ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတသင္တန္းေနာက္ဆံုးရက္မွာ ဆလင္းက ဆာဒက္စ္ရဲ ့ဘာဂ်န္ ေတးတစ္ပုဒ္ကို ဌာန္ကရိုဏ္းက်က်

ပီပီျပင္ျပင္ ဆိုႏိုင္လို႔ဂီတဆရာက အားရပါးရကို ခ်ီးမြမ္းေနေတာ့တာ။ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ စိတ္ထဲမွာ လိပ္ခဲတည္းလည္း နဲ ့

ဘာကို မေက်လည္မွန္း မသိဘူးဗ်။မာမန္းရဲ ့ခ်ာတိတ္ေတြနဲ ့ေတြ ့ျပီးေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ

စိုးရိမ္ေသာက တစ္ခုအျမစ္တြယ္ျပီး က်န္ခဲ့တာပဲ။ ဒီလိုဗ်ာ..ကေလးဆိုတာဘုရားသခင္နဲ ့ပိုနီးတဲ့သူေတြ၊ နတ္ဘုရား

ငယ္ေတြကလည္း သူတို႔သားသမီးေတြလို ခ်စ္ခင္ေစာင့္ေရွာက္တယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔စိတ္ထဲမွာယံုၾကည္ေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္

တို႔နဲ ့အင္တာဗ်ဴးခဲ့တဲ့ မာမန္းရဲ ့ေကာင္ေလးေတြခမ်ာမွာေတာ့..ဘုရားသခင္ကပဲ မျမင္ေလသလား ၊နတ္ေတြကပဲ

မခ်စ္ေလသလား မသိပါဘူး..ဆိုးလိုက္တဲ့ ဘဝေတြဆိုတာ..။

ပန္ႏူးစ္ အခန္းထဲဝင္လာျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဂီတဆရာနဲ ့စကားေျပာၾကတယ္။ေလသံႏွိမ့္ျပီး ခပ္တိုးတိုးေျပာ

ၾကတာ။ေနာက္ေတာ့ ပန္ႏူးစ္ကသူ ့ပိုက္ဆံအိတ္ဖြင့္ျပီး ေငြေတြထုတ္ေရသဗ်။ျပီးေတာ့ ဂီတဆရာကို ေပးတယ္။

ဂီတဆရာကလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္တဲ့ပံုစံမ်ဳိးနဲ ့ေပးတဲ့ေငြကို ယူျပီးသူ႔ ကြတ္ရ္သာအကၤ်ီ ေရွ႕အိတ္ထဲ ထည့္

ထားလိုက္တယ္။အဲဒါနဲ႔ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အတူတူထြက္သြားေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ဆလင္းပဲ အခန္းထဲမွာ က်န္

ခဲ့တာေပါ့။

“ငါေတာ့ကြာ ေဒလီမွာေနတာမွ အေကာင္းသား..ေဒလီကခြာလာတာ ငါ့အတြက္ေတာ့ မေကာင္းဘူး..

မင္းကမွ အနည္းဆံုးကြာ..အဆိုေကာင္းတစ္ေယာက္..အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဦးမယ္..ငါကေတာ့

ဒီခရီးမွာ ဘာရသလဲ ..ခါလီပဲ..”

ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီလိုဆလင္းကိုေျပာေနတုန္း ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ရူးပီး တစ္ရာတန္တစ္ရြက္က်ေနတာ သတိထားမိတယ္။

ေငြထုတ္ေရေနတုန္း ပန္ႏူးစ္ က်ခဲ့တာျဖစ္မယ္ဗ်။ကြ်န္ေတာ့္ အလိုသာဆိုရင္ေတာ့ အိတ္ထဲေကာက္ထည့္ဖို႔ပဲ။ဒါေပမဲ့

ဆလင္းက ဆတ္ခနဲ ပိုက္ဆံကိုဆြဲယူသြားျပီး ျပန္ေပးရမယ္လို႔ အတင္းေျပာေတာ့တာပဲ။ကြ်န္ေတာ္လည္း သူ႔ကို

အေလွ်ာ့ေပးလိုက္ျပီး မာမန္းတို႔ ရံုးခန္းလုပ္ထားတဲ့ အခန္းေလးကိုသြားဖို႔ ေကာ္ရစ္ဒါကေနေအာက္ကိုဆင္းခ်လာတယ္။

အခန္းနားေရာက္ေတာ့ အခန္းထဲက အသံေတြၾကားရတာနဲ ့အသာရပ္ျပီး နားေထာင္မိတယ္။မာမန္း က

ပန္ႏူးစ္ ကိုေျပာေနတာဗ်။

“ကဲ..ခု ဂီတသင္တန္းျပီးသြားျပီဆိုေတာ့ ဂီတဆရာက ဘာေျပာေသးလဲ..ခ်ာတိတ္ က

ပိုတန္ဖိုးတက္လာသတဲ့လား”

            “အင္း..သူေျပာတာေတာ့ အၾကီးေကာင္ေလးက ဘာမွသံုးစားလို႔မရဘူးတဲ့..အငယ္ေကာင္ေလးကေတာ့

  အလားအလာအမ်ားၾကီးရွိတယ္တဲ့..ဒီေလာက္ပါရမီရွိတဲ့ကေလး တစ္ခါမွ မသင္ဖူးဘူးလို႔လည္း ေျပာေသးတယ္ဗ်။”

            “ဒီေတာ့..မင္းအထင္ ဒီ ခ်ာတိတ္က သံုးရာေလာက္ေတာ့ သယ္ႏိုင္မယ္ေပါ့ေလ..”

“အမယ္..ဘာသံုးရာလဲ ဆရာရယ္..သူ႔သီခ်င္းဆိုသံက ေမွာ္ဆန္သဗ်..ေနာက္ သူ႔မ်က္ႏွာဗ်ာ..

  ေကာင္ေလး မ်က္ႏွာ ဘယ္သူလြန္ဆန္ ႏိုင္မတုန္း..။ဒီေတာ့ဗ်ာ..သူ႔သီခ်င္းသံေလးနဲ ့သူ႔ခ်စ္စရာ သနားစရာ

မ်က္ႏွာေလးရယ္သာဆိုရင္ အနည္းဆံုး ေလးငရာ(ေလးငါးရာ) ေတာ့ ဘယ္ေျပးလြတ္လိမ့္မတုန္း..

ဟဲဟဲ..ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတာ့ မုတ္ဆိတ္ပ်ားဆြဲတာေပါ့ဗ်ာ..ေနာ မာမန္း..”

            “အဲ..ဟို ေနာက္ေကာင္ေလး..အၾကီးေကာင္ေလးကေရာ..”

“အာ..ဒီငနဲေလး ဘယ္သူ ဂရုစိုက္မွာလဲ..ေသာက္ကေလး သူ႔ဝမ္းစာ သူ႔ဟာသူ ျဖစ္ေအာင္ဖန္တီးေပေရာ့ပဲ..

တစ္ညတစ္ရာ ရရင္ရ ေပါ့..မရရင္ေတာ့ အငတ္ပဲ..”

            “အိုေခ ကြာ..ေနာက္တစ္ပတ္ေလာက္ေတာ့ သူတို႔ကို ရထားေပၚလႊတ္ၾကည့္ရမယ္..ကေန႔ည ထမင္းစားျပီးေတာ့ သူတို႔ကို

စီမံၾကတာေပါ့..”

*********************

            သူတို႔ေျပာတဲ့ စကားေတြၾကားလိုက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ ေက်ာရိုးထဲမွာ စိမ့္တက္လာတာပဲ။ ဆလင္းလက္ကိုဆြဲျပီး

ကြ်န္ေတာ္တို႔အခန္းကိုခ်က္ခ်င္းျပန္ေျပး လာခဲ့တာေပါ့။ ဆလင္းကေတာ့ အူတူတူနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။သူတို႔ေျပာတဲ့ စကားေတြရယ္

ကိန္းဂဏန္းေတြရယ္က ဘာေတြလဲဆိုတာ သူ႔စိတ္ထဲ အထာမေပါက္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ ေခါင္းထဲမွာေတာ့ သိခဲ့သမွ်

အပိုင္းအစေလးေတြက သူ႔ဟာသူ အံဝင္ဂြင္က် ဆက္စပ္မိသြားျပီေလ။

“ဆလင္း..တို႔ ဒီက ေျပးမွ ျဖစ္မယ္..ခုပဲ ေျပးရမွာ..”

“ဘာ..ဘာလို႔လဲ”

“ဒီေန႔ည ညစာ စားျပီးတဲ့အခ်ိန္ တို႔ ပိုးစိုးပက္စက္ တစ္ခုခု ျဖစ္မွာ ေသခ်ာေပါက္ပဲကြ..”

“ဘာလဲ..ငါ နားမလည္ဘူး..”

“ေအး ငါေတာ့ အကုန္သိသြားျပီ..တို႔ကို ဘာလို႔ ဆာဒက္စ္ ရဲ ့ဘာဂ်န္ေတးေတြသင္ေပးလဲ သိလား..”

“ဟ..သူက တကယ့္ နာမည္ၾကီး မဟာကဗ်ာဆရာၾကီး မို႔လို႔ေပါ့ဟ”

“ဟုတ္ပါလိမ့္မယ္..အားၾကီးၾကီး..သူက အကန္းၾကီးမို႔လို႔ကြ..ေအး သူ႔လို ဘလိုင္းေကာင္ေလးေတြ တို႔ ဒီည

ျဖစ္ေတာ့မွာ..ျပီးရင္ ျမိဳ႕ပတ္ရထားေပၚမွာ ေတာင္းစားခိုင္းေတာ့မွာ မင္း သိလား..ဒီမွာ တို႔နဲ႔ ေတြ႔ျပီး စကားေျပာ

ခဲ့တဲ့ ဒုကၡိတ ေကာင္ေလးေတြအကုန္လံုးက မာမန္းနဲ႔ သူ႔ဂိုဏ္းသားေတြ လက္ခ်က္ပဲ..သူတို႔က ကေလးေတြကို

ဒုကၡိတ ျဖစ္ေအာင္လုပ္ျပီး ေတာင္းစားခိုင္း..၊ရတဲ့ပိုက္ဆံ သူတို႔ယူ ၊မေသရံုေလး ေကြ်းထား..ဒါပဲ ..မင္း နားလည္လား”

ကြ်န္ေတာ္ေျပာသာေျပာေနရတာ။ ဒီေလာက္ၾကီးေတာင္ ရက္စက္တယ္ ဆိုတာ ဆလင္း လက္မခံႏိုင္ရွာဘူး။ဟုတ္ ..

ဟုတ္ပါ့မလား ဆိုျပီး သူ႕စိတ္ထဲ ထင္ေနရွာပံုပဲ။သူ ထြက္မေျပးခ်င္ဘူး။ သူ႔အိပ္မက္ကေလးကို လက္လႊတ္ျပီး ထြက္မေျပးခ်င္

ဘူးေလ။သူ ခဏေတြ ေနျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္တယ္။ေနာက္ ေခါင္းေလးငံု႔ျပီး မပြင့္တပြင့္နဲ႔ –

“မင္း ဘာသာ မင္း ဘာလို႔ တစ္ေယာက္ထဲ မေျပးတာလဲ…”

ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲ ဆလင္းကို စိတ္မဆိုးမိဘဲ သနားသြားတယ္။သူ႔ပုခံုး ကို ကြ်န္ေတာ္ဆုပ္ျပီး-

“မင္း မပါဘဲ ငါမေျပးဘူးကြာ..မေျပးႏုိင္ဘူး”

“ဘာ..ဘာျဖစ္လို႔လဲ..”

“ငါက မင္းရဲ ့ ကိုယ္ေစာင့္နတ္ေလကြာ..မင္းနဲ႔ငါက ႏွစ္ကိုယ့္တစ္စိတ္ မဟုတ္လား ဆလင္း..”

ဆလင္း ကြ်န္ေတာ့္ကို ေမာ့ၾကည့္တယ္။ တြယ္ရာမဲ့တဲ့ တစ္ေကာင္ၾကြက္ေလး ႏွစ္ေကာင္..ဒီတစ္ေယာက္နဲ႔ဒီတစ္ေယာက္ပဲ

တြယ္တာစရာရွိပါလား။ ဆလင္း က ကြ်န္ေတာ့္ကို ဖက္လိုက္တယ္။စိတ္ထဲမေကာင္းေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္လြမ္း မေနႏိုင္ဘူး။

(ရုပ္ရွင္ေတြထဲ ဆို ဒီလိုအခန္း သိပ္မုန္းတာ..ရန္သူက ဖင္နားကပ္ေနျပီး သူတို႔က လြမ္းေကာင္းတုန္းေလ။)ကြ်န္ေတာ့္ တစ္ရူးပီးတန္

အေၾကြေစ့ေလးကို အိတ္ကပ္ထဲက ထုတ္ျပီး-

“ဒီမွာၾကည့္ ဆလင္း..ငါေျပာမယ္..မင္း ကံတရားကိုယံုတယ္မို႔လား..ဟုတ္ျပီ..ဒါဆို ဒီအေၾကြေစ့ေလးကို

တို႔အနာဂတ္အတြက္ဆံုးျဖတ္ခိုင္းမယ္..ေခါင္း ဆို တို႔ေျပးမယ္..ပန္း ဆို တို႔ေနမယ္..ဟုတ္ျပီေနာ္..”

            ဆလင္း ေခါင္းေလးျငိွမ့္ျပတယ္။ကဲ လာထား အေၾကြေစ့ေလးကို လွည့္ျပီး ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ..ေခါင္း က်တယ္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီ သားရဲတြင္းက ထြက္ေျပးဖို႔ကို သေဘာတူလိုက္ရတယ္။ဒါေပမဲ့ သံသယရွင္းတာေတာ့မဟုတ္ဘူး။

“ေနပါဦး တို႔ဘယ္ေျပးၾကမွာလဲ..ဘာလုပ္ၾကမွာလဲ..ဒီျမိဳ႕ၾကီး မွာ တစ္ေယာက္နဲ႔မွ တို႔ သိတာမဟုတ္ဘူး..”

“ဘယ္ေျပးရမလဲ ငါသိတယ္..ရာေဒးေျပာဖူးတဲ့ မင္းသမီးၾကီး နီးလိမာ ကုမၼာရီ ကို မွတ္မိလား..သူ က အိမ္ေစေလး

တစ္ေယာက္လိုတယ္ ဆိုတာေလ..သူ႔လိပ္စာလည္း ငါ့ဆီမွာရွိတယ္ ..ဘယ္ျမိဳ႕ပတ္ရထားနဲ႔သြားရမလဲ ဆိုတာလည္း

ငါသိတယ္..”

“အင္း..တို႔ ရဲသြားတိုင္ရင္ ေကာင္းမလား..”

ဒီတစ္ခါေတာ့ ေမာင္ဆလင္း ကို နည္းနည္း ဖု သြားတယ္။

“ဟေကာင္..မင္း ေဂါက္သီးထမေနနဲ႔..ေဒလီမွာကတည္းက မင္း နားမလည္ဘူးလား..မင္းဘာသာ ဘာလုပ္လုပ္

ဘယ္သြားသြား အဲဒီ ရဲ ေတြဆီေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မသြားနဲ႔ဆိုတာေလ”

                                                            *****************************

About ေမာင္ဘလိူင္

has written 139 post in this Website..