရာင္းေကာင္းပါသည္… မိတ္ကပ္ဆိုတာ ရြာ့ အပ်ိဳေခ်ာမ်ား ၏ အလိုလားေတာင့္တဆံုးေသာ အရာ မဟုတ္ပါလား။

မိတ္ကပ္ကလည္း သူကိုယ္တိုင္ အပင္ပန္းခံျပီး ေခတ္မီနည္းပညာနဲ႕ ေလ့လာ ေဖာ္စပ္ထားတဲ့ သနပ္ခါး မိတ္ကပ္ ဆိုေတာ့

ေရွးစြန္းစြဲ အမ်ိဳးသမီးၾကီးမ်ားေကာ ယေန႕ လြတ္ပ်ံ႕စြဲ ေခတ္ရဲ႕ လံုမပ်ိဳေလးမ်ားပါ အားလံုး တခဲနက္ ၀ယ္ယူအားေပးၾကေလသတည္း။

ကိုမတ္ကား သေဘာမေနာေကာင္းလွေပသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သံုးျပီး မိတ္ကပ္ဗူးခြံ ၁၀ဗူး လ်င္ ဗူးသစ္တစ္ဗူး ႏွင့္ လဲေပးေသာေၾကာင့္တည္း။

ရြာ့ အပ်ိဳေခ်ာမ်ား ၾကားတြင္မူ တမတ္တည္း မတ္ေနေလသည္။ ေမာင္ဂီ့ တေယာက္သာ ရြာရိုးကိုးေပါက္ေလွ်ာက္ရင္း ဂရင္း ဂရင္း ဟု

လူမသိေသာ စကားလံုးတလံုးကို တစ္ကိုယ္တည္း ေရရြတ္ေနေလ့ရွိေတာ့သည္။

 

လူအမ်ား သတိမထားမိေသာ အခ်က္ ၂ခုရွိေလသည္။

ထိုအရာမ်ားမွာ ကိုမတ္၏ အလုပ္ရံုဟု မည္တြင္ေသာ တိုက္အိုၾကီးမွာ လူသူျပတ္ေသာ ရြာေျမာက္ဘက္ ေခ်ာင္းႏွဖူး တြင္

တည္ထားျခင္းျဖစ္ျပီး မုတ္ဆိတ္ၾဆာမ်ားမွာလည္း တလကိုးသီတင္း တစ္ေခါက္ဆိုသလို ကိုမတ္ထံ အထုတ္ၾကီးမ်ားႏွင့္

ေရာက္ေရာက္လာတတ္ျခင္းပင္ျဖစ္ေလသည္။

နာ့သင္ လက္စ္ ေဖာ္အဲဗားပါ။ ျပႆနာကား တက္ေျချပီ ။ ကိုရင္မတ္နဲ႕ ဘာဂလိုလို ဟု ထင္ၾကေသာ ရြာ့ အလွပေဂး လံုမမၾကည္ျပာ တေယာက္

ကိုမတ္၏ အိပ္စတြင္း မိတ္ကပ္ကို ေျခဆံုးေခါင္းဆံုး လိမ္းျခယ္ျပီးသကာလ.. တကုိယ္လံုး နီျမန္းကာ အဖုအပိန္႕မ်ား ထြက္ျပီး အလြန္အမင္း

ယားယံေနေလသည္။ ရြာ့ ေဆးၾဆာၾကီး ၾဆာခ ေရာ သမားေတာ္ ၾဆာ ထက္ကပါ … ဒါ မိတ္ကပ္ႏွင့္ အလာ့ဂ်စ္ ျဖစ္တာ(ဓါတ္မတဲ့တာ) ဟု

အခိုင္အမာဆိုေလသည္။

 

ျမိဳ႕ ေဆးရံုကို ပို႕ျပီး ေဆးထိုးမွ အသက္ေဘးခ်မ္းသာရာရမည္ ဆိုလို႕ ရြာသူားမ်ား အားျခင္း လွည္းျပင္သူျပင္ ႏွင့္ အလုပ္ေတြမ်ားၾကေလေတာ့သတည္း။

တိုက္ဆိုင္စြာပင္ ကိုမတ္က ကုန္ၾကမ္း၀ယ္မယ္ ဆုိျပီး ျမိဳ႕တက္သြားေတာ့ သူ႕ကို ခိ်တ္ဆက္ျပီး တခါတည္း ေဆးရံုကိစၥ ေရေလာင္း ..အဲ့ေလ.

..ၾကိဳျပင္ခိုင္းထားရေလသည္။

သဂ်ီး ရဲ႕ အမိန္႕ေတာ္စာ ထည့္ေပးလိုက္ေလသည္။ စာ ပါ အေၾကာင္းအရာမွာကား …

သို႕
          ကိုရင္ မတ္
         

         ရြာ ေတာင္ပိုင္းက ေဒၚဂ်မ္းတုန္ သမီး လံုမၾကည္ျပာေတာ့
         အလႅာၾကီးနဲ႕ ျဖစ္လို႕ အခု အလြန္ယားေနျပီ ေဆးရံုတက္ ေဆးထိုးရမယ္..။
         မင့္တာ၀န္မကင္းဘူး… လိုေလေသးမရွိ စီစဥ္ထားလိုက္ပါ။
         ကိုရင္လည္း ရြာအျမန္ဆံုး ျပန္လာျပီး က်ဳပ္ကို လာေတြ႕လွည့္။

ပံု
သဂ်ီး
မန္းဇက္ခိုင္

ကိုမတ္မ်က္ႏွာ ဇီးကင္းခန္႕သာ က်န္ေတာ့၏။ ေနာင္မွ ၾဆာခ ရွင္းျပမွ အလာ့ဂ်စ္ Allergic ျဖစ္ေၾကာင္း သိျပီး ဟင္းတ၀က္ခ်ႏိုင္ေလသည္။

(က်န္တ၀က္က သူ႕တာ၀န္မကင္းတဲ့ မိတ္ကပ္ ျဖစ္ေနတာကိုး..)

ဂလိုႏွင့္ ကိုရင္မတ္ တေယာက္ သဂ်ီးႏွင့္ ရင္ဆိုင္ ေဆြးေႏြး ေျဖရွင္းခ်က္ေပးရေလေတာ့သည္။

သဂ်ီး။ ကိုင္း ကိုရင္ ဘာေျပာခ်င္ေသးတုန္း။ မေသေကာင္းမေပ်ာက္ေကာင္းကြယ္။ ထြမ္ ..(ကြမ္းေထြးသံ)

ကိုရင္မတ္။ က်ေနာ့္မိတ္ကပ္က လူတိုင္းလိမ္းေနတာပဲ ဘယ္သူမွမျဖစ္ဘူး။ သူ႕က်မွ ျဖစ္တာ ။

အခန္႕မသင့္လို႕ပါဗ်ာ။

ေလွ်ာက္လဲခ်က္ေပး၏။ သို႕ေသာ္ ကိုမတ္ယခုတေခါက္ ၀ယ္ခ်လာေသာ သနပ္ခါးခဲမ်ားႏွင့္ ခ်ဥ္ဆိုးေဆးပန္းေရာင္

စတစ္ကာ ၁၅ခ်ပ္ႏွင့္ ပလတ္စတစ္ အ၀ိုင္းျပား ခုေရ ၂၀၀ ပရိုမီနာ ဗူးခြံမ်ား တို႕က လြန္စြာ သံသယ ၀င္စရာေကာင္းေသာ အရာမ်ားတည္း…။

ကိုမတ္ကေတာ့ တြင္တြင္ျငင္းသည္။ သူက မိတ္ကပ္ဗူးအဖုံးမပိတ္ဘဲ သည္တိုင္းဖြင့္ထားလို႕

ဖုန္ေတြ၀င္ ဖုန္ေတြတင္ျပီး အဲ့ဒါေၾကာင့္ ယားယံတာ ျဖစ္ေၾကာင္း သာ အေၾကာင္းျပခ်က္ေပး၏။

ရြာ့ကာလသားမ်ားၾကားတြင္ကား မၾကည္ျပာ ဖုန္တင္ မတင္ ေလာင္းေၾကးစားေၾကးပင္ ျဖစ္သည္အထိ

ေရႊပန္းစား .အဲ့ေလ ..ေရပန္းစား ေလေတာ့သတည္း…။

 

၅။

ခုဆို တရြာလံုး သူမေနရ ငါမေနရသည္မွာ ၂ခိရွာလို႕ ၂ခါရွိေလျပီ

သဂ်ီးမင္း စိတ္အပူဆံုးကိစၥ က်န္ေနေသးသည္။ ထိုအရာမွာကား ရွမ္ပူကိစၥ။

ဒီကိစၥ ေတာ့ ငါကိုယ္တိုင္ ကိုင္တြယ္မွ ျဖစ္ေပမည္။ ဟိုေကာင္ေတြကား စိတ္မခ်ရ ဟု

ေတြးျပီး သဂ်ီးကေတာ္ႏွင့္ အပူတျပင္း တိုင္ပင္ေလေတာ့သည္။

ဟုတ္သည္ ။ ကုန္စံု ဆိုင္ေလးေထာင္မည္။ အျမတ္အစြန္း အတြက္မဟုတ္။

ျမိဳ႕မွ ပစၥည္း အစစ္အမွန္မ်ားကို ယူျပီး အမွန္အကန္ ေရာင္းခ်မည္။ ရြာသူားေတြ

အဆင္ေျပေစေရး သာ အဓိကျဖစ္သည္။ ဟု ရည္စူးျခင္းျဖစ္ေလသည္။

ထိုအခ်ိန္မွစျပီး ရြာသူားမ်ား လည္း တီဗီမွာ ျပသမွ် ရွမ္ပူမ်ား ဆပ္ျပာမ်ား ေဖာေဖာသီသီ

သံုးစြဲရေတာ့သတည္းးး။ သဂ်ီးပင္လွ်င္ ေန႕တိုင္း ေခါင္းေလွ်ာ္ေနေသာေၾကာင့္

ေသွ်ာင္ထံုးေတာ္ၾကီး ဇီးျဖဴသီးမွာ ေျမပဲစိေလာက္သာ က်န္ေတာ့ ဟူသတတ္။

 

 

၆။

ထိုအေျခအေနကို ဒါသက္သက္ ေဘာ္ခ်က္တာကြ ဟူျပီး ၾကည့္မရျဖစ္ေနသူကား

ကိုရင္ယြဲစီ …။ ဟုတ္သည္။ တျခားလူမ်ား ကုန္စံုဆိုင္ လိုက္တည္လ်င္လည္း

ရြာသူားမ်ားက သဂ်ီးဆီသာ အားေပးၾကမွာ မဟုတ္လား ဟု သူက ဆိုလာသည္။

ဒီေတာ့ သူက ကုန္စံုဆိုင္မဟုတ္ဘဲ ..ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ တလိုင္းတည္းသာ ကိုင္မည္ဟု

သံဓိဌာန္ ခ်ထားသည္။ ထံုးစံအတိုင္း အရူးဂီမဲ ကို ဘပုထန္းေတာ ေခၚျပီး တိုင္ပင္ၾကေလေတာ့သည္။

ဟုတ္သည္ ေရွ႕လူေတြလိုေတာ့ ေပါ့လို႕မျဖစ္ .. အမွန္အကန္လုပ္မည္ ..အမွန္အကန္ ေရာင္းမည္။

မၾကာပါ။ ရာ၀င္အိုးၾကီးေတြ အိမ္ေရွ႕ထုတ္ခင္းျပီး

ဒို႕ရိုးရာ

Smart စမာတ္ တေယာ္ကင္ပြန္းယြဲ

ဆုိျပီး တေယာ္ကင္ပြန္းမ်ားကို အိုးတိုက္ဖြဲျပာ လက္ေဆာင္ထည့္သြင္းျပီး ေစ်းႏႈန္းခ်ိဳသာစြာျဖင့္ အၾကီးအက်ယ္ေရာင္းခ်ေလေတာ့သတည္း။

ေမာင္ဂီ့ကေတာ့ သူ႕၀သီအတိုင္ းရက္အိုးရွင္း ရက္အိုးရွင္းဟု ေရရြတ္ေနေလ၏။

ရြာသူားမ်ား လည္း သဂ်ီး ဆီ၀ယ္လ်င္ အိုးတိုက္သံစ ႏွင့္ ဆပ္ျပာ သပ္သပ္ ၀ယ္ရတာမို႕ …

ခုကိုရင္ယြဲ ဆီကေတာ့ လက္ေဆာင္အေနနဲ႕ရတာမို႕

ဘက္ကူးေတာ့သည္။ ရွမ္ပူမွ ရွမ္ပူ ခဲ့သူတခ်ိဳ႕ ..ရိုးရာ အစဥ္အလာကို ထိန္းတာပါဟု ( ဖြဲျပာမ်က္ႏွာျဖင့္ ) ရိသဲ့သဲ့ေျပာဖန္မ်ားေလေတာ့

ဆက္လက္ျပီး ရွမ္ပူမွ ရွမ္ပူျဖစ္သူမ်ားက အဆိုပါ တေယာ္ကင္ပြန္းသမားမ်ားကို ေရွးရိုးစြဲမ်ား ဟူျပီးလည္းေကာင္း ။ တေယာ္ၾဆာမ်ားက လည္း

အစြန္းေရာက္ လြတ္ပ်ံ႕စြဲမ်ား ဟူ၍ တန္ျပန္ ျပီး တဖုံ။

တေရာ္ကင္ပြန္း Vs ရွမ္ပူ

အစတည္ျပီး

ကြန္ဇာေဗးတစ္ Vs လစ္ဘရယ္

 

အသြင္ေဆာင္လာကာ ရြာ၂ျခမ္း ျဗန္းျဗန္းကြဲေတာ့ေလသည္။

ဂလိုနဲ႕ သဂ်ီးတေယာက္ ခုတေလာ တီဗီမွ ေရွးေခတ္ေဟာင္း ေအာက္ေမ့ဖြယ္ အစီအစဥ္မွ လာသည့္

ေရွးအဆိုေက်ာ္ၾကီး ျပြန္တန္ဆာ ကမ္းေ၀း ရဲ႕ သီခ်င္းေဟာင္းေတြကို နားေထာင္ျပီးသကာလ.. ငယ္ခ်စ္ကေလး တေယာ္ကင္ပြန္းကို

သတိရမိသြားျပီး သမီးျဖစ္သူကို ကိုရင္ယြဲဆီ တေယာ္ကင္ပြန္း အ၀ယ္ခိုင္းေလေတာ့သည္။

ကိုရင္ယြဲတေယာက္ မွာကား မလာစဖူး အလာထူးေသာ သမီးေတာ္ကေလးကို ငမ္းျပီးသကာလ…

လက္ေဆာင္ထည့္ေပးေသာ ဖြဲျပာ လက္တဆုပ္ခန္႕ တေယာ္ခြက္ထဲ ထည့္လိုက္မိေလသည္။

ထိုေန႕က သဂ်ီး ေခါင္းေလွ်ာ္ေတာ့ မည္သို႕ မည္ပံု ဓာတ္ျပဳသြားသည္ေတာ့မသိ ..။

ေနာက္ေန႔မနက္ အေစာၾကီး သဂ်ီး ၂လံုးျပဴးဆြဲကာ ဘိုေကႏွင့္ ကိုရင္ယြဲ အိမ္ ေပါက္ခ်လာေတာ့သတည္း။

သဂ်ီး ။ဟတ္ေကာင္ ငယြဲ ထြက္ခဲ့ဇမ္း….။

ယြဲ ။ ဗ် ဗ် ဗ်ာ သဂ်ီး …။

သဂ်ီး။ ဒီမွာ ၾကည့္ဇမ္း…။

တေယာ္ခြက္ကို ကိုရင္ယြဲ ေရွ႕သို႕ ထိုးျပလိုက္သည္…။ အလို ဖြဲ ဖြဲျပာေဒြ…။

 

သဂ်ီး ။ ေအး … မင္းတို႕ေကာင္ေတြ လုပ္လိုက္ရင္ တလြဲခ်ည္းဘဲ..။ငါ့ ေသွ်ာင္ထံုး ဆံုးျပီ … ။

ဒီေခတ္ၾကီးေရာက္ေနျပီ ဘာ တေယာ္ ကင္ပြန္းမွ မလိုဘူး ။ အားလံုး ရွမ္ပူနဲ႕ပဲေေလွ်ာ္ၾက..

သည္ေတာ့ ငါအမိန္႕ထုတ္မယ္ ဒီေန႕ကစ ဒီရြာမွာ

ဘယ္သူမွ တေယာ္စာ မတည္ရဘူး …။ မင္း အိုးေတြ မင္းကိုယ္တိုင္သြန္ပစ္စမ္း။

ယြဲ။ ဟုတ္ ဟုတ္..ကဲ့သဂ်ီး ။ …. ဟင့္ ….။

သည္လိုႏွင့္ အဆိုပါတခ်က္လႊတ္ အမိန္႔အား သဂ်ီးကိုယ္တိုင္ စာထုတ္ျပီး ရြာ့သင္ပုန္းတြင္ ကပ္ထားရေလေတာ့သည္။

သဂ်ီးကား အသက္ၾကီးျပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စာလံုးေပါင္း သတ္ပံုမ်ားကား မမွန္ေတာ့ ..အၾကင္သူသည္ ဂဇြတ္ ရြာသို႕အလည္

လာအံ့။ ရြာ့သင္ပုန္းတြင္ အဆိုပါ အမိန္႕အား သဂ်ီး လက္ေရးမူျဖင့္ ဤသို႕ ဖတ္ရမည္ျဖစ္သည္။

ဤရြာတြင္ မည္သူမွ် သေရာ္စာ မတည္ရ

ပံု

မန္းဇက္ခိုင္

သဂ်ီး။

 

 

၇။
ဇာတ္ေပါင္းေသာ္ ျဖစ္စဥ္ ၃ခုလံုးအတြက္ တာ၀န္ရွိသူ အရူးဂီမဲ အား ရြာ့အေရွ႕ဘက္ လူသူမနီးေသာသဲေသာင္ကၽြန္းတြင္

တကိုယ္တည္း တဲထိုးေနေစလ်က္၊ အျပစ္ကိုယ္စီ ရွိၾကေသာ ကိုရင္၀တုတ္၊ ကိုရင္မတ္ ႏွင့္ ကိုရင္ယြဲတို႕မွာ

ရြာဦးေက်ာင္းမွ ထမင္းက်န္ဟင္းက်န္မ်ားကို ဒင္းစားဖို႕ ေလွျဖင့္ အလွည့္က် ပို႕ရေလေတာ့သည္။ အသက္ေထာက္လာေသာ

သဂ်ီးမွာလည္း ေသွ်ာင္ထံုးျပန္မရေတာ့သည့္အတြက္ ဘိုေကသာ ထားရကာ ရေသ့စိတ္ေျဖ ႏႈတ္ခမ္းေမြး သာထားရရွာေတာ့သည္။

ရြာကို အလည္လာသူတိုင္း ေ၀းေ၀းမွပင္ ျဖင္ျဖစ္ေအာင္ျမင္ၾကရမည္မွာ

သဂ်ီးကိုယ္တိုင္ စိန္ဒိုင္းမြန္း သေဘၤာေဆးျဖင့္ စီရင္အပ္ေသာ ရြာအ၀င္ ဆိုင္းဘုတ္ၾကီးျဖစ္သည္။

ဤကား။

ဘားမန္ ျပည္

အိမ္သာပ်က္ ခရိုင္

ဂဇြတ္ေက်းရြာစု

(သေရာ္စာ ကင္းမဲ့ဇံု)

 

ဟုသတတ္။

 

 

About ムラカミ

has written 498 post in this Website..

今でしょ? CJ # 9092011