Related Articles Travel စိတ်ကူးလေးရွက်လွှင့်လို့ကောင်းတဲ့ မြန်မာပြည်တောင်ပို်င်းက Paradise Island ညောင်ဉီးဖီးလေး Local GuidesPhotographyTravel အသားညှပ်ရေခဲမုန့်စားပြီး ဓါတ်ဖမ်းမယ် Creative WritingTravel ၂၀၂၀ကို ပြန်လည်သုံးသပ်ခြင်း (သို့) ကိုယ်ကကိုယ့်ထံသို့ပေးသောစာ PhotographyTravelKATHMANDU မြို့တခွင် (၁) ေရႊ မင္း သားDecember 24, 20123min37113 Post Views: 371
ခိုင်ဇာDecember 24, 2012 at 9:34 am နီပေါ ဘက်က မြင်ကွင်းတွေက အတွေ့ရနည်းလို့လားမသိ။ ကိုယ်နဲ့ စိမ်းသလိုပဲ။ အားပေးသွားပါတယ်။ နောက်ဆုံးပုံက ပဝါတွေလား အထည်တွေရောင်းသလားမသိ။ 🙂 Log in to Reply
ရွှေ မင်း သားDecember 24, 2012 at 9:45 am ပဝါတွေ ၊ လက်လုပ် အတည်တွေ ဒေသထွတ်ကုန်တွေ ရောင်းတဲ့ ဈေး တန်း လေး ပါ။ အားမနာတမ်း ဈေးစစ် တက်ဖို့ တော့ လိုတယ်။ Log in to Reply
koaungDecember 24, 2012 at 10:04 am ပုုံတွေကောင်းတယ်ဗျာ မရောက်ဘူးတဲ့နေရာမိုု ့ဗဟုုသုုတရပါဧ။် thanks you Log in to Reply
ဦးကြောင်ကြီးDecember 24, 2012 at 10:10 am နီပေါ – ဗုဒ္ဓဖွားမြင်တော်မူရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။ နီပေါ – မြန်မာအဆက်အနွယ် သုံးသိန်းနီးပါးရှိသည်၊ ရှေးမြန်မာစကား ပြောကြသေးသည်။ နီပေါ – ကုန်းတွင်းပိတ်ဖြစ်၍ ကုန်သွယ်စီးပွားရေး အစစအရာရာ အိန္ဒိယနိုင်ငံ အားကိုးရသည်။ နီပေါ – ဘုရင်စနစ် ဖျက်သိမ်းပြီး ကြေးမုံဂျီးအဘေး မော်ဝါဒီ ကူမြူနစ်သူပုန်များနှင့် ငြိမ်းချမ်းရေး ယူထားသည်။ Log in to Reply
kaiDecember 24, 2012 at 5:48 pm အိနိ္ဒယ(အရှေ့မြောက်) – ဂေါတမဗုဒ္ဓတရားလှည့်ဟောရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။ မီဇိုရမ်ပြည်နယ် – မြန်မာတိုင်းရင်းသား(ဟောင်း) ချင်းလူမျိုးများအများစုနေထိုင်သည်။ ချင်းစကားပြောကြသေးသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။ ဘင်္ဂလားဒေ့ချ်(အရှေ့တောင်) – မြန်မာတိုင်းရင်းသား ရခိုင်ဘုရင်များ၏လက်အောက်ခံနယ်များရှိခဲ့ဖူးပြီး.. ဘင်္ဂ ါလီများနှင့် ရခိုင်များလည်းနေထိုင်ကြသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။ မြန်မာ – ကိုလိုနီခေတ်က အိနိ္ဒယ၏ လက်အောက်ခံပြည်နယ်သဖွယ်သတ်မှတ်ခဲ့ဖူး၍ Burman များအား Burmese, ယခုအခါ.. Myanmese ဟုနှိမ်ချခေါ်ဝေါ်နေဆဲဖြစ်သည်။ မြန်မာ – ထေရဝါဒဗုဒ္ဓဘာသာအမည်ရှိသော ကိုးကွယ်ရာကိုကိုးကွယ်ကြသော်လည်း ဟိန္ဒူဘာသာ၏(၆၀~၉ဝရာခိုင်နှုန်းအထက်) ကူးပေါင်းထားသော ဗုဒ္ဓဘာသာကိုသာ ကိုးကွယ်နေကြသည်။ ဦးဂိုအင်ဂါ၏ဆက်သွယ်ပေးမှုဖြင့် ဝိပဿနာနှင့်ယောဂကျင့်စဉ်များ ငြိမ်းချမ်းရေးယူထားသည်။ :kwi: Log in to Reply
ဦးကြောင်ကြီးDecember 25, 2012 at 11:54 am သဂျီး – မြန်မာဖြစ်သော်လည်း သူ့ကိုယ်သူ အမေရိကန်ဖြစ်ကြောင်း ဗျောင်ငြင်းသည်။ သဂျီး – လူရှေ့တွင် ပီဇာကြိုက်ဟန် ပြုသော်လည်း ကွယ်ရာတွင် ငပိရည်နှင့် တို့စားသည်။ သဂျီး – သူပိုင် မြက်တပင် လာနှုတ်လျင် ရဲတိုင်သော်လည်း မြန်မာပြည် ဧရာဝတီမြစ်အား ပိတ်ဆို့၍ ဆည်ကာတာထုတ်ခြင်းကို ထောက်ခံသည်။ သဂျီး – ဗလီရှေ့ရောက်လျင် ဖင်ဗူးတောင်းထောင် ဆလံတိုက်၍ မုတ်ဆိတ်များအား မျက်နှာလုပ်သော်လည်း ဗုဒ္ဓဘာသာ ဘုရားကျောင်းကန်များတွင် ချစ်စခန်းဖွင့်ခြင်း အပြစ်မရှိဆိုသည်။ သဂျီး – သူ့အား စေ့စေ့ကြည့်လျင်ပင် နာသော်လည်း ကိုဘေးနွားဂျီးအား အကောင်လိုက်ကင်စားသည်။ Log in to Reply
mobile (mandalay)December 24, 2012 at 10:41 am ကူးယူထားလိုက်ပါတယ်ဗျာ အားပေးသွားပါကြောင်းးးးးးးးးးးးးး Log in to Reply
poochDecember 24, 2012 at 11:46 am ပုံတွေ အားပေးသွားပါတယ်။ မြင်ရခဲလို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။ ဖြစ်နိုင်ရင် အဲ့ဒီ ခရီးစဉ်လေးအကြောင်း ပိုစ့်တင်ပါလား သွားချင်သူတွေ လေ့လာလို့ ရတာပေါ့။ မသွားရလည်း ဗဟုသုတပေါ့ ။ Log in to Reply
Khaing KhaingDecember 24, 2012 at 2:55 pm ဒီလိုပုံမျိုးတွေ တွေ့ဖို့က ခဲယဉ်းတယ် … အမြင်တော့ ဆန်းသားလား … အထည်ဆိုင်ပုံတွေတွေ့တော့ ….. သူများတွေပြောတာကိုမှတ်မိပြီး ရီလည်းရီချင်တယ် …. တစ်ယောက်သော သူကပြောဖူးတယ် … အဲဒီကအထည်လေးတွေကလှတယ်တဲ့ … ကိုမင်းသားတင်ထားတဲ့ ပုံတွေထဲက အထည်ဆိုင်တွေမြင်ပြီးပြန်သတိရရီချင်မိတယ် ….. Log in to Reply
မောင်ပေDecember 24, 2012 at 7:43 pm ကျုပ်အဲဒီကို အိပ်မက်ထဲမှာ ရောက်ခဲ့တုန်းကပေါ့ဗျာ ကင်မရာမပါသွားခဲ့တာ နာတာပဲ… ဟီဟိ ိကိုမင်းသားရေ အားပေးသွားပါတယ်ဗျို ့ အပေါ်က စာကတော့ ကိုမင်းသားကို မရည်ရွယ်ပါကြောင်း Log in to Reply
MaMaDecember 25, 2012 at 4:24 pm ဘုရားအလောင်းတော်ဖွားမြင်ရာဒေသဖြစ်ပေမယ့် ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်တွေ နည်းပါးလို့လား မသိဘူး။ အဆောက်အဦတွေက ဟောင်းနွမ်းပျက်စီးနေတယ်နော်။ မြင်ကွင်းတွေကတော့ တမျိုးလေး ဆန်းနေတယ်။ :hee: Log in to Reply
Hnin HninDecember 25, 2012 at 4:39 pm ဘုရားရှင် သင်္ကန်းတော်ရောင်၊ သာသနိကအဆောက်အဦး၊ ဈေးဆိုင် နဲ့ ဆာရီဝတ်တွေရဲ့ အရောင်တွေက တစ်ရောင်ထဲပဲနော်…” အနီ ” တွေချည်းပဲ…လိမ္မော်ရောင်ဝတ်လည်း ပါသေးတယ်..အဲ့ဒီအရောင်က သူတို့ရဲ့ အထွတ်အမြတ်ထားတဲ့ အရောင်မို့လို့များလား.. Log in to Reply
13 comments
ခိုင်ဇာ
December 24, 2012 at 9:34 am
နီပေါ ဘက်က မြင်ကွင်းတွေက အတွေ့ရနည်းလို့လားမသိ။ ကိုယ်နဲ့ စိမ်းသလိုပဲ။
အားပေးသွားပါတယ်။
နောက်ဆုံးပုံက ပဝါတွေလား အထည်တွေရောင်းသလားမသိ။ 🙂
ရွှေ မင်း သား
December 24, 2012 at 9:45 am
ပဝါတွေ ၊ လက်လုပ် အတည်တွေ ဒေသထွတ်ကုန်တွေ ရောင်းတဲ့ ဈေး တန်း လေး ပါ။
အားမနာတမ်း ဈေးစစ် တက်ဖို့ တော့ လိုတယ်။
koaung
December 24, 2012 at 10:04 am
ပုုံတွေကောင်းတယ်ဗျာ မရောက်ဘူးတဲ့နေရာမိုု ့ဗဟုုသုုတရပါဧ။် thanks you
ဦးကြောင်ကြီး
December 24, 2012 at 10:10 am
နီပေါ – ဗုဒ္ဓဖွားမြင်တော်မူရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။
နီပေါ – မြန်မာအဆက်အနွယ် သုံးသိန်းနီးပါးရှိသည်၊ ရှေးမြန်မာစကား ပြောကြသေးသည်။
နီပေါ – ကုန်းတွင်းပိတ်ဖြစ်၍ ကုန်သွယ်စီးပွားရေး အစစအရာရာ အိန္ဒိယနိုင်ငံ အားကိုးရသည်။
နီပေါ – ဘုရင်စနစ် ဖျက်သိမ်းပြီး ကြေးမုံဂျီးအဘေး မော်ဝါဒီ ကူမြူနစ်သူပုန်များနှင့် ငြိမ်းချမ်းရေး ယူထားသည်။
kai
December 24, 2012 at 5:48 pm
အိနိ္ဒယ(အရှေ့မြောက်) – ဂေါတမဗုဒ္ဓတရားလှည့်ဟောရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။
မီဇိုရမ်ပြည်နယ် – မြန်မာတိုင်းရင်းသား(ဟောင်း) ချင်းလူမျိုးများအများစုနေထိုင်သည်။ ချင်းစကားပြောကြသေးသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။
ဘင်္ဂလားဒေ့ချ်(အရှေ့တောင်) – မြန်မာတိုင်းရင်းသား ရခိုင်ဘုရင်များ၏လက်အောက်ခံနယ်များရှိခဲ့ဖူးပြီး.. ဘင်္ဂ ါလီများနှင့် ရခိုင်များလည်းနေထိုင်ကြသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။
မြန်မာ – ကိုလိုနီခေတ်က အိနိ္ဒယ၏ လက်အောက်ခံပြည်နယ်သဖွယ်သတ်မှတ်ခဲ့ဖူး၍ Burman များအား Burmese, ယခုအခါ.. Myanmese ဟုနှိမ်ချခေါ်ဝေါ်နေဆဲဖြစ်သည်။
မြန်မာ – ထေရဝါဒဗုဒ္ဓဘာသာအမည်ရှိသော ကိုးကွယ်ရာကိုကိုးကွယ်ကြသော်လည်း ဟိန္ဒူဘာသာ၏(၆၀~၉ဝရာခိုင်နှုန်းအထက်) ကူးပေါင်းထားသော ဗုဒ္ဓဘာသာကိုသာ ကိုးကွယ်နေကြသည်။ ဦးဂိုအင်ဂါ၏ဆက်သွယ်ပေးမှုဖြင့် ဝိပဿနာနှင့်ယောဂကျင့်စဉ်များ ငြိမ်းချမ်းရေးယူထားသည်။ :kwi:
ဦးကြောင်ကြီး
December 25, 2012 at 11:54 am
သဂျီး – မြန်မာဖြစ်သော်လည်း သူ့ကိုယ်သူ အမေရိကန်ဖြစ်ကြောင်း ဗျောင်ငြင်းသည်။
သဂျီး – လူရှေ့တွင် ပီဇာကြိုက်ဟန် ပြုသော်လည်း ကွယ်ရာတွင် ငပိရည်နှင့် တို့စားသည်။
သဂျီး – သူပိုင် မြက်တပင် လာနှုတ်လျင် ရဲတိုင်သော်လည်း မြန်မာပြည် ဧရာဝတီမြစ်အား ပိတ်ဆို့၍ ဆည်ကာတာထုတ်ခြင်းကို ထောက်ခံသည်။
သဂျီး – ဗလီရှေ့ရောက်လျင် ဖင်ဗူးတောင်းထောင် ဆလံတိုက်၍ မုတ်ဆိတ်များအား မျက်နှာလုပ်သော်လည်း ဗုဒ္ဓဘာသာ ဘုရားကျောင်းကန်များတွင် ချစ်စခန်းဖွင့်ခြင်း အပြစ်မရှိဆိုသည်။
သဂျီး – သူ့အား စေ့စေ့ကြည့်လျင်ပင် နာသော်လည်း ကိုဘေးနွားဂျီးအား အကောင်လိုက်ကင်စားသည်။
mobile (mandalay)
December 24, 2012 at 10:41 am
ကူးယူထားလိုက်ပါတယ်ဗျာ
အားပေးသွားပါကြောင်းးးးးးးးးးးးးး
pooch
December 24, 2012 at 11:46 am
ပုံတွေ အားပေးသွားပါတယ်။ မြင်ရခဲလို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။
ဖြစ်နိုင်ရင် အဲ့ဒီ ခရီးစဉ်လေးအကြောင်း ပိုစ့်တင်ပါလား သွားချင်သူတွေ လေ့လာလို့ ရတာပေါ့။ မသွားရလည်း ဗဟုသုတပေါ့ ။
Khaing Khaing
December 24, 2012 at 2:55 pm
ဒီလိုပုံမျိုးတွေ တွေ့ဖို့က ခဲယဉ်းတယ် … အမြင်တော့ ဆန်းသားလား …
အထည်ဆိုင်ပုံတွေတွေ့တော့ ….. သူများတွေပြောတာကိုမှတ်မိပြီး ရီလည်းရီချင်တယ် …. တစ်ယောက်သော သူကပြောဖူးတယ် … အဲဒီကအထည်လေးတွေကလှတယ်တဲ့ … ကိုမင်းသားတင်ထားတဲ့ ပုံတွေထဲက အထည်ဆိုင်တွေမြင်ပြီးပြန်သတိရရီချင်မိတယ် …..
မောင်ပေ
December 24, 2012 at 7:43 pm
ကျုပ်အဲဒီကို အိပ်မက်ထဲမှာ ရောက်ခဲ့တုန်းကပေါ့ဗျာ
ကင်မရာမပါသွားခဲ့တာ နာတာပဲ… ဟီဟိ
ိကိုမင်းသားရေ အားပေးသွားပါတယ်ဗျို ့
အပေါ်က စာကတော့ ကိုမင်းသားကို မရည်ရွယ်ပါကြောင်း
Mr. MarGa
December 25, 2012 at 3:56 pm
ကောင်းလိုက်တဲ့ ပုံတွေဗျာ
MaMa
December 25, 2012 at 4:24 pm
ဘုရားအလောင်းတော်ဖွားမြင်ရာဒေသဖြစ်ပေမယ့် ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်တွေ နည်းပါးလို့လား မသိဘူး။
အဆောက်အဦတွေက ဟောင်းနွမ်းပျက်စီးနေတယ်နော်။
မြင်ကွင်းတွေကတော့ တမျိုးလေး ဆန်းနေတယ်။
:hee:
Hnin Hnin
December 25, 2012 at 4:39 pm
ဘုရားရှင် သင်္ကန်းတော်ရောင်၊ သာသနိကအဆောက်အဦး၊ ဈေးဆိုင် နဲ့ ဆာရီဝတ်တွေရဲ့
အရောင်တွေက တစ်ရောင်ထဲပဲနော်…” အနီ ” တွေချည်းပဲ…လိမ္မော်ရောင်ဝတ်လည်း
ပါသေးတယ်..အဲ့ဒီအရောင်က သူတို့ရဲ့ အထွတ်အမြတ်ထားတဲ့ အရောင်မို့လို့များလား..