ကၽြႏု္ပ္၏ အမွတ္တရ ကဗ်ာမ်ား – ၁၄

ခ်စ္စရာ့ ေဘာလယ္

 

“ဘာလဲ လိႈင္ထိပ္ထား။ မင္းက မင့္သမီးမဟုတ္လို႔ ႐ႈပ္လွတယ္ဆိုျပီး ဒီလို အေကာက္ၾကံလႊတ္လိုက္တာလား”

“မဟုတ္ဘူး ေမာင္ဘုရား။ ေမာင္ဘုရား အထင္ေတာ္မွားေနျပီ”

“က်ဳပ္ဘာမွ အထင္မမွားဘူး လိႈင္ထိပ္ထား။ မင္းသမီးေလးရဲ႕ အေဆာင္ေတာ္လာေတာင္းတဲ့ စပယ္ဆီ ေရႊခြက္ထဲမွာ ပိုးေလးတစ္ေကာင္ ပါသြား မပါသြားဆိုတာကို သတိမမူမိေလာက္ေအာင္ မင္းဟာ နေမာနမဲ့ႏိုင္သူ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါဟာ မင္းသိသိရက္နဲ႔ မသိလိုက္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနလိုက္တာပဲ။ ကိုယ့္သမီးမဟုတ္လို႔ ဂ႐ုစိုက္စရာမလို ဆိုျပီး မင္းေနလိုက္လို႔ ျဖစ္တာပဲ။”

တစ္ရက္ဆက္ အျပစ္တင္စကားမ်ား ဆိုေနေသာ အိမ္ေရွ႕စံကိုယ္ေတာ္၏ စကားလံုးမ်ားကို နားေထာင္ရင္း ထိပ္ထား၏ မ်က္ႏွာေတာ္ တင္းမာလာသည္။

တစ္ကယ္ေတာ့ လႈိင္ထိပ္ထားဆိုသူဟာ အျခားသူမဟုတ္။ ေရႊဘိုမင္း(သာယာ၀တီမင္း)နဲ႔ အေနာက္နန္းမေတာ္ မျမေလးတို႔ရဲ႕ သမီးေတာ္၊ ေရႊနန္းရွင္ သာသနဒါယိကာ မင္းတုန္းမင္းၾတားၾကီးရဲ႕ ႏွမ၀မ္းကြဲေတာ္သူလဲဟုတ္ ေမြးစားသမီးဆိုလဲ ဟုတ္သူ။ ဤကဲ့သို႔ အရွိန္အ၀ါေတြၾကား ၾကီးျပင္းခဲ့တဲ့ လႈိင္ထိပ္ထားေလးမွာလဲ ရာဇမာန္ဆိုတာေတြ အျပည့္ေပါ့။

“ဒီမယ္ ေမာင္ေတာ္။ တစ္ဖက္စကားကို တစ္ဖက္နားနဲ႔သား ၾကားေယာင္ျပီး ထိပ္ထားကိုခ်ည္ အျပစ္ဖြဲ႔မယ္လို႔ေတာ့ မၾကံရြယ္ေလႏွင့္။ အကယ္၍မ်ား ေမာင္ေတာ္ဆိုခဲ့သလို ထိပ္ထားဟာ မင္းသမီးေလးအေပၚ မိခင္စိတ္မေမြး ေမတၱာသာ မထားႏိုင္ဘူးဆိုရင္ျဖင့္ ယခုလို စပယ္ဆီေမြးကို ပို႔သဖို႔ေနေန ရႈပ္လွခ်ည္ရဲ႕လို႔ ဆိုကာ မာန္မဲခြင့္ပင္ ရွိေနသူဆိုတာကိုေတာ့ ေမ့မထား သင့္ပါဘူးဘုရား”

တစ္ၾကိမ္တစ္ခါမွ် သူ႔ကို ေလသံမာမာျဖင့္ ျပန္မေျပာဘူးေသာ လႈိင္ထိပ္ထား၏စကားကိုၾကားလိုက္ရာ အိမ္ေရွ႕စံကိုယ္ေတာ္ အေတာ္ပင္ ေဒါသျဖင္သြားကာ

“ဒီမယ္ လႈိင္ထိပ္ထား။ မင္းငါ့ကို ျပန္ျပီး ႏႈတ္လွန္မထိုးနဲ႔”

ေျပာေျပာဆိုဆိုျဖင့္ အိမ္ေရွ႕စံကုိယ္ေတာ္ သူ၏ လက္သံုးေတာ္ သီလ၀င္ဓါးကို ဆြဲကိုင္လိုက္သည္။ ဒါကို လႈိင္ထိပ္ထားက ျမင္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပင္

“ေၾသာ္ ေမာင္ေတာ္က ထိပ္ထားကို ဓါးျဖင့္ပိုင္မယ္ေပါ့။ ဟုတ္စ။ ေမာင္ေတာ္မွတ္ထားပါ။ ထိပ္ထားက ဒီလို အျဖဴအမဲ မသဲကြဲတဲ့ ျဖစ္ရပ္တစ္ခုအတြက္ေတာ့ ျငိမ္ခံေနမယ့္သူေတာ့မဟုတ္ဘူးေနာ္။ လုပ္လိုက္စမ္းပါ ေမာင္ေတာ္။ ျပည္တန္တဲ့ ေရႊဓါးၾကီးနဲ႔ ထိပ္ထားကို ပိုင္းၾကည့္လိုက္စမ္းပါ”

သူ၏လည္တိုင္ ေက်ာ့ေက်ာ့ေလးကို ျမင္ႏိုင္ေအာင္ ေခါင္းကိုေမာ့ရင္း လႈိင္ထိပ္ထား အိမ္ေရွ႕စံေရွ႕သို႔ တိုး၀င္သြား၏။

အိမ္ေရွ႕စံလဲ ဓါးအိမ္တြင္းမွ ဓါးကို ဆြဲထုတ္မည္ျပဳျပီးမွ သတိရွိသူ ပညာရွိပီပီ ခ်က္ခ်င္းပင္ ဓါးအိမ္အတြင္း ျပန္သြင္းကာ အိပ္ခန္းေဆာင္အတြင္းမွ ဒုန္းစိုင္း ထြက္ခြာသြားသည္။ ထိုအခါမွ လႈိင္ထိပ္ထားမွာလဲ တင္းထားေသာ မာန္မ်ားကို ေလ်ာ့ခ်လိုက္ရာ ၾကမ္းျပင္ေပၚလို႔ လဲက်သြားျပီး ႐ႈိက္ဖို ငိုေၾကြးေနေလေတာ့သည္။            ။

ဒါကေတာ့ တစ္ျခားအေၾကာင္းအရာမဟုတ္ပါဘူး။ ရတနာပံုေခတ္ အိမ္ေရွ႕စံ ကေနာင္ကိုယ္ေတာ္ၾကီးႏွင့္ လႈိင္ထိပ္ေခါင္တင္ မိဖုရားတို႔ရဲ႕ အခ်စ္ကစားပြဲေလးအေၾကာင္းကို ေမာင္ကာၾကီး စိတ္ကူးယဥ္ကာ ပံုေဖၚၾကည့္ျခင္းပါ။ ဒါနဲ႔ “ေနပါဦး ေမာင္ကာၾကီးရ။ ဒီေလာက္ၾကီး တုတ္ဆြဲ ဓါးဆြဲနဲ႔ စကားအေျခအတင္ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့ဟာ မင့္က ဘာလို႔ အခ်စ္ကစားပြဲလို႔ ဆိုသလဲ”လို႔ေတာ့ မေမးေလနဲ႔။ ဒီရန္ပြဲေလးကစခဲ့တဲ့ ျပသနာေၾကာင့္ ျမန္မာ့ ေဘာလယ္ကဗ်ာ သမိုင္းထဲက ခ်စ္စရာအရမ္းေကာင္းတဲ့ ကဗ်ာေလးႏွစ္ပုဒ္ေပၚေပါက္ခဲ့လို႔ ေမာင္ကာၾကီးက အခ်စ္ကစားပြဲေလးလို႔ ဆိုရျခင္းပါ။

တစ္ကယ္ဆို လႈိင္ထိပ္ထားဟာ အခုလို ကေနာင္ကိုယ္ေတာ္ကို အမ်က္မာန္ေၾကာင့္ တစ္ခြန္းမက်န္ ႏႈတ္လွန္ထိုးခဲ့ေပမယ့္ မိမိရဲ႕ ေမာင္ေတာ္ကို အလြန္တရာမွ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူပါ။ မနက္သံုးနာရီထိ သူ႔ေယာက္်ား ေဆာင္ေတာ္ကူး ၀င္မလာေသးလို႔ လြမ္းစိတ္နဲ႔ စိန္ျခဴးၾကာေညာင္ေဘာလယ္ကို ေရးသားကာ အေမွ်ာ္စိုက္ခဲ့သူ။ ယခုလို စကားအေျခအတင္မ်ားကာ ရန္ေတြျဖစ္ျပီးတဲ့ ေနာက္မွာလဲ မိမိေမာင္ေတာ္ကို မုန္းမာန္မပြားပဲ ခ်စ္စိတ္ထားခဲ့သူေပါ့။ ၾကည့္ေလ သူနဲ႔သူ႔ေမာင္ေတာ္ ဒီလိုဒီပံု စကားမ်ားက်တဲ့အေၾကာင္း မိမိရဲ႕ ေမြးစားဖခင္လည္းျဖစ္ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ အကိုေတာ္လဲျဖစ္တဲ့ ေရႊနန္းရွင္ ပဥၥမသဂၤါယနာတင္ မင္းတုန္းမင္းၾကီးကို တိုင္တန္းတဲ့ ေဘာလည္မွာေတာင္ ေမာင္ေတာ္ကို အျပစ္တင္စကားတစ္ခြန္းမွ မဆိုတာကိုၾကည့္ပါလား။ ျမန္မာသံ အဆိုပညာရွင္ အေမေဒၚမာမာေအးရဲ႕ စကားနဲ႔ဆိုရရင္ “ေဖၾကီးေရ… လွ်ပ္စီးကျပက္၊ မိုးၾကိဳးစက္နဲ႔ ၾကင္သက္ေဖၚေ၀း သမီးေလးတစ္ေယာက္ထဲမို႔ ေရႊသဲတံုပါတယ္”လို႔ပဲ ဆုိတာေလ။ “ေမာင္ေတာ္က ရက္စက္တယ္။ သူ႔ကိုေခၚဆူလိုက္”ဆိုျပီး ေျပာခဲ့တာမွ မဟုတ္ပဲ။

ထားဦးေတာ့ စကားခ်ီးေတြ ဇာတ္ကြက္ဆင္တာေတြနဲ႔ပဲ စာက အေတာ္ရွည္ေနျပီ။ ေျပာခ်င္တာက ဒီျပသနာကို အေျခတည္ျပီး ေဘာလယ္ႏွစ္ပုဒ္ေပၚလာေလရဲ႕။ တစ္ပုဒ္ကေတာ့ လိႈင္ထိပ္ေခါင္တင္ ကိုယ္တိုင္ေရးတဲ့ “နာဂဆဒၵန္ ေဘာလယ္” ျဖစ္ျပီး ေနာက္တစ္ပုဒ္ကေတာ့ ကေနာင္မင္းသားကိုယ္စား လူယံုေတာ္ ျမင္းစာေရးၾကီးရဲ႕ညီ ေမာင္ေမာင္ဘ ေရးသားခဲ့တဲ့ “ဖူးေပြ႕လက္တင္ ေဘာလယ္”ပါ။

ဆိုေတာ့ကာ ဒီလိုဒီပံု ကေနာင္နဲ႔ လႈိင္ထိပ္ထားတို႔ ရန္ေတြျဖစ္ စိတ္ေတြဆိုးၾကတယ္ေပါ့။ အခ်ိန္ၾကာလာ စိတ္ဆိုးေတြ ေျပကာလာေတာ့ လင္မယားႏွစ္ေယာက္သား တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ လြမ္းလာတယ္ေပါ့။ ေတြ႔ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္လာတယ္ေပါ့။ ဒါနဲ႔ပဲ လႈိင္ထိပ္ထားဆီက ေဘာလယ္ေလးတစ္ပုဒ္ စျဖစ္လာတယ္ေပါ့။ သိတယ္မို႔လား။ အႏုပညာသမားဆိုတာက သူမ်ား ခံစားခ်က္ကိုေတာင္မွ အငွားယူတတ္ေသးတာေလ။ အခုလို ကိုယ္တိုင္ခံစားေနရျပီဆိုမွေတာ့ ရသေျမာက္ အႏုပညာတစ္ခု ေပၚလာတယ္ဆိုတာ ယံုမွားဖြယ္ ဘယ္ရွိမလဲ။

ဒီ့ေနာက္ လႈိင္ဖုရားေလးရဲ႕ ေဘာလယ္ကိုလဲၾကားေရာ ကေနာင္ခမ်ားေနမထိ ထိုင္မသာနဲ႔ ေခြခ်ိယိုင္လာေပါ့။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ သူ႔ကလဲ ေလာကီ အတတ္ေတြကိုသာ စည္းပူးေလ့လာေနသူေလ။ လႈိင္ဖုရားေလးလို စာေတြကဗ်ာေတြလဲ မေရးတတ္ေတာ့ အခက္ေတြ႔ေလေရာ။ ဒါနဲ႔ပဲ လူယံုလဲျဖစ္ လက္စလက္နလဲရွိသူျဖစ္တဲ့ ေမာင္ေမာင္ဘကို သူခံစားရသမွ်ေတြကို စာစီခိုင္းလိုက္တာေပါ့ေလ။ ဒီလိုေရးခိုင္းရတာလဲ အေၾကာင္းရွိရဲ႕။ လႈိင္ဖုရားေလးက သူ႔ေမာင္ေတာ္ကုိ လြမ္းတယ္ ေဆြးတယ္သာေျပာတာ ရာဇမာန္ၾကီးသူတို႔ သေဘာအတိုင္း အိမ္ေရွ႕စံကို စိတ္ဆိုးေျပဟန္မျပ၊ ေတြ႔ခြင့္မေပးဘူးေလ။ ဒါေၾကာင့္ပဲ ေမာင္ေမာင္ဘက တစ္ဆင့္ သူ႔မိဖုရားရဲ႕ စိတ္ဆိုးေျပေအာင္ ေျဖရွင္းခိုင္းရတာေပါ့။

တစ္ကယ္ေတာ့ အခုေမာင္ကာၾကီးေရးျပမွာက လႈိင္ထိပ္ေခါင္ထင္ရဲ႕ နာဂဆဒၵန္ေဘာလယ္ကိုပါ။ အမွန္ဆိုရင္ ေမာင္ကာၾကီးက ဒီေဘာလယ္ႏွစ္ပုဒ္စလံုးကို ေပါင္းျပီးေရးျပခ်င္တာပါ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ဒီႏွစ္ပုဒ္ကို ေပါင္းျပီး ၾကည့္လိုက္မွ တစ္ေယာက္က စိတ္ဆိုးလို႔ အျပစ္တင္၊ တစ္ေယာက္က ျပန္ကာေခ်ာ့ျမဴ ဒီလိုဒီလို ခ်စ္စရာ့ ဟန္ေလးေတြနဲ႔ ခ်စ္စရာ့ အဓိပၸါယ္ေတြ ပိုေပၚမွာေပါ့။ဒါမဲ့ စာကလဲ အရမ္းရွည္ရင္ ဖတ္ရသူေတြ ဟုံသြားမွာလဲ စိုးရေသးတယ္ ဟုတ္ဘူးလား။ ကဲ အခုေတာ့ နာဂဆဒၵန္ကို အစခ်ီလိုက္ပါျပီ။

“ေရႊနန္းစံ သေႏၶစစ္တဲ့ တိမ္ျမင့္ယံ ေရႊကိုယ္ေတာ္ ေမာင္ဘုရားနဲ႔ ထိပ္ထားေလးတို႔ဆိုတာ ရာသက္ပန္ေပါင္းဖို႔ရြယ္ကာ စိေႏၱျမတ္ထံ ဆုပန္ထားသူမဟုတ္ပါလား။ ရာဇဂုဏ္ မာန္ေတြေမာက္ပါလို႔ ဒီဆုေတာင္းကို ေမ့ေလျပီလားကြယ္။

ေမာင္ေတာ္ရယ္။ လက္သံုးေတာ္ ေရႊဓါးကိုကိုင္ပါလို႔ ပိုင္းသတ္ဖို႔ရြယ္ရက္တယ္ေနာ္။ တစ္ကယ္ပဲ မုန္းျပီလား အေမာင္ရယ္။ ထိပ္ထားကို ေရွာင္ဖယ္ကာ ေနႏိုင္ျပီလားေမာင္။ ထိပ္ထားရဲ႕ ရင္ထဲမွာ  သဲကၽြမ္းလုခံစားေနရတာကို ေမာင္ေတာ္သိရဲ႕လား။ တစ္ကယ္သာ မုန္းႏိုင္လို႔ ပိုင္းသတ္ဖို႔ ရြယ္ခဲ့တာဆိုရင္ေလ ထိပ္ထားရဲ႕ ဒီတစ္သက္တင္မဟုတ္ပါဘူး။ ဆယ္သက္ကိုပင္ အပ္ႏွင္းလိုက္ပါမယ္ ေမာင္ဘုရားလိုသလိုသာ ႏွင္းပါ။

တစ္ကယ္ဆို ျမတ္ဘုရားထံပါးမွာ ျပဳခဲ့တဲ့ သစၥာ မယိမ္းယိုင္ႏိုင္ေတာ့ပါလို႔ ၾကံရြယ္မိကာမွ ကံတရားရယ္ ဆိုးလွတယ္ေနာ္။ ခုေတာ့ေလ ထိပ္ထားေလးမွာ ေဆြးေနရပါျပီ။ တစ္ကုိယ္ရည္ ေဆြးေနရပါျပီ။

သိပါတယ္။ ေမာင္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္သေဘာထား ေျပာင္းလဲလာတာကို ထိပ္ထား သတိထားမိပါတယ္။ ဟိုယခင္ ငယ္စဥ္ကနဲ႔ မတူဘဲ အေပၚယံဆန္တဲ့ ေမာင္ေတာ့္ အၾကင္နာေတြကို ထိပ္ထား သတိထားမိခဲ့ပါတယ္ ရွင္ရယ္။

တစ္ကယ္ဆို ထိပ္ထားကိုက မိုက္တာပါ။ ေရွးလူၾကီးေတြရဲ႕ ဆို႐ိုးစကားကို နားမေထာင္မိတာကိုက မွားတာပါ။ ေမာင္ေတာ္လို ၾကင္ယာမ်ားသူအဖို႔ ထိပ္ထားအေပၚပဲ အၾကင္နာ မထားႏိုင္တာ အေစာကတည္းက ၾကိဳသိသင့္ခဲ့တာေပါ့။ ဒါကိုမွ အမိုက္ေတြဖံုးလို႔ ႐ိုးေျမက်တိုင္ေအာင္ ေပါင္းဖို႔ ရြယ္မိခဲ့တာ ထိပ္ထားရဲ႕ အမွားပါ။ ထိပ္ထား အမွားပါ။

ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ကုန္စင္ကို မထိန္ခ်န္ အဖန္ဖန္စဥ္းစားမိေတာ့ ဘုန္းကံရွင္ ေမာင္ေတာ္ကိုေလ ထိပ္ထားေလ ထိပ္ထား မမုန္းရက္ပါဘူးရွင္။ ထိပ္ထားရဲ႕ ေမာင္ေတာ့္အေပၚမွာထားတဲ့ ေမတၱာေတြဟာ ဘာေၾကာင့္ ဘာအတြက္နဲ႔မွ မေျပာင္းလဲႏိုင္ပါ။ မေျပာင္းလဲပါဘူး ခင့္ဘုရားရယ္။”

ထူးဆန္းလိုက္တာေနာ္။ သူတို႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ရန္ျဖစ္ စိတ္ဆိုးစိတ္ေကာက္ေတာ့က် ဒီလို ကဗ်ာေကာင္း စာေကာင္းေတြ ေပၚေစသတဲ့ေလ။ ထူးေထြသည့္ အံ့ရာေသာ္။

ဒီ နာဂဆဒၵန္ေဘာလယ္ကို ဖတ္ၾကည့္႐ံုနဲ႔ လႈိင္ထိပ္ထားရဲ႕ စိတ္ထားဟာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ႏူးညံ့ေနမလဲဆိုတာကို မွန္းစလို႔ ရေကာင္းပါရဲ႕။ ျပီးေတာ့ သူ႔လင္ အိမ္ေရွ႕စံအေပၚမွာလဲ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခ်စ္လိုက္သလဲ ဆိုတာကုိလဲ သိျမင္ႏိုင္ပါရဲ႕။ ကႏြဲ႔ကလ်နဲ႔ အဖြဲ႔အလွေတြဟာလဲ လႈိင္ထိပ္ထားဆိုတာ အလြန္ရွားပါးတဲ့ အမ်ိဳးသမီး စာဆိုတစ္ပါးျဖစ္တယ္ဆိုတာ ညင္းဖြယ္ရာမရွိေအာင္ သက္ေသျပဳေနတယ္ မို႔လား။

ေမာင္ကာၾကီးေတာင္ ဒီေဘာလယ္ကို ဖတ္မိျပီး ရန္ျဖစ္ဖို႔လူတစ္ေယာက္ေလာက္ ရွာရေကာင္းမလားလို႔ ေတြးမိေသး။ ဒါမဲ့ ေတာ္ၾကာ ေတြ႔တဲ့သူက လႈိင္ထိပ္ထားလို စာတစ္တန္ ေပတစ္ဖြဲ႔နဲ႔ သစၥာတိုင္ ကဗ်ာေရးသူမဟုတ္ပဲ “ကၽြန္မကို ညွင္းပန္းႏွိတ္စက္ေနပါတယ္”ဆိုျပီး အမ်ိဳးသမီးေရးရာ သြားတိုင္ေနမွ ဒုကၡဟလို႔ ေတြမိျပီး ဒီအၾကံကို ခ်က္ခ်င္းပဲ စြန္႔လႊတ္လိုက္ရေလရဲ႕။ သနားပါတယ္ ေနာ္။

ကဲေလ… ကဲေလ…။ စာလဲ ရွည္ေနပါျပီ။ အခါသင့္ အခြင့္သာမယ္ဆိုရင္ အိမ္ေရွ႕စံကေနာင္မင္းသားရဲ႕ ျပန္ေခ်ပတဲ့ “ဖူးေပြ႔လက္တင္” အေၾကာင္းကို ေျပာၾကည့္ခ်င္ပါေသးတယ္။ အခုေတာ့ မိဖုရား လႈိင္ထိပ္ေခါင္တင္ရဲ႕ “နာဂဆဒၵန္”ေလးကို နိဂံုးခ်ဳပ္ပါရေစ။ အေရးအသားမွားယြင္းမႈ၊ ဖြဲ႔ဆိုခ်က္ လြဲမွားမႈမ်ားရွိေနရင္လဲ အျပစ္မျမင္ပဲ အခ်စ္၀င္ေပးၾကပါဦးလို႔။                 ။ လြန္တာရွိရင္ ၀ႏၵာမိပါ။

အႏုပညာသည္ အႏုပညာအတြက္သာ ျဖစ္သည္

Courage

 

နာဂဆဒၵန္ အစခ်ီေဘာလယ္

 

နာဂဆဒၵန္၊ သေႏၶမွန္နွစ္ေပပ။ ခ်ိန္မူးစစ္ တိမ္တိုက္စံ။ စက္သြားသီလ၀င္။ စိန္ေရႊရိုးငယ္ေလး။ဘိုးျပည္ထိုက္တန္။ ။

ေရႊကိုယ္ေတာ္ဘုန္းမွာလ၊ လက္သံုးေတာ္မွန္။ မခၽြင္းခ်န္ပါႏွင့္-ရာသက္ပန္ေပါင္း။ ျမတ္ဥာဏ္ယူေလာင္းပါလုိ ့။ ဆုေတာင္းပါတယ္။ ရာဇဂုဏ္မာန္။ ႀကိမ္ႀကိမ္ထပ္တယ္ေလး။ပိုင္းသက္မဲ့ရြယ္။ ။

တကယ္ပင္မုန္းေတာ့မလား။ ေမာင္ဘုန္းၾကြယ္။ ေရွာင္လႊဲငယ္ေသြဖယ္လို ့။ မတာတြယ္ဘဲ။ ေရႊရင္ထဲမွာလွ။ ေငြသဲဆိုင္ ကၽြမ္းလုေၾကႊယိုင္။ အို-ဆယ္ျပန္သက္ကိုေလး။ ႏွင္းဆက္ေတာ့ႏိုင္။ ။
ျမတ္စိေႏ ၱဦးမွာလ။ ဆုထူးေတာ္ပိုင္။ မယိမ္းယိုင္ေအာင္လို႔ ၾကံပါကဘဲ။ ဘုန္းမဘန္ဘဲငယ္ႏွင့္ ကံလဲမကူ။ သင္းပ့်ံ ဘံုေဘြ။ တကိုယ္ေရေဆြးတယ္ေလး ေတြးၾကံလို ့ပူ။ ။

မာလာရံုကြန္းမွာလ ေခၽြညႊန္းပ့်ံၾကဴ။ ဟိုေရွးငယ္တမူႏွင့္။ မတူေလဘဲ။ ေပၚရံခၽြဲငယ္ႏွင့္ထဲ၀ါပံုေဆာင္။ သိေပါ့သခင္။ဘမယာ ကြန္းမွာေလး၊ ထြန္းေနလေရာင္။ ။

ဆိုဆိုေပသားငယ္နွင့္။ မယ္နားမေထာင္။ ရိုးျပာေျမတိုင္ေအာင္ပ-ၾကံရႊယ္ေဆာင္ေပါင္း။ ေရွးသူေဟာင္းငယ္တို ့-
ပံုသက္ေသ၊ နိမွေသာင္။ ေနာင္မွသိမယ္ေလး။ ထံုးရွိလ်က္ေပ။ ။
(သျဖန္)    ေတြးဆမခ်န္။ ေရွ႕ေနာက္ကယ္ျပန္လွန္လုိ ့။ ဖန္ဖန္စိတ္ထဲ။ ။ဘုန္းရွိသူ။မုန္းျပစ္ကိုရင္မယူႏွင့္။ သြင္တမူ-ၾကင္သူလႊဲပါဘူး။.      ထူးတဲ ့ကံဘဲ။  ။

လႈိင္ထိပ္ေခါင္တင္

About Courage

has written 45 post in this Website..