ႏွလံုးသားထဲ ၾကြက္၀င္ေနတယ္ မၾကည္ျပာ …

မျခစ္မိလို႔ ေသသြားတဲ့လူမရွိဘူး ျခစ္မိလို႔ အစင္းထင္သြားတဲ့လူပဲရွိတယ္ ..ကဲကဲ … ကိုရဲ သြားမယ္…

အဲ့သည့္လိုေျပာျပီးသကာလ ေဘာက္ဆတ္ဆတ္ ထထြက္သြား သူကေတာ့

ပိုစ့္ ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာကရဲ႕ သိုင္းအေက်ာ္အေမာ္ တစ္ေယာက္ျဖစ္သူ

သံမဏိေက်ာက္သင္ပုန္း ကိုရဲေပပါ ျဖစ္သည္(စည္ နဲ႕ ေပပါ ဘာကြာတာလိုက္လို႔..အာဟိ..)

သူ႔အေၾကာင္း မိတ္ဆက္ေပအံ့ သူသည္

သာမန္အားျဖင့္ သဘက္ကေလး ပုခံုးေပၚတင္ကာ အေနေအးလွေသာ္လည္း သူစိတ္တုိလ်င္ အလြန္ေၾကာက္ဖြယ္ေကာင္းလွသည္ ။

သူ၏ လက္ႏွက္မွာ ေအာစု တံဆိပ္တပ္ သံမဏိ ေက်ာက္သင္ပုန္းပင္ျဖစ္သည္။ မုန္တိုင္းဆင္သကဲ့သို႔ ေက်ာက္သင္ပုန္းသံ

တ၀ွီး၀ွီးေပးျပီး တိုက္ခိုက္တတ္သူျဖစ္သည္။ သူ၏ သိုင္းပညာမွာ ျပင္းထန္သလို ယေန႔ေခတ္တြင္ တတ္ေျမာက္သူ အလြန္ရွားပါး

သြားျပီျဖစ္သည့္ ေရွးပေ၀ဏသီ က စိန္႔တိုင္းမွ ေပသီးခ်ပ္ ဆြဲကိုင္တိုက္ခိုက္ေသာ နည္းစနစ္ ကို တေခတ္ဆန္းထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။

အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ စိန္႔တိုင္းတြင္ ေနထိုင္ခဲ့သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေျမျပန္႕သိုင္းသမားတို႔ ခုခံရန္ ခက္ခဲေသာ ေက်ာက္သင္ပုန္းသိုင္း ကို

တဖက္ကမ္းခတ္သူတည္း။

ယခုလည္း လြမ္းေရးထက္ ၀မ္းေရး ခက္ေသာေၾကာင့္ စိနတိုင္းသို႔ အလုပ္လုပ္ကိုင္ရန္ ထြက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီး … ယခု ဆင္းန္းမွာကား

ငယ္ကၽြမ္းေဆြကို ႏႈတ္ဆက္ခန္း ပင္ျဖစ္သည္။

ခ်ာကနဲ လွည့္ထြက္သြားေသာ ကိုရဲေပပါ  ေနာက္သို လိုက္ရန္ မၾကည္ျပာ ေျခလွမ္းျပင္လိုက္သည္။

 

ဗ်ိ …။ ဟိုက္ …။

ကားဂိတ္ေရွ႕ပလက္ေဖာင္း ေပၚ .. မနက္ေစာေစာစီးစီး ဘယ္ေခြးေလေခြးလြင့္ ေခ်းပါသြားသည္မသိ။ မၾကည္ျပာတေယာက္

တည့္တည့္ၾကီး ဗ်ိကနဲ နင္းမိေတာ့သည္။ ေစာေစာကေတာ့ ဗိုက္တာမင္က်ဴ .အဲ့ေလ… အလြမ္းသယ္ ေနရလို႔ ဒီအနံ႔ကို သတိမထားမိ…

ခုေတာ့ … ခက္ျပီ …မတတ္ႏိုင္ မၾကည္ျပာတေယာက္ ဖိနပ္ကို ပလက္ေဖာင္းေဇာင္းႏွင့္ …အံက်ိတ္ပီး ပြတ္ေလေတာ့ သတည္း…။

ကိုရဲေပပါရဲ႕ ေက်ာျပင္ကေတာ့ ေ၀း၍ ေ၀း၍။

 

 

ဟင္င္င္င္…။

 

သည္ျမင္ကြင္း ကိုျမင္သြားသူက အေစာက ကားဂိတ္ ထိုင္ခုံေပၚ ပုဆိုးျခံဳကာ ေကြးေကြးေလး အိပ္ေပ်ာ္ေနသူ ကိုကမ္းမနီး ျဖစ္၏။

ညက မ်ားသြားသည္ထင့္ ..ကားမရွိေတာ့၍ ကားဂိတ္တြင္ ထိုးအိပ္ရျခင္းတည္း။ ခု သည္မနက္ ႏိုးမယ့္ႏိုးေတာ့ …

ဘယ္ကမွန္းမသိသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ သူ႕ကို တိုက္ခိုက္ရန္ ျပင္ဆင္ေနတာ ေတြ႕ရေလသည္။ ..

ယိစ္..

ကိုကမ္းမနီး ခ်က္ျခင္း ပုဆိုးကြင္းသိုင္းကာ သိုင္းကြက္ထုတ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေအာက္ပါ အဓိပၸါယ္ရေသာ အဂၤလိပ္ စကားကို ဌာန္ႏွင့္ မာန္ ႏွင့္

ရြတ္ဖတ္လိုက္ေလ၏။

 

မႈိင္းညိဳ ့ ညဥ့္ရိပ္၊ လူေၿခတိတ္၌

ေရဆိပ္ အနား၊ ရြာတံခါးမွ

ဂုတ္က်ား က်ယ္ေလာင္၊ ဆီးၾကိဳ ေဟာင္ေသာ္

ဖိုးေမာင္လာၿပီ ဆိုၾကသည္။

 

ဟုတ္သည္ …သူကလည္း ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာကရဲ႕ အထင္ကရ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေသာ .. ဆံရွည္ကိုယ္ေတာ္

ကမ္းမနီး ျဖစ္သည္။ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာကတြင္ သူ၏ အထင္ရွားဆံုးအရာမွာ ဆံပင္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ စံပါယ္ ဟုေခၚေသာ

ေကာင္မေလးတေယာက္ (သူ႔အေခၚ ေခး) ကို ေၾကြျပီးသကာလ ဗင္းဆင့္ဗင္ဂိုးထံုး ႏွလံုးမူကာ ..စံပါယ္နဲ႕ နီးရဖို႔ဆို

အလြန္ နာမည္ေက်ာ္ေသာ မိမိ၏ ဆံ ပင္ ကိုပင္ ပယ္ ၀ံ့သည္ဟု ေၾကြးေက်ာ္ ကတံုးရိတ္ ခဲ့သူျဖစ္၏။

သို႔ေသာ္ ေကာင္မေလးႏွင့္ မနီးဘဲ ကတံုးတလံုး သာ အဖတ္တင္ ရွာေလသည္။ ဆံပင္ရွည္မ်ားႏွင့္ တိုက္ခိုက္ျခင္း

ပညာရပ္လည္း ဆံုးရွံဳးသြားေသာ္လည္း အရည္အခ်င္း အလြန္ျမင့္မားေသာ သိုင္းပညာရွင္ပီပီ ပါးစပ္မွ လကၤာ ရြတ္ရင္း

အႏႈတ္အသိမ္းျမန္စြာ တိုက္ခိုက္တတ္သူျဖစ္၏ ။

တကယ္ေတာ့ မၾကည္ျပာ မာန္သြင္းျပီး ဖိနပ္ကို ပလက္ေဖာင္းနဲ႕သုတ္ေနပံုကိုၾကည့္ကာ ကိုကမ္းမနီး တေယာက္ အထင္လြဲျခင္းသာ ။

ထင္လည္း ထင္ခ်င္စရာပါေပ။မၾကည္ျပာ၏ သြင္ျပင္က စပိန္ႏြားရိုင္းသတ္ပြဲမွ ေခြ႕ကာနီး ႏြားရိုင္း ႏွာမႈတ္ပီး

ေျခေဆာင့္ေနတာနဲ႕ကို တူေတာ့သကိုး…။

 

ဟား…ဟား…ဟား….ဟား…..

 

ဒီျမင္ကြင္းကို အစအဆံုးျမင္ေနျပီး အားပါးတရ ေအာ္ဟစ္ရယ္ေမာလိုက္သူမွာ

ေနာက္ထပ္ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းအေက်ာ္အေမာ္ တစ္ေယာက္ျဖစ္သူ ခ်ယ္လို-ဒစ္စကိုတိုက္

ျဖစ္၏….။ သူက မၾကည္ျပာ ကိုေရာ ကိုကမ္းမနီးကိုပါ သိကၽြမ္းသူ ျဖစ္ျပီး

ယခု ဂြတီးဂြက်အေျခအေနကို အစအဆံုး ျမင္ေတြ႕လ်က္ ဟက္ဟက္ပက္ပက္

ရီေမာ မိျခင္းတည္းးး.။ သူ႔အေၾကာင္းကို မိတ္ဆက္ေပအံ့။

အမ်ားစု သိသည္မွာ သူသည္ ခ်ယ္လို တူရိယာကို

က်င္လည္စြာ တီးခတ္ ေနေလ့ရွိသူ တူရိယာ သမား ျဖစ္သည္။ တကယ္ေတာ့ သူသည္ ခ်ယ္လို သမားမဟုတ္။

ၾကီးမားတုတ္ခိုင္ေသာသူ၏ ခႏၵာကိုယ္ႏွင့္ လိုက္ဖက္ေအာင္ ဂီတာကို extra-large size ျပဳလုပ္ထားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။

ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာကတြင္ ဗ်ပ္ေစာင္းမ်ား မရွိေတာ့သည့္တိုင္ အဆိုပါ ဗ်ပ္ေစာင္း သိုင္းပညာမ်ား၏ အေမြကို ခ်ယ္လို

တျဖစ္လဲ ဂီတာျဖင့္ ဆက္ခံထားျခင္းျဖစ္ေပသည္။

တကယ္ေတာ့ သူသည္ ေရွးေဟာင္း ဗ်ပ္ေစာင္းသိုင္းပညာကို လြန္စြာ ကံစပ္ေသာေၾကာင့္ တတ္ကၽြမ္းခဲ့ျခင္း တည္း။

ျဖစ္ပံုက ဤသို႔။သူတို႔ျမိဳ႕သို႔ က်ဴးေက်ာ္လာသူ စိန္႔တိုင္းသား မ်ားကို ေအာင္ျမင္စြာ တိုက္ထုတ္ႏိုင္ခဲ့ျပီးသကာလ

စိန္႔တိုင္းသားတစ္ဦး၏ ေနအိမ္ ေျမေအာက္ အံ၀ွက္ အတြင္းမွ ဗ်ပ္ေစာင္း သိုင္းက်မ္းကို ျမိဳ႕သူားမ်ား ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ့ျခင္းတည္း။

သာမာန္ ျမိဳ႕သူားမ်ားမွာေတာ့ ဂီတပါရမီ သိုင္းပါရမီ နည္းပါးရကား မည္သူမွ် ေလ့က်င့္ သင္ယူျခင္းငွာ မစြမ္းသာသည့္

အတြက္ ျမိဳ႕ မ်က္ႏွာဖံုး လည္းျဖစ္ ဗန္တို ဗန္ရွည္ လွံေရးဓါးေရးလည္း

က်င္လည္လွေသာ ဂစ္တာသမား လူထြားၾကီး ဒစ္စကိုတိုက္ ၏ လက္ သို႔ ၀ကြက္ အပ္လိုက္ၾကသည္ ဟု ဆိုၾကေလသည္။

အတိတ္ ပါရမီ ေၾကာင့္လား မေျပာတတ္ ယခု ၅ႏွစ္အတြင္း တြင္ပင္ ဒစ္စကို တိုက္၏ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္

ဗ်ပ္ေစာင္းသိုင္းကြက္ ၁၈ကြက္ ကို အဆံုးတိုင္ အံတု ႏိုင္သူ အလြန္ရွားေလသည္။

(စာေလးမည္စိုးသျဖင့္ အေရးမပါေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ား ေက်ာ္ခ်လိုက္ပါသည္)

စာရင္းခ်ဳပ္ေသာ္ ဒစ္စကိုတိုက္၏ ေကာင္းမႈျဖင့္ ကိုကမ္းမနီးႏွင့္ မၾကည္ျပာတို႔ ၂ေယာက္

သိကၽြမ္း ခင္မင္ခြင့္ရကာ ထိုမနက္ ဘရိတ္ဖတ္စ္ မုန္႕ဟင္းခါးဆိုင္ထိုင္ျဖစ္က်ရင္း

ဟင္းရည္ေသာက္ ေမာင္ႏွမမ်ားပင္ ေတာ္လိုက္ၾကေလေတာ့သည္။

 

ဤတြင္ ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာက အေၾကာင္း နည္းနည္း ရွင္းအံ့။

ေရွးပံုေပသဏီက သိုင္းေလာကႏွင့္ မ်ားစြာ ကြာျခားေပသည္။
ေရွးအန္းတိတ္ သိုင္းေလာက သိုင္းသမားမ်ားသည္ တေနကုန္ တေနခမ္း သိုင္းခ်ရင္း

ဘယ္က ဘယ္လိုရမွန္းမသိေသာ ပိုက္ဆံမ်ားျဖင့္ သံုးစြဲသြားလာၾကေပသည္။

ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ သိုင္းေလာကတြင္ကား ထိုသို႔ မျဖစ္ႏိုင္ေခ်။ တစ္ကိုယ္ေရ စား၀တ္ေနေရး

အတြက္အလုပ္တစ္ခုေတာ့ လုပ္ကိုင္ၾကရေလသည္။ သိုင္းပညာမွာ ဒုတိယ ဦးစားေပး
ျဖစ္သည္။ အန္းတိတ္ေခတ္က မထင္လ်င္မထင္သလို ထ ေဆာ္ၾကေသာ္လည္း

ပိုစ့္ေမာ္ဒန္ ေခတ္တြင္ကား စည္းကမ္း စည္းမ်ဥ္း ဥပေဒ စသည္တို႔ မ်ားျပားလြန္းရကား.

တရားတေဘာင္လို ကိစၥရပ္မ်ိဳးလည္း မ်ားေျမာင္စြာ ရွိေသးသမို႔ .. အသားလြတ္ တိုက္ခိုက္ၾကတာမ်ိဳး

မရွိသေလာက္ပင္။ ေသြးထြက္သံယို ကိစၥမ်ားကိုလည္း တတ္ႏိုင္သမွ် ေရွာင္ရွားၾကေပ၏။
ေရွးက ေသြးေသာက္ညီအစ္ကုိ ေမာင္ႏွမ ဖြဲ႕ၾကသည့္အစား ယခုေတာ့ နီးစပ္ရာ

အရည္တမ်ိဳးမ်ိဳး(ဟင္းရည္၊ အရက္ စသည္ တခုခု) အစားထိုး ေသာက္ကာ

ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမ ဖြဲ႕ၾကေလသည္။

 

 

ဆက္ပါမည္။

About ムラカミ

has written 498 post in this Website..

今でしょ? CJ # 9092011