၁။ ဘာမွ မျပင္မဆင္ရေသးတဲ့ ကင္မလာထဲက ထြက္က်လာတဲ့ RAW file

ျဖစ္ပါတယ္..။ နည္းနည္း Under ျဖစ္ေနသလို highlight နဲ႔ mid tones ေတြ

ေျပျပစ္မႈမရွိေနပါဘူး … ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ Digital Photo Professional Module

သံုးျပီး နည္းနည္း ခ်ိန္ညွိၾကည့္ပါမယ္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၂။ ပထမဆံုးအေနနဲ႕ Sharpness ကို တင္လိုက္ပါတယ္… ။ သည္လိုလုပ္လို႔

မ်က္ႏွာေပၚက အေရးအေၾကာင္းေတြ ပို ထင္မလာဘူးလား ေမးစရာ ရွိပါတယ္..။

ဟုတ္ကဲ့… က်ေနာ္ Structure ပိုင္းကို ထင္ရွားေပၚလြင္ေစခ်င္လို႔ သည္လို

လုပ္ခဲ့တာပါ ..မ်က္ႏွာ အေရးအေၾကာင္းကို ေနာက္မွ ျပန္ ရွင္းပါမယ္။

ဒုတိယတခုအေနနဲ႕ .. histogram ကို S-Curve ထြက္ေအာင္ contrast တင္ပါတယ္.

mid tone နည္းနည္းခ်ပါတယ္…။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ exposure ကို +1 Stop

တင္လိုက္ပါတယ္။ Correct Exposure ရသြားျပီလို႔ေတာ့ ယူဆတာပါပဲ (အထင္)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၃။ တတိယေျမာက္ tab ထဲက နည္းနည္း ကလိ စရာရွိတာေလးေတြ သြားကလိ

လိုက္ပါဦးမယ္ .. အလင္းအေမွာင္ ျခားနားမႈ ဆိုတဲ့ ေနရာမွာ က်ေနာ္ Low ပဲထား

လိုက္ပါတယ္..။ စူးရွတဲ့ အလင္းေတြ ေတြ႔ရလို႕ပါ…။

ေအာက္ဘက္က panel ကေတာ့ noise reduction အတြက္ သံုးတာပါ…(သိပ္မသိသာပါ)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၄။ က်ေနာ္ ျပင္ျပီးသား RAW file ကို *.tiff format နဲ႕ သိမ္းပါတယ္..။

Resolution ကေတာ့ 200px ပါ ..။ မူလ RAW ကိုေတာ့ Save မလုပ္ဘဲ

သည္အတိုင္း (ကင္မလာကထြက္တဲ့ မူရင္းအတိုင္း)သာ ထားပါတယ္။

*.jpeg မသံုးရတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ က်ေနာ့္ ပိုစ့္အေဟာင္းတခုျဖစ္တဲ့

Lost in Post-Production မွာ ေရးထားပါတယ္…။

http://myanmargazette.net/138521/computers-technology

က်ေနာ္ 8-bit image ထက္စာရင္ 16-bit image ကို သံုးစြဲဖို႔ ပို ႏွစ္သက္လို႕ပါ။

(*.tiff ဟာ 16bit ျဖစ္ပါတယ္)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၅။ *.tiff file ကို က်ေနာ္ Photoshop CS5 သံုးျပီး တို႔ပါမယ္။

ဟုတ္ကဲ့ ခိုးသံုးေနတာပါ …သဂ်ီး ေရစာ ကပ္လိုက္လို႔ မျမင္ရေတာ့လို႔ပါ…

Desktop ေပၚက taskbar ညာဘက္ေထာင့္ကို ၾကည့္ရင္ ..က်ေနာ္

internet connection ျဖတ္ခ်ပစ္လိုက္တာ ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္…။

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

၆။ ဒါ က်ေနာ့္ Photoshop workspace ျဖစ္ပါတယ္..

ညာဘက္ျခမ္းက လိေမၼာ္ေရာင္ ေခါင္းစီးနဲ႕ panel ဟာ

က်ေနာ္ ထည့္သြင္းထားတဲ့ Nik Plug-in ျဖစ္ပါတယ္။

Nik ကိုနည္းနည္း ေၾကာ္ျငာ ၀င္ပါရေစ..။

LexJet Corporation က ထုတ္လုပ္တဲ့..Photo Editing Software တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္

သူဟာ Adobe Photoshop Adobe Lightroom စတာေတြမွာ Plug-in အေနနဲ႕

သံုးစြဲႏိုင္ပါတယ္။ သူ႔ေအာက္မွာမွ

  • Color Efex Pro™ 
  • HDR Efex Pro™
  • Silver Efex Pro™ 
  • Viveza®
  • Dfine® 
  • Sharpener Pro™

ဆိုျပီး Module အခြဲ ၆ ခု ပါ၀င္ေနပါတယ္..။

http://www.niksoftware.com/index/en/entry.php

တခုကို ေဒၚလွ ၁၀၀ မို႔ အကုသိုလ္အျဖစ္ခံျပီး ခိုးသံုးေနတာပါ..။

(Adobe ေရာ ၀ယ္ထားတာ က်ေနတာပဲ ..)

:D

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၇။ ပထမဆံုးအေနနဲ႕ က်ေနာ္ Cropping ခ်ခ်င္ပါတယ္။

နည္းနည္း ပိုေနတယ္ ယူဆတဲ့ space ေတြကို ျဖဳတ္ခ်ခ်င္လို႔ပါ…။

က်ေနာ္ ႏွစ္သက္တဲ့ taste က ultra-wide မဟုတ္ရင္ tight-cut ျဖတ္ရမွ

စိတ္ေက်နပ္မႈ ရပါတယ္…။ အခုလည္း …tight-cut ျဖတ္ၾကည့္ပါမယ္။

tight-cut ျဖတ္ဖို႔အတြက္ စေတးရတဲ့ အစိတ္အပိုင္းေတြအတြက္

ႏွေမ်ာစရာေတြ ပါတတ္/ရွိတတ္ေပမယ့္ .. စိတ္ပိုင္းျဖတ္ပီးမွ မျဖတ္ရင္

ျဖတ္ျဖစ္ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး..။ သည္ေနရာမွာ Design Zen အယူအဆေလး

နည္းနည္း မိတ္ဆက္ခ်င္ပါတယ္.. ။ အေနာက္တိုင္းက Design ၾဆာေတြနဲ႕

မတူတဲ့ အယူအဆပါ…။ ေဘာင္တခုအတြင္းကို ဘာျဖည့္မယ္ ဆိုတာကို

အေျချပဳ စဥ္းစားတာ မဟုတ္ဘဲ ..အဆိုပါ ေဘာင္တခုအတြင္းမွာ Space

ဘယ္လိုခ်န္မလဲ ဆိုတာ စဥ္းစားတဲ့ မူကြဲ နည္းစနစ္ တခုျဖစ္ပါတယ္။

မူရင္း အလ်ားအနံ မပ်က္ေအာင္ေတာ့ Front image checkbox ကို on

ခဲ့ျပီးမွ ျဖတ္ပါတယ္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၈။ ပထမဆံုး ျပဳျပင္မႈ အေနနဲ႕ က်ေနာ္ Color Efex Pro™ ရဲ႕ Dynamic Skintone

Softener ကို စသံုးပါတယ္။ RAW မွာတုန္းက Sharpness တင္ထားတဲ့အတြက္..

ေပၚလာမယ့္ အေရးအေၾကာင္းေတြ ကို ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔အတြက္ နဲ႕ အသားအရည္

၀င္းမြတ္ ညက္ေညာ သြားဖို႔အတြက္ပါ …။

Color Reach ကို လိုခ်င္သေလာက္ (~30%) ဆြဲတင္ျပီး

Small Details

Mid Details နဲ႕

Large Details ကို ကစားပါတယ္…

(ဘယ္ေလာက္ဟာ မူေသ ဆိုပီး မရွိပါ… ပံုရဲ႕ အလင္းအေမွာင္ အေနအထားကိုလိုက္ျပီး

ကြာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။)

(သည္ပိုစ့္အတြက္ ပံုေတြကို က်ေနာ္ PNG format နဲ႕ တင္တာပါ … resolution

ေလွ်ာ့ခ်ပစ္ပီး ..ကြဲျပားမႈ ကို မသိသာေအာင္ မစတဲ့ သဂ်ီး ဆာဗာ ကို ေမတၱာ၀ိုင္းပို႕ၾကပါ)

:P

ဆက္ရရင္ .. အခု သံုးတဲ့ filter ရဲ႕ effect ကို အေရျပား မဟုတ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ

မ၀င္ေအာင္လို႔ ၁ပံုလံုးစာ apply လုပ္တဲ့ feature မေရြးဘဲ ..Paint feature ကိုေရြးခဲ့ပါတယ္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

၉။ Nik Software ရဲ႕အလုပ္လုပ္ပံုအရ သူဟာ Layer အသစ္တခုအေနနဲ႕ အေပၚက အုပ္

ပါတယ္။ မူလလက္ေဟာင္း .tiff file ရဲ႕ contents ဟာ lock လုပ္ထားတဲ့ background layer

အေနနဲ႕ က်န္ေနခဲ့ပါတယ္။ သည္အဆင့္ဟာ အခ်ိန္ အလြန္ေပးရတဲ့ အဆင့္ျဖစ္ပါတယ္..

Paint Brush နဲ႕ ..အေရျပား ေနရာေတြ သက္သက္ လိုက္လံျခယ္မႈန္းရတာျဖစ္လို႔ပါ…

မွားရင္ျပန္ဖ်က္ ျပန္ေဆးျခယ္ နဲ႕ ..အေတာ္ေလး သပ္သပ္ရပ္ရပ္ လုပ္ရတဲ့ အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္

(ငါအျပားၾကီးနဲ႕ PC ကို remote ျပန္လုပ္ျပီး တို႕ရင္ေတာ့ အေတာ္ သက္သာပါေၾကာင္း..)

တကယ္ေတာ့ သည္ပံုဟာ က်ေနာ္ စိတ္ၾကိဳက္ ျပင္ျပီး တင္ျပီးသား ပံုပါ.။ ပူလို႔ ေစာေစာ

ႏိုးေနတုန္း.. tutorial အေနနဲ႕ ျပန္တင္မယ္ စိတ္ကူးလို႔ ..အစအဆံုးခပ္ေသာ့ေသာ့

ျပန္လုပ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။ (တကယ္တမ္း တို႕ၾကေၾကး ဆို သည္အဆင့္မွာ အနည္းဆံုး

အခ်ိန္ ၂နာရီေလာက္ သံုးသင့္တာပါ)

တို႔တဲ့ေနရာမွာ ..က်ေနာ္ မ်က္လံုးေနရာေတြ Sharpness က်မွာ စိုးရိမ္လို႔

တမင္ခ်န္ထားခဲ့ပါသည္…။

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၀။ ဒုတိယ အလႊာ အေနနဲ႕ က်ေနာ္ Nik Software ရဲ႕ Glamour Glow Filter ကို သံုးပါတယ္။

အေရျပား ၀င္းမြတ္ ေတာက္ေျပာင္ဖို႔ အတြက္ပါ။ သူ႕ရဲ႕ အဓိက အသံုး၀င္တဲ့ feature ကေတာ့

blur ျဖစ္ပါတယ္။ အေရျပားေပၚက အလင္းေရာင္ ဟာ highlight, midtone နဲ႕ shadow color

ေတြ အခ်ိဳးညီညီ ေပါင္းစပ္ပါ၀င္ဖို႔ ေျပျပစ္စြာ ကူးလူးႏိုင္ဖို႔ အေရးၾကီးပါတယ္။

စိတ္ၾကိဳက္ခ်ိန္ညွိျပီးရင္ေတာ့ .. အေပၚက အဆင့္နည္းတူ Paint ကိုပဲ ေရြးျပီး ထြက္ခဲ့ပါတယ္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၁။ ေနာက္ထပ္ အခ်ိန္ေပးရတဲ့ အဆင့္ တခုျဖစ္ပါတယ္..။ (ခပ္ေသာ့ေသာ့ ျခယ္ထားပါတယ္)

သည္အဆင့္မွာ မ်က္လံုးေတြကိုပါ ျခယ္လိုက္ပါတယ္… ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆို ..မူရင္းပံုထဲမွာ

မ်က္စိ အျဖဴသားေပၚက ေသြးေက်ာ နီေတြပါ အတန္းလိုက္ ျမင္ေနရလို႔ ဒါကို မလိုခ်င္လို႔

မွိန္ခ်င္ ေဖ်ာ့ခ်င္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ မ်က္ေတာင္ေမြးေတြ နဲ႕ ..မ်က္လံုးရဲ႕ sharpness က်

သြားေပမယ့္ .. ဒါကို ေနာက္ပိုင္းမွာ ျပန္လည္ recover လုပ္ယူပါမယ္..။ ခုေတာ့ မလိုသည္မ်ား

ကို ေဖ်ာက္ပစ္ပါမည္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၂။ Nik Software ရဲ႕ ေနာက္ထပ္ နာမည္ေက်ာ္ filter တခုျဖစ္ပါတယ္။

Pro Contrast ျဖစ္ပါတယ္။ Landscaper ေတြ အသံုးအလြန္မ်ားတဲ့ filter အမ်ိဳးအစားျဖစ္ျပီး

က်ေနာ္မၾကာခန သံုးျဖစ္တဲ့ filter ျဖစ္ပါတယ္။ အလင္းအေမွာင္ေရာ အေရာင္အေသြး contrast

ကိုပါ ခ်ိန္ညွိႏိုင္လို႔ .. dynamic range ကို ဆြဲခ်ဲ႕ႏိုင္တဲ့ filter အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။

သည္ filter ကုိ ပိုင္ႏိုင္ရင္ pseudo-HDR Images ေတြ ထုတ္လုပ္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

Nik Software ကပဲ ထုတ္တဲ့ Snapseed App မွာလည္း Ambiance Feature အေနနဲ႕

အလားသ႑ာန္တူ effect ကို ရရွိႏိုင္ပါတယ္။ Portrait ျဖစ္ေပမယ့္ သည္ Filter ကို ဘာလို႔

သံုးသလဲ ေမးရင္ေတာ့ ..က်ေနာ္ Subject ကို Background ကေန ဆြဲထုတ္ခ်င္တဲ့အတြက္

(၀ါ) လူပံု ၾကြ လာေစဖို႔အတြက္ သံုးတယ္ လို႔ ေျဖပါရေစ။

 

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၃။ သည္အဆင့္ကေတာ့ အထက္က Pro Contrast လုပ္တားတဲ့ layer ကို dublicate

လုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ .. shortcut ကေတာ့ Windows မွာ Ctrl+J ျဖစ္ျပီး Mac မွာ

Command+J ပါ..။ သည္လိုလုပ္ရတာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ အဲ့ဒါကို အဆင့္ ၁၄မွာ

ဆက္ေျပာပါ့မယ္။

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၄။ က်ေနာ္ သည္ layer ကို Blending mode ေျပာင္းလိုက္ပါတယ္။ Softlight ပါ။

ဘာေၾကာင့္သည္လိုေျပာင္းရသလဲဆို ..ထပ္လိုက္တဲ့ ပံုရိပ္ရဲ႕ tones ေတြ ပိုၾကြလာဖို႔

ျဖစ္ပါတယ္။ Histogram ကိုဖြင့္ျပီး အဲ့သည့္က လက္တံေလးေတြကို သြားကလိရင္လည္း

ရေပမယ့္ ..layer ေတြကို တစ္ထပ္ခ်င္းစီ သပ္သပ္စီ ထားခ်င္လို႔ … Softlight

blending mode ကိုသံုးလိုက္တာပါ။ အဲ .. သည္ effect ဟာနည္းနည္း မ်ားသြားတယ္ထင္လို႔

.. Opacity ကို 60% အထိ ခ်လိုက္ပါတယ္။ Layer ၁ထပ္ခ်င္းစီထားရွိရျခင္းရဲ႕ အားသာခ်က္

ဟာ အဲ့ဒါပဲ ျဖစ္ပါတယ္…။ မေသခ်ာရင္ နည္းနည္း effect ကိုပိုတင္ပါ။ ျပီးမွ Opacity ကို

လိုသလို ကစားပါ…။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
၁၅။ သည္အဆင့္မွာ က်ေနာ္ Nik Software ရဲ႕ အျခားေသာ feature တခုျဖစ္တဲ့

Dfine® ကို သံုးပါမယ္။ သည္ feature ဟာ Noise ကို သတ္တဲ့ လက္ႏွက္ေကာင္းတခု

ျဖစ္ပါတယ္။ Contrast Noise ေရာ Color Noise ကိုပါ Sharpness မက်ေစဘဲ

ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္တာမို႔ …အျခားေသာ Plug-In ေတြ သံုးစြဲလာရာကေန သည္ Feature

ကိုပဲ က်ေနာ္ စြဲစြဲျမဲျမဲ သံုးစြဲလာျဖစ္ခဲ့တာပါ…။ သည္အဆင့္ဟာ Measuring Noise

ဆိုတဲ့ အဆင့္ျဖစ္ျပီး တကယ္တမ္း အလုပ္လုပ္မွာေတာ့ ေနာက္တဆင့္မွာျဖစ္ပါတယ္။

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၆။ ပံုက ခ်ံဳ႕ခံထိသြားလို႔ ..Noise ကို မျမင္ရေတာ့ေပမယ့္ .. အနီနဲ႕ ၀ိုင္းထားတဲ့အကြက္ထဲမွာ

Before & After Noise Control ကို ျပထားတယ္ဆိုတာေလာက္ေတာ့ ေတြ႕မွာျဖစ္ပါေၾကာင္း..။

အဲ့သည့္အကြက္ ကိုၾကည့္ျပီး Contrast Noise နဲ႕ Color Noise ကို လိုသလိုခ်ိန္ညွိပါေၾကာင္း ။

(စကားအတင္းစပ္လို႔ ျပန္ေကာက္ရရင္ ဂေလာက္ေတြ ျပင္ေနတာ …8-bit image နဲ႕ဆိုရင္

အေတာ္ ရြဲျပဲထြက္ေနေလာက္ျပီ မွတ္ပါေၾကာင္း..) ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ သိသမို႔ …

Noise Reduction ကို ..ခပ္ျမင့္ျမင့္တင္ ခဲ့ပါေၾကာင္း..

:D

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၇။ ဒါကေတာ့ ေနာက္ဆံုးနီးပါး အဆံုးသတ္ တို႕တဲ့အဆင့္ ျဖစ္ပါတယ္…။

အေပၚအဆင့္ေတြမွာ ..၀ါးတာေတြ မွိန္တာေတြ ေတာက္တာေတြ ေရလဲနဲ႕ လုပ္လာခဲ့အျပီး

မလိုလားအပ္တဲ့ Sharpness က်ဆင္းျခင္းစတဲ့ ထိခိုက္မႈေတြ ရွိေနတဲ့အတြက္ ဒါေတြကို

Recover လုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္ … (အစိတ္အပိုင္းတိုင္းေတာ့ မဟုတ္ပါ)

စိတ္ရဲ႕ တံခါးေပါက္ လို႔ ေခၚတဲ့ ..လူပံုရိုက္ရင္ အျမဲတေစ focus ျပတ္ေအာင္ ရိုက္ရတဲ့

မ်က္လံုးေတြ ကို ျပန္တို႕ခ်င္ပါတယ္။ ေနာက္တခုကေတာ့ ဆံပင္ေတြပါ … ။

Nik Software ရဲ႕ Sharpener Pro™ ကို သံုးပါတယ္….

စိတ္ၾကိဳက္ခ်ိန္ညွိမႈေတြ ျပဳလုပ္အျပီးမွာ Paint နဲ႕ပဲ ျပန္ထြက္ခဲ့ပါတယ္။

ပံု တစ္ျပင္လံုးကို Sharpen လုပ္မွာမဟုတ္ဘဲ ..မ်က္လံုးနဲ႕ ဆံပင္ေတြသက္သက္ကိုပါ…။

(အခ်ိန္ေပးႏိုင္ရင္ မ်က္ခံုးကိုပါ လုပ္သင့္ပါရဲ႕..)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၈။ ဒါဟာ မ်က္လံုးေတြနဲ႕ ..ဆံပင္ကိုသာ တို႔ထားတဲ့အေၾကာင္း ျပတဲ့ Layer

ကို ေဖာ္ျပတာျဖစ္ပါတယ္။ သည္အဆင့္မွာလည္း Layer Opacity နဲ႕ Blending Mode

ကို လိုသလို ခ်ိန္ညွိယူႏိုင္ပါေသးေၾကာင္း..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

၁၉။ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ အျပီးမွာ ..လုပ္စရာ က်န္တာကေတာ့ ပံု ဆိုက္ဇ္ ေလွ်ာ့ခ်တာပါပဲ။

က်ေနာ္ ေရွ႕မွာ ေျပာခဲ့သလို RAW ကို သပ္သပ္ သိမ္းပါတယ္။ .tiff ကိုေတာ့ ျပင္ျပီးသား

layers ေတြ ပါတဲ့ file အေနနဲ႕ သိမ္းပါတယ္.. (RAW ကေန ရတဲ့ image ဟာ background

layer အေနနဲ႕ ေအာက္ဆံုးမွာရွိေနပါတယ္) ။ အႏွီ file ဟာ 300MB ေက်ာ္ပါတယ္။

.PSD ဆိုျပီးေတာ့လည္း Photoshop file အေနနဲ႕လည္း တခါ ျပန္သိမ္းပါေသးတယ္။

အဲ့သည့္ကေနမွ *.jpg ျပန္ခုတ္ယူတာပါ … .jpg file ေတာင္ 9MB ေက်ာ္ေနေသးလို႔..

တင္ဖို႔ အဆင္မေျပတဲ့အတြက္ .. အခုလို Microsoft Image Manager သံုးျပီး

Size ျပန္ေလွ်ာ့ ရတာပါ…။ ပံုအရြယ္အစားက 1920x1200px မွာေတာင္ 23%ေလာက္သာ

ပံုေဖာ္ထားႏိုင္ပါတယ္ ..အဲ့ဒါကို

Edit Picture >> Resize >> Document Large (1024×768) ကိုေရြးျပီး

Save As Final1.jpg ဆိုျပီး သိမ္းယူပါတယ္။

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

၂၀။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္ ပံုတင္ဖို႔ အတြက္ အရြယ္အစား သင့္တင့္တဲ့ ေနာက္ဆံုး

final image ကို ရရွိျပီ ျဖစ္ပါေၾကာင္း..။

 

 

 

 

Final Image

Final Cut

 

 

Before and After

 

Before and After

 

ဒါဟာ Retouch ပညာရပ္မွာ … ကင္ျပီးသား အသား .. ဖုတ္ျပီးသားဂ်ံဳ…

အသင့္သံုး ေဖ်ာ္စပ္ျပီးသား အမယ္ေတြနဲ႕ ပီဇာ မုန္႔လုပ္တဲ့အဆင့္ ပဲရွိပါေသးတယ္…

ကိုယ္တိုင္ ျငဳပ္သီးလွီး ၾကက္သြန္ခြာတဲ့ Retouch ေတြ အေၾကာင္း ..ၾကံဳရင္

ေရးခ်င္ပါေသးတယ္ဗ်ား…

 

 

 

ေတာ္ေသးဘီ

ခင္တဲ့

ဂီ

 

About ムラカミ

has written 498 post in this Website..

今でしょ? CJ # 9092011

   Send article as PDF