ပစၥည္းမ်ားမွာ ၃ ရတီခန္႔ ရွိေသာ စိန္လက္စြပ္ တကြင္း ၊ စိန္ၾကိဳးႏွင့္ ေရႊလက္ပတ္နာရီ ၁လံုး ၊ တစ္ဆယ္က်ပ္တန္ စကၠဴ ၅ခ်ပ္ ပါသည့္ သားေရအိတ္ကေလး ၁လံုး ၊ မူးေစ့ မတ္ေစ့ ၁၃ ပဲ၊ ..ေ၀ႆက. ဟူ ေသာ အမည္ပါသည့္ ကားခ်ပ္ေလး ၃ခ်ပ္ ၊ စာ ၂ေစာင္ ၊ တေစာင္မွာ ရန္ကုန္စာတိုက္ၾကီးမွ ေက်းဇူးျပဳ၍ မစၥတာေ၀ႆကသို႔ ေပးရန္ ဟူ၍၄င္း ေနာက္တေစာင္မွာ ရန္ကုန္စာတိုက္ၾကီးမွ ေက်းဇူးျပဳ၍ မစၥတာဟိႏၷကသို႔ ေပးရန္ ဟူ၍၄င္း လိပ္တပ္ထား၏။ ထိုစာ ၂ ေစာင္ စလံုးမွာ ေသာမတ္ကြတ္ဘဏ္တိုက္မွ ကလကတၱားျမိဳ႕ထြက္ သေဘၤာအေၾကာင္း ႏို႔တစ္ေပးေသာ စာမ်ားျဖစ္ေလသည္။ ပထမစာကို ေထာက္ျခင္းအားျဖင့္ ေသဆံုးသူသည္ ကာလကတၱားျမိဳ႕သို႔ ထြက္မည့္ ..အာရန္လာ..သေဘၤာႏွင့္ လိုက္ရန္ ၾကံရြယ္ထားဟန္တူေပသည္။

ရွား  ။     ။ မစၥတာဟိႏၷက ဆိုတဲ့လူအေၾကာင္းခင္ဗ်ား  စံုစမ္ၾကည့္ျပီးျပီလား။

တင္ ။     ။ ခ်က္ျခင္းပ ဆရာ၊ အဂၤလိပ္သတင္းစာေတြ အားလံုးမွာ ေၾကာ္ျငာေတြထည့္တယ္။ ရန္ကုန္ စာတိုက္ၾကီးကိုလည္း လူလႊတ္ျပီး စံုစမ္းခိုင္းထားတယ္။ သို႔ေသာ္ စံုစမ္းသြားတဲ့သူေတြ ျပန္မလာေသးဘူးဆရာ။

ရွား ။     ။ ရာဇပုတၱနယ္က ပါတလိပုတၱျမိဳ႕ကိုေရာ စံုစမ္းျပီးျပီလား။

တင္ ။     ။ ဒီေန႔ မနက္ပဲ ေၾကးနန္းရုိက္ျပီးျပီ ဆရာ။

ရွား။       ။ ခင္ဗ်ားက ဘယ္ပံု ေမးထားသလဲဗ်။

တင္ ။    ။ အျဖစ္အပ်က္ကို ေဖာ္ျပျပီး အေထာက္အပံ့ျဖစ္မဲ့ သတင္းမ်ိဳး ပို႔ႏိုင္ရင္ပို႔ပါလို႔ ေၾကးနန္းရိုက္ထားတာပဲ ဆရာ။

ရွား ။     ။ ခင္ဗ်ာ့စိတ္ထဲမွာ အေရးၾကီးတယ္ ထင္တဲ့ အခ်က္တခုကို ၀တြက္ျပီး မစံုစမ္းလိုက္ဘူးလား။

တင္ ။     ။ဟိႏၷက ဆိုတဲ့လူအေၾကာင္း ေမးထားတာပဲဆရာ။

ရွား။     ။ဒီျပင္ ဘာမွ မေမးလိုက္ဘူးလား။ ဒီအမွဳမွာ ဘယ္အခ်က္ဟာ အေရးၾကီးတယ္လို႔ ခင္ဗ်ားစိတ္ထဲမွာ ဆံုးျဖတ္ထားတာ မရွိဘူးလား။ ေနာက္ထပ္ျပီး ေၾကးနန္းမရိုက္ေတာ့ဘူးလား။

တင္။     ။ (စိတ္တိုေသာ အမူအရာျဖင့္) က်ေနာ္ ေဆာင္ရြက္ထားသမွ် ေျပာျပီးပါျပီေကာ ဆရာရယ္။

ဦးစံရွားသည္ အတြင္းျပံဳး ျပံဳးေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ က်ေနာ့္အား လွမ္းၾကည့္၍ တစံုတခု ေျပာေတာ့မည္ အျပဳတြင္ ကိုအုန္းေဖသည္ အလြန္ ႏွစ္သက္ေၾကနပ္လာဟန္ႏွင့္ က်ေနာ္တို႔ ရွိရာသို႔ သုတ္သီးသုတ္ျပာ ေလွ်ာက္လာ၍ …ခင္ဗ်ားတို႔ ဒီမွာ စကားေကာင္းျပီး ေနၾကတုန္း က်ေနာ္က အေရးၾကီးတဲ့ အခ်က္ၾကီးတခု ေတြ႔လာခဲ့ျပီ…ဟု အားရရႊင္ျပစြာ ႏွင့္ ေျပာေလ၏။

ရွား ။     ။ (မ်က္ခံုးခ်ီလွ်က္ ) ဟုတ္ရဲ့လား။ ေတာ္ပါေပ့ဗ်ာ။ ဘာမ်ားလဲ ေျပာစမ္းပါဦးဗ်။

ေဖ ။     ။ ..လာၾက၊လာၾက၊ ၾကည့္လွည့္ၾကစမ္း။..ဟု ေျပာျပီး ဟန္ၾကီးပန္ၾကီးေျခလွမ္းမ်ိဳးျဖင့္ ဧည့္ခန္းသို႔ ေရွ့မွ ၀င္သြားေလရာ က်ေနာ္တို႔လည္း ေနာက္မွ လိုက္သြားၾကေလ၏။ ဧည့္ခန္း၏ တဘက္ေသာ နံရံသို႔ခ်ည္းကပ္မိေသာအခါ  ကိုအုန္းေဖသည္ မီးျခစ္ဆံ တဆံကို ျခစ္ကာ နံရံႏွင့္ ကပ္လွ်က္ ကိုင္ထား၍ ..ကိုင္း ၾကည့္ၾကစမ္း ၊ ဒီဟာဘာလဲ။.. ဟု အတန္းျပဆရာက တပည့္မ်ားအား ျပဟန္ျဖင့္ လက္ညိဳး ညႊန္ျပေလ၏။ က်ေနာ္တို႔သည္ ကိုအုန္းေဖ၏ လကညိဳးညႊန္ရာ ေနရာသို႔ ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ျဖဴေဖြးေသာ နံရံ၌ ရဲရဲနီေသာ အဂၤလိပ္ အကၡရာ သံုးလံုးကို ေတြ႕ျမင္ၾကရေလ၏။ ယင္းတို႔မွာ …ဗီြ ၊ဒီ ၊ တီ …ဟူေသာ စာလံုးမ်ား ျဖစ္ေလသည္။

ေဖ။     ။(အံ့မခန္းေသာ အျခင္းအရာတခုကို တပည့္မ်ားအား ျပသေနေသာ ဆရာတဦး၏ အမူအရာျဖင့္ လက္ပိုက္လွ်က္ ရင္ကိုေကာ့လွ်က္) …ဘယ္ႏွယ္ရွိစ ဆရာၾကီးတို႔ ၊ ဒီေလာက္ ကုတ္ကုတ္ကတ္ကတ္ ေလွ်ာက္ရွာဖို႔ ခင္ဗ်ားတို႔လိုျဖင့္ ဘယ္ေတာ့ သြားျပီးသတိရမလဲ။ ေစ့စပ္တဲ့ေနရာမွာေတာ့ နံပါတ္၀မ္း ထားလိုက္ပါဗ်… ဟု ေျပာရင္း မိမိရင္ဘတ္ကို ပုတ္ျပေလ၏။

ရွား ။     ။ ( ၀မ္းထဲက ျပံဳးေသာ္လည္း အျပင္၌ ဣေႄႏၵ ၾကီးႏွင့္) ေတာ္ပါေပ့ဗ်ား၊ ခင္ဗ်ား ဘယ္ အဓိပါယ္ ေကာက္လဲ။

ေဖ ။      ။ သတ္တဲ့သူဟာ သူ႔ေသြးနဲ႔ ဒီ စာလံုးေတြကို ေရးျခင္း အမွန္ပဲဗ်။ ဒီေနရာမွာ စီးက်ထားပံုၾကည့္စမ္း ၊ ဟုတ္စ။ အဲဒီေတာ့ ေသသူဟာ သူကိုသူ သတ္ေသတာ မဟုတ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းၾကီး ထင္ရွားတယ္လို႔ ဆိုရလိမ့္မယ္။ ဒီစာလံုးကို ဒီမွာ ဘာေၾကာင့္ ဒီေနရာမွာ ေရးခဲ့လဲ သိၾကရဲ့လား။ ၾကည့္ၾက။ က်ဳပ္ရွင္းျပမယ္။ ေဟာဟိုမွာ ဖေယာင္းတိုင္ျမင္လား။ ဖေယာင္းတိုင္ အဲဟိုမွာ ထြန္းထားရင္ ဒီေနရာဟာ အလင္းဆံုးေနရာပဲဗ်။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေနရာမွာ ေရးတာ၊ မရွင္းလားဗ်ာ။

တင္ ။     ။(ကိုအုန္းေဖ၏ ဟန္ၾကီးျခင္းကို ရြံေသာအမူအရာျဖင့္) ဒီေတာ့ ဘာျဖစ္ေသးလဲဗ်။ ဒါနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ၾကီးမ်ား ထူးသြားလို႔လဲ။

ေဖ ။      ။ထူးျပီေကာ ကိုသန္းတင္ ၊ဒီစာလံုးေတြဟာ အရမ္းမဲ့ ေလွ်ာက္ျပီးေရးတဲ့ စာလံုးေတြ မဟုတ္ႏိုင္ဘူးဗ်။ သူ႔နာမည္ကိုသူ အတိုေကာက္ ေရးထားတာ ျဖစ္ရမယ္။ ဒီေတာ့ ဒီစာလံုး ၃ လံုးကို အဓိပါယ္ ေဖာ္ႏိုင္ရင္ သတ္တဲ့သူကို ေဖာ္ႏို္င္တာနဲ႔ တူတူပဲ။ ဒါမထူးဘူးလားဗ်။

တင္ ။    ။(ႏွာေခါင္းကို ရႈံ့လွ်က္) ဒါျဖင့္ ခင္ဗ်ားေဖာ္စမ္းပါဦးဗ်။

ေဖ ။      ။ ဗီြ က ဗလင္တိုင္း ၊ ဒီ က ဒးဗစ္ ၊ တီ က တင္နီဆင္ ၊ ဒီေတာ့ ဗလင္တိုင္း ေဒးဗစ္ တင္နီဆင္ ဆိုတဲ့ လူတေယာက္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ေနာက္ဆံုး ဘယ္နည္းနဲ႕မဆို အမွန္ကို မေတြးႏိုင္ဦးေတာ့ ေနာက္ေနာင္ သဲလြန္စရလို႔ လိုက္ၾကတဲ့အခါမွာ ဒီနာမည္နဲ႔ ကိုက္မကိုက္ ခ်ိန္ထိုးျပီး ၾကည့္ႏိုင္တယ္ မဟုတ္ဘူးလားဗ်။

တင္ ။     ။ခင္ဗ်ားဟာက တိုက္ရိုက္နည္းလည္း မဟုတ္။ သြယ္၀ိႈက္နည္းၾကီးကိုးဗ်။

ထိုအေတာအတြင္း ဦးစံရွားမွာ နံေဘးႏွစ္ဘက္ကိုႏွိပ္ကာ ျပင္းထန္စြာ ရယ္ေမာလွ်က္ ရွိရာ ကိုအုန္းေဖက မခံခ်င္ေသာ အမူအရာျဖင့္ ျဖတ္ခနဲ လွည့္၍ –

ေဖ ။     ။ဘာလဲ ဆရာ ၊ ဆရာက က်ေနာ့္ကို ေလွာင္ေနတာလား။

ရွား ။     ။ (ရုတ္တရက္ ဣေႄႏၵဆည္လွ်က္) မဟုတ္ပါဘူဗ်ာ။ ဒီစာလံုးေတြကို ျမင္ျခင္ဟာ ခင္ဗ်ားမ်က္စိရဲ့  စူးျခင္းရဲ့ အာနိသင္ျဖစ္ေၾကာင္း ၀န္ခံဘို႔ အသင့္ရွိပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဒီစာလံုးမ်ားကိုဒီအမႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့သူ တဦးတေယာက္က ေရးခဲ့တယ္ဆိုတာဟာလည္း ယုတၱိရွိပါေပတယ္။ သို႔ေသာ္ ဒီအခန္းကို က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ဘာမွ မၾကည့္ရႈ့ရေသး တဲ့အတြက္ၾကည့္ပါရေစအုန္းဗ်ာ။ တဆိတ္ခြင့္ျပဳၾကပါအုန္း။

ထိုသို႔ ေျပာေျပာဆိုဆိုႏွင့္ ဦးစံရွားသည္ ေပၾကိဳးတေခ်ာင္းႏွင့္ မွန္ဘီလူးေလးတခုကိုအိတ္ထဲမွ ထုတ္ယူျပီးေနာက္ ေစ့စပ္စြာ ၾကည့္ရႈ့စျပဳေလသည္။ ဦးစံရွားသည္ အခန္းတေလွ်ာက္လံုး ထုိမွဤမွ လူးလာတုန္႔ျပန္ ေလွ်ာက္သြားလွ်က္ တေနရာ၌ ဒူးေထာက္လွ်က္၄င္း တေနရာ၌ ၀မ္းလွ်ားေမွာက္လွ်က္၄င္း ပါစပ္မွ တီးတိုးတြတ္တြတ္ ေရရြတ္ခ်ည္တခါ ျဖည္းညွင္းစြာေလခၽြန္တလွ့ည့္ျဖင့္ အဖန္တလဲလဲ ကုန္းလိုက္ကြလိုက္ ေမွာက္လိုက္လွန္လိုက္ လုပ္ေနေလ၏။

ထိုသူ၏ အမူအရာကို ျမင္ရေသာအခါ က်ေနာ္မွာ ငယ္စဥ္ ေရႊဘိုနယ္တြင္ ယုန္လိုက္ခဲ့စဥ္က ယုန္န႔ံခံေသာ ေခြးသမင္မ်ား၏  အမူအရာကို သတိရမိေသး၏။ ယင္းကဲ့သို႔ အနည္းနည္း အဖံုဖံု စံုစမ္းၾကည့္ရႈ၍ ရံဖန္ရံခါ ၾကမ္းျပင္ကိုေပၾကိဳးႏွင့္ တိုင္တာျခင္း နံရံကို ထိုနည္းအတူ တိုင္းတာျခင္း တေနရာ၌ ေတြ႕ေသာျမဴမႈန္ကေလးမ်ားကို ျခစ္ယူ၍ စာအိတ္ကေလးအတြင္းသို႔ထည့္ျခင္း နံရံမွစာလံုးမ်ားကို တလံုးစီ မွန္ဘီလူးျဖင့္ ေသခ်ာစြာ ၾကည့္ရႈ့ျခင္း စသည္ျဖင့္ မိနစ္ ၂၀ ခန္႔ၾကာေအာင္ အလုပ္လုပ္လွ်က္ရွိေလ၏။ ထိုအေတာအတြင္း၌ ဦးစံရွားသည္ မိမိအလုပ္တြင္ စိတ္ပါ၀င္စားလြန္းေသာေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ ၃ေယာက္ ရွိေနျခင္းကို အလွ်ဥ္းပင္ သတိရေတာ့ဟန္ မရွိေခ်။ ေနာက္ဆံုး၌ ဦးစံရွားသည္ ေက်နပ္ဟန္ရွိေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ကုန္းရာမွထ၍ ေပၾကိဳးႏွင့္ မွန္ဘီလူးတို႔ကို အက်ီအိတ္ အတြင္းသို႔ ထည့္ထားလိုက္ေလသည္။

ရွား ။     ။ သည္ခံ နိဗာန္ရ ဆိုတဲ့စကား ရွိတယ္မဟုတ္လား။ က်ဳပ္တို႔ စံုေထာက္အလုပ္ဟာလည္း သည္းညည္းခံရ စိတ္ရွည္ရလြန္းလို႔ ဒီဘက္က ပါရမီ ျဖည့္ရာေရာက္မလား မဆိုႏိုင္ဘူး။

ကိုအုန္းေဖႏွင့္ ကိုသန္းတင္တို႔မွာ ဦးစံရွား၏ စူးစမ္ပံုမ်ားကို စိတ္ထဲက ေလွာင္ခ်င္ ေျပာငါခ်င္ဟန္ျဖင့္ တေယာက္မ်က္ႏွာကို တေယာက္ မၾကာခဏ လွမ္း၍ ၾကည့္ၾက၏။ က်ေနာ္မွာမူ ထိုသူျပဳသမွ် ေသာ အျခင္းအရာတို႔မွာ အလဟႆ ခ်ည္းႏွီး မဟုတ္ပဲ ရည္ရြယ္ခ်က္တခု ရွိရမည္ဟု ေတြးမိ၏။ မည္သို႔ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ိဳး ျဖစ္သည္ကိုမူ မရိပ္မိႏိုင္ေခ်။

တင္ ။     ။ဆရာ့သေဘာက ဘယ္လိုရလဲ ဆရာ။

ေဖ ။      ။ဟုတ္ပါ့ ဆရာ လင္းစမ္းဦးမွေပါ့ ဆရာကလဲ။

ရွား ။    ။ ခင္ဗ်ားတို႔ဟာ ခင္ဗ်ားတို႔ ေနရာက်ေနပါလွ်က္ က်ဳပ္၀င္ျပီးရႈပ္လို႔ အပိုလို ျဖစ္ေနမွာေပါ့။ ခင္ဗ်ားတို႔ စံုစမ္းလို႔ ဘယ္အေျခအေန ေရာက္ေနျပီဆိုတာ က်ဳပ္ကိုလာေျပာျပရင္ ကူညီသင့္တဲ့ေနရာက ကူညီေပးမယ္ေပါ့။ ဒီ အေတာအတြင္းမွာ အေလာင္းကိုေတြ႔တဲ့ပုလိပ္ ေတြ႔စမ္းခ်င္ပါတယ္။ ဘယ္ဌာနကလဲ ဗ်ိဳ႕။

ေဖ ။     ။ (မွတ္စုစာအုပ္ကို ၾကည့္၍) ဗဟန္းဌာနက ဘတန္းဆင္ တဲ့  ဆရာ။

ဦးစံရွားသည္ မွတ္စုစာအုပ္ထဲတြင္ ေရးမွတ္ေလ၏။ ထို႔ေနာက္-

ရွား ။     ။ကိုင္း လာဗ်ာ ကိုသိန္းေမာင္ ဘတန္းဆင္ကို သြားၾကည့္စမ္းၾကရေအာင္။ ေၾသာ္ ဒါနဲ႔ ခင္ဗ်ားတို႔ ၂ ေယာက္ အေထာက္အပံ့ရေစမဲ့ အခ်က္ကေလး တခ်က္ႏွစ္ခ်က္ေတာ့ ေျပာျပခဲ့မယ္။ သတ္တဲ့သူဟာ ေယာက္က်ားပဲ သူ႔အရပ္ဟာ ၆ ေပထက္မနိမ့္ဘူး။ အရြယ္က သန္တုန္း ျမန္တုန္း ၊ သူ႔ေျခေထာက္မွာ ဟိုညက ကုလားဖိနပ္ၾကီး စီးထားတယ္။ သူ႔အရပ္ထက္စာရင္ ေျခေထာက္ေသးတယ္။ ေသာက္ေတာ့ ဘီဒီ ေဆးလိပ္ေသာက္တယ္။ ဒီအိမ္ကို္ သူတို႔ ျမင္းရထားနဲ႔ လာတယ္။ ျမင္းမွာ သံခြာ၃ ဘက္က အေဟာင္း လက္ယာဘက္လက္က သံခြာက အသစ္ျဖစ္ရမယ္။ သတ္တဲ့ သူရဲ့မ်က္ႏွာဟာ ခပ္နီနီ ရွိတတ္တဲ့အျပင္ သူ႔လက္သည္းမ်ားဟာလည္း မျဖတ္တာၾကာလို႔ ရွည္ေနတဲ့လကၡဏာရွိတယ္။ ကိုင္း ဒီေလာက္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားတို႔ ေတာ္ေတာ္တန္တန္ ေျခရာခံႏိုင္ေလာက္ျပီေကာဗ်။

ကိုအုန္းေမာင္ ႏွင့္ ကိုသန္းတင္ တို႔မွာ ထိုစကားကို ၾကားရေသာအခါတြင္ မယံုၾကည္ႏိုင္ေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ တေယာက္ကို တေယာက္လွမ္း၍ ၾကည့္ေနၾကေလ၏။

ေဖ ။     ။သတ္တယ္ဆိုရင္ ဘယ္ပံုဘယ္နည္းနဲ႔ သတ္သလဲ ဆရာ။

ရွား ။     ။အဆိပ္ေပါ့ဗ်ာဟု ခပ္တိုးတိုးေျပာ၍ ထြက္သြားျပီးမွ တဖန္ လွည့္၍ ေၾသာ္ ဒါထက္ ကိုအုန္းေဖ နံရံမွာ ေရးထားတဲ့ စာ၃လံုးဟာ လူနာမည္ အတိုေကာက္ မဟုတ္ဘူးဗ်။ …ဗန္ဒက္ကား(Vendetta).. ဆိုတဲ့ အီတာလွ်ံက လာတဲ့ အဂၤလိပ္စကားဗ်။ အဓိပါယ္က ..လက္စားေျချခင္းတဲ့ ..။

လူနာမည္ ေလွ်ာက္ေတြးေနလို႔ အလကား အခ်ိန္ကုန္ေနမယ္။ … ဟု ေျပာေျပာဆိုဆိုျဖင့္ အိမ္ေပၚမွ ဆင္းသြား၍ က်ေနာ္က ေနာက္မွ လိုက္သြားေလရာ စံုေထာက္ ၂ေယာက္ခမ်ာ ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖင့္ က်န္ေနရစ္ၾကေလ၏။

 

 

 

အခန္း(၂)

ဘတန္းဆင္ႏွင့္ေတြ႔းဆံုပံု

 

က်ေနာ္တို႔သည္ ..ကိုးဇီးဗီလာ..အိမ္မွ ဆင္းလာၾကေသာအခါ နာရီျပန္ တခ်က္ထိုးျပီးခဲ့ေလျပီ။ ေဘာင္ဒရီလမ္းတေလွ်ာက္ အေရွ့ဘက္သို႔ ေရွာက္လာၾကစဥ္ လမ္းခရီးတြင္ –

ရွား ။     ။က်ဳပ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဒီအမႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေသခ်ာသေလာက္ေတာ့ ေသခ်ာေနျပီ ေပါ့ဗ်ာ။ သို႔ေသာ္ တတ္ႏိုင္သမွ် ုစံုလင္ေအာင္ ေထာက္လွမ္းျခင္းဟာ ေတာ့ လြန္တယ္လို႔ မဆိုႏိုင္ဘူးေပါ့ဗ်ာ။

က်ေနာ္။     ။ေနပါဦး ဦးစံရွားရယ္ ၊ ခင္ဗ်ား ခုနင္က ေျပာတဲ့ဟာေတြဟာ အတည္ေျပာေနတာေတြလားဗ်။

ရွား ။      ။ဟာ  အတည္ေျပာေနတာေပါ့ဗ်။ လူသတ္မႈပါဆိုမွ ဘယ္မွာ သေရာ္ပ်က္ေခ်ာ္ ေျပာလို႔ ျဖစ္ႏိုင္မွာလည္းဗ်။

က်ေနာ္။    ။တဆိတ္ေလာက္ နားလည္ေအာင္ ရွင္းလင္းစမ္းပါအုန္းဗ်။

ရွား ။     ။၀င္းထဲ ၀င္သြားသြားျခင္း ဘာသတိျပဳမိလည္းဆိုေတာ့ ရထားဘီးေၾကာင္း ၂ခုကို က်ဳပ္ျမင္မိတယ္။ မိုးမရြာတာ ၄-၅-၆-ရက္ရွိျပီ။ မေန႔ညကမွ ရြာတယ္ ဟုတ္စ။ ဒီေတာ့ ဒီဘီးေၾကာင္းေတြဟာ မေန႔ညက မိုးရြာျပီးတဲ့ေနာက္မွ ျဖစ္ေပၚလာေၾကာင္း ထင္ရွားတယ္။ ဟုတ္စ။ ျမင္းခြာရာ ၄ဘက္အနက္ ၃ဘက္က ခပ္မွိန္မွိန္ တဘက္က သိပ္ျပီး ထင္းေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သံခြာတဘက္ အသစ္လို႔ က်ဳပ္ဆိုတယ္။ ကိုအုန္းေဖနဲ႔ ကိုသန္းတင္လဲ ျမင္းရထားနဲ႔ မလာၾကဘူး ဆိုတာ သိရေလေတာ့ ဒီ ဘီးရာေတြဟာ မေန႔ညက ဟို ၂ေယာက္ စီးလာတဲ့ ရထားဘီးရာေတြ ဟုတ္ေၾကာင္း ထင္ရွားတယ္ ၊ဟုတ္စ။

က်ေနာ္။     ။ဒါကေတာ့ ရွင္းပါျပီ။ ႏို႔ ဒါထက္ ဟိုလူရဲ့ အရပ္အေမာင္း ကို ခင္ဗ်ား ဘယ္လိုလုပ္ျပီး သိႏိုင္တာလဲ။

ရွား ။     ။လူေယာက္ရဲ့ ေျခလွမ္းကို ၾကည့္ျပီး သူ႔အရပ္ကို တြက္ယူရင္ ၁၀ဆယ္္ေယာက္မွာ ကိုးေယာက္မွန္ရမယ္ဗ်ာ့။  အရပ္ျမင့္ရင္ ေျခလွမ္းက်ယ္တယ္။ အရပ္နိမ့္ရင္ ေျခလွမ္းစိတ္တယ္။ ဟုတ္ကဲ့မဟုတ္လား။ ဒီလူရဲ့ ေျခရာေတြကို အိမ္အျပင္က ရြံ့ထဲမွာလည္းက်ဳပ္ေတြ႕ရတယ္။ အခန္းထဲက ျမဴမႈန္ေတြထဲမွာလည္း က်ဳပ္ေတြ႕ႏိုင္တယ္။ ဒီျပင္တြက္နည္း တနည္းရွိေသးတယ္ ၊ ဒီလိုဗ်။ ဘယ္သူမဆို နံရံမွာ စာေရးမယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္မ်က္လံုးနဲ႔ တည့္တည့္ေလာက္မွာ ေရးတတ္ျမဲ ထံုးစံရွိတယ္။ က်ဳပ္ အရပ္ဟာ ၅ ေပ ၁၀ လက္မ ရွိတယ္။ နံရံမွာ ေတြ႕တဲ့စာလံုးေတြဟာ က်ဳပ္မ်က္လံုးထက္ ၂ လက္မေလာက္ ျမင့္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔အရပ္ကို ၆ေပ လို႔ က်ဳပ္ခန္႔မွန္းတယ္။ဘယ္ႏွယ္လဲ။

က်ေနာ္။     ။သန္တုန္း ျမန္တုန္းအရြယ္ဆိုတာကေကာဗ်ာ။

ရွား ။     ။ ၄ေပခြဲ ရွိတဲ့ ရြ့ံဗြက္ကို အားမစိုက္ပဲ အသာေလးလွမ္းေက်ာ္ႏိုင္တဲ့သူဟာ သန္တုန္းျမန္တုန္းအရြယ္ ဆိုရမွာေပါ့။ ၀င္းထဲမွာ ေျခရာေတြ က်ဳပ္ၾကည့္ေတာ့ ရြံ႕ကြက္ဆီ အေရာက္မွာ ကုလားဖိနပ္ပိုင္ရွင္က လွမ္းေက်ာ္သြားတယ္။ သားေရေျပာင္ ဖိနပ္ပိုင္ရွင္က ကြင္းျပီးေလွ်ာက္သြားတာ က်ဳပ္ေတြ႕တယ္။

က်ေနာ္။     ။လက္သည္းရွည္ ထားတာကေရာဗ်ာ။

ရွား ။      ။နံရံက စာလံုးေတြဟာေသြးကို လက္ေခ်ာင္းနဲ႔ တို႔ျပီး ေရထားတာဗ်။ မွန္ဘီလူးနဲ႔ က်ဳပ္ကေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ေတာ့ စာလံုးေတြထဲမွာ လက္သည္းရာကေလးေတြ က်ဳပ္ေတြ႔ရတယ္။ လက္သည္း ေတာ္ေတာ္ရွည္တဲ့လက္သဲမို႔ ဒီလို လက္သည္းရာ ထင္ေနတာေပါ့ဗ်။

က်ေနာ္။     ။ဘီ ဒီ ေဆးလိပ္ ေသာက္တာေကာဗ်ာ။

ရွား ။     ။ၾကမ္းေပၚမွာေတြ႔တဲ့ ေဆးလိပ္ျပာကို စာအိတ္နဲ႔ က်ဳပ္ထည့္ယူခဲ့တာ ျမင္တယ္မဟုတ္လား။ အဲဒါ ဟိုလူ ေသာက္တဲ့ ေဆးလိပ္ျပာပဲ။ က်ဳပ္က ေဆးလိပ္ျပာကို ၾကည့္လိုက္ရင္ ေဆးျပင္းလိပ္လား ၊ ေဆးေပါ့လိပ္လား  ၊ စီးကရက္လား ၊ ေဆးတံလား ခဲြျခားသိႏိုင္တဲ့အျပင္ စီးကရက္မိ်ဳးထဲကေတာင္ ပိုလိုလား ၊ ကတ္ေၾကးလား ၊ ေနဗီလား ၊ အေပါစားလား ၊ အေကာင္းစားလား ၊ ခဲြျခားျပီး က်ဳပ္ေျပာႏိုင္တယ္ဗ်ာ့။ ေဆးလိပ္ျပာနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စာတအုပ္ေလာက္ေတာင္ ေရးဦးမယ္လို႔ က်ဳပ္ ၾကံစည္ေနတုန္းပဲ။

က်ေနာ္။     ။မ်က္ႏွာ ခပ္နီနီ ဆိုတာကေရာဗ်ာ။

ရွား ။     ။ဟာ  အဲဒီ တခ်က္ေတာ့ အေတြးသေဘာမိ်ဳးနဲ႔ က်ိတ္လိုက္တာပဲဗ်ိဳ႕။ သို႔ေသာ္ အေတြးေခ်ာ္လွမယ္လို႔ေတာ့ က်ဳပ္မထင္ပါဘူး။ ခုအေတာအတြင္းေတာ့ ဒီအခ်က္ကို မေမးနဲ႔အုန္းဗ်ာ။

ဦးစံရွား၏ ရွင္းလင္ခ်က္ကို ၾကားရေသာအခါ က်ေနာ္မွာ ေက်နပ္ပင္ ေက်နပ္မိေသာ္လည္း သူ႕ဥာဏ္ကို မွီေအာင္မလိုက္ႏိုင္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ ဦးေခါင္းကို မၾကာခဏ ကုတ္မိေလ၏။ေနာက္ဆံုး  –

က်ေနာ္။     ။ က်ေနာ္ျဖင့္ ေခါင္းရႈပ္လွပါျပီဗ်ာ ။ စဥ္းစားေလေလ နက္နဲေလေလျဖစ္ေနေလေတာ့ ဒီလူ ၂ေယာက္ လူမေနတဲ့ အိမ္လြတ္ၾကီးကို ဘယ္ပံု ဘယ္နည္း ေရာက္ေနတယ္ ၊ သူတို႔စီးလာတဲ့ ျမင္းလွည္းသမားကေရာ ဘယ္ေရာက္သြားသလဲ ။ လူတေယာက္ျခင္းအဆိပ္ကို ဘယ္နည္းနဲ႔ အတင္း တိုက္ႏိုင္တယ္။ ေသြးေတြက ဘယ္နည္းနဲ႔ ထြက္တယ္။ ပစၥည္းကို ရလိုမႈလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ ဘယ္လို ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ သတ္တယ္ ။ မိန္းမ လက္စြပ္က ဘယ္နည္းနဲ႔ ေရာက္ေနတယ္ ဆိုတာေတြကို က်ေနာ္ျဖင့္ ေတြးလည္းမေတြးတတ္ဘူး။ တခုနဲ႔တခု ဆက္စပ္လို႔လည္း မရပါဘူးဗ်ာ။

ရွား ။     ။(က်ေနာ္၏ ရႈပ္ေထြးျခင္းကို ေက်နပ္ဟန္ျဖင့္ျပံဳးလွ်က္) ဒီအမႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အခက္အခဲေတြကို အက်ဥ္းခ်ဳံးျပီး ခင္ဗ်ား ေျပာလိုက္ပံုု ေနရာက်ပါေပ့ဗ်ာ။ အင္း မရွင္းမလင္းေသးတဲ့ အခ်က္ေတြ ေလာက္ေတာ့ က်ဳပ္စိတ္ထဲမွာ ဆံုးျဖတ္တန္သေလာက္ ဆံုးျဖတ္ျပီးပါျပီ ။ အင္း ၊ သို႔ေသာ္ အခုအေျခမွာ ဒိထက္ပိုျပီး ခင္ဗ်ားကို ရွင္းျပလို႔ မေတာ္ဘူးမွတ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မ်က္လွည့္ဆရာဟာ သူ႕နည္းကို ေျပာျပလိုက္ျပီ ဆိုမွျဖင့္ ..ေရွာ္..သြားတတ္တာမ်ိဳးကိုးဗ်။ က်ဳပ္စဥ္းစား ဆင္ျခင္ပံုေတြကို ခင္ဗ်ားကို အကုန္ရွင္းေျပာမွျဖင့္လည္း ခင္ဗ်ားက က်ဳပ္ကို ..သူလိုငါလိုထဲကပဲကိုး..လို႔ ထင္သြားမွာ စိုးရိမ္ရေသးတယ္။

က်ေနာ္။     ။စိတ္ခ်ပါဗ်ာ။ ဘယ္ေတာ့မွ က်ေနာ္ ဒီလို မထင္၀ံ့ပါဘူး။ စံုေထာက္တဲ့ အတတ္ကို အက်ိဳးအေၾကာင္း ဆင္ျခင္တဲ့ပညာနဲ႔ တဲြျပီး တကယ့္ပညာၾကီး တခုျဖစ္ေအာင္ ေလ့လာထားတဲ့လူရယ္လို႔ က်ေနာ္ျဖင့္ ၾကားလည္းမၾကားဖူးဘူး၊ ေတြ႔လည္းမေတြ႔ဖူးဘူးဗ်ာ။

ဦးစံရွားသည္ က်ေနာ္၏ လိႈက္လႈိက္လွဲလွဲ အားပါးတရ ခ်ီက်ဴး ေျပာဆိုျခင္းမ်ားကို ၾကားရေသာအခါ အလြန္တရာ ၾကည္ရႊင္ႏွစ္သိမ့္ဟန္ လကၡဏာ ရွိ၏ ။ ရုပ္ဆင္လကၡဏာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ မိန္းမတေယာက္သည္ သူ၏ ေခ်ာေမာလွပေၾကာင္းကို ခ်ီးမြမ္းျခင္း ခံရေသာအခါ၌ ၾကည္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့ျခင္း ျဖစ္သည့္ နည္းတူ ဦးစံရွားမွာလည္း သူ၏ ပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ ခ်ီးေျမွာက္ေျပာဆိုသံ ၾကားရတိုင္း ႏွစ္သိမ့္ ရႊင္လမ္းျခင္းျဖစ္တတ္ေၾကာင္း ကၽြႏ္ုပ္သတိျပဳမိ၏ ။

ရွား ။     ။သို႔ေသာ္ ဒီ့ျပင္တခ်က္ေတာ့ က်ဳပ္ေျပျပအုံးမယ္။ သားေရေျပာင္ဖိနပ္သမားနဲ႔ ကုလားဖိနပ္သမားဟာ ျမင္းရထားေပၚပ ဆင္းလာစဥ္ တေယာက္နဲ႕ တေယာက္ အင္မတန္ သင့္ျမတ္ေက်နပ္ေနၾကတဲ့ လကၡဏာရွိတယ္။

တေယာက္နဲ႔ တေယာက္လက္မ်ားေတာင္ တဲြျပီး ေလွ်ာက္လာၾကသလား မဆိုႏိုင္ဘူး။ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ သားေရေျပာင္ဖိနပ္သမားက မတ္တပ္ရပ္ေနျပီး ကုလားဖိနပ္သမားက ထိုမွ ဤမွ စႀကၤန္ေလွ်ာက္ေနတဲ့ လကၡ ဏာ၇ွိတယ္။ ေလွ်ာက္ရင္း ေလွ်ာက္ရင္း ကုလားဖိနပ္သမားက တဆိတ္ထက္တဆိတ္ တျဖည္းျဖည္း ေဒါပြလာတဲ့ လကၡ ဏာရွိတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ သူ႕ေျခလွမ္းေတြဟာ တလွမ္းျခင္း က်ယ္သည္ထက္ က်ယ္လာတာကို ၾကမ္းေပၚက ျမဴမႈန္ေတြထဲမွာ အထင္အရွားၾကီး က်ဳပ္ေတြ႕ရတာကိုးဗ်။ စႀကၤန္ေလွ်ာက္ရင္း စကားေျပာေနျပီး ေျပာရင္းေျပာရင္း ပဲ ေဒါသထြက္သည္ထက္ ထြက္လာဟန္ရွိပါရဲ့။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ လူသတ္မႈ ျဖစ္ဟန္တူတယ္။ ကိုင္း က်ဳပ္သိသမွ်ေတာ့ အကုန္ေျပာျပီးျပီဗ်ာ။ အဲဒီေလာက္သိရရင္ ေျခရာေကာက္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္လြယ္သြားျပီေကာဗ်ာ။ ကိုင္း  ၊ စကားတေျပာေျပာနဲ႔ စာတိုက္ေတာင္ ေရာက္လာၾကျပီ။ ခဏေနဦးဗ်ာ ကိုသိန္းေမာင္။

ဦးစံရွားသည္ ခ်ာခ်ီလမ္း စာတိုက္ထဲသို႔ ၀င္သြား၍ ေၾကးနန္းအရွည္ၾကီးတေစာင္ကို ရိုက္ခဲ့ေလ၏ ။ ထို႔ေနာက္ ျမင္းရထားတစီး အဆင္သင့္ေတြ႕သည္ႏွင့္ က်ေနာ္တို႔သည္ ဗဟန္းဌာန သို႔ ျမင္းရထားျဖင့္ သြားၾကေလ၏ ။

ဌာနသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဘတန္းဆင္သည္ အိပ္ခ်င္မူးတူးႏွင့္ ထလာ၍ မေျပာခ်င္ ေျပာခ်င္ အမူအရာျဖင့္ ငိုက္ျမည္းလွ်က္ရွိရာ ဦးစံရွားက ၅က်ပ္တန္ စကၠဴတခ်ပ္ကို အိတ္ထဲမွ ထုတ္၍ ျဖန္႔ခ်ည္ ေခါက္ခ်ည္ လုပ္ေနသည္တြင္မွ မ်က္လံုးက်ယ္လာဟန္ရွိ၏ ။ က်ေနာ္တို႔ စကားေျပာလွ်က္ ရွိေသာ ေနရာမွာ ဌာနအတြင္းမဟုတ္။ ၀င္းေဒါင့္ရွိ သရက္ပင္ႀကီးေအာက္တြင္ ျဖစ္ေလသည္။

ရွား ။     ။ (ဟိႏၷဴစတန္နီဘာသာျဖင့္) ညကအျဖစ္အပ်က္ကို မင္းသိသလို ခပ္တိုတို ေျပာစမ္း။

ဆင္။     ။(ငါးက်ပ္တန္ စကၠဴကိုၾကည့္လွ်က္) အစက ေျပာရမွာလားဆပ္ ။

ရွား ။     ။ အစကေျပာစမ္း။

ဆင္ ။     ။ညက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ နာတာဆင္ ႏွစ္ေယာက္တဲြျပီး ေဘာင္ဒရီလမ္းဘက္မွာ ပတၱေရာင္ လွည့္ရတယ္ ဆပ္ ။ ည ၂နာရီ အခ်ိန္မွာ ကိုးဇီးဗီလာအိမ္ ေရွ့ကို က်ေနာ္ေရာက္တယ္။ ဒီအိမ္မွာ ဘယ္သူမွမေနဘူး။ က်ေနာ္တို႔ သိတယ္ဆပ္။ ည ၂နာရီ အခ်ိန္မွာ အိမ္ထဲမွာ မီးေရာင္ျမင္တယ္။ က်ေနာ္က နာတားဆင္ ကိုေျပာတယ္။ နာတာဆင္က ကူလီကူမာလား ရႈိင္တန္လားမသိဘူး ၊ ေၾကာက္တယ္။ ဘာေၾကာင့္ ေၾကာက္သလဲဆိုရင္ ဟိုးအရင္က ဒီအိမ္မွာ အဘိုးၾကီး ၾကီးၾကီးတေယာက္ေနတယ္။ ေနာက္မွ အားၾကီးဖ်ားျပီး မာလကားသြားတယ္။ မီးကိုျမင္ေတာ့ က်ေနာ္က ၀င္ၾကည့္မယ္ ေျပာတယ္။ နာတားဆင္က မလိုက္ခ်င္ဘူးေျပာတယ္။ ေနာက္မွ နာတားဆင္က ၀င္းတံခါးနားမွာရပ္ေနတယ္။ က်ေနာ္ တေယာက္တည္း ၀င္သြားတယ္။

ရွား။     ။ အိမ္ေပါက္ေရာက္ေတာ့ မင္းျပန္ထြက္လာတယ္။ `

ဆင္။     ။(ဦးစံရွား ၏ မ်က္ႏွာကို ျဖတ္ခနဲေမာ္ၾကည့္လွ်က္) ဟေရး ဆပ္ ဘယ္ႏွယ္သိသလဲ။

ရွား ။     ။(ျပံဳးလွ်က္) ေျပာသာေျပာစမ္းပါ။

ဆင္။    ။ ၀င္းတခါး ၀င္လာတုန္းက က်ေနာ္ ဒီေလာက္မေၾကာက္ဘူး။ အိမ္ေပါက္ေရာက္မွ ေက်ာထဲကေအးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္က နာတားဆင္ကိုေခၚဖို႔ျပန္လာတယ္။

ရွား။     ။ သူက မလိုက္ဘူးေျပာလို႔ မင္းတေယာက္တည္း ေနာက္တခါ ၀င္သြားတယ္။ ဟုတ္စ။

ဆင္။     ။ဟုတ္ပါတယ္ ဆပ္။ အိမ္ေပါက္က အသာေလး၀င္သြာျပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၊ ေအာင္မေလး။

ရွား။     ။ေအးေလ။ အေလာင္းၾကီးကို မင္းေတြ႔တယ္ဆိုပါေတာ့။ ဒါထက္ အေလာင္းနားမွာ ဒူးေထာက္ျပီး မင္းဘာလုပ္တာလဲ။

ဆင္။     ။ဆပ္ ဘယ္ကေနျပီး ၾကည့္ေနတာလဲ။ ဟု ေျပာလွ်က္ မသကၤာေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ဦစံရွားအား ၾကည့္ေနေလ၏ ။

ရွား။     ။(ရယ္ေမာလွ်က္) ကိစၥမရွိပါဘူး ဘတန္းဆင္ ၊ ငါလူဆိုးမဟုတ္ပါဘူး။ ငါလည္း စံုေထာက္ပါပဲ။ မင္းတို႔ဌာနအုပ္လဲ သိပါတယ္။ ကိုင္း ကိုင္း ေျပာစမ္းပါအုံး။

ဆင္။     ။(မယံုတယံု မ်က္ႏွာထားမ်ိဳးျဖင့္) က်ေနာ္က နာတားဆင္ဆီကို သြားေျပာျပီး ၂ေယာက္စလံုး ၀ီစီမႈတ္ၾကတယ္။

ရွား။     ။ အဲ ဒီတုန္းက လမ္းေပၚမွာ ဘယ္သူမွမရွိၾကဘူးလား။

ဆင္။    ။လူေကာင္း တေယာက္မွ မရွိဘူးဆပ္။

ရွား။     ။ လူေကာင္း မရွိရင္ လူဆိုးမ်ားေရာရွိေသးလား။

ဆင္။     ။လူတေယာက္ အားၾကီး အရက္မူးေနတယ္ဆပ္။ ဟို မွာယိုင္သြားတယ္ ။ ဒီမွာယိုင္သြားတယ္။လမ္းေကာင္းေကာင္း မေလွ်ာက္ႏိုင္ဘူးဆပ္။

ရွား။     ။(စိတ္အားထက္သန္ေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္) ေဟ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးလဲ ေျပာစမ္း။

ဆင္။     ။အရပ္ျမင့္ျမင့္ မ်က္ႏွာနီနီ ကုလားလူမ်ိဳးဆပ္။

ရွား။     ။ဒီလူ ဘယ္ေရာက္သြားလဲ ေျပာစမ္း။

ဆင္။     ။ေျမာင္း ထဲ ထိုးလဲမယ္လုပ္လို႔ ၊က်ေနာ္နဲ႔ နာတာဆင္နဲ႔တဲြျပီး နည္းနည္းလိုက္ပို႔လိုက္ရတယ္ ဆပ္ ။

ရွား။     ။ သူ႔လက္ထဲမွာ ၾကာပြတ္တေခ်ာင္းမပါဘူးလား။

ဆင္၊     ။ ဘာမွမပါဘူးဆပ္။

ရွား။     ။ ဒီေနာက္ ျမင္းရထားတစီးမွမလာဘူးလား။

ဆင္။     ။မလာဘူး ဆပ္ ။

ရွား။     ။ ေၾသာ္ ဘတန္းဆင္ ဘတန္းဆင္ မင္းေတာ့ တသက္လံုး ပုလိပ္က တက္မဲ့လူမဟုတ္ပါဘူး။ အရစ္တရစ္တိုးဖို႕ အခြင့္ၾကံဳလာလွ်က္သားနဲ႔ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ။ ညက မင္းတို႔ တဲြပို႔လိုက္တဲ့ လူဟာ ဒီအမႈမွာ အေရးအၾကီးဆံုး လူပဲကြယ္။ သူကို ေတြ႔ေအာင္ငါတို႔ အခု လိုက္ရွာေနတာပဲ။  ဟု ေျပာ၍ လက္ထဲက ၅ က်ပ္တန္စကၠဴကို ေပးလိုက္ေလ၏ ။ ထို႔ေနာက္က်ေနာ္တို႔သည္ ျမင္းရထားေပၚသို႔ တက္သြားၾကရာ ဘတန္းဆင္မွာ ေငြစကၠဴကေလးကို ကိုင္လွ်က္ ေငးေမာကာက်န္ရစ္ေလသည္ း ျမင္းရထားေပၚသို႔ ေရာက္ၾကေသာအခါ –

ရွား။     ။ တယ္မိုက္တဲ့ အေကာင္ဗ်ာ။ မုတ္ဆိတ္လာျပီး ပ်ားစြဲလွ်က္သားနဲ႔ စားရကံ မၾကံဳတဲ့ လူပဲ။

 

 

 

About nature

has written 52 post in this Website..

THAKHIN CJ #3262011 (5/5/16)