“က်ေနာ္ဓါတ္ဖမ္းသမား” (၆)

(ၾကီးမွ အၾကီးနဲ႔ရုိက္တဲ႔ ၾကီးရုိက္)

ပန္းကေလးမ်ား

ပန္းကေလးမ်ား

၂၀၁၃ခုႏွစ္ ႏွစ္ကုန္ခါနီးမွေတာ႔ က်ေနာ္နဲ႔ကင္မရာအၾကီးနီးစပ္ဘုိ႔

အေၾကာင္းဖန္လာပါတယ္။

တုိတုိေျပာရရင္က်ေနာ္႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္က က်ေနာ္႔အတြက္

သူ႔ နုိင္ငံျခားကေနျမန္မာျပည္ကိုခဏျပန္အလာမွာ

ကင္ႏြန္ D70  တစ္လုံး၀ယ္လာခဲ႔ပါတယ္။

မွန္ဘီလူးက  ၀ုိက္ဇြမ္း 18-200 နဲ႔ တြဲထားပါတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္က ဒီအမ်ဳိးအစားက မႏၱေလးကိုမေရာက္ေသးပါဘူး။

ဒီပစၥည္းၾကီးလက္ထဲေရာက္ေတာ႔ က်ေန ာ္မွာ အဂၤလိပ္စာမတတ္တဲ႔သူလက္ထဲ

အုိက္ပက္ေရာက္လာသလုိပါဘဲ။

ကိုင္သာၾကည္႔ေနရတယ္ဘာမွ မလုပ္တတ္။

ကင္မရာက အားလုံးတစ္စ စီျဖဳတ္ထားတာကို။

မွန္ဘီလူးက သတ္သတ္ ကိုယ္ထည္က သတ္သတ္။

ျပစရာ ကိုစိန္ေသာ့ ကလဲမရွိ။

အဲဒါနဲ႔ပါလာတဲ႔ကက္တစ္ေလာက္ကိုဖတ္။

ပစၥည္းကိုေဘးနားခ်ျပီး ၾကည္႔ျပီး စမ္းတ၀ါး၀ါးနဲ႔ ဆင္ရပါေတာ႔ တယ္။

မသိတဲ႔အခါ စာအုပ္လုိ႔ က်ေနာ္က ခ်စ္စနုိးေခၚတဲ႔ ရန္ကုန္က ဂႏၶရီၾဆာအုပ္

ကိုလွမး္ေမးရပါေတာ႔တယ္။

သုံးရက္ေလာက္ၾကာမွ ကင္မရာက ပုံေပၚလာပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔ က်ေနာ္ဒီကင္မရာနဲ႔ မရုိက္တတ္ေသး။

အဲဒီအခ်ိန္အတြင္းမွာဘဲ က်ေနာ္ရဲ႕လက္စြဲေတာ္ကင္ႏြန္

ကင္မရာေလးက က်ေပ်ာက္သြားပါေတာ႔တယ္။

မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ကိုလုိက္ပုိ႔ေပးရင္း

က်ေနာ္ကေပါ႔ဆစြာနဲ႔ ကင္မရာကို

ရွပ္အက်ီနဲ႔ရင္ဘတ္ၾကားကိုထုိးထည္႔ထားတာလုိက္မိပါတယ္။

မိတ္ေဆြကို အိမ္ျပန္ပုိ႔ျပီးတဲ႔အခ်ိန္ေရာက္မွ ကင္မရာပါမလာေတာ႔ မွန္းသိပါတယ္။

ျပန္ရွာၾကည္႔ေပးမယ္႔ မရေတာ႔ ပါဘူး။

1ေအာင္ပင္လယ္ကတိမ္

1ေအာင္ပင္လယ္ကတိမ္

ဒီေတာ႔ ဓါတ္ဖမ္းခ်င္ရင္ ကင္မရာအၾကီးကို မသုံးရင္ မရတဲ႔အေနအထားကိုေရာက္သြားပါတယ္။

အလုပ္ပိတ္တဲ႔တစ္ရက္မွာေတာ႔ ကိုစိန္ေသာ႔ အိမ္သြားျပီး

ကင္မရာသုံးတတ္ဘုိ႔သင္ရပါေတာ႔တယ္။

ဒီကင္မရာေလးက “လက္ထိစံနစ္”ဆုိေတာ႔ ကိုယ္ေျပာင္းခ်င္တာေလးကို

လက္နဲ႔ဘဲေရႊ႔႔႕လုိ႔ရေတာ႔ အဆင္ေျပပါတယ္။

(ေနာက္မွသိလာတာေတာ႔ ကင္မရာခလုပ္ကိုေရႊ႔တဲ႔အခါမွာ

အဲလုိ ၾကည္႔ျပီး လက္နဲ႔ေရႊ႔ေနရင္ ပုံရုိက္တာအဆင္မေျပဘူးဆုိတာကိုပါဘဲ)

 

ကိုိိစိန္ေသာ႔ က ဒီကင္မရာမွာပါတဲ႔ ခလုတ္ေတြကို ဘယ္ဟာကဘာဆုိတာကိုျပေပးရင္း

အပါခ်ာေတြ ရွပ္တာစပိ အုိင္အက္စ္အုိ ေတြ အေၾကာင္းကို ေျပာျပေပးပါတယ္၊

ျပီးမွလက္ေတြ႔ရုိက္မယ္ဆုိျပီး

ေအာင္ပင္လယ္ကုိ သြားျပီးဓါတ္ဖမ္းၾကပါတယ္။

မရွက္တမ္းေျပာရရင္ေတာ႔ ကိုယ္႔ ရုိက္တဲ႔ပုံေလးကိုၾကည္႔ျပီး သေဘာက်ခဲ႔ရတဲ႔ေန႔ေလးေပါ႔။

က်ေနာ္႔အၾကဳိက္တိမ္ေတြ အိေနေအာင္ရတဲ႔ေန႔လဲျဖစ္ပါတယ္။

ကိုစိန္ေသာ႔က သင္ေပးတဲ႔အတုိင္းဘယ္ဟာကိုဘယ္နားထား ဘယ္ဟာကိုဘယ္လုိခ်ိန္ဆုိတဲ႔

အတုိငး္ထားျပီးရုိက္ေတာ႔ ပုံေလးေတြက ေသသပ္တာအမွန္ပါဘဲ။

ကင္မရာအေသးနဲ႔အၾကီးျခားနားခ်က္ကိုလဲသိလာပါတယ္။

ကင္မရာအေသးကေတာ႔ ေအာ္တုိ ခ်ိန္ထားေပးတဲ႔ အတုိငး္ ပုံတစ္ပုံ ထြက္လာပါမယ္။

ဒီ႔ထက္ပုိျပီးဘာမွလုပ္လုိ႔ မရ။

ကိုယ္ပုိင္ဖန္တီးမူ႔မပါ။

ပုံေသေပါ႔။

2တိမ္ရဲ႕အရိပ္

2တိမ္ရဲ႕အရိပ္

ဒါေပမယ္႔ ကိုယ္ဖမး္ယူလုိက္တဲ႔ ျမင္ကြင္းတစ္ခုရဲ႔ အလယ္အလတ္

အရည္အေသြး တစ္ခုေတာ႔ ရပါမယ္။

ဒါေပမယ္႔ သူ႔ရဲ႔ ဆင္ဇာ ေခၚတဲ႔ အလင္းဖမး္ပုံရိပ္က ကေသးတဲ႔အတြက္

ဓါတ္ပုံအျဖစ္ျပန္ကူးတဲ႔ အခါ ပုံၾကီးခ်ဲ႔ျပီး ကူးရင္ ၀ါးသြားတာပါတယ္။

ကင္မရာအၾကီးနဲ႔ရုိက္တဲ႔အခါမွာေတာ႔

ကိုယ္႔ရဲ႕အေတြး ကုိယ္႔ႏွစ္သက္သလုိ ကိုယ္တတ္ကြ်မး္သလုိ

ဖန္တီး နုိင္ခြင္႔ရွိပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔လည္း ကိုယ္႔ရဲ႕ ကြ်မး္က်င္စြာအသုံးခ်တတ္မူ႔အေပၚမွာမူတည္ျပီး

ပုံတစ္ပုံရဲ႕အေကာင္းဆုံးကို ရနုိင္သလုိအညံ႔ဆုံးပုံလဲ ျဖစ္သြားနုိင္ပါတယ္။

အမွန္အတုိင္း၀န္ခံရရင္ကင္မရာအၾကီးနဲ႔ရုိက္ရင္ ငါ႔ပုံေတြေကာင္းလာေတာ႔မွာဘဲ

လုိ႔ ထင္ခဲ႔မိတာအမွန္ပါဘဲ။

ဒါေပမယ္႔ တကယ္လက္ေတြ႔ရုိက္ျပီဆုိတဲ႔အခါမွာေတာ႔ ကိုယ္ထင္သလုိျဖစ္မလာတာကို

ေတြ႔ရပါေတာ႔တယ္။

ေမွာင္တဲ႔အခါေမွာင္လငး္တဲ႔အခါလင္း နဲ႔ တစ္ခ်ဳိ႔ပုံေတြဆုိ ကင္မရာအေသးနဲ႔

ရုိက္တာေလာက္ေတာင္မေကာင္းတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။

အရင္က ကင္မရာအေသးနဲ႔တုံးကဘာမွသိပ္ခ်ိန္စရာမလုိ၊

ျမင္တာနဲ႔ေကာက္ရုိက္လုိက္လုိ႔ရေပမယ္႔

ဒီကင္မရာၾကီးနဲ႔ကေတာ႔ အုိင္အက္စ္အုိ(နာမယ္ေကာင္းလက္မွတ္မဟုတ္)

ခ်ိန္ရ အပါခ်ာညွိရ ရွပ္တာစပိေျပာင္းရနဲ႔ အလုပ္ေတြရွုပ္ရပါတယ္။

အလင္းကိုခ်ိန္ဆေပးတဲ႔ အလင္း၀င္ေပါက္ ၊အလင္း၀င္ခ်ိန္ နဲ႔ အလင္း၀င္အား

သုံးခုၾကားမွာ ဗ်ာမ်ားခဲ႔ရတာအမွန္ပါဘဲ။

ဟုိညိွ ဒီညွိ နဲ႔တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္နဲ႔ရုိက္ေပမယ္႔

ကိုယ္ထင္သလုိ ပုံေကာငး္မရတဲ႔ အခါေတြမွာ

စိတ္ဓါတ္က်မိပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔လဲ ကိုယ္႔ မွာ ဓါတ္ဖမ္းစရာ ဒီကင္မရာတစ္လုံးဘဲရွိေတာ႔

ေလ႔လာသင္ယူဘုိ႔ဘဲၾကဳိးစားရပါေတာ႔တယ္။

က်ေနာ္မသိတာရွိရင္ လုလင္ကိုဘဲလွမး္ေမးရပါတယ္။

သူက ကင္ႏြန္သမားကို။

အနီးကပ္ကေတာ႔ ကိုစိန္ေသာ႔ေပါ႔။

3 အလငး္ရဲ႕ကိုယ္ပြားအရိပ္မ်ား

3 အလငး္ရဲ႕ကိုယ္ပြားအရိပ္မ်ား

တစ္ရက္မွာေတာ႔ ကိုစိန္ေသာ႔နဲ႔က်ေနာ္ မနက္အေစာၾကီးေအာင္ပင္လယ္ကိုဓါတ္ဖမး္ထြက္ၾကပါတယ္။

ေဆာင္းမနက္ေ၀လီေ၀လင္းမွာ သြားၾကတာပါ။

ေအာင္ပင္လယ္ေရာက္ေတာ႔ ကိုယ္ၾကဳိက္တဲ႔ေနရာလဲေရာက္ေရာ ဓါတ္စဖမ္းၾကပါတယ္။

ကိုစိန္ေသာ႔ေျပာတဲ႔အတုိငး္ ခ်ိန္ျပီးရုိက္ေပမယ္႔ က်ေနာ႔္ပုံကေမွာင္ေမွာင္မဲမဲ။

ကိုစိန္ေသာ႔ရဲ႕ပုံေတြက ၾကည္လင္ေတာက္ပ။

အဲေတာ႔ မရဘူးဆုိျပီး ေျပာရေတာ႔တာေပါ႔၊

သူကုိယ္တုိင္ထပ္ျပီး ဆက္တင္ေတြခ်ိန္းျပီး ရုိက္လဲ ေမွာင္ေမွာင္မဲမဲ။

ေနာက္ေတာ႔မွ ကိုစိန္ေသာ႔ က ဖုန္းကလက္နွိပ္ဓါတ္မီးနဲ႔ ကင္မရာကိုစစ္ၾကည္႔မွ

က်ေနာ္လက္ေဆာ႔ ထားလုိ႔ ေလာ႔က် ေနတာကို ေတြ႔ ရပါတယ္။

ဒီေတာ႔မွ ေလာ႔ဖြင္႔ျပီးရုိက္မွက်ေနာ္လုိခ်င္တဲ႔ ပုံေလးေတြကိုရပါေတာ႔တယ္။

ကင္မရာအၾကီးရမွဘဲ ပုဂံ ပုပၸါး ေတာင္ၾကီး ရန္ကုန္ ဘားအံ စတဲ႔ခရီးေတြထြက္ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔လဲ ကိုယ္စိတ္ထဲလုိခ်င္တဲ႔ပုံအေနအထားေတြမရခဲ႔တာအမွန္။

အမ်ားၾကီးရုိက္တဲ႔အထဲကမွ စိတ္ၾကဳိက္ပုံေလး သုံးေလးပုံထြက္လာပါတယ္။

ဒါေတာင္မွသူမ်ားရုိက္ထားတာေလာက္မေကာင္းတာလဲအမွန္။

မေကာင္းဆုိ အလင္းကိုခ်ိန္ညွိ တာကို မတတ္ကြ်မး္လုိ႔ပါဘဲ။

သင္ေပးတဲ႔သူက သင္ေပးေပမယ္႔ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္က

ဒုံး ေ၀းတာလဲ ပါ ပါ မယ္။

4 ဆြမ္းဦးပုညရွင္

4 ဆြမ္းဦးပုညရွင္

မန္းေလးျမဳိ႔ အနီးတစ္၀ိုက္ ကိုလည္း မနက္ ေန႔ညမေရြးရုိက္ျဖစ္ပါတယ္။

ရုိက္ျဖစ္ဆုိ ဓါတ္ဖမ္းသူ လူတစ္စုနဲ႔စုမိတာလဲပါ ပါတယ္။

အင္း၀ ဆုိတာကေတာ႔ မၾကာခဏ

စစ္ကုိင္းဘက္ျခမး္ဆုိတာ အစဥ္အျမဲ

ေအာင္ပင္လယ္ဆုိတာမေရာက္ခ်င္အဆုံး

ရွမး္ေလးကြ်န္းနဲ႔ေတာင္သမန္ကေတာ႔ အိမ္ဦးနဲ႔ၾကမး္ျပင္

ျပင္ဦးလြင္ဆုိတာက အျမဲလုိလုိတက္ျဖစ္

ဒီေတာ႔လဲဓါတ္ပုံေတြလည္းရုိက္ျဖစ္တယ္ေပါ႔။

ဒါေပမယ္႔လဲရုိက္သမွ် ပုံတုိင္းကမေကာင္းပါဘူး။

သူမ်ားေတြနဲ႔ယွဥ္လုိက္ရင္ က်ေနာ္႔ ပုံေတြက သူတုိ႔ပုံေလာက္မေကာင္းတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။

မေကာင္းဆုိ က်ေနာ္မွာဓါတ္ပုံနဲ႔ပါတ္သက္တဲ႔အတတ္ပညာကိုစံနစ္တက်မွ မသင္ဘူးတာကိုး။

ကိုစိန္ေသာ့က မန္းေလးမွာ သင္တန္းဖြင္႔မယ္ဆုိေတာ႔ တက္မယ္စိတ္ကူးလုိက္ပါတယ္။

ဒါေပမယ္႔လဲသူ႔သင္တန္းနဲ႔က်ေနာ္က အခ်ိန္မကိုက္။

က်ေနာ္႔အလုပ္ကလဲအၾကာၾကီးအျပင္ထြက္လုိ႔မရ။

ဒီေတာ႔သူက သင္တနး္ သုံးေလးခုဖြင္႔ျပီးတာေတာင္က်ေနာ္မတက္နုိင္။

တကယ္တက္ဘုိ႔ အစီအစဥ္ေတြဆဲြျပီးခ်ိန္ေရာက္ျပန္ေတာ႔သူက ရန္ကုန္ျမဳိ႔ကိုအျပီးေျပာင္း။

အဲဒီမွာ က်ေနာ္တစ္ေယာက္ထဲ ဓါတ္ဖမ္းတဲ႔အခါဖမ္း နဲ႔ စိတ္ထဲရွိသလုိရုိက္ေတာ႔

ေကာင္းတဲ႔အခါေကာင္းညံ႔တဲ႔အခါညံ႔။

အတူသြားစရာ ဆရာတင္စရာ လူမရွိေတာ႔နည္းနည္းေလးေတာ႔အားေပ်ာ႔သြားသလုိပါဘဲ။

5အလြမ္းသစ္ပင္

5အလြမ္းသစ္ပင္

(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္)

ကိုေပါက္လက္ေဆာင္အေတြးပါးပါးေလး

3-6-2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About ကိုေပါက္(မႏၱေလး)

ko pauk mandalay has written 1578 post in this Website..

အေတြးပါးပါးေလးကေန ထူသြားျပီထင္ေတာ႔ အရင္ေလာက္ေတာ႔ စာမေရးျဖစ္ေတာ႔ဘူး။