Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

ေနညိဳလာျပီဆိုေတာ့ ပုစြန္ဆီေရာင္ နီက်င္က်င္ ဆည္းဆာေရာင္ေအာက္မွာ ေက်ာက္ျဖဴဗိမာန္ၾကီးက နစ္ျမဳပ္ေနသလိုမ်ဳိးျဖစ္လာတယ္။

ကြ်န္ေတာ္လည္း ခြာရျပီေပါ့။ ေလာေလာဆယ္ ေနဖို႔တစ္ေနရာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရွာရမွာ။လမ္းေပၚမွာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ေတြ႔လို႔

သူ႔နားအသာခ်ဥ္းကပ္သြားတယ္။ အသက္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ မတိမ္းမယိမ္းေလာက္ပဲ။ အျဖဴေရာင္ တီရွပ္နဲ႔ မီးခိုးေရာင္ ေဘာင္းဘီရွည္

ရယ္ ဝတ္ျပီး ဟိုင္ဝါအီ ေျခညွပ္ဖိနပ္ကေလး စီးလို႔ဗ်။ ေကာင္ေလးက လမ္းေပၚက ဆူညံျငင္းခံုေနတာေတြကို ျငိမ္ျငိမ္ေလး ရပ္ျပီး ေငးေန

တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔ပုခံုးကို အသာေလးပုတ္ျပီး “ဒီမယ္ တဆိတ္ေလာက္..” ဆိုျပီးေျပာေတာ့ သူက ခ်ာကနဲ လွည့္ၾကည့္တယ္။

အဲဒီမွာ သူ႔မ်က္လံုးေတြကို ကြ်န္ေတာ္ခ်က္ခ်င္း သတိထားမိတယ္။ ေတြ႔ဖူးသမွ်ထဲ အၾကင္နာတတ္ဆံုး အညိဳေရာင္မ်က္ဝန္းေတြထဲမွာ

ေႏြးေထြးမႈနဲ႔ စူးစမ္းမႈက အထင္းသားေပၚေနတာ။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲ ရင္းႏွီးမႈနဲ႔ ၾကိဳဆိုမႈကိုပါ အဲဒီမ်က္လံုးတစ္စံုကေန ခံစားမိလိုက္

တယ္။ ကြ်န္ေတာ္ထပ္ေျပာလိုက္တယ္။

            “ဒီမယ္..ငါက ခုမွ ဒီျမိဳ႕ကို ေရာက္လာတာ..ေနဖို႔ထိုင္ဖို႔ တစ္ေနရာေလာက္ ျပေပးႏိုင္မလား..”

ေကာင္ေလးက ေခါင္းညိတ္ျပီး ျပန္ေျပာတယ္။

            “မြာ..မ္လာ..နကလာ..အာ..ဟာ..လ် ခထွာ..”

 

            “ေဟ..ဟ”

           

            “ဝြတ္..မ္လာ..နလာ..အရ္..ဟာ..လ် ခထွာ..”

 

သူကလည္း ျပန္ရွင္းျပတာ လက္ေတြ ရႈပ္ယွက္ခတ္သြားတာပဲ။

 

            “အဲ..အဲ..မင္းေျပာတာ ငါနားမလည္လို႔ေနာ္…ေဆာရီးကြာ..မင္းကို ဒုကၡေပးမိသလိုျဖစ္သြားတယ္..ေနာက္တစ္ေယာက္

            သြားေမးေတာ့မယ္ေနာ္..”

 

            “ႏ် ယေလ ဘရ္ဟိ ကလ ဓိဗ်ရ္ မိုဟား..”

 

ဘာေတြေျပာမွန္းမသိဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္လက္ေမာင္း အတင္းဆြဲျပီး ေစ်းဘက္ေခၚခ်သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္သူ႔လက္ကို ျဖဳတ္ခ်ျပီး

ထြက္သြားဖို႔ စဥ္းစားမိေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ဗ်ာ..ရုိးသား ေဖာ္ေရြတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာေၾကာင့္ သူဆြဲေခၚရာ အသာပဲ ကြ်န္ေတာ္လိုက္လာ

ခဲ့တယ္။ ေကာင္ေလး လမ္းေလွ်ာက္ပံုကခပ္ဆန္းဆန္းပဲ။ လမ္းေလွ်ာက္ေနတာ ေျခဖ်ားေလးေထာက္မတတ္ပဲ ။ ရႈပ္ေထြးေပြ

လီလြန္းတဲ့ လမ္းေျမွာင္ လမ္းသြယ္ေလးေတြ ၾကားကေနေလွ်ာက္လာလိုက္တာ ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ အခန္းေတြ

အမ်ားၾကီးနဲ႔ အိမ္ၾကီးတစ္လံုးေရွ႕ေရာက္လာပါေရာ။ သံဝင္းတံခါးေပၚက ေၾကးျပားမွာ -“ဆြာပနား နန္းေတာ္” တဲ့။ ဝင္းတံခါး

ကေန ယာဥ္အဝင္လမ္းက အဝိုက္ေဖာက္ထားတာ။ ျခံဝင္းထဲမွာ ျမက္ခင္းျပင္က်ယ္ၾကီးနဲ႔ ေဆးေသခ်ာသုတ္ထားတဲ့ ဂူဂ်ာရတ္

ပံုစံ ဒန္းတစ္ခုလည္းေတြ႔မိတယ္။ ဥယ်ာဥ္လုပ္သားႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ ျမက္ပင္ေတြ ညွိေနသလားပဲ။ အီတလီလုပ္ ကြန္တက္ဆာ

ကားေဟာင္းတစ္စီး ကို ယာဥ္ေမာင္း ျဖစ္ဟန္တူတဲ့သူက တိုက္ခြ်တ္ေနတာေတြ႔တယ္။ ေကာင္ေလးကေတာ့ ဒီအိမ္ၾကီးရွင္ပဲလား

မဆိုႏိုင္ဘူး..။ဘယ္သူမွသူ႔ကို တားတာ ဆီးတာ မေတြ႔လို႔ဗ်။ ယာဥ္လမ္းအတိုင္းေလွ်ာက္လာရင္း အိမ္မၾကီး ေရွ႕က်ေတာ့

အေျပာက္အမႊန္းေတြနဲ႔ အလြန္အမင္းတန္ဆာဆင္ထားတဲ့ သစ္သားတံခါးၾကီးေဘးက လူေခၚေခါင္းေလာင္းေလးကို ေကာင္ေလး

က ႏွိပ္တယ္။ အသားညိဳရင့္ရင့္နဲ႔ ၾကည့္ေကာင္းတဲ့ အေစခံအမ်ဳိးသမီးငယ္တစ္ေယာက္က တံခါးလာဖြင့္တယ္။အမ်ဳိးသမီးက

သူ႔ကိုၾကည့္ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို တစ္ခ်က္လွမ္းအကဲခတ္တယ္။

 

            “ေၾသာ္…ရွန္ကာပါလား..ဘာလို႔ ခဏ ခဏ လာေနတာလဲကြယ္..သခင္မက ဒီကိုမင္းလာတာ မၾကိဳက္ဘူးေလကြယ္..”

ရွန္ကာက ကြ်န္ေတာ့္ကို လက္ညိွဳးထိုးျပီး –

           

            “ဓာရ္..တဟူ..ကလ္ အယရ္ခ နား မ..ရိ”

 

အမ်ဳိးသမီးက ကြ်န္ေတာ့္ကို ေျခဆံုးေခါင္းဆံုးၾကည့္ျပီးေတာ့ –

 

            “ေၾသာ္..မင္းက အိမ္ငွားေခၚလာတာကိုး ..ဟုတ္လား ရွန္ကာ..အဲ..ဝင္းထဲက အိမ္မွာ အခန္းလြတ္ရွိေသးလား ငါေတာ့

            မသိဘူး..သခင္မ ကိုေခၚေပးမယ္..”

အေစခံ အမ်ဳိးသမီး အိမ္ထဲျပန္ဝင္သြားတယ္။

 

            ခဏၾကာေတာ့ သက္လတ္ပိုင္းအရြယ္ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးေပၚလာတယ္ဗ်။ ေစ်းၾကီးပံုရတဲ့ ပိုးဆာရီ နဲ႔ လက္ဝတ္ရတနာေတြ

ဆိုတာနည္းတာမဟုတ္ဘူးဗ်ဳိ႕ ဆင္ထားတာ..။ မိတ္ကပ္ကေတာ့ လိမ္းထားတာေပါ့။ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ အေတာ္ေခ်ာခဲ့မွာ။

အဲ..နီးလိမာ ကုမၼာရီနဲ႔ မတူတာကေတာ့သူ႔မ်က္ႏွာက ရႊန္းရႊန္းလဲ့လဲ့မရွိတာပဲ။ ေနာက္ျပီးေတာ့ တင္းတင္းေစ့ထားတဲ့

ႏႈတ္ခမ္းေတြေၾကာင့္ သူ႔မ်က္ႏွာက ပိုျပီး ခက္ထန္ေနသေယာင္ေယာင္ျဖစ္ေနတာ။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲ ဒီမိန္းမၾကီးကို အလိုလို

မႏွစ္ျမိဳ႕ဘူး ျဖစ္သြားတယ္။

 

            ရွန္ကာေလးကေတာ့ ဘြားေဒၚ ျမင္တာနဲ႔ အေတာ္ စိတ္လႈပ္ရွားျပီး ဝူးဝူးဝါးဝါး ထေအာ္တယ္။ သြားျဖဲေလးနဲ႔ မ်က္ႏွာခ်ဳိေသြးေန

သေယာင္ေယာင္။ ဘြားေဒၚကေတာ့ ရွန္ကာေလးကို အေရးေတာင္မစိုက္ဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေသခ်ာစူးစမ္းျပီး –

           

            “မင္းဘယ္သူတုန္း…ရွန္ကာနဲ႔ ဘာလို႔လိုက္လာတာလဲ..”

 

သူ႔အၾကည့္နဲ႔ အေမးေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္နည္းနည္းေတာင္ က်ဳံ႕ဝင္သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္။

 

            “ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ ရာဂ်ဴး ရွာမား ပါ ခင္ဗ်ာ..”

 

ဒီျမိဳ႕မွာ ကိုယ့္နာမည္ အမွန္ သံုးလို႔မျဖစ္ဘူး။ ျပႆနာေတြ တသီၾကီးနဲ႔..ျပီးေတာ့ ရထားေပၚမွာလည္း လူတစ္ေယာက္ကို

သတ္ထားေသးတာေလ။

 

            “ေၾသာ္..ဒါျဖင့္ မင္းက ျဗဟၼဏ တစ္ေယာက္ေပါ့..”

 

သူ႔မ်က္လံုးေတြက သံသယ မကင္းတဲ့ပံု ပိုျဖစ္လာတယ္။ အသားနက္နက္နဲ႔ ျဗဟၼဏေတြဟာ တစ္စံုတရာထူးျခား ဆန္းျပား

လိမ့္မယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ သိခဲ့သင့္တာ။ ဘြားေဒၚက အလႉလာခံတာလား ဘာလား ဆိုျပီး ေတြးတာလားေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး။

 

            “အဲ..ဟုတ္ပါတယ္..ကြ်န္ေတာ္ ခုမွ အက္ဂရာကို ေရာက္တာဆိုေတာ့ ဘယ္မွာ ေနစရာမ်ားရွိမလဲ လာေမးတာပါ..”

 

            “တို႔ ဆီမွာေတာ့ အခန္းငွားသူေတြကို ေနာက္ဝင္းထဲက အိမ္မွာ ထားတာပဲကြဲ႕.. ေလာေလာဆယ္ေတာ့ အခန္းလြတ္က မရွိေသးဘူး..

            တစ္ပတ္ေလာက္ ေစာင့္ႏိုင္ရင္ေတာ့ ရပါလိမ့္မယ္…အခန္းခကေတာ့ တစ္လ ရူးပီးေလးရာပဲ..ေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့လစာၾကိဳေပးရ

            မယ္…အဲဒါလက္ခံမယ္ဆိုရင္ေတာ့ လဂ်္ဝန္တီ က အခန္းလိုက္ျပပါလိမ့္မယ္..ဒါေပမယ့္..ဒီတစ္ပတ္အတြင္းေတာ့ တျခားတစ္ေန

            ရာရာမွာ ေနလို႔ရေအာင္ မင္း ဖန္တီးေပါ့..ဟုတ္လား..”

 

သူေျပာတဲ့ တို႔  ဆိုတာမွာ ထီးသံုး နန္းသံုးနဲ႔ သံုးႏႈန္းသြားတာ ကြ်န္ေတာ္သတိထားမိလိုက္တယ္။

 

            “ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေဒၚေဒၚ” လို႔ အဂၤလိပ္လိုျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့ တင္းတဲ့ မ်က္ႏွာ နည္းနည္း ေပ်ာ့သြားျပီး –

           

            “ေအး…မင္း ရွန္ကာနဲ႔ ဒီတစ္ပတ္ေတာ့ ေနလို႔ ျဖစ္ပါတယ္..”

 

တံခါးဝ အင္တာဗ်ဴး အဲဒီမွာ နိဂံုးခ်ဳပ္သြားတာပဲ။ လဂ်္ဝန္တီက ကြ်န္ေတာ့္ကို အခန္းလိုက္ျပတယ္။       

 

            လဂ်္ဝန္တီက ကြ်န္ေတာ္ေနရမယ့္ေနရာကို လိုက္ျပတယ္။ အိမ္မၾကီးရဲ႔ေနာက္တည့္တည့္ေနရာပဲ။ ေျမာက္ပိုင္း

အိႏၵိယပံုစံ တန္းလ်ားပဲေပါ့ဗ်ာ။ ေက်ာက္ခင္းလမ္းက်ယ္က်ယ္နဲ႔..ျပီးေတာ့ အေဆာင္တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု အမိုးစြန္းေလးေတြထိကပ္ျပီး

ေဆာက္ထားတယ္။ အခန္းကန္႔ထားတာေတာ့သံုးဆယ္ေလာက္ရွိမယ္။ ရွန္ကာရဲ႕အခန္းကေတာ့ အေရွ႕ဘက္ေကာ္ရစ္ဒါ

အလယ္ေခါင္မွာ။ရွန္ကာက ေသာ့ဖြင့္ျပီးဝင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္းေနာက္ကလိုက္ဝင္လိုက္ၾကတယ္။ အခန္းထဲမွာ ကုတင္ေလး

တစ္လံုး နဲ႔ ဗီဒိုေလးတစ္လံုး၊ မီးဖိုခန္းေသးေသးေလးရယ္က ဂတ္ကိုပါက တန္းလ်ားေတြအတိုင္းပါပဲ။ အေနာက္ဘက္ ေကာ္ရစ္

ဒါေနာက္မွာေတာ့ ဘံုသံုးအိမ္သာခန္းေတြ ရွိသေပါ့။ ေရးခ်ဳိးတာကေတာ့ ဝင္းလယ္ေခါင္မွာ ဘံုဘိုင္ေခါင္းတစ္ခု ရွိတယ္။

အဲဒီမွာပဲ ခ်ဳိးၾကတာ။ လဂ်္ဝန္တီက သူ႔အခန္းကို ညႊန္ျပလို႔ ၾကည့္မိေတာ့ ရွန္ကာအခန္းနဲ႔ ရွစ္ခန္းေလာက္ေတာ့ ျခားသဗ်။

ေနာက္တစ္ပတ္ၾကာရင္ ကြ်န္ေတာ္ေျပာင္းရမဲ့ အခန္းက ရွန္ကာ့ အခန္းဟိုဘက္ ေလးခန္းေျမာက္။

 

            လဂ်္ဝန္တီ အိမ္မၾကီးဘက္ မလွည့္မီ ေမးခြန္းေလးတစ္ခု ကြ်န္ေတာ္ ခပ္သြက္သြက္ေမးလိုက္တယ္။

 

            “အဲ…အစ္မ..ဒီရွန္ကာဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးက ဘယ္သူတုန္းဗ်… တပ္ဂ်္မဟာ ေရွ႔မွာ သူနဲ႔ေတြ႔ခဲ့တာ..”

 

            လဂ်္ဝန္တီက သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ျပီး –

           

            “ရွန္ကာေလးက မိဘမဲ့ေလးတစ္ေယာက္ေပါ့ကြယ္..တို႔ေတြကေတာ့ သူ႔ကို ခ်စ္ၾကပါတယ္..သနားစရာ ဒီကေလးက

            သူ႔ဦးေႏွာက္ထဲ ဘာမ်ားေရာဂါရိွလဲေတာ့ မေျပာတတ္ဘူး..စကားမေျပာႏိုင္ရွာဘူးေလ..ဝူးဝူးဝါးဝါးေလာက္ပဲ ေျပာႏိုင္

            တာ..။ တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ဒီလိုပဲ ျမိဳ႔ထဲ ဦးတည္ရာမရွိ ေလွ်ာက္သြားေနတာပဲ..တို႔သခင္မ က သနားလို႔ အခန္းတစ္ခန္း

            အလကားေပးေနခိုင္းျပီး..မုန္႔ဖိုးေလး ဘာေလး ေပး ေကြ်းထားတာ..ႏို႔မို႔ဆိုရင္ စိတၱဇေဆးရံုကလူေတြ သူ႔ဖမ္းေခၚသြား

            တာ ၾကာလွေပါ့..”

            ကြ်န္ေတာ္လည္း အံ့အားသင့္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ့္အျမင္က ရွန္ကာက စကားသာ ေသခ်ာမေျပာႏိုင္ရင္သာေနမယ္..

ဉာဏ္ထက္မဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္မွာလို႔။ ဘြားေဒၚကို ေမာက္မာတယ္ဆိုျပီး ကြ်န္ေတာ့္မွတ္ခ်က္က ေစာလြန္းေနသလား

မသိဘူး။ ဒီေကာင္ေလးအေပၚမွာ ဒီလိုေစတနာ တရားထားႏိုင္တယ္ဆိုေတာ့ မ်က္ႏွာတင္းမာသေလာက္ စိတ္သေဘာ

မတင္းမာေလာက္ဘူးေပါ့။

 

            “အင္း..ဒါျဖင့္ သခင္မ အေၾကာင္းလည္း နည္းနည္းေလာက္ေျပာျပပါဦး အစ္မ..”

လဂ်္ဝန္တီ က သူ႔သခင္မရဲ႕ အထင္ၾကီးေလာက္စရာ မ်ဳိးရိုးဇာတိကစလို႔ အေသးစိတ္ ေျပာျပတာ သမိုင္းပညာရွင္တစ္ေယာက္ လားမွတ္ရတယ္။

            “သူ႔ နာမည္အရင္းက ဆြာ(ပ)နား ေဒဝီ တဲ့..တို႔ကေတာ့ သခင္မ ..ဒါမွမဟုတ္.. သခင္မ ရာနီ လို႔ေခၚၾကတာပဲ.. သူ႔အေဖကေတာ့

            ဂ်မ္ဂါရ မွာ ဘုရင္တစ္ပါးေပါ့..ရာဇ သီနတ္သ္ ဆင္း(ဂ္) တဲ့..ရာသိုး မင္းဆက္ကပဲ..အဲ..သူ႔အေမဘက္က က်ေတာ့ သူ႔အဘိုးက

            အက္ဂရာ နားက ဒါရီလာ မွာ ဘုရင္ေပါ့..ရာဇ ရာဝိ ပရာတပ္ ဆင္း(ဂ္) တဲ့ ဟဲ့…ဒီ ဟာဗလိ ရဲ႕ မူလပိုင္ရွင္ေပါ့…။ သခင္မ အသက္

            ႏွစ္ဆယ္ျပည့္ေတာ့ ေဂါတမ္ မင္းဆက္က ဘာဒိုဟိရဲ႕ ဘုရင္တစ္ပါးျဖစ္တဲ့ ကြန္နဝါ ပရာတပ္ ဆင္း(ဂ္)ရဲ႕ သားေတာ္နဲ႔ လက္ဆက္

            တယ္..ျပီးေတာ့ ဘီနာရပ္စ္ ကို ေျပာင္းေရာ..အဲဒီမွာ မိသားစု အိမ္ေတာ္ရွိတာ..ကံမေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ  သူ႔ရဲ႕ၾကင္ယာေတာ္ မင္းသား

            ေလးဟာ လက္ထပ္ျပီး ႏွစ္ႏွစ္အၾကာမွာပဲ အနိစၥေရာက္ရွာတယ္ေလ…အဲ..သူကေတာ့ အိမ္ေထာင္ထပ္မျပဳေတာ့ပါဘူး..အဲဒီ ဘီနာ

            ရပ္စ္ မွာပဲ ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ထပ္ေနေသးတယ္..ေနာက္..သူ႔အဘိုး ရာဇ ရာဝိ ပရာတပ္ ဆင္း(ဂ္) ကြယ္လြန္ေတာ့ ဒီ ဟာဗလိကို

            သူ႔အတြက္ ထားရစ္ခဲ့တဲ့အခါ အက္ဂရာကိုေျပာင္းလာျပီး ခု ေနရာမွာ ေနေနတာ..အင္း ဆယ္ႏွစ္ေလာက္ရွိေရာပါပဲ..”

 

            “ကေလး မရွိဘူးလားဗ်..”

 

လဂ်္ဝန္တီ က ေခါင္းခါျပီး –

 

            “မရွိပါဘူး..သူ႔ဟာသူ ပရဟိတ လုပ္ငန္းေတြ ၊ လူမႈေရးလုပ္ငန္းေတြနဲ႔  မနားရေအာင္ ေန ေနတာပဲ…အက္ဂရာ မွာ သူက

            အခ်မ္းသာဆံုး အမ်ဳိးသမီးျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မယ္..ျပီးေတာ့ အဆက္အသြယ္လည္း ေကာင္းတယ္..ဒီက ရဲမင္းၾကီးေတြ ခရိုင္

            အဆင့္ ေအာက္ရံုးရာဇဝတ္ တရားသူၾကီးေတြေတာင္ ဒီမွာ တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ ထမင္းစား လာၾကတာေနာ..အူေၾကာင္

            ေၾကာင္လုပ္မယ္ေတာ့ မၾကံနဲ႔..အခန္းငွားခ မွန္မွန္ေပး..မေပးလို႔ကေတာ့ ေျပးရမယ္သာျပင္..အဲဒါေသခ်ာမွတ္ထား..”

 

            အဲဒီညေနမွာ ရွန္ကာက ကြ်န္ေတာ့္ကို ထမင္းဟင္း ခ်က္ေကြ်းျပီး သူ႔အိပ္ယာေပၚမွာပဲ ကြ်န္ေတာ့္ကို အတင္းအိပ္ခိုင္းတယ္။

သူကေတာ့ေက်ာက္ခင္းထားတဲ့ ၾကမ္းျပင္မာမာၾကီးေပၚမွာပဲ အိပ္ရွာတယ္ေလ။သူက ကြ်န္ေတာ့္ကို ခင္မင္ ၾကင္နာမႈျပေတာ့

မ်က္ရည္ေတာင္လည္မိေသးတယ္။ ေၾသာ္..သူလည္း ကြ်န္ေတာ့္လို မိဘမဲ့ကေလး တစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ ေႏွာင္တြယ္မႈက ခဏခ်င္း

နက္နက္႐ႈိင္း႐ႈိင္း ျဖစ္သြားတယ္ ထင္မိတယ္။ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြ ဆိုတာထက္..အေဖာ္အေပါင္း ဆိုတာထက္..အို..စကားလံုးေတြ

ထက္ ကိုလြန္တဲ့ ေႏွာင္တြယ္မႈပဲ။

 

            အဲဒီညက အက္ဂရာမွာ မိုးရြာတယ္။

 

                                                ************************************************

About ေမာင္ဘလိူင္

has written 139 post in this Website..