လက္ေတြ႕မွ ယံုၾကည္တတ္ေသာ ေက်ာင္းဆရာ တစ္ေယာက္သည္ စာတတ္၊ ေပတတ္ ဆရာေတာ္ႀကီး တစ္ပါးအား ဤသို႕ ေလ်ာက္ထားေလသည္။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ အရွင္ဘုရား … တပည့္ေတာ္ တစ္ခုေလာက္ ေမးေလ်ာက္ပါရေစ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေမးပါ ေက်ာင္းဆရာ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ တပည့္ေတာ္ ေမးမွာက အရွင္ဘုရားတုိ႕ ေဟာေဟာေနတဲ့ နတ္ျပည္ဆုိတာ၊ ၿပီးေတာ့ ငရဲျပည္ဆုိတာ တကယ္ ရွိလို႕လား ဘုရား။ တပည့္ေတာ္ကေတာ့ လက္ေတြ႕သမားဆုိေတာ့ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ မယံုဘူး ဘုရား။ နတ္ျပည္နဲ႕ ေျမွာက္ၿပီး၊ ငရဲျပည္နဲ႕ ေျခာက္တာလို႕ပဲ ထင္တယ္ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ဘုန္းႀကီးတို႕က ေျမွာက္တာ၊ ေျခာက္တာ မဟုတ္ပါဘူး ေက်ာင္းဆရာ။ ဘုရားေဟာ က်မ္းဂန္ေတြထဲမွာလည္း နတ္ျပည္၊ ငရဲျပည္ ဆုိတာ ပါတယ္။ ဘုန္းႀကီးတုိ႕ အေနနဲ႕လည္း ဘုရားေဟာ တရားေတြကို ယံုတယ္။ ဒါေပမယ့္ … အင္း … ဘုန္းႀကီးတုိ႕ကလည္း ဒါ .. နတ္ျပည္ပဲ၊ ဒါ … ငရဲျပည္ပဲ ဆိုၿပီး ကိုင္ျပလို႕ မရေတာ့လည္း အခက္သား။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့ဘုရား။ တပည့္ေတာ္ အေနနဲ႕လည္း အခုလို ေမးတာဟာ ယုတၱိ မရွိလို႕ ေမးျခင္းပါ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းဆရာ က နတ္ျပည္၊ ငရဲျပည္ ရွိတယ္ဆုိတာ မယံုဘူး၊ ယုတၱိ မရွိဘူး ဆိုေတာ့ … ေက်ာင္းဆရာကို ဘုန္းႀကီးက ဥပမာေလးတစ္ခု ျပမယ္။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ကဲ .. ဒီမွာၾကည့္။ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲမွာ ဘာေလးရွိလဲ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ေဘာလ္ပင္ တစ္ေခ်ာင္းပါ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ကဲ … ဟုတ္ၿပီ။ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲမွာရွိတာ ေဘာလ္ပင္ ေနာ္။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။ ေဘာလ္ပင္ပါ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းဆရာ ေနာက္ကို ဆယ္လွမ္းေလာက္ ဆုတ္ၿပီး ဘုန္းႀကီး လက္ကို လွမ္းၾကည့္လိုက္စမ္းပါ။ တကယ္ ေနာက္ဆုတ္ခိုင္းတာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ စိတ္ကူးထဲကေန ေနာက္ကို ဆုတ္ၾကည့္ခိုင္းတာ … ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။ တပည့္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ေနာက္ကို ဆယ္လွမ္းေလာက္ ေရာက္သြားပါၿပီ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေအးကြယ္။ အဲဒီ ေနရာက လွမ္းၾကည့္ေတာ့ ဘုန္းႀကီးလက္ထဲမွာ ဘာကို ျမင္ရလဲ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ေဘာလ္ပင္ တစ္ေခ်ာင္းပါ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲ ေဘာလ္ပင္ ရွိတာ ေသခ်ာတယ္ေနာ္။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ကိုင္း … ဒါဆိုရင္ ေနာက္ကို ထပ္ၿပီး အလွမ္း ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ထပ္ဆုတ္ၿပီး လွမ္းၾကည့္စမ္းပါဦး။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။ ေနာက္ထပ္ ဆုတ္ၿပီး သြားပါၿပီ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲမွာ ဘာကို ျမင္ရလဲ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ေဘာလ္ပင္ ပါပဲ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ကိုင္း … ေကာင္းၿပီ။ ဒီတစ္ခါ ေနာက္ကို တစ္မုိင္ေလာက္ထိေအာင္ ထပ္ဆုတ္လိုက္။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မွန္ပါ့။ တပည့္ေတာ္ တစ္မုိင္ေလာက္ ေနာက္ကို ဆုတ္ၿပီး သြားပါၿပီ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေအး … အဲဒီေလာက္ အကြာ အေဝးက လွမ္းၾကည့္ေတာ့ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲမွာ ဘာကို ျမင္ရလဲ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ တစ္မုိင္ေလာက္က ဆုိေတာ့ …. ဘာမွ ျမင္ရေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး ဘုရား။ အဲ … အရွင္ဘုရား လက္ေတာင္မွ ျမင္ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ဒါနဲ႕ ေက်ာင္းဆရာကို ေမးရဦးမယ္။ ဘုန္းႀကီး လက္ထဲမွာ ေဘာလ္ပင္ ရွိေသးလား၊ မရွိေတာ့ဘူးလား။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ရွိပါတယ္ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေက်ာင္းဆရာ တစ္မုိင္ေလာက္ကေနၾကည့္ေတာ့ ျမင္ရလား။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ မျမင္ရပါ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ မျမင္ရဘူးဆုိေတာ့ ယံုေသးလား။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ယံုပါေသးတယ္ ဘုရား။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ဘယ္လို ျဖစ္ရတာလဲ ေက်ာင္းဆရာ ရဲ႕။ လက္ေတြ႕မွ ယံုမွာဆုိ။ အခု ျမင္လည္း မျမင္ရေတာ့ပဲနဲ႕ ယံုေသးလုိ႕လား ။

ေက်ာင္းဆရာ ။ ။ ဒါကေတာ့ ဘုရား ….. ။

ဆရာေတာ္ ။ ။ ေအးကြယ့္ ။ ကိုယ္တုိင္ ျမင္ရမွ၊ ကိုယ္တုိင္ ၾကားရမွ ယံုမယ္။ ကိုယ္တုိင္ မျမင္ရ၊ မၾကားရရင္ မယံုဘူးလို႕ခ်ည္း တစ္ထစ္ခ် ေျပာလို႕ မရႏိုင္ဘူး ေက်ာင္းဆရာ။

ၾကာနီကန္ဆရာေတာ္ ၏ တရားထဲမွ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုအား ကိုးကား တင္ျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

About မဟာရာဇာ အံစာတံုး

has written 306 post in this Website..

အခ်ိဳ႕ေသာ အရာေတြဟာ "ေျပာင္" ၿပီးရင္ ျပန္ေကာင္းဖို႕ မလြယ္ဘူး။ အခ်ိဳ႕အရာေတြ က်ေတာ့ တစ္မ်ိဳး။ "ေျပာင္" ၿပီးရင္ ပိုပို ေကာင္းလာတတ္တဲ့ အမ်ိဳး။ ႏႈတ္ခမ္းေမြး ေျပာင္ေအာင္လို႕ ရိတ္တယ္။ ရိတ္ေလ .. သန္ေလပဲ။ ထိပ္ေျပာင္လို႕ ဆံပင္ သန္ေအာင္ လုပ္တယ္။ မလြယ္ျပန္ဘူး။ ဒီသေဘာ .. ဒီသေဘာ။