ျဖစ္ပံုက ဒီလိုဗ် ….။

မေန႕ညက မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီး ေရးသားျပဳစုေတာ္မူတဲ့ မဟာဗုဒၶဝင္ ဒုတိယတြဲကို ဖတ္မိခဲ့တာက စခဲ့တာပါပဲ …
“ ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ မင္းက မဟာဗုဒၶဝင္ ဖတ္တယ္ … ” အဲ့လို ေမးမေငါ့ၾကပါနဲ႕။ တကယ္ ဖတ္ျဖစ္ခဲ့တာပါ။
“ကဲ … ဆိုစမ္းပါဦး၊ မင္းျပႆနာက” လို႕ ေမးရင္ “ေလးေတာ္တင္ခဏ္း” ထဲက ျပႆနာလို႕ပဲ ေျဖပါရေစဗ်ာ ….။

Note : မင္းကြန္း ဆရာေတာ္ႀကီး ေရးသားျပဳစုေတာ္မူခဲ့ေသာ ” ႏိုင္ငံေတာ္ဗုဒၶသာသန မဟာဗုဒၶဝင္ – ပဌမတြဲ (ပဌမပိုင္း) မွ ဆဌမတြဲ (ဒုတိယပိုင္း) အထိ” စာအုပ္မ်ားကို Download ရယူလိုသူမ်ား အေနျဖင့္ ဒီေနရာကို ႏွိပ္ပါ။

ဟုတ္ကဲ့ …။
ေလးေတာ္တင္ခဏ္းထဲမွာ ဘုရားေလာင္းက သူမတူတဲ ျမွားေရးေတြကို ျပသတယ္။ ထုထည္ႀကီး ခုႏွစ္မ်ိဳးကိုလည္း တိုးလွ်ိဳေပါက္ ထုတ္ခ်င္းထြင္းေအာင္ ပစ္ခြင္းျပေတာ္မူတယ္။

အဲ့ဒီ ေလးေတာ္တင္ခဏ္းနဲ႕ ဆက္စပ္ၿပီး က်မ္းျပဳ မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီးက အေလာင္းေတာ္ ႏုစဥ္ဘဝတုန္းကလည္း ေလးပစ္တဲ့ ပညာရပ္ကို တစ္ဖက္ကမ္းခတ္ တတ္ကၽြမ္းခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို အက်ဥ္း ေဖာ္ျပထားပါတယ္ (မဟာဗုဒၶဝင္ ဒုတိယတြဲ၊ ေလးေတာ္တင္ခဏ္း၊ စာ-၁၄၅) ။

ဘုရားေလာင္း ႏုစဥ္ဘဝ အသဒိသမင္းသား ဘဝကေပါ့။ ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္အရြယ္မွာ ထံုးစံအတိုင္း တကၠသိုလ္ျပည္ကို သြားၿပီး အတတ္ပညာေတြ သင္ခဲ့တယ္။ ေဗဒင္သံုးပံုနဲ႕တကြ တစ္ဆယ့္ရွစ္ရပ္ ပညာရပ္ေတြကို ကမ္းဆံုးခတ္ တတ္ေျမာက္ခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီ အတတ္ပညာေတြထဲမွာ ေလးအတတ္ကိုေတာ့ သူမတူတန္ေအာင္ တတ္ေျမာက္ခဲ့ပါတယ္။

ပညာေတြစံုေတာ့ ျပည္ေတာ္ျပန္လာတယ္။ ဖခမည္းေတာ္ နတ္ရြာစံတဲ့အခါ မွဴးႀကီးမတ္ရာေတြက ဘုရားေလာင္း အသဒိသမင္းသားကို မင္းေျမွာက္ဖို႕ လုပ္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘုရားေလာင္းက မင္းအျဖစ္ကို မလိုခ်င္ဘူးဆိုၿပီး ျငင္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႕ညီေတာ္ကို မင္းေျမွာက္ဖို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႕ သူ႕ညီက ဘုရင္ တက္ျဖစ္ေရာေပါ့ဗ်ာ။

ဘုရားေလာင္းနဲ႕ ညီေတာ္ဘုရင္ကို ေသြးကြဲေစခ်င္တဲ့ မွဴးမတ္ေတြက ညီေတာ္ဘုရင္ကို ဘုရားေလာင္း ပုန္ကန္ေတာ့မယ္ ဆိုၿပီး ကုန္းတိုက္ၾကတယ္။ ဒီအခါ ညီေတာ္ျဖစ္တဲ့ ဘုရင္က ဘုမသိ ဘမသိ ကုန္းတိုက္တာကို ယံုၿပီး အကိုေတာ္ ဘုရားေလာင္းကို ဖမ္းဖို႕ မိန္႕ေတာ္မွတ္တယ္။

ဒီအခါမွာ ဘုရားေလာင္းကို ခ်စ္တဲ့ မင္းခ်င္းေယာက်္ားတစ္ေယာက္က ဘုရားေလာင္းဆီကို လာၿပီး ဒီအေၾကာင္း ေျပာတယ္။ ဘုရားေလာင္း အသဒိတ မင္းသားလည္း တင္းသြားၿပီး အဲ့ဒီျပည္ႀကီးကေန တိတ္တဆိတ္ ေရွာင္ထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။ အျခားတုိင္းျပည္တစ္ခုကို ဘုရားေလာင္း မင္းသား ေရာက္သြားတဲ့အခါ ေလးဆရာအျဖစ္နဲ႕ ဘုရင့္ထံပါး ခစားတဲ့အလုပ္ကို ရသြားပါတယ္။

ေတာ္ရုံ ေလးဆရာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ အျခား ေလးဆရာေတြထက္ လခ ႏွစ္ဆ ရတယ္ဆိုပဲဗ်။ ဒီလိုနဲ႕ေပါ့ …။ တစ္ေန႕က ဘုရင္ႀကီးက ဥယ်ာဥ္ထဲကို သြားတယ္။ အရိပ္ေကာင္းတဲ့ သရက္ပင္ႀကီးနားမွာ ဘုရင္ႀကီးက နားေနတယ္။ ဘုရင္ႀကီးက ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ လိုက္ၾကည့္ရင္းနဲ႕ သရက္ပင္ ထိပ္ဖ်ားက သရက္ခိုင္ကို သြားေတြ႕ပါေရာ။

ဒါနဲ႕ ဘုရင္ႀကီးက သူ႕ေလးသမားေတြ ေခၚၿပီး အဲ့ဒီ သရက္ခိုင္ကို ျမွားနဲ႕ပစ္ၿပီးယူေပးဖို႕ ေျပာပါတယ္။ ဒီမွာ ေလးသမားႀကီးေတြအတြက္ အကြက္ဆိုက္လာတယ္။ အျခားအကြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ သူတို႕ထက္ လစာႏွစ္ဆ ရေနတဲ့ ဘုရားေလာင္း ေလးဆရာရဲ႕ ပညာစြမ္းကို အကဲစမ္းဖို႕ အကြက္ဆိုက္လာတာပါပဲ။ သူတို႕က ဘုရင္ႀကီးကုိ ေလ်ာက္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးတို႕ရဲ႕ လက္စြမ္းကို ဘုရင္ႀကီး သိၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ဟိုက လစာႏွစ္ဆ ယူထားတဲ့ ေလးဆရာေလးရဲ႕ လက္စြမ္းကို မသိ၊ မျမင္ဘူးေသးပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သူ႕ကို ပစ္ခ်ခိုင္းရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္လို႕ ေလ်ာက္ၾကတယ္။

ဒါနဲ႕ ဘုရင္ႀကီးလည္း သရက္ခိုင္ကိစၥကို ဘုရားေလာင္းဘက္ ျမွားဦးလွည့္ပါေလေရာ။ ဒီအခါ ဘုရားေလာင္းက ဘုရင္ႀကီးကို ေျပာတယ္။ ဘုရင္ႀကီး ေနေနတဲ့ ေနရာကေန ပစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ သရက္ခိုင္ကို ပစ္ခ်ႏိုင္ပါတယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။ ဘုရင္ႀကီး ရွိေနတဲ့ ေနရာက အဲ့ဒီ ေခါင္းဖ်ားနားက သရက္ခိုင္ရဲ႕ အညွာနဲ႕ အထက္ေအာက္ တည့္ေနလို႕ပါပဲ။

ဒီအခါ ဘုရင္ႀကီးက OK ဆိုၿပီး ေနရာဖယ္ေပးလိုက္တယ္။ ဘုရားေလာင္းက ထပ္ေမးတယ္။ “သရက္ခိုင္ကို အထက္တက္သြားတဲ့ ျမွားနဲ႕ တစ္ခါတည္း က်လာေအာင္ ပစ္ေပးရမလား၊ ေအာက္ကို ဆင္းလာတဲ့ ျမွားနဲ႕ က်ေအာင္ ပစ္ေပးရမွာလား” ဆိုၿပီး ေမးတာပါ။ ဘုရင္ႀကီးက အထက္ကို တက္တဲ့ျမွားနဲ႕ ပစ္ခ်တာေတြက ရုိးေနၿပီ။ ေအာက္ကို ဆင္းတဲ့ျမွားနဲ႕ သရက္ခုိင္ က်လာေအာင္ ပစ္ေပးပါလို႕ ေျပာလိုက္တယ္။

အဲ့ဒီလိုလည္း ဘုရင္ႀကီးက ေျပာလိုက္ေရာ ဘုရားေလာင္း ေလးဆရာက “ျမတ္ေသာ မင္းႀကီး၊ ဤယခု အကၽြႏ္ုပ္ ပဌမ ပစ္မည့္ ျမွားသည္ စတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္တိုင္ေျမာက္ အေဝးသို႕ တက္ေရာက္ပါလိမ့္မည္၊ ထို စတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္မွာ ျမွားျပန္က်လာသည္တိုင္ေအာင္ အရွင္မင္းႀကီးတို႕သည္ သည္းခံ ေစာင့္ဆုိင္းသင့္ပါသည္” လို႕ ေျပာတယ္ဗ် …။

အဲ့ဒီမွာ က်ဳပ္ ျပႆနာ စလာတာပဲ ….။ က်ဳပ္သိထားတဲ့ နတ္ျပည္ေျခာက္ထပ္ဆိုတာက … အေရွ႕ကၽြန္း၊ အေနာက္ကၽြန္း၊ ေတာင္ကၽြန္း၊ ေျမာက္ကၽြန္းဆိုတဲ့ ကၽြန္းႀကီး ေလးကၽြန္းရဲ႕ အလယ္မွာ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ႀကီး ရွိတယ္။ အဲ့ဒီ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ႀကီးရဲ႕ အထက္ အဆင့္ဆင့္မွာမွ နတ္ျပည္ေျခာက္ထပ္ တည္ရွိတယ္လို႕ သိထားတာပါ။

အခု ဘုရားေလာင္း ေျပာတဲ့အတိုင္းဆိုရင္ နတ္ျပည္ဟာ က်ဳပ္တို႕ သာမန္မ်က္စိနဲ႕ မျမင္ႏိုင္ေပမယ့္ ဟိုးအေပၚ က်ဳပ္တို႕အေခၚ ေကာင္းကင္ျပင္ႀကီးေပၚ၊ က်ဳပ္တို႕ရဲ႕ ေခါင္းေပၚမွာ ရွိေနပါတယ္။ ဒါဟာ နတ္ျပည္ရဲ႕ အက်ယ္အဝန္း ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။ ဒါနဲ႕ စပ္ဆက္ၿပီးေတာ့ က်ဳပ္ ေတြးမိပါေသးတယ္။ နတ္ျပည္ေတြ ျမင့္မိုရ္ေတာင္မွာ ရွိတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္က အမွန္အားျဖင့္ ျမင့္မိုရ္ေတာင္ဟာ နတ္ျပည္ေတြရဲ႕ အလယ္ဗဟိုခ်က္ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ နတ္ျပည္ရဲ႕ အက်ယ္အဝန္းကေတာ့ စၾကဝဠာတံတိုင္းထိေအာင္ က်ယ္ဝန္းေနမလားပါပဲ။ ဒါက သို႕ေလာသို႕ေလာ ထင္ေနမိတဲ့ အထင္ပါပဲ။

ဇာတ္လမ္းကို ထပ္ဆက္ရရင္ – ဘုရင္ႀကီးက ေစာင့္မယ္၊ ပစ္ေပါ့။ ဒါနဲ႕ ဘုရားေလာင္း ေလးဆရာက ပစ္လိုက္တယ္။ အဲ့ဒီျမွားက သရက္ခိုင္ အညွာရဲ႕ တစ္ဝက္ကို ျဖတ္ၿပီး အထက္ကို တက္သြားတယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ျမွားပစ္ၿပီး အခ်ိန္ေလး ၾကာတဲ့အခါ ဘုရားေလာင္းက ဒီျမွား စတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္ကို ေရာက္ခါနီးေလာက္ၿပီ ဆိုၿပီး ေနာက္ထပ္ ျမွားတစ္စင္းကို ထပ္လႊတ္လိုက္တယ္။ ဒုတိယ လႊတ္တဲ့ ျမွားရဲ႕အရွိန္အဟုန္က ပထမျမွားထက္ ပိုၿပီး ျမန္ဆန္ပါတယ္။

ဒုတိယျမွားက ပထမျမွားေနာက္ကို အရွိန္နဲ႕ လိုက္သြားၿပီး စတုမဟာရာဇ္ နတ္ျပည္ကို ေရာက္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ပထမ ျမွားရဲ႕ ျမွားရြက္ကို သြားၿပီး ရိုက္ခတ္တယ္။ ဒီအခါ ပထမ တက္သြားတဲ့ျမွားဟာ လည္ၿပီးေတာ့ ေအာက္ကို ျပန္ဆင္းလာတယ္။ ဒုတိယ ျမွားကေတာ့ အထက္ကို ဆက္ၿပီး တက္သြားတယ္။ အဲ့ဒီ ဒုတိယ ျမွားကို တာဝတိံသာနတ္ေတြက ဖမ္းယူလိုက္တယ္ဆိုပဲ။

ဒီအခါ က်ဳပ္ ထင္မိတာ ထပ္ထင္မိသြားတယ္။ ဟုတ္ေလာက္တယ္ေပါ့။ နတ္ျပည္ေတြရဲ႕ အက်ယ္အဝန္းဟာ စၾကဝဠာ တံတိုင္းထိ ေရာက္ေလာက္ေအာင္ က်ယ္ဝန္းေလာက္တယ္ေပါ့။ ဒါ ဟုတ္ေလာက္၏။ မဟုတ္ေလာက္၏ ဆိုတာကို က်ဳပ္အေနနဲ႕ ဒီရြာထဲက ဗုဒၶစာေပေတြကို ေလ့လာလိုက္စားဖူးတဲ့ သူေတြနဲ႕ ေဆြးေႏြးၾကည့္ခ်င္တာပါ။

သဂ်ီးဂေဒါ့ အဲ့နတ္ျပည္ေတြ ဘာေတြကို ပံုျပင္သေဘာမ်ိဳးပဲ ထားတဲ့လူ႕ဂြစာႀကီးဆိုေတာ့ … :mrgreen:
လကား .. ေနာက္ထာဘာ …

ငရဲဆိုတာ က်ဳပ္တို႕ ေနထိုင္ေနတဲ့ ေျမႀကီးရဲ႕ေအာက္ ရႊံေျမလႊာရဲ႕ေအာက္မွာ သံေသတၱာႀကီးေတြလို ျဖစ္တည္ေနၾကတယ္ ဆိုလားပဲ။ နတ္ျပည္၊ ျဗဟၼာျပည္ေတြကုိ အစကေတာ့ ျမင့္မုိရ္ေတာင္အထက္ အဆင့္ဆင့္မွာပဲ သီးသန္႕ ျဖစ္တည္ေနတယ္လို႕ နားလည္ထားခဲ့တာပါ။ အခု ဗုဒၶဝင္ကို ထပ္ၿပီး ဖတ္မိတဲ့အခါမွ ခုလို အေတြးေတြ ဝင္လာခဲ့တာပါပဲ။ ဒီဘုရားေလာင္း ႏုစဥ္ဘဝ အသဒိတမင္းသား ျဖစ္စဥ္အခါက အတုိင္းဆိုရင္ နတ္ျပည္ဟာ က်ဳပ္တို႕အထက္ ေကာင္းကင္ျပင္ႀကီးေပၚမွာ ရွိမွာ အမွန္ပါပဲ။ ဒါျဖင့္ ဂယ္လီလီယုိ ေကာ နတ္ျပည္ေတြကို မွန္ေျပာင္းနဲ႕ ျမင္ေတြ႕ခဲ့ဖူးသလား ဆိုၿပီး ေတြးမိျပန္ေရာ။ ဒီလို ဟိုေတြးဒီေတြးနဲ႕ ေဂါက္သြားမွာစိုးတာနဲ႕ ခဏေခါက္ထားလိုက္ရတယ္။

ၿပီးေတာ့လည္း ဘုရားျဖစ္မယ့္ေန႕မွာ ဘုရားေလာင္းက ပလႅင္ထက္မွာ ေနရင္းနဲ႕ မာနတ္ကို ေအာင္ႏိုင္တဲ့ အခန္းအၿပီး ပု၊ဒိ၊အာ-ဝိဇၨာသံုးပါးကို ရေတာ္မူျခင္းဆိုတဲ့ အခန္း (စာ-၃၁၅) မွာလည္း ဒီလို ေရးထားပါေသးတယ္။ “ဤစၾကဝဠာ သိၾကားမင္းသာလွ်င္ မဟုတ္၊ ဇာတိေခတ္ေပါင္း စၾကဝဠာတစ္ေသာင္းအတြင္းရွိသည့္ သိၾကားနတ္မင္း အားလံုးပင္ ခရုသင္းကို မႈတ္ၾကလ်က္ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ ထံေမွာက္သို႕ လာေရာက္ၾကေလသည္” ….။

ဒီလိုဆိုေတာ့ အျခားစၾကဝဠာေတြမွာလည္း နတ္သိၾကားေတြ ရွိၾကတယ္လို႕ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ဒါနဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီး ေမတၱာပို႕ထဲမွာလည္း “အနႏၱ စၾကဝဠာ၊ အနႏၱ သတၱဝါတို႕ ေဘးရန္ခပ္သိမ္း ၿငိမ္းၾကပါေစ” ဆိုတာကို ထပ္ၿပီး ေထာက္လိုက္ရင္ အျခား စၾကဝဠာေတြမွာလည္း သတၱဝါေတြ ရွိတယ္လို႕ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။

“မဟာပထဝီေျမႀကီး၊ မဟာသမုဒၵရာအျပင္ ပတ္ဝန္းက်င္၌ စၾကဝဠာေတာင္၊ အလယ္၌ ျမင္းမိုရ္ေတာင္၊ ထုိျမင္းမိုရ္ေတာင္၏ အျပင္ပ၌ အသီးသီး သီတာသမုဒၵရာ ခုနစ္တန္ျဖင့္ ဝိုင္းရံအပ္ကုန္ေသာ သတၱရဘန္ ေတာင္စဥ္ ခုနစ္ထပ္။ ထုိမွ ျပင္ပ၌ ကၽြန္းႀကီးေလးကၽြန္း ႏွင့္ ကၽြန္းငယ္မ်ားစြာတို႕သည္ လည္းေကာင္း၊ အထက္နတ္ျပည္ ေျခာက္ထပ္ႏွင့္ ျဗဟၼာဘံု ႏွစ္ဆယ္တို႕သည္ လည္းေကာင္း၊ တစ္ခုေသာ ၾသကာသေလာက မည္၏။ စၾကဝဠာတိုက္တစ္ခု ဟူ၍လည္း ဆိုအပ္၏။ ဤစၾကဝဠာတိုက္မွ အရပ္ရွစ္မ်က္ႏွာ တို႕၌ ဤကဲ့သုိ႕ စၾကဝဠာတိုက္တို႕သည္လည္း အနႏၱပင္ ရွိၾကကုန္၏။”

ဒါကေတာ့ စၾကဝဠာတိုက္ ဆိုတာကို နည္းနည္းေလး ရွင္းထားတဲ့ စာပိုဒ္ေလးပါ။ အျပည့္ဖတ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လထုတ္၊ သူရဇၨ မဂၢဇင္းထဲမွာ “ေလာကသံုးပါးႏွင့္ ကမၻာႀကီး ပ်က္ပံု၊ တည္လာပံု” ဆိုတဲ့ အေၾကာင္း ပါရွိပါတယ္။

က်ဳပ္ ေတြ႕မိတာက အထက္က စာပုိဒ္ထဲမွာ အထက္နတ္ျပည္ လို႕ သံုးႏႈန္းထားတာေၾကာင့္ နတ္ျပည္ေတြဟာ အထက္မွာ ရွိတယ္ေပါ့။ ၿပီးေတာ့ စၾကဝဠာ တိုက္တစ္ေသာင္းက သိၾကားနတ္ေတြ လာၾကတယ္ဆိုေတာ့ အဲ့ဒီ စၾကဝဠာတိုက္ေတြမွာေရာ သိၾကားနတ္ေတြအျပင္ လူသားေတြေရာ ရွိႏိုင္မလားလို႕ ႀကံႀကံဖန္ဖန္ ထပ္ၿပီး ေတြးမိျပန္ပါတယ္။ ဖတ္မိသေလာက္ထဲမွာေတာ့ အဲ့ဒီလိုေတြ မပါဘူး ျဖစ္ေနပါတယ္။

က်ဳပ္ အခု အဲ့ဒါေတြ ေတြးမိၿပီး ေဂါက္ေတာ့မလို ျဖစ္ေနလို႕ မေဂါက္ခင္ေလး ရြာထဲကို လာလိုက္တာပါ … :D

ငယ္ငယ္က နားေထာင္ခဲ့ဖူးတဲ့ နီနီဝင္းေရႊရဲ႕ သီခ်င္းကို သြားၿပီး အမွတ္ရမိပါတယ္ ..
ဘာတဲ့ …
.. ♫ .♪. ဒီလိုဆို မလြယ္ဘူး ေမာင္ .. ♫ .. ♪.. ဒီလိုဆို မလြယ္ဘူး ေမာင္ . ♫ . ♪ .. :D

က်ဳပ္အျဖစ္က ေလးေပါက္ႀကီး ငယ္ငယ္က ဆဒၵန္ဆင္းမင္းဇာတ္လမ္း ျဖစ္မလာေအာင္ ေတြးမိသလိုမ်ိဳး ျဖစ္ေနၿပီလားပဲ …
ဒါေတြ ေတြးရင္းနဲ႕ ေခါင္းကို ခါခါလည္ ေနတာပဲ ….
ဒါနဲ႕ အျခားသူေတြလည္း ဒုကၡေပးရေအာင္ ဆိုၿပီး .. အဲေလ .. ဟုတ္ပါဘူး … အျခားသူေတြရဲ႕ အထင္ေလး အျမင္ေလးေတြကိုလည္း သိရေအာင္ဆိုၿပီး ဒါကို ေရးၿပီး တင္လိုက္တာပါလို႕ …

မေဂါက္ခင္ ရြာထဲေရာက္လာတဲ့
ေမာင္ေမာင္ေဂါက္

About မဟာရာဇာ အံစာတံုး

has written 306 post in this Website..

အခ်ိဳ႕ေသာ အရာေတြဟာ "ေျပာင္" ၿပီးရင္ ျပန္ေကာင္းဖို႕ မလြယ္ဘူး။ အခ်ိဳ႕အရာေတြ က်ေတာ့ တစ္မ်ိဳး။ "ေျပာင္" ၿပီးရင္ ပိုပို ေကာင္းလာတတ္တဲ့ အမ်ိဳး။ ႏႈတ္ခမ္းေမြး ေျပာင္ေအာင္လို႕ ရိတ္တယ္။ ရိတ္ေလ .. သန္ေလပဲ။ ထိပ္ေျပာင္လို႕ ဆံပင္ သန္ေအာင္ လုပ္တယ္။ မလြယ္ျပန္ဘူး။ ဒီသေဘာ .. ဒီသေဘာ။

   Send article as PDF