အဘိဓမၼာအရ.. မွတ္ဥာဏ္ဆိုတာ ဘယ္လိုသိမ္းထားသလဲ သိခ်င္လို႔ အမေတာ္ေရ..။
ဘ၀ေတြကူးသြားတဲ့အခါမယ္.. အဲဒီသိမ္းထားတဲ့ မွတ္ဥာဏ္ဘယ္လိုသယ္သြားသလဲ ဆိုတာလည္း သိခ်င္လို႔..။
စိတ္ေကာ၊ရုပ္ေကာ ျဖစ္ရပ္ပ်က္ဆိုေတာ့

ဦးေႏြဦး ပို႔စ္ထဲ သူၾကီးက အဲသလိုေမးေတာ့
ကိုယ္တေယာက္တည္း ဒီလက္ေပါက္ကပ္တဲ့ သူၾကီးနဲ႔ သူမ်ားပို႔စ္နဲ႔ မဆီမဆိုင္အျပန္အလွန္ျငင္းမယ့္အစား
အေဖာ္အေပါင္းနဲ႔ ျငင္းရေအာင္ ပို႔စ္အျဖစ္တင္ပါတယ္။
(သူၾကီးဆီက ပိြဳင့္ရေအာင္ေရာေပါ့.ဒါမွ ကိုဘလက္ကို ျမန္ျမန္ေက်ာ္မွာ)
စိတ္၀င္စားရင္ လာမန္႔ျပီး မုန္႔ဖိုးေပးပါ။

(၁) ေႏြဦး says:

“အဘိဓမၼာအရ.. မွတ္ဥာဏ္ဆိုတာ ဘယ္လိုသိမ္းထားသလဲ သိခ်င္လို႔ အမေတာ္ေရ..။”
ဆိုတာ နည္းနည္းေတာ႔ရွင္းရခက္ေပမဲ႔ အလြယ္ေျပာရရင္ မီးသီး တလံုး မွာ မီးလင္းေအာင္ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ ဝင္တယ္ ။ၿပီး မီးပိတ္သြားတယ္. လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ က မက်န္ဘူး.. ဒါေပမဲ႔ မီးသီးပူၿပီး က်န္ေနတယ္..။
အဲလိုမ်ိဳုးဘဲ လူေတြမွာ စိတ္ နဲ႔ ေစတသိတ္ ဆိုတာ ရွိတယ္ စိတ္က လွ်ပ္စစ္ဓါတ္လို ျဖစ္ၿပီး ပ်က္တယ္ ။ေစတသိတ္ က ပူၿပီးက်န္တဲ႔အပူလိုမ်ိဳးေလ.. အဲဒါကို ျဖန္႔က်က္ေတြးပါ.. မရွင္းက အဘိဓမၼာ စာအုပ္ႀကီး ကိုင္ရွင္းနိုင္တဲ႔ အမေတာ္တို႔နဲ႔ ေဆြးေႏြးေပေတာ႔..

(၂) က်မအေျဖ
မွတ္တာနဲ႔ ဥာဏ္ ကိုခြဲ ေျပာခ်င္တယ္။
မွတ္တယ္ဆိုတာ သညာ လို႔ေခၚတယ္။
အေၾကာင္းအရာ တခုကို စသိခါစ/စျမင္ခါစ/စၾကားခါစ/စနံခါစ/စစားခါစ/စထိခါစ မွာ ဘာမွန္း မသိေသးဘူး။
အဲဒါေလးက ဘာလို႔ သိသြားျပီးရင္ ေနာင္ျမင္/ၾကား/နံ/စား/ထိ/သိ တဲ့အခါ အရင္ ၾကံဳဖူးတယ္ ဆိုတဲ့ သညာေလးက ျပန္ေပၚလာတယ္။
အထပ္ထပ္ ၾကံဳလာတဲ့အခါ ခိုင္ျမဲတဲ့ သညာ ျဖစ္လာတယ္။
အလြန္ခိုင္တဲ့ သညာက ေနာက္ေနာက္ ဘ၀ေတြထိ မွတ္မိသြားတယ္တဲ့။
ဘာနဲ႔ သယ္သြားလဲ ဆိုေတာ့
စိတ္တခုျဖစ္ တခုခ်ဳပ္သြားေပမယ့္ သူ့ထဲက သတၱိေတြကို လက္ဆင့္ကမ္းေပးသြားပါတယ္။
အားနည္းတဲ့ သတၱိေတြက ေလ်ာ့ပါး ေပ်ာက္သြားေပမယ့္ အားေကာင္းတဲ့ သတၱိေတြက ထင္ထင္ရွားရွား က်န္ခဲ့ၾကတယ္။
အက်ိဳး မေပးဘဲေပ်ာက္သြားရင္ အေဟာသိကံေပါ့။
(စာထဲက စာေတြ မရြတ္ဘဲ ေျဖၾကည့္တာ ဆိုေတာ့ ဟာကြက္ ရွိေကာင္း ရွိမယ္။။ စစ္ကူေခၚတယ္။ ေထာက္ကြက္ေတြ ေပၚလာရင္ ၀င္ေျဖထားေပးၾက၊ က်မက အားေတာ့မွ ၾကည့္ႏိုင္မွာ၊ ဘယ္သူမဆို ကူေျဖလို႔ရတယ္ေနာ္။ )

padonmar

About padonmar

has written 222 post in this Website..

THAKHIN CJ #12112010 (5/2/16)