13 comments

  • ခိုင်ဇာ

    December 24, 2012 at 9:34 am

    နီပေါ ဘက်က မြင်ကွင်းတွေက အတွေ့ရနည်းလို့လားမသိ။ ကိုယ်နဲ့ စိမ်းသလိုပဲ။
    အားပေးသွားပါတယ်။
    နောက်ဆုံးပုံက ပဝါတွေလား အထည်တွေရောင်းသလားမသိ။ 🙂

  • ရွှေ မင်း သား

    December 24, 2012 at 9:45 am

    ပဝါတွေ ၊ လက်လုပ် အတည်တွေ ဒေသထွတ်ကုန်တွေ ရောင်းတဲ့ ဈေး တန်း လေး ပါ။
    အားမနာတမ်း ဈေးစစ် တက်ဖို့ တော့ လိုတယ်။

  • koaung

    December 24, 2012 at 10:04 am

    ပုုံတွေကောင်းတယ်ဗျာ မရောက်ဘူးတဲ့နေရာမိုု ့ဗဟုုသုုတရပါဧ။် thanks you

  • ဦးကြောင်ကြီး

    December 24, 2012 at 10:10 am

    နီပေါ – ဗုဒ္ဓဖွားမြင်တော်မူရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။
    နီပေါ – မြန်မာအဆက်အနွယ် သုံးသိန်းနီးပါးရှိသည်၊ ရှေးမြန်မာစကား ပြောကြသေးသည်။
    နီပေါ – ကုန်းတွင်းပိတ်ဖြစ်၍ ကုန်သွယ်စီးပွားရေး အစစအရာရာ အိန္ဒိယနိုင်ငံ အားကိုးရသည်။
    နီပေါ – ဘုရင်စနစ် ဖျက်သိမ်းပြီး ကြေးမုံဂျီးအဘေး မော်ဝါဒီ ကူမြူနစ်သူပုန်များနှင့် ငြိမ်းချမ်းရေး ယူထားသည်။

    • kai

      December 24, 2012 at 5:48 pm

      အိနိ္ဒယ(အရှေ့မြောက်) – ဂေါတမဗုဒ္ဓတရားလှည့်ဟောရာဒေသ၊ ယခုအခါ ဟိန္ဒူဘာသာ လူများစုဖြစ်သည်။
      မီဇိုရမ်ပြည်နယ် – မြန်မာတိုင်းရင်းသား(ဟောင်း) ချင်းလူမျိုးများအများစုနေထိုင်သည်။ ချင်းစကားပြောကြသေးသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။
      ဘင်္ဂလားဒေ့ချ်(အရှေ့တောင်) – မြန်မာတိုင်းရင်းသား ရခိုင်ဘုရင်များ၏လက်အောက်ခံနယ်များရှိခဲ့ဖူးပြီး.. ဘင်္ဂ ါလီများနှင့် ရခိုင်များလည်းနေထိုင်ကြသည်။ ထိုသူများကို မြန်မာတိုင်းရင်းသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု။ နို်င်ငံသားအဖြစ်အသိအမှတ်မပြု…။
      မြန်မာ – ကိုလိုနီခေတ်က အိနိ္ဒယ၏ လက်အောက်ခံပြည်နယ်သဖွယ်သတ်မှတ်ခဲ့ဖူး၍ Burman များအား Burmese, ယခုအခါ.. Myanmese ဟုနှိမ်ချခေါ်ဝေါ်နေဆဲဖြစ်သည်။
      မြန်မာ – ထေရဝါဒဗုဒ္ဓဘာသာအမည်ရှိသော ကိုးကွယ်ရာကိုကိုးကွယ်ကြသော်လည်း ဟိန္ဒူဘာသာ၏(၆၀~၉ဝရာခိုင်နှုန်းအထက်) ကူးပေါင်းထားသော ဗုဒ္ဓဘာသာကိုသာ ကိုးကွယ်နေကြသည်။ ဦးဂိုအင်ဂါ၏ဆက်သွယ်ပေးမှုဖြင့် ဝိပဿနာနှင့်ယောဂကျင့်စဉ်များ ငြိမ်းချမ်းရေးယူထားသည်။ :kwi:

      • ဦးကြောင်ကြီး

        December 25, 2012 at 11:54 am

        သဂျီး – မြန်မာဖြစ်သော်လည်း သူ့ကိုယ်သူ အမေရိကန်ဖြစ်ကြောင်း ဗျောင်ငြင်းသည်။
        သဂျီး – လူရှေ့တွင် ပီဇာကြိုက်ဟန် ပြုသော်လည်း ကွယ်ရာတွင် ငပိရည်နှင့် တို့စားသည်။
        သဂျီး – သူပိုင် မြက်တပင် လာနှုတ်လျင် ရဲတိုင်သော်လည်း မြန်မာပြည် ဧရာဝတီမြစ်အား ပိတ်ဆို့၍ ဆည်ကာတာထုတ်ခြင်းကို ထောက်ခံသည်။
        သဂျီး – ဗလီရှေ့ရောက်လျင် ဖင်ဗူးတောင်းထောင် ဆလံတိုက်၍ မုတ်ဆိတ်များအား မျက်နှာလုပ်သော်လည်း ဗုဒ္ဓဘာသာ ဘုရားကျောင်းကန်များတွင် ချစ်စခန်းဖွင့်ခြင်း အပြစ်မရှိဆိုသည်။
        သဂျီး – သူ့အား စေ့စေ့ကြည့်လျင်ပင် နာသော်လည်း ကိုဘေးနွားဂျီးအား အကောင်လိုက်ကင်စားသည်။

  • mobile (mandalay)

    December 24, 2012 at 10:41 am

    ကူးယူထားလိုက်ပါတယ်ဗျာ
    အားပေးသွားပါကြောင်းးးးးးးးးးးးးး

  • pooch

    December 24, 2012 at 11:46 am

    ပုံတွေ အားပေးသွားပါတယ်။ မြင်ရခဲလို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။

    ဖြစ်နိုင်ရင် အဲ့ဒီ ခရီးစဉ်လေးအကြောင်း ပိုစ့်တင်ပါလား သွားချင်သူတွေ လေ့လာလို့ ရတာပေါ့။ မသွားရလည်း ဗဟုသုတပေါ့ ။

  • Khaing Khaing

    December 24, 2012 at 2:55 pm

    ဒီလိုပုံမျိုးတွေ တွေ့ဖို့က ခဲယဉ်းတယ် … အမြင်တော့ ဆန်းသားလား …

    အထည်ဆိုင်ပုံတွေတွေ့တော့ ….. သူများတွေပြောတာကိုမှတ်မိပြီး ရီလည်းရီချင်တယ် …. တစ်ယောက်သော သူကပြောဖူးတယ် … အဲဒီကအထည်လေးတွေကလှတယ်တဲ့ … ကိုမင်းသားတင်ထားတဲ့ ပုံတွေထဲက အထည်ဆိုင်တွေမြင်ပြီးပြန်သတိရရီချင်မိတယ် …..

  • မောင်ပေ

    December 24, 2012 at 7:43 pm

    ကျုပ်အဲဒီကို အိပ်မက်ထဲမှာ ရောက်ခဲ့တုန်းကပေါ့ဗျာ
    ကင်မရာမပါသွားခဲ့တာ နာတာပဲ… ဟီဟိ
    ိကိုမင်းသားရေ အားပေးသွားပါတယ်ဗျို ့
    အပေါ်က စာကတော့ ကိုမင်းသားကို မရည်ရွယ်ပါကြောင်း

  • Mr. MarGa

    December 25, 2012 at 3:56 pm

    ကောင်းလိုက်တဲ့ ပုံတွေဗျာ

  • MaMa

    December 25, 2012 at 4:24 pm

    ဘုရားအလောင်းတော်ဖွားမြင်ရာဒေသဖြစ်ပေမယ့် ဗုဒ္ဓဘာသာဝင်တွေ နည်းပါးလို့လား မသိဘူး။
    အဆောက်အဦတွေက ဟောင်းနွမ်းပျက်စီးနေတယ်နော်။
    မြင်ကွင်းတွေကတော့ တမျိုးလေး ဆန်းနေတယ်။
    :hee:

  • Hnin Hnin

    December 25, 2012 at 4:39 pm

    ဘုရားရှင် သင်္ကန်းတော်ရောင်၊ သာသနိကအဆောက်အဦး၊ ဈေးဆိုင် နဲ့ ဆာရီဝတ်တွေရဲ့
    အရောင်တွေက တစ်ရောင်ထဲပဲနော်…” အနီ ” တွေချည်းပဲ…လိမ္မော်ရောင်ဝတ်လည်း
    ပါသေးတယ်..အဲ့ဒီအရောင်က သူတို့ရဲ့ အထွတ်အမြတ်ထားတဲ့ အရောင်မို့လို့များလား..

Leave a Reply