ေၾကာ္ျငာအရ ေရာက္လာသူ

 

ထိုညည့္၌ ဦးစံရွားသည္ ၀ါသနာအိုးျဖစ္သည့္အေလွ်ာက္ ဂ်ဴဗလီေဟာရုံၾကီးသို႔ ..ေတးၾကီး ဘဲြ႕ၾကီးမ်ား နားေထာင္ရန္ ထြက္သြားေလရာ က်ေနာ့္မွာ သူရိယ မဂၢဇင္းအတြက္ ၀န္ခံထားေသာ ၀ထၳဳကေလး တပုဒ္ကို စီကံုးေရးသားေနရစ္ေလ၏။ သို႔ပါေသာလည္း က်ေနာ့္မွာ ၀ထၳဳဇာတ္ေၾကာင္းကို စိတ္အာရုံစိုက္ရန္ မျဖစ္ႏိုင္ပဲ ကိုးဇီးဗီလာ အိမ္၏ ဧည့္ခန္းထဲတြင္ ပက္လက္ၾကီးလန္လွ်က္ရွိေသာ အေလာင္းၾကီးကိုသာလွ်င္ မ်က္စိထဲတြင္ တေပၚတည္း ေပၚလွ်က္ရွိရကား ေနာက္ဆံုး၌ လက္မွ ကေလာင္တံကို ခ်ထားလိုက္ျပီလွ်င္ ကုလားထိုင္ေပၚတြင္ အားပါးတရ စိတ္ကူးေနေလ၏။

ထိုအေလာင္းသည္ နဂိုအားျဖင့္ အရုပ္ဆိုးရုံမွ်မက ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္ျခင္း ေဟာ့ရမ္းေသာ့သြမ္းျခင္း ၊ ဆိုးေတရမ္းကားျခင္း စေသာ အျခင္းအရာတို႔မွာ ယင္း၏ မ်က္ႏွာတြင္ ထင္ရွားစြာ ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ရကား က်ေနာ့္မွာ ထိုသူ၏ အျဖစ္ကို သနားဂရုဏာ မသက္မိသည့္အျပင္ ထိုသူမ်ိဳးတေယာက္ မရွိသည့္အတြက္ ကမၻာေလာက၌ ၀န္ေပါ့သြားေသးသည္ ဟူ၍ ပင္ မထင္စေကာင္း ထင္မွတ္မိ၏ ။ ဤသို႔ဆိုရာ၌ က်ေနာ္သည္ သနားဂရုဏာ ကင္းတတ္ေသာ သေဘာရွိေသာေၾကာင့္ မဟုတ္ေခ် ။ လူကိုမဆိုထားဘိ ။ တိရိစၧာန္တေကာင္ ေ၀ဒနာခံရျခင္းကိုပင္ မၾကည့္ရက္ႏိုင္သျဖင့္ က်ေနာ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ကယ္မ ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့ဘူးပါသည္။ ထိုအေလာင္းမွာ သူမေသမီက ယင္းႏွင့္ဆက္ဆံသမွ်ေသာ သတၱ၀ါအေပါင္းတို႔အား ေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ မေပးပဲ ႏိုင္ရာနည္းႏွင့္ ညွင္းပန္းႏွိပ္စက္ခဲ့လိမ့္မည္ဟု ယင္းမ်က္ႏွာက ထင္ရွားစြာျပေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေပသည္။

က်ေနာ္သည္ ယင္းအမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဦးစံရွား၏ ေတြးဆခ်က္မ်ားကို ျပန္လွန္စဥ္းစားရာတြင္ အဆိပ္ေၾကာင့္ ေသသည္ဟူေသာ စကားကို ေၾကနပ္ဖို႔ အလြန္ခဲယဥ္းလွ၏။ ဦးစံရွားသည္ အေလာင္း၏ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားကို နမ္းရႈပ္ၾကည့္ ျခင္းအားျဖင့္ ..အဆိပ္..ဟူ၍ စြပ္စဲြေၾကာင္းကားရိပ္မိ၏ ။ သို႔ရာတြင္လူတေယာက္သည္ တျခားလူတေယာက္အား အဆိပ္ကို မည္သည့္နည္းႏွင့္ အတင္းတိုက္ႏိုင္ပါသနည္း။

အကယ္၍ အဆိပ္မဟုတ္ပဲ အျခားနည္းျဖင့္ သတ္သည္ဆိုျပန္ရင္လည္း ေသေလာက္ေသာဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္ တစံုတရာ မေတြ႔ရွိျခင္းမွာ အသို႔နည္း။ ၾကမ္းေပၚတြင္ ေတြ႕ရေသာ ေသြးကြက္မ်ားမွာ မည္သူ၏ ေသြး ျဖစ္ေလသနည္း။ ေသသူက သတ္သူအား ဒဏ္ရာရေအာင္ ျပဳသည္ဆိုပါလွ်င္ လက္နက္အဘယ္မွာနည္း ဟူေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို က်ေနာ့္ကို က်ေနာ္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ထုတ္ခဲ့ရာ ေက်နပ္ေလာက္ေသာအေျဖမူကား ေတြးေတာ၍ မရေခ်။

သို႔ရာတြင္ ဦးစံရွားမူကား ထိုေမးခြန္းမ်ားကို ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေမး၍ ေက်နပ္ေလာက္ေအာင္ ေျဖႏိုင္ျပီး ျဖစ္သည္ဟု က်ေနာ္ယံုၾကည္မိသည္။

ထိုညဥ့္၌ ဦးစံရွား ျပန္လာေသာအခါ က်ေနာ့္မွာ အမႈအေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ထပ္မံ ၾကားသိလိုေသးသည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေနမထိ ထိုင္မထိ ျဖစ္မိ၏ ။ ဦးစံရွားသည္ က်ေနာ့္၏ အမူအရာကို ျမင္သျဖင့္ ရိပ္မိဟန္ျဖင့္ –

ရွား ။     ။ခင္ဗ်ားၾကည့္ရတာ ဖင္ဂနာမညိမ္လိုက္တာဗ်ာ ။ ဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ေတာင္ ရိုးတိုးရြတ ျဖစ္ေနတာလဲ ။

က်ေနာ္။   ။ က်ေနာ္ျဖင့္ ခင္ဗ်ားသြားကတည္းက စာတမ်က္ႏွာမွ ေျဖာင့္ေျဖာင့္ မေရးႏုိင္ဘူးဗ်ာ ။ ေတာ္ေတာ္ၾကာရင္း ေတြးမိရင္း ျဖစ္ေနတာပဲ ။ ခက္ရေခ်ရဲ့ဗ်ာ ။

ရွား ။           ။ဒါထက္ ညေနပိုင္းထုတ္တဲ့ ရန္ကုန္တိုင္ သတင္းစာကို ခင္ဗ်ား ျမင္ျပီးျပီလားဗ်ဳိ႕။

က်ေနာ္ ။   ။မျမင္ရေသးေပါင္ဗ်ာ ။

ရွား ။           ။ ေဘာင္ဒရီလမ္း လူသတ္မႈအေၾကာင္း စံုေနတာပဲဗ် ။သို႔ေသာ္ အေလာင္းကို ေရြ႕ရာမွ လက္စြပ္ေတြ႔တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေတာ့ ပါမလာဘူး။ မပါတာလဲ ခပ္ေကာင္းေကာင္းပဲဗိ်ဳ႕။

ရွား။            ။မပါတာ ဘာေၾကာင့္ ေကာင္းတာလဲဗ်ာ ။

ရွား   ။         ။ ေဟာဒီေၾကာ္ျငာကို ၾကည့္စမ္း ၊ အမႈအေၾကာင္း ၾကားၾကားခ်င္း အဂၤလိပ္ သတင္းစာတိုင္းကို က်ဳပ္ ေၾကာ္ျငာ တခုစီ ပို႔လိုက္တယ္ ။

ဦးစံရွားသည္ ရန္ကုန္တိုင္း သတင္းစာကို က်ေနာ္အားလွမ္းေပးသျဖင့္ သူလက္ညိုးညႊန္ရာ ေကာ္လံကို ၾကည့္လိုက္ရာတြင္ ေအာက္ပါေၾကာ္ျငာကို ေတြ႕ျမင္ရေလ၏ ။

….. ေဘာင္ဒရီလမ္းေပၚတြင္ လက္စြပ္တကြင္း ေကာက္ရေၾကာင္း ၊ ဥစၥာရွင္သည္  ၊ လမ္း ၄၀ ၊ တိုက္နံပါတ္ ၂၂၁ ၊ ဒုတိယထပ္ေန ကိုသိန္းေမာင္ထံသို႕ ညဥ့္ ၉နာရီ ႏွင့္ ၁၀ နာရီ အတြင္း လာေရာက္ေတာင္းယူႏိုင္ေၾကာင္း ၊ ….

ရွား ။      ။ခင္ဗ်ားနာမည္ကို ထည့္ေၾကာ္ျငာျခင္းကို သည္းခံဗ်ာ ကိုသိန္းေမာင္ ၊ က်ဳပ္နာမည္နဲ႔ ေၾကာ္ျငာလိုက္ရင္ တခ်ိဳ႕လူေတြ ရိပ္မိသြားမွာ စိုးရတယ္ဗ်ာ့။

က်ေနာ္ ။    ။ကိစၥ မရွိပါဘူးေလ ။ ခင္ဗ်ား အက်ိဳးရွိမယ္ဆိုရင္ က်ေနာ့္နာမည္တင္ မကပါဘူး ၊ အလိုရွိတာ သံုးႏိုင္ပါတယ္။

စင္စစ္မွာ က်ေနာ္သည္ ဦးစံရွာႏွင့္ အတူေနထိုင္ရသည့္ ရက္အနည္းငယ္အတြင္း ထိုသူ၏ စိတ္ခ်ယံုၾကည္ေလာက္ေသာ အျဖစ္ကို ေကာင္းစြာ ေက်နပ္ျပီးျဖစ္၏ ။ ထိုသူ၏ ထူးျခားေသာ အခ်င္းအရာတခုမွာ သူႏွင့္ ဆက္ဆံရသူမွန္သမွ်သည္ သူ၏ မ်က္ႏွာကို ျမင္ကာမွ်ႏွင့္ပင္ ဤသူကား မဟုတ္မတရား ေသာအမႈကို ဘယ္နည္းႏွင့္မွ် ျပဳမည့္သူ မဟုတ္ဟူ၍ ယံုၾကည္စိတ္ခ် ရသည္သာလွ်င္ျဖစ္ေလသည္။

က်ေနာ္။     ။ေနပါဦးဗ် ၊ဒါထက္ တကယ္လို႔မ်ား ၊ တေယာက္ေယာက္လာျပီး ေတာင္ခဲ့လို႔ရွိရင္ ၊ က်ေနာ့္မွာလက္စြပ္ ေပးစရာမရွိလို႔ အခက္မက်ေပဘူးလား ။

ရွား ။     ။ စိတ္ခ်ပါ ကိုသိန္းေမာင္ ။ ဒီအတြက္ က်ဳပ္စီမံခဲ့ပါတယ္ဗ်။ ေရာ့ ၊ ၾကည့္စမ္း ၊ ဒီဟာ ဘယ္ႏွယ့္ေနမလဲ။

ဦးစံရွားသည္ က်ေနာ့္ကို လက္စြပ္တကြင္း ေပးအပ္ေလရာ ယခင္က ျမင္ခဲ့ရေသာ လက္စြပ္ႏွင့္ အလြန္တရာ အသြင္တူေၾကာင္း ေတြ႕ရေလ၏ ။

က်ေနာ္။     ။ဒီဟာကို ဘယ္သူလာျပီး ယူလိမ့္မယ္လို႔ ခင္ဗ်ားထင္သလဲ ။

ရွား ။         ။မ်က္ႏွာနီနီ နဲ႔ ကုလားငႏွဲ လာမွာေပါ့ဗ်။သူကိုယ္တိုင္ မလာလို႔ရွိရင္လဲ သူ႔ကိုယ္စားလွယ္ လာရမယ္ဗ်ာ ။

က်ေနာ္။   ။လာမွ လာ၀ံ့ပါ့မလား ဗ်ာ။ ေဘးရန္ မကင္ဘူးလို႔ သူမထင္ေပဘူလား။

ရွား။          ။က်ဳပ္တြက္ကိန္း မွန္ခဲ့လို႔ရွိရင္ ဒီလူဟာ လက္စြပ္ကို ျပန္ရဖို႔အတြက္ ဘာမဆို လုပ္၀ံ့လိမ့္မယ္လို႔ က်ဳပ္ထငိတယ္။ က်ဳပ္ထင္ခ်က္ကေတာ့ ဒီလူဟာ ေ၀ႆကရဲ့ အေလာင္းကို ငံု႔ၾကည့္ေနတုန္း ဒီလက္စြပ္က်ေနရစ္ျပီး ေပ်ာက္ဆံုးေၾကာင္း သိသိခ်င္း ကဗ်ာကရာ ျပန္လာရာမွာ ဘတန္းဆင္တို႕လူစုနဲ႔ ေတြ႔ေနလို႔ အရက္မူးခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ရတယ္လို႔ က်ဳပ္ထင္တယ္။ သူ႕ေနရာမွာ ခင္ဗ်ား ၀င္ၾကည့္စမ္းေတာ့ ေလ။ လူသတ္မႈ ျဖစ္ျပီးတဲ့ေနာက္ သတင္းစာေတြက ဘယ္လိုမ်ား ေရးသားၾကသလဲလို႔ ခင္ဗ်ားေရာ မသိခ်င္ေပဘူးလား။ သိခ်င္တဲ့အေလွ်ာက္ ညေနသတင္းစာ ၀ယ္ဖတ္္မယ္။ ဖတ္ရင္ ဒီေၾကာ္ျငာကို ျမင္မယ္။ ျပီးေတာ့လည္း ဒီလက္စြပ္နဲ႔ လူသတ္မႈနဲ႔ ဘာဆိုင္လဲ ဆိုျပီးေတာ့ ခင္ဗ်ား လာမယ္ မဟုတ္ဘူးလားဗ် ။

က်ေနာ္။     ။ဟုတ္ကဲ့ ၊ ဒီလက္စြပ္ဟာ က်ေနာ့္မွာ တကယ္အေရးၾကီးရင္ေတာ့ လာရမွာေပါ့ေလ။

ရွား ။     ။ဧကႏၱ သူ႔မွာ အေရးၾကီးပါတယ္ဗ် ။ စိတ္သာခ်ပါ။ အေရးမၾကီးရင္ ဟိုညကတည္းက သူဘာေၾကာင့္ တေခါက္ျပန္လာလိမ့္မွာလဲဗ်။

စိတ္ခ်ပါ ကိုသိန္းေမာင္ က်ဳပ္တို႔လူ လာမွာ ဧကႏၱပါ။ ဒါထက္ ခင္ဗ်ားမွာ ဘာလက္နက္မ်ား ရွိသလဲ။

က်ေနာ္။    ။တုတ္ေလာက္ ဘာေလာက္ရွိတာပဗ်ာ။

ရွား ။     ။မျဖစ္ဘူး ။ ဒီေလာက္နဲ႔ မလံုေလာက္ဘူး ။ က်ဳပ္တို႔လူက တကယ့္အေရးဆိုရင္ ဘာမွ ေရွာင္မဲ့လူမဟုတ္ဘူးဗ်။ ခင္ဗ်ား ေျခာက္လံုးျပဴးကိုင္တတ္ရဲ့လား။

က်ေနာ္။   ။ကိုင္တတ္ပါတယ္။

ရွား။    ။ေနရာက်ျပီ။ က်ဳပ္ေျခာက္လံုးျပဴးကို ခင္ဗ်ားယူထား။ သို႔ေသာ္ ေျခာက္ယံု ေျခာက္ဖို႔ဗ်ေနာ္။ ကိုယ့္အသက္ ကာကြယ္ေရးကလဲြလို႔ အသံုးျပဳဖို႔ မဟုတ္ဘူးဗ်ေနာ္ ။

က်ေနာ္။   ။နားလည္ပါတယ္။

ရွား။     ။ကၽြႏ္ုပ္ေတာ့ မ်က္စိလွ်င္ျခင္းနဲ႔ လက္ျမန္ျခင္းေလာက္ကို သာအားကိုးျပီး ဒီတုတ္ေလာက္ဆို လံုေလာက္ပါျပီ။

ဦးစံရွားသည္ ယမ္းေတာင့္ အျပည့္ထိုးထားေသာ သူ၏ ေျခာက္လံုးျပဴး ေသနတ္တလက္ကို ကၽြန္ေတာ့္အား ေပးထား၍ သူကိုယ္တိုင္မွာ ရွားႏွစ္တုတ္ တေခ်ာင္းကို ကုလာထိုင္ အနီးတြင္ ေထာင္ထားျခင္းအားျဖင့္သာလွ်င္ ကာကြယ္ထားေလသည္။

ရွား ။     ။(နာရီကို ေမာ့္ၾကည့္လွ်က္) ၉နာရီေတာ့ ထိုးေနျပီဗ်ိဳ႕။ က်ဳပ္ေၾကာ္ျငာကို ျမင္ရင္ေတာ့ က်ဳပ္တို႔လူ လာမယ့္အခ်ိန္ နီးေနျပီ။ လက္ျငိမ္ရဲ့ေနာ္ ကိုသိန္းေမာင္ ။

ကၽြန္ေတာ္။     ။ျငိမ္ပါတယ္။

ရွား ။     ။ အေပၚအက်ီ ၀တ္ထားျပီး ေသနတ္ကို အိတ္ထဲမွာထည့္ ၊လက္ႏိႈက္ ၊ အဲ ဒီလိုကိုင္ျပီး ခ်ိန္ထား ။ အဲ ဟုတ္ျပီ ၊ ေဟာ ၊ ေလွကားက ေျခသံ ၾကားတယ္ဗ်ိဳ႕ ၊ က်ဳပ္တို႕လူ လာျပီထင္တယ္။

ထိုခဏ၌ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ကုလားထိုင္တြင္ အသီးသီးထိုင္ေနၾကရာမွ ေလွကားေလွ်ာက္တက္လာေသာ ေျခသံမ်ားကို ၾကားရေလရာ ကၽြန္ေတာ္မွာ ရင္ထဲတြင္ တဒုန္းဒုန္း တဒိန္းဒိန္း ျမည္ေအာင္ လႈပ္ခုန္လွ်က္ ရွိေလ၏ ။ ဦးစံရွားမွာ ေျခသံကို နားစိုက္၍ ေထာင္ေနရာမွ အံ့ၾသေသာ မ်က္ႏွာထားမ်ိဳးျဖင့္ ျဖစ္ေပၚလာျခင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႔လိုက္ရ၏ ။ ေျခသံသည္ ေလွခါးတေလွ်ာက္ ခပ္ျဖည္းျဖည္းတက္လာရာ တံခါး၀သို႔ေရာက္ေသာအခါ ရပ္တန္႔၍ တံခါးေခါက္သံ ကို ၾကားရ၏ ။ ကၽြန္ေတာ္က…၀င္ခဲ့ေလ…ဟု ေျပာေသာအခါ တံခါးသည္ ေျဖးညွင္းစြာ ပြင့္သြားျပီး ဦးေခါင္းတလံုး လွ်ိသြင္းလိုက္သည္ကို ျမင္ရသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ဆတ္ကနဲျဖစ္ေအာင္ လန္႔သြားမိ၏ ။ အေၾကာင္းဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကသည့္ ထြာၾကိဳင္းသန္မာလွစြာေသာ ရာဇ၀တ္ေကာင္မ်ိဳး မဟုတ္ပဲ အေရမ်ားစြာ တြန္လိမ္လွ်က္ ရွိေသာ ကုလားအမယ္အိုၾကီးတေယာက္၏ ဦးေခါင္း ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ေပတည္း။

အမယ္အိုၾကီးက ဟိႏၷဴစတန္နီ ဘာသာျဖင့္ …သိန္းေမာင္ ဆပ္၊ ဟိုင္း။ ဟု ေမး၍ ကၽြန္ေတာ္က …ဟိုင္း  ၊ ဟိုင္း..ဟု ျပန္ေျပာရာတြင္ ၊ အမယ္အိုသည္ မ်က္လံုးမ်ားကို လက္တဘက္ႏွင့္ ကာကြယ္လွ်က္ က်န္လက္တဘက္ျဖင့္ အက်ီအိတ္ကို ႏိႈက္ေလ၏ ။ ထို႔ေနာက္ သတင္းစာမွ ေၾကာ္ျငာေကာ္လန္ ျဖတ္ပိုင္းကေလးကို ထုတ္ျပရင္း ဟိႏၷဴစတန္နီဘာသာျဖင့္ …ေျမးကေလး အမီနာရဲ့ လက္စြပ္ပါ ေမာင္ရယ္။ သူ႕ေယာက္က်ား သေဘာၤမွာ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ သူ႔ေယာက္က်ား မႏၱေလး သေဘာၤနဲ႔ ျပန္ပါလာလို႔ လက္စြပ္ မရွိရင္ ရိုက္ပါလိမ္မယ္။ မႏွစ္က လက္ထပ္တုန္းက သူ၀ယ္ေပးထားတဲ့ လက္စြပ္ပါေမာင္ရယ္။ဂ်ိဳးဇက္က အရက္ကမူးကမူး။

ကၽြန္ေတာ္ ။   ။ (လက္စြပ္ကိုျပလွ်က္) ဒီလက္စြပ္ ဟုတ္ကဲ့လား။

အမယ္ၾကီး။  ။အမ်ားၾကီး ဆလံေပးပါတယ္ ေမာင္ရယ္ ၊ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒီလက္စြပ္ပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္။   ။(ခဲတံကို ေကာက္ကိုင္လွ်က္ ) ခင္ဗ်ား ေနေတာ့ ဘယ္မွာ ေနသလဲ။

အမယ္ၾကီး။   ။ေထာင္ၾကီးေဘးက လမ္းကေလးမွာ ေနပါတယ္။

ရွား။     ။ေထာင္ၾကီးနံေဘး ေနတဲ့လူက ေဘာင္ဒရီလမ္းကို ဘယ္ႏွယ္ ေရာက္သြားသလဲ။

အမယ္ၾကီး။   ။ (ျဖတ္ခနဲ လွည့္ၾကည့္၍) အေမၾကီး ေနတာ ေထာင္ၾကီးေဘးမွာ အမီနာက ေျမနီကုန္းမွာ ေနပါတယ္။ အေမၾကီးဆီက အျပန္ လမ္းမွာ လက္စြပ္ ကၽြတ္က်တယ္ထင္ပါတယ္။

ရွား။    ။အေမၾကီး နာမည္ ဘယ္လို ေခၚပါသလဲ။

အမယ္ၾကီး။   ။မစၥစ္ဆင္နရယ္ ေခၚပါတယ္။ ေျမးကေလးက မစၥစ္အမီနာဂိ်ဳးဇက္ ေခၚပါတယ္။ ဂိ်ဳးဇက္က မႏၱေလး သေဘာၤမွာ ဘဏာစိုး လုပ္ပါတယ္။ လူေကာင္း တေယာက္ပါေမာင္ရယ္။ အလုပ္ကို ၾကိဳးစားလုပ္ပါတယ္၊ ႏို႔ေပမဲ့ ….

ကၽြန္ေတာ္။   ။( ဦးစံရွားက မ်က္ရိပ္ျပလိုက္သျဖင့္) ကိုင္း အေမၾကီး အေ၀းၾကီး ျပန္ရဦးမယ္။ ျပန္ပါေတာ့။ဥစၥာရွင္ အစစ္အမွန္ကို ေတြ႔ရတဲ့အတြက္ ၀မ္းသာပါတယ္။ ကိုင္း  ကိုင္း ျပန္ေပေတာ့။

အမယ္ၾကီးသည္ ခါးတြင္ လက္စြပ္ကိုလိမ္၍ထည့္ရင္း ေက်းဇူးတင္စကားမ်ား ထပ္ေလာင္း ေျပာၾကားျပီးေနာက္ အိမ္ေပၚမွဆင္းသြားေလ၏။ ဦးစံရွားသည္ ထိုင္ရာမွရုတ္တရက္ ထ၍ မိုးကာအက်ီႏွင့္ ဦးထုတ္ကို ၀တ္ဆင္ျပီလွ်င္ …ကိုင္း ကိုသိန္ေမာင္ ခင္ဗ်ားေစာင့္ရစ္အံုးဗ်ာ။ က်ဳပ္ေတာ့ အမယ္အိုၾကီးေနာက္ လိုက္ၾကည့္စမ္မယ္။ ဧကႏၱ က်ဳပ္တို႔ ေတြ႔ခ်င္တဲ့သူဆီကို အမယ္အိုၾကီး သြားလိမ့္မယ္ထင္တယ္။မအိပ္နဲ႔အံုး။ ေစာင့္အံုး။ ၾကားလားဗ်ိဳ႕။

ကၽြန္ေတာ္သည္ အိမ္ေရွ့ျပတင္းေပါက္မွ လမ္းေပၚသို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ကုပ္ကုပ္ ကုပ္ကုပ္ႏွင့္သြားေနေသာ အမယ္အိုၾကီးႏွင့္ မနီးမေ၀း ေနာက္နားဆီမွ ဦးစံရွားက လိုက္ပါသြားသည္ကို ေတြ႔ျမင္ရေလသည္။..ဒီလူ အေတြးမွားရင္လည္း မွားရမယ္ ၊မမွားလို႕ရွိရင္လဲ ဟိုငနဲကို ေျခရာခံမိေတာ့မယ္ ၊ ဧကႏၱပဲ… လို႔ ကၽြန္ေတာ္၏ စိတ္၌ ေအာက္ေမ့မိေသး၏ ။ ကၽြန္ေတာ္မွာ ထိုအမႈတြင္ စိတ္ပါ၀င္စားလွ်က္ ရွိရကား ဦးစံရွားက အိပ္ႏွင့္ပါဟု ေျပာေစကာမူလည္း မအိပ္ႏိုင္သျဖင့္ ေစာင့္ေနမည္သာ လွ်င္ျဖစ္ေခ်၏ ။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ပက္လက္ကုလားထိုင္ေပၚတြင္ထိုင္ကာ ၀ထၳဳစာအုပ္ကို ဖတ္လွ်က္ရွိရာ နာရီကို မၾကာခဏ ေမာ့္၍ ၾကည့္မိ၏ ။ ၁၀နာရီ ထိုးေသာ္လည္း ဦစံရွား မေပၚလာ။ ၁၂ နာရီ ထိုးကာမွ တက္လာေသာ ဦးစံရွား၏ ေျခသံကို ၾကားရ၏  ။ ပထမ၌ ဦးစံရွား၏ မ်က္ႏွာတြင္ စိတ္ပ်က္ျခင္း ၊ အခံခက္ျခင္း ၊ ႏွင့္ ရယ္ခ်င္ျခင္းတို႔သည္ ေရာေထြးလွ်က္ရွိရာမွ ေနာက္ဆံုး၌ သူသည္ ပက္လက္ကုလားထိုင္ေပၚသို႔ ပစ္လွဲခ်လွ်က္ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရယ္ေမာေလ၏ ။

ရွား။     ။ဒီအေၾကာင္းေတြ ကိုအုန္ေဖတို႔လူစု ၾကားသြားရင္ ေလွာင္လို႔ ေျပာင္လို႔ ဆံုးမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ က်ဳပ္က ေလွာင္ခဲ့ေျပာင္ခဲ့သမွ်ေတြကို ဘယ္ေလာက္မ်ား အတိုးနဲ႔ ျပန္ေလွာင္လိုက္ၾကမလဲလို႔ ။ ေနႏွင့္ဦးေပါ့ကြယ္၊ တေန႔ေတာ့ ငါ့လက္ထဲက မင္းဘယ္မွ လြတ္ေအာင္ ေရွာင္ေျပးႏိုင္မဲ့လူ မဟုတ္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္။   ။ဘယ္လိုျဖစ္ခဲ့တာလဲလို႕ ေျပာပါအံုးေတာ့ဗ်ာ။

ရွား။    ။ခင္ဗ်ားတေယာက္ေတာ့ က်ဳပ္ရႈံးခဲ့တဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပဖို႔ ၀န္မေလးလွပါဘူး။ ဒီလိုဗ်။ ခုနင္ကသတၱ၀ါက အိမ္ေပၚက ဆင္းလို႔နဲနဲပါးပါး သြာမိးရင္ပဲ ေျခေထာက္နာသလိုလို ျဖစ္လာပါေရာဗ်ာ။ လမ္းေဒါင့္ေရာက္ေတာ့ ျမင္းရထားတစီး အခန္႔သင့္ေတြ႕တာနဲ႔ ရထားေပၚတက္ျပီး …ေထာင္ၾကီးေဘးေမာင္းစမ္းတဲ့ အမိန္႔ေပးပါေရာဗ်ာ။ က်ဳပ္က ဒီျပင္ရထားတစီးနဲ႔လိုက္ဖို႔ ၾကည့္ေတာ့ ျမင္းရထား အခန္႔သင့္မေတြ႕တာနဲ႔ က်ဳပ္ ဘယ္ႏွယ္လုပ္တယ္ထင္သလဲ။

ကၽြန္ေတာ္။   ။လန္ခ်ားနဲ႔ လိုက္ေရာလား။

ရွား။     ။ဘာဟုတ္လိမ့္မလဲ။ ျမင္းရထား ေနာက္ျမီး ခိုျပီးလိုက္ရတာေပါ့။ ဟီး ဟီး၊ ငယ္ငယ္တုန္းက အျဖစ္ကို သြားသတိရမိေသးတယ္ ။ ကုလားက ၾကာပြတ္နဲ႔ ရိုက္ခ်လို႔ လမ္းေဘးက ေက်ာက္ခဲနဲ႔ ေကာက္ေပါက္ေျပးခဲ့ရတာမ်ိဳးေတြ ခင္ဗ်ားတို႔ မလုပဖူးဘူးလား မဆိုႏိုင္ဘူး။

ကၽြန္ေတာ္။   ။ ျမိဳ႕ေပၚက ကေလးေတြဆိုရင္ ဒါမ်ဳိး ဘယ္ကင္းပါ့မလဲဗ်။ဒါထက္ ဆိုစမ္းပါဦး။

ရွား ။      ။ျမင္းရထားကလဲ ေမာ္တင္ဘက္ကို ဆိုက္ဆိုက ျမိဳက္ျမိဳက္ေမာင္းသြားတာေပါ့ဗ်ာ။ ေကာ္မရွင္နာလမ္းနဲ႔ ေမာ္တင္လမ္းေဒါင့္ ေရာက္ေတာ့ ျမင္းရထားးက ျဖဳတ္ဆိုအရပ္လိုက္မွာ က်ဳပ္ကျဖဳတ္ဆို ရထားေနာက္ျမီးက ခုန္ဆင္းျပီး လမ္းေဘးကေန ခပ္ေအးေအးၾကည့္ေနတာကိုးဗ်။ ရထားကုလားက လက္ဦးေတာ့သူေနရာကငုံ႔ျပီး ဘယ္ေမာင္းရမလဲလို႔ ေမးတယ္ဗ်။ အထဲက ဘာမွျပန္မေျပာဘူး။ ဒါနဲ႔ ရထားကုလားက ရထားေပၚက ဆင္းသြားျပီး ရထားတံခါး ဖြင့္ၾကည့္ပါေရာဗ်ာ။ ၾကည့္ေတာ့အမယ္အိုၾကီးနဲ႔တူလို႔ ငခူ ငပိ ေတာင္ မရွိဘူး။ ဟာ ၊စူ၀က္ေရာ စူေခြးေရာ ဆဲလိုက္တာ ဘာေျပာေကာင္းမလဲဆိုတာ ခင္ဗ်ားႏွယ္။

ကၽြန္ေတာ္။   ။အလို ၊ အမယ္ၾကီးက ခင္ဗ်ား မသိေအာင္ ရထားေပၚက ခုန္ဆင္းခ်သြားတယ္ေပါ့ေလ။

ရွား    ။    ။ ဘယ္က အမယ္ၾကီးဟုတ္လိမ့္မွာလဲ ကိုသိန္းေမာင္ ၊ ခင္ဗ်ားတို႕ က်ဳပ္တို႔ထက္မနဲ ဖ်တ္လတ္တဲ့ အရြယ္ေကာင္း ေယာက်ၤား တေယာက္ေပါ့ဗ်ာ။ ဖ်တ္လတ္တာ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတာ က်ဳပ္ခ်ီးမြမ္းလွတယ္ဗ်ာ။ က်ဳပ္လဲ ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လဲြ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ခ်ီမြမ္းလာခဲ့တာ ဒီလူက်ေတာ့ ဆလံေပးရမလိုျဖစ္ေနျပီေကာဗ်ာ။ ေျပာပံုဆိုပံုေရာ မ်က္ႏွာထားေရာ ၊ ကိုယ္ဟန္အမူအရာေရာ ဘယ္ေလာက္ေနရာက်တဲ့လူတေယာက္လဲဗ်ာ။

ဟင္းးးး ကိုသိန္းေမာင္ ၊ က်ဳပ္တို႔ ၂ေယာက္ကိုေတာ့ ေကာင္းေကာင္းလိွမ့္သြားေတာ့တာပဲ။

ကၽြန္ေတာ္။    ။ေနပါဦးဗ်။ ခင္ဗ်ား ေနာက္ကလိုက္လာတာကိုရိပ္မိလို႔လား ။

ရွား  ။     ။ရိပ္မိလို႔ ေရွာင္ထြက္သြားတာေပါ့ ကိုသိန္းေမာင္ရဲ့။ ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ။ က်ဳပ္သိပ္ၾကိဳက္တယ္။ ဒီလိုမ်ိဳးလူနဲ႔ စခန္းသြားရမွ က်ဳပ္မွာလည္း ဥာဏ္တိုးတိုးတာမ်ိဳးဗ်ိဳ႕။ ကိုင္း ကိုသိန္းေမာင္ ခင္ဗ်ားၾကည့္ရတာ အိပ္ခ်င္ပံုေပၚျပီ။ အိပ္ေခ်ေပေတာ့ဗ်ာ။

က်ေနာ္သည္ စင္စစ္ အိပ္ခ်င္လွျပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အိပ္ေလရာ တေရးႏိုးသျဖင့္ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ဦးစံရွားမွာ ပက္လက္ကုလားထိုင္ေပၚတြင္ ထိုင္ကာ တေယာ တကၽြီကၽြီ ထိုးရင္း စဥ္းစားစိတ္ကူးလွ်က္ပင္ ရွိေသာေၾကာင္းေတြ႕ျမင္ရေပသတည္း။

 

 

ကိုသန္းတင္၏ ဥာဏ္စြမ္း

 

ေနာက္တေန႔ နံနက္တြင္ အဂၤလိပ္ သတင္းစာမ်ားႏွင့္ ျမန္မာသတင္စာမ်ားသည္ ေဘာင္ဒရီလမ္းလူသတ္မႈႏွင့္ အေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ အထူတလည္ ခ်ဲ႕ထြင္ေရးသားလွ်က္ ရွိၾကသည္။ အျဖစ္အပ်က္ ေဖာ္ျပပံုမွာ တခုႏွင့္တခု ျခားနားျခင္း မရွိလွေသာ္လည္း ေခါင္းစဥ္တပ္ပံု မ်ားမွာမူ ဖတ္ရႈသူ၏ စိတ္ကိုထိခိုက္ တုန္လႈပ္ေစျခင္းငွာ အယ္ဒီတာမ်ားက ဥာဏ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကြန္႔လွ်က္ အၾကီးဆံုးစာလံုးၾကီးမ်ားႏွင့္ ထင္ရွားေအာင္ေဖာ္ျပၾက၏။

….ျမန္မာျပည္အတြင္း ျဖစ္ပြါးခဲ့ေသာ ရာဇ၀တ္မႈမ်ား၏ ရာဇ၀င္တြင္ ဤအမႈကဲ့သို႔ ထူးဆန္းေသာ အမႈဟူ၍ တခါမွပင္မၾကံဳဖူးခဲ့ေၾကာင္း ၊ သတ္ေသာသူသည္ မိမိ၏ နာမည္ကို အဂၤလိပ္လို အတိုေကာက္ ေရးသားထားျခင္း ၊ မည္သည့္ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ သတ္ျဖတ္သည္ဟု မထင္ရွားျခင္း တို႕ကိုေထာက္ေသာ္ တိုင္းေရးျပည္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာလူသတ္မႈတခုဟူ၍ ေတြးထင္ဖြယ္ရွိေၾကာင္း ၊ အိႏၵိယ တိုင္းရင္းသားမ်ားသည္ ရုရွားလူမ်ိဳးတို႔၏ နဟီလစ္၀ါဒ(Nihilist) ကို အတုခိုး နည္းယူတတ္ေၾကာင္း ၾကားရဖူးသျဖင့္ အထက္ပါေတြးထင္ခ်က္မွာ သာ၍ပင္ယုတၱိရွိေၾကာင္း ၊ ……

စသည္ျဖင့္ အဂၤလိပ္သတင္စာ တေစာင္က အယ္ဒီတာ၏ စိတ္ကူး စိတ္သန္းမ်ားကိုပါ ထုတ္ေဖာ္ေရးသားလိုက္ေသး၏။

အျခားသတင္းစာ တေစာင္မူကား-

….ကြယ္လြန္ေသာ မစၥတာ ေ၀ႆကမွာ မိတ္ေဆြ မစၥတာဟိႏၷကႏွင့္ အိႏၵိယျပည္ ရာဇပုတၱနယ္မွ ရန္ကုန္သို႔ အလည္အပတ္လာ၍ ဘရြတ္ကင္းလမ္း ၊တိုက္နံပါတ္ ၄၈ ၊ မုဆိုးမၾကီး မစၥစ္ ေဒးဗစ္၏ အိမ္တြင္ ေနထိုင္ တည္းခိုခဲ့ေၾကာင္း ၊ ထိုသူ ၂ေယာက္မွာ လြန္ခဲ့ေသာ အဂၤါေန႔က ဟိုတယ္မွ ထြက္ခြါလာၾက၍ ရန္ကုန္ဘူတာၾကီးသို႔ သြားၾကသည္ဆိုရာ စၾကၤန္ေပၚတြင္ သူတို႔ ၂ ေယာက္တဲြ၍ စကားေျပာေနျခင္းကို ျမင္လိုက္ရသူမ်ားရွိေၾကာင္း ၊ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ သူတို႔ ၂ ေယာ္၏ သတင္းကို မၾကားရေတာ့ပဲ ေဘာင္ဒရီလမ္း  ကိုးဇီးဗီလာ   အိမ္၌ မစၥတာ ေ၀ႆက၏ အေလာင္းကို ေတြ႔ရေတာ့သည္ ဆိုေၾကာင္း ၊မစၥတာ ေ၀ႆက သည္ ထိုအိမ္သို႔ ဘယ္နည္းဘယ္ပံု ေရာက္၍ ဘယ္နည္းဘယ္ပံု အသတ္ခံရသည္ဟူ၍ မည္သူမွ် မေျပာႏိုင္ေၾကာင္း ၊မစၥတာ ဟိႏၷကမွာ မူ ယခု သတင္း ေရးသားေသာအခ်ိန္တိုင္ေအာင္ ေျခရာခံ၍ မရေသးေၾကာင္း…..

စသည္ျဖင့္ ေရးသားေဖာ္ျပလိုက္၏ ။

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဦးစံရွားတို႔သည္ အထက္ပါသတင္းမ်ားကို နံနက္ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း ဖတ္ရႈၾကရေလရာ ဦးစံရွားမွာ ျပံဳးျပံဳးၾကီး လုပ္ေနသျဖင့္-

ကၽြန္ေတာ္။     ။ခင္ဗ်ားက ဘာျပံဳးတာလဲဗ်။

ရွား ။     ။သတင္းစာ ဆရာေတြဥာဏ္ကြန္႔ျမဴးပံုကို ေတြးမိလို႔ပါ။အထူးသျဖင့္ အဂၤလိပ္သတင္စာေတြက အိႏၵိယနဲ႕ ပတ္သက္လာျပီ ဆိုမွျဖင့္ တိုင္းေရးျပည္ေရးခ်ည္း သူတို႔ေတြးေတာ့တာပဲ။ရု႕ရွားျပည္က နည္းရျပန္သတဲ့  ၊ ဟား ဟား ဟား ။

ထိုခဏ၌ ေလွခါးမွ ေျခသံ အေျမာက္အမ်ား ၾကားရသျဖင့္ –

ကၽြန္ေတာ္။    ။ဘယ့္ႏွာေတြလဲ။ ေမ်ာက္ေတြမ်ား လာၾကျပန္သလား။

ရွား။    ။ေမ်ာက္ဟုတ္ရိုးလားဗ်။ လမ္း ၄၀ စံုေထာက္အဖဲြ႕ဆုိတာသူတို႔လူစုေပါ့။

ေနာက္ တခဏ၌ တံခါးပြင့္လာ၍ ညစ္ပတ္ေပေရလွစြာေသာ ေကာ္ရင္ဂ်ီ ကုလားေလးေျခာက္ေယာက ခန္႔တုိ႔သည္ အခန္းအတြင္းသို႔ တိုးေ၀ွ႔၍ ၀င္လာၾကေလ၏။

…တန္းစီလိုက္စမ္း။…ဟု ဦးစံရွားက ခပ္ဆပ္ဆပ္အမိန္႔ေပးလိုက္သည္ႏွင္႔ တျပိဳင္နက္ ကုလားေလးမ်ားသည္ စစ္သားမ်ားသဘြယ္

ဣေျႏၵ ၾကီးစြာျဖင့္ စီတန္းရပ္ေနၾကေလရာ ကၽြန္ေတာ္မွာ မျပံဳးမရယ္ပဲ မေနႏိုင္ေအာင္ျဖစ္မိေလ၏။

ရွား ။     ။ေနာက္တခါ ကိစၥရွိရင္ အာခ်ီယား တေယာက္တည္း လာခဲ့၊မင္းတို႕က လမ္းေပၚကေစာင့္ ေနရစ္၊ ၾကားလား။

အားလံုး။     ။ေကာင္းပါျပီ ဆပ္။

ရွား။     ။ေတြ႕ခဲ့ျပီးလားေဟ့ အာခ်ီးယား။

ေရွ႕ဆံုးကေကာ္ရင္ဂ်ီ။   ။မေတြ႕ေသးဘူးဆပ္။

ရွား ။     ။ငါလည္းေတြ႕ဦးမယ္ မထင္ေသးပါဘူး။မေတြ႕မခ်င္းမင္းတို႔ လိုက္ရွာရမယ္ ၾကားလား။ ကိုင္း ကိုင္း မင္းတို႔အတြက္ေန႔တြက္ ၊ ကဲ သြားၾကေပေတာ့ ၊ ေနာက္တခါ ေနရာက်ေအာင္ၾကိဳးစားခဲ့ၾကေနာ္။

ဦးစံရွားသည္ ခေလးမ်ားကို ပိုက္ဆံ ၈ ပဲဆီေပး၍ လႊတ္လိုက္ေလရာ ၊ သူတို႔လည္း ခုန္ေပါက္ေျပးလႊားကာ ဆင္းသြာၾကသျဖင့္ တလမ္းလံုး ကၽြတ္ကၽြတ္ညံမွ် ဆူညံသြားေလ၏ ။

ရွား။     ။ဒီေကာင္ေလးေတြက ၾကည့္ေတာ့သာ ဘာမွမဟုတ္တယ္ ၊ သူတို႔ ၁ေယာက္ ၁ေယာက္ဟာ ခင္ဗ်ားပုလိပ္ ၁၀ ေယာက္မကဘူး အလုပ္တြင္တယ္ဗ်။ ဘယ္လူမိ်ဳးမဆို ပုလိပ္ျမင္လိုက္ရင္ ႏႈတ္ပိတ္သလို ျဖစ္သြားတယ္။ သူတီု႔တေတြကေတာ့ ၾကိဳၾကား ၾကိဳၾကား အႏွံအျပားေရာက္ေနျပီး သူတို႔မျမင္ခဲ့တဲ့အရာ ၊ မၾကားခဲ့တဲ့အရာရယ္လို႔ ဘာမွမရွိပါဘူး။ ပါးလိုက္တာလဲ လွစ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးေတြပဲ ။ သူတို႕ကိုေနရာတက် စီမံေပးဖို႔ေလာက္တာလိုတာပဲ ကိုသိန္းေမာင္ရဲ့။

ကၽြန္ေတာ္။    ။ထြင္လဲ ေတာ္ေတာ္ ထြင္တဲ့လူတေယာက္ေပပဲဗ်ာ။ ပိုက္ဆံကုန္ နဲနဲနဲ႔ ေနရာတကာႏွံ႔စပ္ဖို႔ဆိုတာ သူတို႔ကို ဘယ္သူမီႏိုင္မလဲ။ ဒါထက္ ဒီေကာင္ကေလးေတြဟာ ေဘာင္ဒရီလမ္း လူသတ္မႈအတြက္ ခင္ဗ်ား ခိုင္ထားတာမဟုတ္လား။

ရွား။     ။ဒါေပါ့ဗ်ာ။ က်ဳပ္သိခ်င္တဲ့ အခ်က္ကေလး တခုရွိလို႔ စံုစမ္းခိုင္းတာပဲ။ အျမန္နဲ႔ အေႏွးပါပဲ ကိုသိန္းေမာင္။တေန႔ေတာ့ ဧကႏၱ သူ႔ကို ေတြ႕ရမွာပဲဗ်။ေဟာ ေလွကားက ဘယ္သူမဆိုႏိုင္ဘူဗိ်ဳ႕ တေယာက္ေယာက္ေတာ့ တက္လာေလရဲ့။

ေနာက္တခဏ၌ အခန္းတံခါး ပြင့္သြား၍  ကိုသန္းတင္သည္ အူယားဖားယား အမူအရာျဖင့္ အခန္းထဲ ၀င္လာေလ၏။

တင္။     ။ကိုင္း ဆရာေရ။ က်ေနာ့္ကို ခ်ီးၾကဴးဖို႔သာ ျပင္ထားေပေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းလင္းလာခဲ့ျပီ ဆရာ။

ရွား ။     ။(အနည္းငယ္ မ်က္ေမွာင္ၾကံဳ႕လွ်က္) ခင္ဗ်ားက သဲလြန္စ ရလာခဲ့ျပီ ဆိုပါေတာ့။

တင္။     ။သဲလြန္စ မကဘူး ဆရာရဲ့ ၊ လူၾကီးကိုယ္တိုင္ ကၽြန္ေတာ္ဖမ္းထားခဲ့ျပီ။

ရွား ။     ။နာမည္ ဘယ္ႏွယ့္ ေခၚသလဲ။

တင္။     ။(ရင္ကို ေကာ့လွ်က္) စာတုိက္ၾကီးမွာ အလုပ္လုပ္တဲ့ ဂၽြန္နီေဒးဗစ္ တဲ့ ဆရာ။

ရွား။    ။( သက္သာရာ ရသြားဟန္ ရွိေသာ မ်က္ႏွာထားျဖင့္) ေတာ္ပါေပ့ဗ်ာ။ ကိုင္း ကိုသန္းတင္ ၊ ခင္ဗ်ားဖမ္းခဲ့ပံုကေလး တဆိတ္ လင္းစမ္းပါဦးဗ်။

တင္။     ။ (ကုလားထိုင္၌္ ထိုင္ကာ စတိုင္ပါပါျဖင့္ ေဆးလိပ္ကို မီးညိွ၍) ထြီ ၊ ကိုအုန္းေဖလုပ္ပံု ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်လွတယ္။ ၾကည့္ပါဦး ဆရာ သူက ေ၀ႆကရဲ့ သူငယ္ခ်င္း ဟိႏၷက ေနာက္ကို တန္းတန္းၾကီးစဲြျပီး တေကာက္ေကာက္ လိုက္ေနေတာ့တာပဲ။ ခုေလာက္ရွိ ဟိုလူကိုဖမ္းထားျပီလားေတာင္ မဆိုႏိုင္ဘူးဆရာ။

ကိုသန္းတင္သည္ ကိုအုန္ေဖ၏ အမူအရာမ်ားကို ေလွာင္ေျပာင္ဟန္ျဖင့္ အားပါးတရ ရယ္ေမာလွ်က္ရွိ၏။

ရွား။  ။ ကိုအုန္းေဖ အသာထားျပီး ခင္ဗ်ား ေျခရာခံပံု တဆိတ္ေလာက္ ၾကားပါရေစဦးလားဗ်။

တင္။    ။ဆရာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ဆိုတာကေတာ့ ဆရာတပည့္ မဟုတ္ေစကာမူ ကၽြန္းကိုင္းမွီ ကိုင္းကၽြန္းမွီ ဆိုတာလို အျပန္အလွန္ မွီခိုရလို႔ အခ်င္းခ်င္း သေဘာနဲ႔ ဖြင့္ေျပာရမွာပ ဆရာရယ္။ အမႈတခု ျဖစ္ျပီဆိုရင္ ဒီလူရဲ့ အျဖစ္သနစ္ကို စံုစံုလင္လင္ သိဖို႔ သိပ္အေရးၾကီးတာကိုး ဆရာရဲ့။ ဒီျပင္လူဆိုရင္ ေနရင္းဌာနကို ေၾကးနန္ရိုက္ေမးျပီး ေၾကးနန္း မျပန္မခ်င္းခပ္ေအးေအး ေနမွာေပါ့ ဆရာရယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီလိုဘာရမလဲ တတ္ႏိုင္သမွ် ၾကိဳတင္ျပီး သိႏွင့္ရေအာင္ နည္းကုန္လမ္းကုန္ စံုစမ္းတာလား ဆရာရဲ့။

ရွား။   ။(ကၽြန္ေတာ့္အား လွမ္းၾကည့္လွ်က္) ေတာ္ပါေပ့ဗ်ာ ၊ ဆိုပါဦး။

တင္ ။    ။ဒါထက္ အေလာင္းနံေဘးမွာေတြ႕တဲ့ဦးထုတ္အသစ္ကို ဆရာသတိထားမိရဲ့လား။

ရွား။     ။ ထားမိတယ္ ဒါလဟိုဇီလမ္း တိုက္နံပါတ္ ၃၃၉ အိုရီရန္တယ္ ဦးထုတ္ ကုမ္ပဏီက ။

ကိုသန္းတင္မွာ ထင္သေလာက္အသားမယူႏိုင္သျဖင့္ ဂြက်သြားေလ၏။

တင္။     ။ေၾသာ္ ဆရာလည္း  သတိျပဳမိတာကိုး။ ႏို႔ အဲဒီဆိုင္ေကာ ဆရာေရာက္ေသးလားဆရာ။

ရွား။     ။မေရာက္ေပါင္ဗ်ာ။

တင္။    ။ဒီတခ်က္ေတာ့ ဆရာရွန္းသြားတာကိုး ၊ သဲလြန္စဆိုတာ ၾကီးေသာငယ္ေသာ ေရြးမေနပဲ ေတြ႔သမွ် ေကာက္လိုက္ရတာမ်ိဳးကလား ဆရာရဲ့။ ဒါထက္ အိုရီရန္တယ္ ကုမၸဏီ သြားျပီးစံုစမ္းေတာ့ ဘရြတ္ကင္းလမ္း တိုက္နံပါတ္ ၄၈ မွာ ေနတဲ့ မစၥတာ ေ၀ႆက ဆိုတဲ့ လ ူကမွာသြားလို႔ .. ေအာ္ဒါမိတ္.. ခ်ဳပ္လုပ္ျပီး ပို႔လိုက္ရေၾကာင္း ၾကားခဲ့ရတာကိုးဆရာရဲ့။

 

About nature

has written 52 post in this Website..

THAKHIN CJ #3262011 (5/5/16)