မႏၲေလးတုိင္း မတၱရာၿမိဳ႕နယ္ ေတာင္ျပဳန္းေက်းရြာတြင္ က်င္းပေသာ ဆုေတာင္းျပည့္၊ ဆုေတာင္းရႏွင့္ ေတာင္ျပဳန္းမင္းႏွစ္ပါး ပြဲေတာ္ကုိ ယခုႏွစ္ ၀ါေခါင္လဆန္း ၈ ရက္(ၾသ ဂုတ္ ၁၈ ရက္)ေန႔မွ စတင္က်င္းပေသာ္လည္း ပြဲထံုးစံအရ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးသည့္ ၀ါေခါင္လဆန္း၊ ၁၁ ရက္ (ၾသဂုတ္လ ၂၁ ရက္)ေန႔မွစ၍စတင္ စည္ကားလာေၾကာင္း ေတြ႕ရိွရသည္။ ယခုႏွစ္ ၁၃၇၁ ခုႏွစ္သည္ စုံႏွစ္ျဖစ္သျဖင့္ ႐ုိးရာအယူအဆ အစြဲအလမ္းအရ ပုိမုိေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးသည့္ မင္းေလးႏွစ္ျဖစ္၍ ယခင္ႏွစ္ထက္ စည္ကားႏုိင္သည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ၾကသကဲ့သုိ႔ ပြဲလမ္းမ်ားႏွင့္ ျပတ္လပ္ေနသည့္အျပင္ စိတ္ထြက္ေပါက္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာအျဖစ္ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးသည့္ေန႔တြင္ ႐ိုးရာအရ ပူေဇာ္ပသရန္၊ သုိ႔မဟုတ္ အစဥ္အလာအရ မျဖစ္မေန သြားေရာက္ရန္ သို႔မဟုတ္ စိတ္လြတ္ လက္လႊတ္ ဖြင့္အန္ေပ်ာ္ရႊင္ရန္မ်ား အတြက္ ၀ါေခါင္လဆန္း ၁၀ ရက္ (ၾသဂုတ္ ၂၀ရက္)ေန႔ ညကတည္း က သြားေရာက္ၾကသူမ်ား ယခုႏွစ္ တြင္ ပုိမုိမ်ားျပားသည္ဟု သိရသည္။ “ကြၽန္မတုိ႔က ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တုိင္း မပ်က္မကြက္ သြားေရာက္ၾကရပါတယ္။ အစဥ္အလာအရ ကြၽန္မတုိ႔က ေ၀ါထမ္းမ်ဳိးေတြပါ။ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးတဲ့ေန႔ နန္းႀကီးက အရွင္ႏွစ္ပါး ထြက္ေတာ္မူတဲ့ေ၀ါေတာ္ကို လက္ဖ်ားေလးနဲ႔ျဖစ္ေစ မျဖစ္မေန ထိရပါတယ္။ ဒါမွတာ၀န္ေက်တာပါ။ အခု သမီး ကုိလည္း ဒီအေမြကုိ ဆက္ေပးတဲ့အေနနဲ႔ မျဖစ္မေန လာရတာပါ” ဟု မႏၲေလးအေနာက္ျပင္ ေဒး၀န္းရပ္ကြက္မွ ေက်ာက္ကုန္သည္တစ္ဦးက ဆုိသည္။ အားနည္းသူေတြဘက္က ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္သည္ အေနာ္ရထာမင္းတည္ထားခဲ့ေသာ ဆုေတာင္းျပည့္ ဆုေတာင္းရဘုရားပြဲေတာ္ကုိ မ႑ိဳင္အျဖစ္ က်င္းပခဲ့ေသာ္လည္း ပေဒသရာဇ္အာဏာရွင္၏ ကုိယ္က်ဳိးစီးပြားၾကည့္ အယူသည္းမႈျဖင့္ လက္ ေအာက္ငယ္သားအေပၚ သံုးသပ္ဆင္ျခင္မႈမရွိဘဲ အျပစ္ေပးရာတြင္ မင္းလုိလုိက္မင္းႀကိဳက္ ေစာ္ကား၀ံ့ေသာ လက္ပါးေစတုိ႔က ေရႊေဖာ့လံုးနဲ႔ဆံုးမခုိင္းသည္ကုိ ၀ါးရင္းတုတ္နဲ႔ ႐ိုက္သတ္သည္အထိ မညႇာမတာ ရက္စက္စြာ ႏွိပ္ကြပ္မႈေၾကာင့္ အသက္ဆံုးၾကရသည့္ လူမမယ္ကေလးငယ္ မင္းညီမင္းေနာင္တုိ႔အေပၚ စာနာသနားမႈေၾကာင့္ ပေဒသရာဇ္အာဏာရွင္ႏွင့္ လက္ပါးေစတုိ႔ကို မုန္းေလသမွ် မင္းညီေနာင္ကိုနတ္အျဖစ္ ကုိးကြယ္မည္ဟူေသာ တံု႔ျပန္စိတ္ျဖင့္ ၀ွဲခ်ီးက်င္းပေသာ နတ္ပြဲႀကီး ျဖစ္ပြားခဲ့သည္ဟုလည္း သုေတသီအခ်ဳိ႕က သံုးသပ္သည္။ လမ္းလႊဲမွာစုိးလို႔ “ကုိလိုနီေခတ္မွာ ျမန္မာလူငယ္ေတြ ႏုိင္ငံေရးအသိစိတ္ဓာတ္ ျမင့္မားလာၿပီး တုိင္းျပည္အတြက္၊ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶသာသနာအတြက္ တကယ္အက်ဳိး ရွိမည့္ ကိစၥေတြအေပၚ အေတာ္အယူသည္း အစြဲအလန္းေတြနဲ႔ မိႈင္းမိမွာေတြ ကို ဆန္႔က်င္လာၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ စာေရးဆရာႀကီး မဟာေဆြက အထင္ရွားဆံုးေပါ့။ လူငယ္ေတြကုိ ေနသူရိန္မေၾကာက္တရားနဲ႔ စာေပကတစ္ဆင့္ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးခ်ိန္ မွာ တလြဲအယူလည္းၿပီး ကယ္တင္ရွင္ေမွ်ာ္လင့္ေနမႈကို ထုိးႏွက္ခဲ့တယ္။ မဟာေဆြရဲ႕ ပ်ဳိ႕ေတာင္ျပံဳး၀တၳဳဟာ အဲဒီေခတ္က အထင္အရွားပါပဲ။ ဆရာႀကီးကိုယ္တုိင္ သူ႔မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ ေတာင္ျပဳန္းပြဲသြားၿပီး လူအမ်ားေရွ႕မွာ ဆုေတာင္းျပည့္ဘုရားကုိ ကန္ေတာ့ၿပီး ‘ဘုရား ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးသည္ ဘ၀အဆက္ဆက္တုိင္း ဤကဲ့သုိ႔လူမ်ဳိးကုိ အက်ဳိးမေပးသည့္နတ္ပြဲမ်ား ကို ဖ်က္ပစ္ႏုိင္ေသာ ေယာက်္ားထူး ေယာက္်ားျမတ္ ျဖစ္ရလုိပါ၏”လို႔ အသံက်ယ္က်ယ္ ဆုေတာင္းခဲ့သူပဲ . . .’အခုေတာ့ မဟာေဆြႀကီးလည္း ကု သိုလ္ေကာင္းေတာ့ နတ္ျပည္ကေန လူ႔ျပည္ျပန္မဆင္းေတာ့ဘူးတူရဲ႕” ဟုလည္း မႏၲေလးၿမိဳ႕ခံ စာေရးဆရာႀကီးတစ္ဦးက သံုးသပ္ျပသည္။ ျမန္မာ့႐ိုးရာနတ္ခ်င္း၊ နတ္ဒုိး၊ နတ္တီးလံုးမ်ား၊ ႐ိုးရာနန္း၀တ္ နန္းစား အေဆာင္အေယာင္ မ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရသျဖင့္ ႐ိုးရာျမန္မာမႈမ်ား ကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူမ်ား အေနႏွင့္လည္း တစ္စုတစ္ေ၀း ျမန္မာသံမ်ားၾကားရ ပါ၀င္ဆင္ႏႊဲရေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္ကုိ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ မျဖစ္မေနလာေရာက္ ၾကသည္ဟု .. ၀ါေခါင္လဆန္း ၁၁ ရက္ေန႔ နံနက္ ၉ နာရီေက်ာ္အခ်ိန္ မင္းႏွစ္ပါး ႐ုပ္တုမ်ား မင္းခမ္းမင္းနား အစီအစဥ္ျဖင့္ နန္းႀကီးမွေရႊေ၀ါေတာ္စီးၿပီး ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးၿပီးပါမွ နန္းႀကီးမွ ေရႊဆုိင္းေတာ္က စတင္တီးခတ္၍ ပြဲေတာ္ႀကီး၏ ဆုိင္းသံဗုံသံမ်ားႏွင့္ နတ္ကႏၷားသံႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈအစီအစဥ္မ်ား ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ရေသာေၾကာင့္ ျမန္မာ့႐ိုးရာနတ္ခ်င္း၊ နတ္ဒုိး၊ နတ္တီးလံုးမ်ား၊ ႐ိုးရာနန္း၀တ္ နန္းစား အေဆာင္အေယာင္ မ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရသျဖင့္ ႐ိုးရာျမန္မာမႈမ်ား ကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူမ်ား အေနႏွင့္လည္း တစ္စုတစ္ေ၀း ျမန္မာသံမ်ားၾကားရ ပါ၀င္ဆင္ႏႊဲရေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္ကုိ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ မျဖစ္မေနလာေရာက္ ၾကသည္ဟု ဆုိသည္။ ႐ိုးရာနတ္ပြဲ၊ နတ္ကႏၷားမ်ားမွအစ ယခုေတာင္ျပဳန္းကဲ့သို႔ တစ္ျပည္လံုး အတုိင္းအတာႏွင့္ က်င္းပေသာ နတ္ပြဲႀကီးမ်ားတြင္ ယခင္က မ်ဳိး႐ိုးအစဥ္အဆက္အရ လက္ဆင့္ကမ္း တာ၀န္ယူခဲ့ၾကေသာ နန္းထိန္းႀကီးမ်ား၊ နတ္ကေတာ္ႀကီးမ်ားမွာ အသက္အရြယ္ႀကီးရင့္သည့္ ျမန္မာအမ်ဳိးသမီးႀကီးမ်ားသာ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး ၁၉၇၀ ေက်ာ္၀န္းက်င္မွစ၍ သူတို႔၏ လက္သစ္မ်ားအျဖစ္ ျမန္မာလူငယ္ မိန္းမလ်ာမ်ားက ေနရာယူလာၾကသည္။ အရြယ္ႀကီးရင့္ေသာ နတ္ကေတာ္ အဖြားအုိႀကီးမ်ားေနရာတြင္ မိန္းမပ်ဳိတစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာေပါက္ႏွင့္ ကႏြဲ႕ကလ်ကုိယ္ထည္ရွိေသာ မိန္းမလ်ာမ်ားက ေခတ္မီမိတ္ကပ္ ဆံပင္မ်ား၊ ေတာက္ပသစ္လြင္သည့္ အ၀တ္အစားမ်ားျဖင့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ ကဲ့သို႔ ကျပမႈမ်ားကို ႐ိုးရာအစြဲအလန္းမ်ားျဖင့္ လာေရာက္ေသာ ပရိသတ္မ်ားကပါ အထူးအဆန္းသဖြယ္ ၾကည့္႐ႈၾကသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း အျပန္အလွန္အားျဖင့္ ပရိသတ္ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ လက္ေဟာင္းနတ္ကေတာ္ႀကီးမ်ားက သူတုိ႔ကုိ ေနရာေပးလာၾကသည္။ ပုဂံေခတ္မွသည္ ေခတ္အဆက္ဆက္ မပ်က္မကြက္က်င္းပခဲ့ေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္သည္ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ အခင္းအက်င္းပံုသဏၭာန္မ်ား ေျပာင္းလဲရာ၌ ယုံၾကည္ပသမႈမ်ား၊ ႐ိုးရာျမတ္ႏုိးသူမ်ား၏ အာေကာင္းေမာင္းသန္ ထိန္းသိမ္းမႈတြင္ သေႏၶမပ်က္ တည္ရွိေနေသာ္လည္း ပိုမုိအားေကာင္းလာေသာ ေရစီးေၾကာင္း၊ ယံုၾကည္မႈႏွင့္႐ိုးရာအေပၚ ပိုမုိလႊမ္းမုိးလာေသာ စီးပြားေရးသေဘာ လာဘ္လာဘမ်ားေၾကာင့္ လာ မည့္ ဆယ္စုႏွစ္မ်ားအတြင္း ပြဲေတာ္ အခင္းအက်င္း ေျပာင္းလဲမႈမ်ား ပိုမုိသိသာ ထင္ရွားလာႏုိင္သည္ဟု ေလ့လာသူမ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။



မႏၲေလးတုိင္း မတၱရာၿမိဳ႕နယ္ ေတာင္ျပဳန္းေက်းရြာတြင္ က်င္းပေသာ ဆုေတာင္းျပည့္၊ ဆုေတာင္းရႏွင့္ ေတာင္ျပဳန္းမင္းႏွစ္ပါး ပြဲေတာ္ကုိ ယခုႏွစ္ ၀ါေခါင္လဆန္း ၈ ရက္(ၾသ ဂုတ္ ၁၈ ရက္)ေန႔မွ စတင္က်င္းပေသာ္လည္း ပြဲထံုးစံအရ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးသည့္ ၀ါေခါင္လဆန္း၊ ၁၁ ရက္ (ၾသဂုတ္လ ၂၁ ရက္)ေန႔မွစ၍စတင္ စည္ကားလာေၾကာင္း ေတြ႕ရိွရသည္။ ယခုႏွစ္ ၁၃၇၁ ခုႏွစ္သည္ စုံႏွစ္ျဖစ္သျဖင့္ ႐ုိးရာအယူအဆ အစြဲအလမ္းအရ ပုိမုိေပ်ာ္ရႊင္ျမဴးတူးသည့္ မင္းေလးႏွစ္ျဖစ္၍ ယခင္ႏွစ္ထက္ စည္ကားႏုိင္သည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ၾကသကဲ့သုိ႔ ပြဲလမ္းမ်ားႏွင့္ ျပတ္လပ္ေနသည့္အျပင္ စိတ္ထြက္ေပါက္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာအျဖစ္ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးသည့္ေန႔တြင္ ႐ိုးရာအရ ပူေဇာ္ပသရန္၊ သုိ႔မဟုတ္ အစဥ္အလာအရ မျဖစ္မေန သြားေရာက္ရန္ သို႔မဟုတ္ စိတ္လြတ္ လက္လႊတ္ ဖြင့္အန္ေပ်ာ္ရႊင္ရန္မ်ား အတြက္ ၀ါေခါင္လဆန္း ၁၀ ရက္ (ၾသဂုတ္ ၂၀ရက္)ေန႔ ညကတည္း က သြားေရာက္ၾကသူမ်ား ယခုႏွစ္ တြင္ ပုိမုိမ်ားျပားသည္ဟု သိရသည္။
“ကြၽန္မတုိ႔က ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တုိင္း မပ်က္မကြက္ သြားေရာက္ၾကရပါတယ္။ အစဥ္အလာအရ ကြၽန္မတုိ႔က ေ၀ါထမ္းမ်ဳိးေတြပါ။ ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးတဲ့ေန႔ နန္းႀကီးက အရွင္ႏွစ္ပါး ထြက္ေတာ္မူတဲ့ေ၀ါေတာ္ကို လက္ဖ်ားေလးနဲ႔ျဖစ္ေစ မျဖစ္မေန ထိရပါတယ္။ ဒါမွတာ၀န္ေက်တာပါ။ အခု သမီး ကုိလည္း ဒီအေမြကုိ ဆက္ေပးတဲ့အေနနဲ႔ မျဖစ္မေန လာရတာပါ” ဟု မႏၲေလးအေနာက္ျပင္ ေဒး၀န္းရပ္ကြက္မွ ေက်ာက္ကုန္သည္တစ္ဦးက ဆုိသည္။

အားနည္းသူေတြဘက္က

ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္သည္ အေနာ္ရထာမင္းတည္ထားခဲ့ေသာ ဆုေတာင္းျပည့္ ဆုေတာင္းရဘုရားပြဲေတာ္ကုိ မ႑ိဳင္အျဖစ္ က်င္းပခဲ့ေသာ္လည္း ပေဒသရာဇ္အာဏာရွင္၏ ကုိယ္က်ဳိးစီးပြားၾကည့္ အယူသည္းမႈျဖင့္ လက္ ေအာက္ငယ္သားအေပၚ သံုးသပ္ဆင္ျခင္မႈမရွိဘဲ အျပစ္ေပးရာတြင္ မင္းလုိလုိက္မင္းႀကိဳက္ ေစာ္ကား၀ံ့ေသာ လက္ပါးေစတုိ႔က ေရႊေဖာ့လံုးနဲ႔ဆံုးမခုိင္းသည္ကုိ ၀ါးရင္းတုတ္နဲ႔ ႐ိုက္သတ္သည္အထိ မညႇာမတာ ရက္စက္စြာ ႏွိပ္ကြပ္မႈေၾကာင့္ အသက္ဆံုးၾကရသည့္ လူမမယ္ကေလးငယ္ မင္းညီမင္းေနာင္တုိ႔အေပၚ စာနာသနားမႈေၾကာင့္ ပေဒသရာဇ္အာဏာရွင္ႏွင့္ လက္ပါးေစတုိ႔ကို မုန္းေလသမွ် မင္းညီေနာင္ကိုနတ္အျဖစ္ ကုိးကြယ္မည္ဟူေသာ တံု႔ျပန္စိတ္ျဖင့္ ၀ွဲခ်ီးက်င္းပေသာ နတ္ပြဲႀကီး ျဖစ္ပြားခဲ့သည္ဟုလည္း သုေတသီအခ်ဳိ႕က သံုးသပ္သည္။
လမ္းလႊဲမွာစုိးလို႔

“ကုိလိုနီေခတ္မွာ ျမန္မာလူငယ္ေတြ ႏုိင္ငံေရးအသိစိတ္ဓာတ္ ျမင့္မားလာၿပီး တုိင္းျပည္အတြက္၊ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶသာသနာအတြက္ တကယ္အက်ဳိး ရွိမည့္ ကိစၥေတြအေပၚ အေတာ္အယူသည္း အစြဲအလန္းေတြနဲ႔ မိႈင္းမိမွာေတြ ကို ဆန္႔က်င္လာၾကတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ စာေရးဆရာႀကီး မဟာေဆြက အထင္ရွားဆံုးေပါ့။ လူငယ္ေတြကုိ ေနသူရိန္မေၾကာက္တရားနဲ႔ စာေပကတစ္ဆင့္ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးခ်ိန္ မွာ တလြဲအယူလည္းၿပီး ကယ္တင္ရွင္ေမွ်ာ္လင့္ေနမႈကို ထုိးႏွက္ခဲ့တယ္။ မဟာေဆြရဲ႕ ပ်ဳိ႕ေတာင္ျပံဳး၀တၳဳဟာ အဲဒီေခတ္က အထင္အရွားပါပဲ။ ဆရာႀကီးကိုယ္တုိင္ သူ႔မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ ေတာင္ျပဳန္းပြဲသြားၿပီး လူအမ်ားေရွ႕မွာ ဆုေတာင္းျပည့္ဘုရားကုိ ကန္ေတာ့ၿပီး ‘ဘုရား ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးသည္ ဘ၀အဆက္ဆက္တုိင္း ဤကဲ့သုိ႔လူမ်ဳိးကုိ အက်ဳိးမေပးသည့္နတ္ပြဲမ်ား ကို ဖ်က္ပစ္ႏုိင္ေသာ ေယာက်္ားထူး ေယာက္်ားျမတ္ ျဖစ္ရလုိပါ၏”လို႔ အသံက်ယ္က်ယ္ ဆုေတာင္းခဲ့သူပဲ .  .  .’အခုေတာ့ မဟာေဆြႀကီးလည္း ကု သိုလ္ေကာင္းေတာ့ နတ္ျပည္ကေန လူ႔ျပည္ျပန္မဆင္းေတာ့ဘူးတူရဲ႕” ဟုလည္း မႏၲေလးၿမိဳ႕ခံ စာေရးဆရာႀကီးတစ္ဦးက သံုးသပ္ျပသည္။


ျမန္မာ့႐ိုးရာနတ္ခ်င္း၊ နတ္ဒုိး၊ နတ္တီးလံုးမ်ား၊ ႐ိုးရာနန္း၀တ္ နန္းစား အေဆာင္အေယာင္ မ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရသျဖင့္ ႐ိုးရာျမန္မာမႈမ်ား ကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူမ်ား အေနႏွင့္လည္း တစ္စုတစ္ေ၀း ျမန္မာသံမ်ားၾကားရ ပါ၀င္ဆင္ႏႊဲရေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္ကုိ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ မျဖစ္မေနလာေရာက္ ၾကသည္ဟု  ..


၀ါေခါင္လဆန္း ၁၁ ရက္ေန႔ နံနက္ ၉ နာရီေက်ာ္အခ်ိန္ မင္းႏွစ္ပါး ႐ုပ္တုမ်ား မင္းခမ္းမင္းနား အစီအစဥ္ျဖင့္ နန္းႀကီးမွေရႊေ၀ါေတာ္စီးၿပီး ခ်ဳိးေရေတာ္သံုးၿပီးပါမွ နန္းႀကီးမွ ေရႊဆုိင္းေတာ္က စတင္တီးခတ္၍ ပြဲေတာ္ႀကီး၏ ဆုိင္းသံဗုံသံမ်ားႏွင့္ နတ္ကႏၷားသံႏွင့္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈအစီအစဥ္မ်ား ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ရေသာေၾကာင့္ ျမန္မာ့႐ိုးရာနတ္ခ်င္း၊ နတ္ဒုိး၊ နတ္တီးလံုးမ်ား၊ ႐ိုးရာနန္း၀တ္ နန္းစား အေဆာင္အေယာင္ မ်ားကို ျမင္ေတြ႕ရသျဖင့္ ႐ိုးရာျမန္မာမႈမ်ား ကို ခ်စ္ျမတ္ႏုိးသူမ်ား အေနႏွင့္လည္း တစ္စုတစ္ေ၀း ျမန္မာသံမ်ားၾကားရ ပါ၀င္ဆင္ႏႊဲရေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္ကုိ တစ္ႏွစ္တစ္ခါ မျဖစ္မေနလာေရာက္ ၾကသည္ဟု ဆုိသည္။
႐ိုးရာနတ္ပြဲ၊ နတ္ကႏၷားမ်ားမွအစ ယခုေတာင္ျပဳန္းကဲ့သို႔ တစ္ျပည္လံုး အတုိင္းအတာႏွင့္ က်င္းပေသာ နတ္ပြဲႀကီးမ်ားတြင္ ယခင္က မ်ဳိး႐ိုးအစဥ္အဆက္အရ လက္ဆင့္ကမ္း တာ၀န္ယူခဲ့ၾကေသာ နန္းထိန္းႀကီးမ်ား၊ နတ္ကေတာ္ႀကီးမ်ားမွာ အသက္အရြယ္ႀကီးရင့္သည့္ ျမန္မာအမ်ဳိးသမီးႀကီးမ်ားသာ ျဖစ္ခဲ့ၿပီး ၁၉၇၀ ေက်ာ္၀န္းက်င္မွစ၍ သူတို႔၏ လက္သစ္မ်ားအျဖစ္ ျမန္မာလူငယ္ မိန္းမလ်ာမ်ားက ေနရာယူလာၾကသည္။ အရြယ္ႀကီးရင့္ေသာ နတ္ကေတာ္ အဖြားအုိႀကီးမ်ားေနရာတြင္ မိန္းမပ်ဳိတစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာေပါက္ႏွင့္ ကႏြဲ႕ကလ်ကုိယ္ထည္ရွိေသာ မိန္းမလ်ာမ်ားက ေခတ္မီမိတ္ကပ္ ဆံပင္မ်ား၊ ေတာက္ပသစ္လြင္သည့္ အ၀တ္အစားမ်ားျဖင့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ ကဲ့သို႔ ကျပမႈမ်ားကို ႐ိုးရာအစြဲအလန္းမ်ားျဖင့္ လာေရာက္ေသာ ပရိသတ္မ်ားကပါ အထူးအဆန္းသဖြယ္ ၾကည့္႐ႈၾကသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း အျပန္အလွန္အားျဖင့္ ပရိသတ္ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ လက္ေဟာင္းနတ္ကေတာ္ႀကီးမ်ားက သူတုိ႔ကုိ ေနရာေပးလာၾကသည္။
ပုဂံေခတ္မွသည္ ေခတ္အဆက္ဆက္ မပ်က္မကြက္က်င္းပခဲ့ေသာ ေတာင္ျပဳန္းပြဲေတာ္သည္ ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအရ အခင္းအက်င္းပံုသဏၭာန္မ်ား ေျပာင္းလဲရာ၌ ယုံၾကည္ပသမႈမ်ား၊ ႐ိုးရာျမတ္ႏုိးသူမ်ား၏ အာေကာင္းေမာင္းသန္ ထိန္းသိမ္းမႈတြင္ သေႏၶမပ်က္ တည္ရွိေနေသာ္လည္း ပိုမုိအားေကာင္းလာေသာ ေရစီးေၾကာင္း၊ ယံုၾကည္မႈႏွင့္႐ိုးရာအေပၚ ပိုမုိလႊမ္းမုိးလာေသာ စီးပြားေရးသေဘာ လာဘ္လာဘမ်ားေၾကာင့္ လာ မည့္ ဆယ္စုႏွစ္မ်ားအတြင္း ပြဲေတာ္ အခင္းအက်င္း ေျပာင္းလဲမႈမ်ား ပိုမုိသိသာ ထင္ရွားလာႏုိင္သည္ဟု ေလ့လာသူမ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။

About Yin Nyine Nway

Yin Nyine Nway has written 358 post in this Website..

I m web developer