ျဖစ္ရပ္ ၁…။

စိတ္ကူးခ်ိဳခ်ိဳ ၁၆ ႏွစ္ျပည့္ စာအုပ္ေရာင္းပြဲသို႔

နံနက္ခင္း တစ္ခုမွာ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္…။

စာအုပ္ ၂ အုပ္ ၀ယ္ျဖစ္ပါတယ္…။

ဆရာႀကီး ဆင္ျဖဴကြ်န္းေအာင္သိန္းရဲ႕ ငရဲ ႏိုင္ငံ ၀တၳဳ (ဒုတိယအႀကိမ္) ႏွင့္

ဆရာ၀င္းေဖ ရဲ႕ လြယ္အိတ္ (ေရဒီယို အသံလႊင့္ခ်က္မ်ား-၁) တို႔ ျဖစ္၏။

ဆရာႀကီး ဆင္ျဖဴကြ်န္းေအာင္သိန္း စာအုပ္ကေတာ့

တစ္ည နည္းနည္း ႏွင့္ တစ္၀က္ေလာက္ေတာ့ က်ိဳးေနပါၿပီ။

ဆရာ၀င္းေဖ စာအုပ္ကေတာ့ မဖတ္ျဖစ္ေသး။

သို႔ေသာ္ စာအုပ္ႏွင့္အတူ အသံလႊင့္ခ်က္ေတြကို စီဒီႏွင့္ တြဲၿပီးလက္ေဆာင္ေပးထား

တာဆိုေတာ့ ဖုန္းထဲ ျပန္ကူးထည့္ၿပီး အစ မွ အဆံုး တိုင္

ညတိုင္း နားေထာင္ျဖစ္ပါတယ္။

ေတာ္ေတာ္ လည္း နားေထာင္လို႔ ေကာင္းတဲ့ အသံလႊင့္ခ်က္ေတြပါပဲ။

 

ျဖစ္ရပ္ ၂…။

ၿပီးခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ေလာက္က အိမ္မည္းၿမိဳ႕ေန ဆရာထက္ေ၀း

ရန္ကုန္ေရာက္လာၿပီး သင္တန္းတစ္ခုတက္ပါသည္။

၃ ရက္ခန္႔ၾကာသည္ ထင္ပါရဲ႕…။

သူျပန္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ အိမ္ေရွ႕မွာ သူစီးလာတဲ့ တက္စီ ကိုရပ္ခိုင္းၿပီး

သူ႔ ရဲ႕ ထုတ္ေ၀ၿပီးျဖစ္ေသာ အမုန္းမုန္တိုင္းေပၚမွ ရက္စက္ေသာ ရယ္သံ

စာအုပ္ တခ်ိဳ႕ လက္ေဆာင္ေပးခဲ့ပါသည္။

တစ္အုပ္ကို ကိုပါႀကီး ကိုေပးေပးပါ ဆိုၿပီး လက္မွတ္ထိုးေပးခဲ့ပါ၏။

ထို႔ေၾကာင့္ တစ္ရက္ကိုပါႀကီး ႏွင့္ ခ်ိန္းၿပီး စာအုပ္ေပးျဖစ္ပါသည္။

စာအုပ္ေပးရင္း ကိုပါႀကီးကို ၀င္းေဖ ၏ လြယ္အိတ္ အသံလႊင့္ခ်က္မ်ား အေၾကာင္း

ကြ်္နေတာ္ ေျပာျပျဖစ္သည္။

ဒါရိုက္တာ ေမာင္တင္ဦး ႏွင့္ ၀င္းေဖ တို႔ ပတ္သက္ခဲ့ပံုေတြကို ေျပာထားတာ

နားေထာင္လို႔ ေကာင္းတယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေပါ့။

ကိုပါႀကီး စိတ္၀င္စားလွ်င္ ေပးမည္ ဟု ေျပာျဖစ္၏။

ကိုပါႀကီး ကလည္း စိတ္၀င္တစားျဖင့္ နားေထာင္မည္ဆိုသျဖင့္

စီဒီ ေပးမည္ဟု ေျပာျဖစ္ခဲ့ပါသည္။

အဲဒီေန႔က ဒါရိုက္တာ ေမာင္တင္ဦး အေၾကာင္းေတာင္ ကိုပါႀကီးက

ေျပာျပေနပါေသးသည္။

အဲဒီေန႔က ကြ်န္ေတာ္တို႔ စကား၀ိုင္း မွာ ေမာင္တင္ဦး အေၾကာင္းေတြ

အေတာ္ ေျပာျဖစ္ခဲ့ၾကပါသည္။

 

ျဖစ္ရပ္ ၃…။

အခု အဲဒီ အထဲက နည္းနည္းေလာက္ အျမည္းနမူနာေလး

ထုတ္ႏွုဳတ္ေဖၚျပလိုက္ခ်င္ပါ၏။

ဖတ္ၾကည့္ၾကပါခင္ဗ်ာ…။

ေမာင္တင္ဦးဟာ ရုပ္ရွင္ ပညာ သက္သက္သာ မဟုတ္ဘဲ

ရုပ္ရွင္လုပ္ငန္းရဲ႕ စီးပြားေရး ျပသနာေတြကိုပါ စိတ္၀င္စားသူ

ျဖစ္ပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ကားတစ္ကားကို ထုတ္လုပ္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္

ကုန္က်မလဲ၊ ဘယ္ေလာက္အျမတ္အစြန္း ရွိႏိုင္သလဲ၊ ေငြေၾကးအရင္းအႏွီးကို

ဘယ္က ရႏိုင္သလဲ၊ ဘယ္လို ရွာရမွာလဲ၊ ေငြေၾကးက်ခံမယ့္သူေတြကို ဘယ္လို

ေျပာမွာလဲ၊ ဘယ္လိုအာမခံခ်က္ေတြ ေပးမလဲ၊ စာနယ္ဇင္းေၾကာ္ျငာေတြကို

ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ…စတာေတြကို ႀကိဳတင္ ျပင္ဆင္ အကြက္ခ် လုပ္ကိုင္တတ္သူ

ျဖစ္ပါတယ္။

ရုပ္ရွင္ အႏုပညာမွာ ထုတ္လုပ္ေရးအပိုင္း၊ ေငြေရးေၾကးေရး အပိုင္းေတြကိုပါ

အေျခခံေလာက္ေတာ့ နားလည္သင့္တယ္ ဆိုတဲ့ အတိုင္းအတာ အထိ ၀င္းေဖက

လက္ခံလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အေသးစိတ္ ေတြ အထိ လိုက္သိဖို႔ ဆိုတဲ့ အပိုင္းကို

ေတာ့ ပင္ကိုယ္ ၀ါသနာ မပါလာတာကတစ္ေၾကာင္း၊ အႏုပညာပိုင္းမွာ အခ်ိန္နဲ႔

လုပ္အားခြဲေ၀ေပးဖို႔ အခက္အခဲ အမ်ားႀကီးရွိေနတာ က တစ္ေၾကာင္း၊

စတာေတြေၾကာင့္ ေမာင္တင္ဦးနဲ႔ ၀င္းေဖ တို႔ အၾကား သေဘာထားေတြ ကြဲျပား

လာပါတယ္။

ေနာက္ဆံုး ၀င္းေဖ ေမာင္တင္ဦး ပူးေပါင္း ရုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရး ရည္မွန္းခ်က္ႀကီး

၀ါး အစည္းေျပသလို ေျပသြားခဲ့ရပါတယ္။ မႏၱေလးသား ၂ ေယာက္ေပါင္းၿပီး

စည္းစည္းလံုးလံုး ရွိေစခ်င္တဲ့ မႏၱေလးက လူႀကီးေတြက ၀င္းေဖ နဲ႔ ေမာင္တင္ဦးကို

ညီညြတ္ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းဆံုးမ ခဲ့ၾကပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္

၂ ေယာက္စလံုးရဲ႕ လြတ္လပ္မွဳ အတြက္ သီးျခားစီေနၾကတာက ပိုၿပီး သင့္ေတာ္ေၾကာင္း

ႏွစ္ဦးသေဘာတူပဲ ဆံုးျဖတ္ေနထိုင္ခဲ့ၾကပါတယ္။)

ျဖစ္ရပ္ ၄…။

ဒီေန႔ မနက္ ဒါရိုက္တာ ေမာင္တင္ဦး ဆံုးၿပီဟု သိလိုက္ရပါသည္။

တိုက္တိုက္ ဆိုင္ဆိုင္ ၀င္းေဖ ၏ လြယ္အိတ္ အသံလႊင့္ခ်က္ေတြထဲမွာ

ဒါရိုက္တာ ေမာင္တင္ဦး ႏွင့္ သူ႔အေၾကာင္းကို ထည့္ေျပာသြားတာ

လွမ္းသတိရလိုက္ပါ၏။

ေမာင္တင္ဦး ကား ရုပ္ရွင္ ပညာ သာမက ရုပ္ရွင္လုပ္ငန္း ဆိုင္ရာ စီးပြားေရးေတြကို ပါ

စိတ္၀င္စားခဲ့သူ ျဖစ္ပါသတဲ့။

ေကာင္းေလစြ။

ျမန္မာ့ရုပ္ရွင္ေလာကႀကီး နိမ့္ဆင္းေနသည့္ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ

ေမာင္တင္ဦးလို လုပ္တတ္ကိုင္တတ္ သည့္ ဒါရိုက္တာတစ္ေယာက္

ကြယ္လြန္သြားတာ ႏွေျမာစရာ ေကာင္းလွပါသည္။

ေမာင္တင္ဦး ေကာင္းရာသုဂတိ သို႔ ေရာက္ပါေစဟု

အမွတ္တရ ဆုေတာင္း လိုက္ရပါတယ္ဗ်ာ။

 

 

black chaw

About black chaw

black chaw has written 321 post in this Website..