ျမန္မာစာ စကား ေရးရာမွာ အထားအသို မတတ္ရင္ ေသာက္တလြဲ ျဖစ္တတ္တာၾကီးးး
လူတိုင္း ရိပ္မိေလာက္ေရာေပါ့။

ေျပာ- မေျပာခ်င္ေတာ့ေပါင္။
.
.
.
.
.

မေျပာခ်င္ေပသိ ေျပာပါအုန္းမယ္။
:k:

သက္ေသအေနနဲ႔ ေျပာစရာ
တစ္ခု ေတြ႔ခဲ့လို့ ေျပာပါရေစဦး။

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမအစ-
အမွတ္၃လမ္းဆံု(ေထာက္ၾကန္႔ျမိဳ႔အထြက္)နားမွာလည္း
ေအာက္ပါ ဆိုင္းဘုတ္ကို ျမင္ေနရပါျပီ။

ျပထားတာ သိပ္ေတာ့ မၾကာေသး။ အခု ပံုက ျပည္ျမိဳ႔ နဝေဒးတံတားခ-
ေကာက္ခံေရးစခန္းမွာ ထပ္ေတြ႔လို့
ရိုက္ယူခဲ့တာ။

”ေရွ႔မွယာဥ္သည္ ေနာက္ယာဥ္အား
ေက်ာ္တက္ရန္ အခ်က္ျပမီးျဖင့္
မျပပါႏွင့္” တဲ့။

ဆိုေတာ့. . .
ေရွ႕ကားက ေနာက္ကားကို
ဘယ္လိုမ်ား ေက်ာ္တက္မွာပါလိမ့္ေပါ့။
”ေရွ႕မွ ယာဥ္သည္ ေနာက္ယာဥ္အား ေက်ာ္တက္ရန္” ဆိုေတာ့ေလ။ ခြိ။
:k:

ေရွ႔က ကားၾကီးက
back ဂီယာၾကီး ထိုးျပီး
ေနာက္က ကားကို ေက်ာ္တက္မလိုလိုပဲ။
:P

”ေနာက္ယာဥ္ ေက်ာ္တက္ရန္  ေရွ႔ယာဥ္မွ အခ်က္မျပရ”
ကိုင္းးးး အဲ့လိုဆို တိုတိုတုတ္တုတ္နဲ႔ လိုရင္း မေရာက္ေပဘူးလား။

အခုေတာ့ သြဲတေလာက္။
:P
————–

နယ္ေဝးလမ္းမေတြေပၚမွာ
ေရွ႕ကကားကို ေက်ာ္တက္ဖို႔ရာ အေနာက္က ကားက လမ္းရွင္း မရွင္း(မ်က္ႏွာခ်င္ဆိုင္က ကား လာေန/မလာေန ဆိုတာ) မျမင္ရ။ ဆိုေတာ့ ေရွ႔က ခပ္ျဖည္းျဖည္း သြားေနတဲ့ကားက ေက်ာ္တက္ခ်င္ေနတဲ့ အေနာက္ကကားကို ေက်ာ္တက္လို႔ ရျပီဆိုရင္ ဘယ္ဘက္ အခ်က္ျပမီး ျပတယ္။ ေရွ႔ကားက ဘယ္ဘက္အခ်က္ျပမီး ျပေနျပီဆိုရင္ ”ရွင္းျပီ/ေက်ာ္တက္ေပေတာ့”ဆိုတဲ့အဓိပၸာယ္။

ေရွ႔ကားက
ညာဘက္ အခ်က္ျပမီး
ျပထားရင္ ”ေရွ႔မွာ မရွင္းေသးဘူး။ ေက်ာ္မတက္နဲ႔ဦး။ အသာ ေမွးလိုက္ဦး” ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္ေပါ့ေလ။

ဘယ္တုန္းက ဘယ္သူ
စလိုက္တဲ့ နည္းလဲ မသိ။
ဗမာျပည္ရဲ႔ နယ္ေဝး လမ္းေတြေပၚ အခုခ်ိန္ထိ အဲ့လိုပဲ အခ်က္ျပၾက။ လိုက္လုပ္ၾကတုန္းပဲ။

ျမိဳ႕တြင္းမွာ ဆိုရင္ေတာ့. . .
ဘယ္ဘက္အခ်က္ျပမီး ျပရင္
ဘယ္ဘက္ ေကြ႔မယ္။
ညာဘက္ျပရင္ ညာေကြ႔မယ္။
ပံုမွန္ပါပဲ။

အဲ့လို ပံုမွန္စနစ္ကေန အမွားၾကီးကို
စနစ္တက် မွန္လာလိုက္ၾကတာ။
အခုေတာ့ အမွန္ေယာင္ ေဆာင္ေနတဲ့
အခ်က္ျပစနစ္အမွားကို အမွန္စစ္ေအာင္ ျပင္ယူျပီ။

သတိေပးဆိုင္းဘုတ္ ခ်ိတ္တာ ေကာင္းပါတယ္။

ဒါမယ့္ လုပ္မယ့္လုပ္
အတည္ လုပ္ေစခ်င္တာ။
ဟာသေတြ ေတြးေတြးျပီး
ခြီရေအာင္ေတာ့ မလုပ္ေစလို။
ခြိ။

:mrgreen:

 

 

Thint Aye Yeik

About Thint Aye Yeik

Thint Aye Yeik has written 14 post in this Website..

တခ်ိဳ႕ေသာ ငါေတြကို

ငါကိုယ္တိုင္ ငါသတ္ပြဲလုပ္. . .

တခ်ိဳ႕ေသာ ငါေတြက. . .

ငါ့ကိုယ္ကို သတ္ျဖတ္စားေသာက္. . .

တခ်ိဳ႕ေသာ ငါအဆိုးအဝါးေတြနဲ႔ေတာ့. . .

ငါနဲ႔ငါ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံရေပါ့. . .

ငါေတြ ငါေတြ. . .

ငါ့မွာ အခုထိ . . .

ခံတြင္းခ်ဥ္လို႕ေကာင္းတုန္း. . .

(သင့္ေအးရိပ္- Maera သို႔. . . ”ကိုယ့္မွာတမ္း” ကဗ်ာမွ)