႐ုတ္တရက္ လန္႔ႏိုး လာခဲ့သည့္ အခ်ိန္တြင္ ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္ တစ္ခုလံုး ေမွာင္မဲလ်က္ ႐ွိသည္။ ကိုယ့္မွာ မီးစုန္းမ်ား ပါဝင္ေသာ စားပြဲတင္ နာရီ မ႐ွိသျဖင့္ ကိုယ္ႏိုးထ လာခဲ့သည့္ အခ်ိန္ကို အတိအက် မသိရ ေသာ္လည္း စိတ္၏ ေစ့ေဆာ္မႈေၾကာင့္ (၂)နာရီ တိတိ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ေသခ်ာခဲ့သည္။ အေမွာင္ကို ၾကည့္ရင္း မိနစ္ အနည္းငယ္ခန္႔ ၾကာေသာ အခါ မ်က္လံုးမ်ားက အေမွာင္ထဲတြင္ ဝိုးတဝါး ျမင္ႏုိင္စြမ္း ႐ွိလာ၏။ ကိုယ့္ အနီးတဝိုက္ လူမ်ား၊ ကားမ်ား သြားလာ လႈပ္႐ွား ေနၾကသည္ဟု တရိပ္ရိပ္ ခံစား သိရ၏။ ကိုယ့္ မ်က္လံုးႏွင့္ စိတ္အာ႐ံုကို ဒီထက္ပို စူးစိုက္ မိသည္။ မီးပြိဳင့္မွာ မီးနီမိ၍ ရပ္တန္႔ ေနေသာ ယာဥ္တန္းမ်ား၊ ခရီးသည္တင္ ကားမ်ား၊ လမ္းေဘး ဝဲယာ တစ္ဝိုက္ တစာစာ ေအာ္ေန ၾကေသာ လမ္းေဘး ေဈးသည္မ်ား၊ လမ္းကူး ေနသူမ်ား၊ ဦးတည္ရာ တစ္ခုသို႔ ေ႐ြ႕လ်ား သြားလာ ေနၾကသည့္ မ်ားျပား ျပန္႔က်ဲေသာ လူမ်ား၊ ဝိုး…. ကိုယ္ ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္ အစည္ကားဆံုး ေနရာကို ေရာက္ေန ခဲ့တာ ပါလား။

ပတ္ဝန္းက်င္မွ ကိုယ္ သိဖူး ျမင္ဖူးသမွ် အမွတ္အသား မ်ားကို အလိုလို ႐ွာေဖြ မိသည္။ နာရီစင္… ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္ ခရစ္ယာန္ ဘုရားေက်ာင္း အနီးမွ နာရီစင္ႀကီး ႐ွိသလား။ ယခုထိ ဘယ္အရာ ကိုမွ ေသေသခ်ာခ်ာ မဆံုးျဖတ္ ႏုိင္ေသး ေသာ္လည္း ယခု ကိုယ္ ေရာက္႐ွိ ေနရာ အရပ္သည္ ကိုယ့္ကို တရင္းတႏွီး ႏိုင္လြန္း ေနသည္ဟု မသိစိတ္က ေသခ်ာေန၏။ ကိုယ္ ေန႔စဥ္လိုလို သြားလာ လႈပ္႐ွား ေနက် လမ္းမ်ား၊ ေနရာမ်ား ျဖစ္သည္ ဟူေသာ ရင္းႏွီးမႈ ရနံ႔ကို အလိုလို ရေနသည္။ မ်က္လံုးမ်ားက ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္ နာရီစင္ႀကီး ဆီသို႔ အေရာက္တြင္ ႐ွာေဖြမႈ ရပ္တန္႔ သြား၏။ အခ်ိန္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကိုယ္စိတ္ထဲ ထင္သည့္ အတုိင္းပင္ (၂)နာရီ တိတိ။ ေန႔လည္ (၂)နာရီလား၊ ညသန္းေခါင္ (၂)နာရီလား။ ေ႐ွးေဟာင္း နာရီႀကီး ျဖစ္သျဖင့္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ နာရီမ်ား ကဲ့သို႔ ေန႔၊ ည အမွတ္အသားျပ စာသား မပါ႐ွိ။ သို႔ေသာ္ ေန႔လည္ (၂)နာရီ ျဖစ္ေၾကာင္း ကိုယ္သိသည္။

ကိုယ့္အသိစိတ္ စတင္ လႈပ္႐ွားလာသည့္ အခ်ိန္မွ စတင္၍ အဆက္မျပတ္ အလုပ္လုပ္ ေနခဲ့ေသာ ကိုယ့္ ပင္ကိုယ္သိစိတ္ အဆံုးအျဖတ္သည္ ယခုထိ တစ္ခ်က္မွ် မမွားယြင္းေသး။ ဒါဆို ေန႔လည္ (၂)နာရီ အခ်ိန္က ဘာလို႔ ေမွာင္မည္းဝိုးဝါး ျဖစ္ေနတာလဲ။ ကိုယ္ အိပ္ေပ်ာ္ ေနရာမွ ႏိုးထ လာခဲ့တာ ဆိုလွ်င္ ေန႔လည္ (၂)နာရီ အခ်ိန္ ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္ကေရာ ဘယ္ေနရာမွာ စတင္ အိပ္စက္ ခဲ့မိၿပီး ဘာေၾကာင့္ ပံုမွန္ မဟုတ္ေသာ ေနရာတစ္ခုမွာ ႏိုးထ လာခဲ့တာလဲ။ အမွားအယြင္း တစ္ခုခု ကိုယ့္ဆီမွာ လာကပ္ၿငိ ခဲ့သလား။ ပထမ ဦးဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကို မယံုၾကည္မႈကို ခံစားရသည္။

ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ သြားလာ လႈပ္႐ွား ေနၾကသည့္ လူမ်ား၊ ယာဥ္မ်ား အားလံုး၏ ျပဳမူ ေဆာင္႐ြက္ ပံုမ်ားက ေန႔လည္ ေန႔ခင္း အခ်ိန္၏ သက္ဝင္လႈပ္႐ွားမႈ ပံုစံႏွင့္ အံဝင္ခြင္က်။ သူတို႔ဆီက သြက္လက္ တက္ၾကြမႈ၊ ဖ်တ္လတ္ ႏိုးၾကားမႈကို ကိုယ္ ျမင္ရသည္။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔ ရင္ထဲမွ တစ္ကိုယ္ရည္ တစ္ကာယ အတၱကို နာမည္တပ္၍ မရေသာ အေရာင္တစ္မ်ိဳး ဖံုးလႊမ္းလ်က္ ထြင္းေဖာက္ ျမင္ရသည္။ အိပ္မက္လား… ကိုယ္ အိပ္မက္ထဲ ေရာက္ေန တာလား။ လူ၏ အတၱကို မျမင္ႏိုင္ မေတြ႕ထိ ႏိုင္ေသာ စိတၱဇနာမ္ အျဖစ္ သိထားရာမွ ယခုလို အရာဝတၳဳ ပံုသ႑ာန္ အတိအက် ျမင္ရ သည့္အခါ ကိုယ္ ေျခာက္ျခား လာ၏။ ကိုယ့္ အာေခါင္ေတြ ေျခာက္ေသြ႕ လာသည္။ ဦးတည္ရာမဲ့ လမ္းေလွ်ာက္ ခဲ့မိ၏။

ႀကီးမား က်ယ္ဝန္းေသာ အဆင့္ျမင့္ အေရာင္း ကုန္တိုက္ တစ္ခု အတြင္း ကိုယ္ ေရာက္လာသည္။ အေရာင္း ဝန္ထမ္း အမ်ိဳးသား လူငယ္မ်ား၊ ေခ်ာေမာ လွပေသာ အမ်ိဳးသမီး ငယ္ေလးမ်ားက သူတို႔၏ ကုန္ပစၥည္းကို ဝယ္ယူသူ မ်ားအား ခ်ိဳသာ ေျပျပစ္စြာ ႐ွင္းျပ ေနၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ပံုမွန္ အေနအထား တစ္ခုႏွင့္ လြဲေခ်ာ္ ေနသည္ဟု ထင္မိသည္။ ကိုယ္ ေသေသခ်ာခ်ာ အာ႐ံုစိုက္၍ ထပ္ၾကည့္ လိုက္သည္။ ဘုရားေရ… သူတို႔၏ ခ်ိဳသာေသာ စကားသံ မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္စြာ သူတို႔၏ ပကတိ မ်က္ႏွာမ်ားက တည္တံ့ မာေက်ာ ေနၾကပါလား။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔၏ အၾကည့္မ်ား… ထိုအၾကည့္ မ်ားသည္ ပံုမွန္ အေနအထား မဟုတ္၊ အမည္မေဖာ္ ႏိုင္ေသာ ပံုစံတစ္မ်ိဳးျဖင့္ ထူးဆန္းကာ ေန၏။ ကိုယ့္စိတ္ေတြ အေတာ္ပင္ ႐ႈပ္ေထြး လာသည္။ ကုန္တိုက္ႀကီး၏ အေပၚဆံုး အထပ္သို႔ မေရမရာ ကိုယ္တက္လာ ခဲ့သည္။

အေပၚဆံုး ထပ္႐ွိ အေသးစား ႐ုပ္႐ွင္႐ံု တစ္ခုထဲ ကိုယ္ ေရာက္သြား၏။ ရယ္႐ႊင္ဖြယ္ရာ ႐ုပ္႐ွင္ ဇာတ္ကား တစ္ကားကို ျပသေန ေလသည္။ ႐ုပ္႐ွင္ ပိတ္ကား ထဲမွ သ႐ုပ္ေဆာင္ မ်ားက ရယ္စရာ ေကာင္းေသာ စကားမ်ား၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ မႈမ်ား ျပဳလုပ္ ေနၾကသည္။ သူတို႔၏ မ်က္ႏွာမ်ား သည္လည္း ခုနက ေတြ႕ခဲ့သည့္ သူမ်ားလိုပင္ မာေက်ာ ခက္ထန္မႈ အျပည့္။ ေဝခြဲမရစြာ ႐ုပ္႐ွင္ ၾကည့္ေနသည့္ ပရိသတ္ မ်ားကို ကိုယ္ ေဝ့ဝဲ ၾကည့္မိသည္။ က်ယ္ေလာင္ ႐ႊင္ျမဴးေသာ ရယ္သံမ်ားႏွင့္ ရယ္ေမာ ေနၾကသည့္တုိင္ သူတို႔၏ အၿပံဳးႏွင့္ မ်က္ႏွာမ်ားက တည္ၿငိမ္မာထန္ ေန၏။ ခုနက လိုပင္ ထူးဆန္း၍ အမည္ မတပ္ႏိုင္ေသာ အၾကည့္မ်ား မွာလည္း တစ္ထပ္ထဲ။ စိတ္ပ်က္ လက္ပ်က္ ကိုယ္ ထြက္ခြာ လာခဲ့သည္။

ေ႐ႊေရာင္ ဝင္း၍ ေအးျမေသာ စိတ္ကို ခံစားမိသည့္ အခ်ိန္တြင္ ကိုယ္ ဘုရား ေစတီ၏ ရင္ျပင္ေတာ္ ေပၚသို႔ ေရာက္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သတိရသည္။ ဆည္းလည္းသံႏွင့္ ရင္ျပင္ေတာ္ ေပၚမွ ေျခနင္း ေက်ာက္ျပား၏ ေအးစက္မႈသည္ စိတ္ကို ခဏေတာ့ ၿငိမ္သြားေစ၏။ ၿမိဳ႕၏ တန္ခိုးႀကီး ေစတီေတာ္ ျဖစ္သျဖင့္ ဘုရား ႐ွိခိုးသူမ်ား၊ လာေရာက္ ဖူးေမွ်ာ္ သူမ်ား မ်ားျပား စည္ကား ေနသည္။ ခုနကႏွင့္ မတူေသာ ၿငိမ္းေအးမႈကို ရ၏။ ၾကည္လင္ ျပတ္သားေသာ ဝတ္တက္ ႐ြတ္ဖတ္သံ မ်ားကို ခပ္သဲ့သဲ့ ၾကားရ သျဖင့္ ထိုေနရာသို႔ မွန္း၍ ေလွ်ာက္လာ ခဲ့သည္။ ေစတီေတာ္ ရင္ျပင္တြင္ ထိုင္၍ ဘုရားကို ညီညာစြာ ပူေဇာ္ ဝတ္ျဖည့္ ေနၾကသည့္ ဝတ္႐ြတ္ဖတ္သူ လူႏွစ္ဆယ္ ခန္႔ကို ေတြ႕ရသည္။ ခ်မ္းေျမ႕ၿငိမ္းေအး စိတ္ျဖင့္ သူတို႔ အနားသို႔ ကိုယ္ တိုးကပ္ သြားမိသည္။

အား… သူတို႔၏ မ်က္ႏွာေတြ၊ သူတို႔၏ မ်က္ႏွာ မ်ားသည္ ခုနက ေတြ႕ခဲ့ ရသည့္ လူမ်ား အတိုင္း ပါပဲလား။ ၿငိမ္းခ်မ္း ေအးျမေသာ အသံစီးဆင္း မႈကို ထုတ္လႊင့္သည့္ ဘုရားစာ ႐ြတ္ဆိုသံ မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္စြာ သူတို႔ေတြ၏ မ်က္ႏွာမ်ား ေအးခဲမာေက်ာ ေနၾကသည္။ သူတို႔၏ မ်က္ဝန္း အၾကည့္မ်ား သည္လည္း…..။ ကိုယ္ ေသြး႐ူး ေသြးတန္း ေျပးထြက္ လာခဲ့သည္။ ကိုယ့္ ေဘးဘီ ဝဲယာ တစ္ဝိုက္ ဘုရား ေရခ်မ္း ကပ္ေန သူမ်ား၊ ပုတီးစိပ္ ၾကသူမ်ား၊ ဘုရားဖူး ေနၾကသူမ်ား သည္လည္း သူတို႔ ျပဳမူ ေဆာင္႐ြက္ ေနသည့္ အလုပ္မ်ားႏွင့္ ဆန္႔က်င္စြာ မာေက်ာ ေအးစက္သည့္ မ်က္ႏွာမ်ားႏွင့္။ ေၾကာက္လန္႔တၾကား ကိုယ္ ေျပးဆင္း လာခဲ့သည္။ ေျခ႐ူးတည့္ရာ ကိုယ့္သြားလမ္း ေပၚတြင္ ေတြ႕သမွ် လူမ်ား အားလံုးလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ ေၾကာက္လန္႔ ေျခာက္ျခား ေနလ်က္က ကိုယ္ လိုက္ၾကည့္ မိျပန္သည္။ အမွန္ပါပဲ… လူမ်ား အားလံုးသည္ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး မတူညီေသာ သြားလာ လႈပ္႐ွား ေျပာဆို မႈမ်ားကို ကိုယ္စီ ျပဳလုပ္ ေနၾက ေသာ္လည္း သူတို႔ အားလံုး၏ မ်က္ႏွာမ်ား ကေတာ့ အားလံုး အတူတူ… မာေက်ာထံုက်င္ ေအးစက္မႈ မ်ားကို တပ္ဆင္လ်က္။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္အခုထိ အဓိပၸါယ္ မေဖာ္ႏုိင္ေသာ ထူးဆန္းသည့္ မ်က္ဝန္း အၾကည့္မ်ားႏွင့္။

အၾကည့္ေတြ၊ မ်က္လံုးေတြ၊ မ်က္ဝန္းေတြ…. အဲဒါ ဘယ္လို အခ်င္းအရာ မ်ိဳးပါလိမ့္။ သူတို႔၏ မ်က္ဝန္း မ်က္သား မ်ားက ဘာျဖစ္ ေနတာပါလိမ့္။ ကိုယ္ ၾကည့္မိသည္။ ေသေသခ်ာခ်ာ လိုက္ၾကည့္ မိျပန္သည္။ အိုး…. ကိုယ့္ ႏႈတ္ခမ္းေတြ ျပတ္ထြက္ သြားမတတ္ ကိုက္ထား လိုက္မိ၏။ ကိုယ္ အရမ္း ေၾကာက္လာသည္။ ကိုယ္ ေဖာ္ေဆာင္ မရေသာ၊ ေဝခြဲ မရေသာ အရာမ်ားကို ခ်က္ခ်င္း သိလိုက္ၿပီ။ သူတို႔… သူတို႔ အားလံုး၏ မ်က္လံုးအိမ္ အတြင္း႐ွိ မ်က္သား မ်ားသည္ ျဖဴေလ်ာ္ ေနၾကသည္။ ေၾကာင္ ကန္း ေနေသာ မ်က္သားမ်ား…. သူတို႔ အားလံုး အျမင္အာ႐ံု ကန္းေနသူ မ်ားကဲ့သို႔ ဒါမွ မဟုတ္ အိပ္မက္ထဲတြင္ အသိစိတ္မဲ့ လမ္းေလွ်ာက္ ေနသကဲ့သို႔ စမ္းတဝါးဝါး ျပဳမူ လႈပ္႐ွား ေနၾကတာ ပါလား။ ေနာက္ၿပီး သူတို႔ အားလံုး၏ မ်က္ႏွာမ်ားသည္ မာေက်ာ ေအးခဲ ေနၾကတာ ပါလား။ ဒီတစ္ေလာက လံုးမွာ ကိုယ္က လြဲ၍ အားလံုး စက္ဆုပ္ ဖြယ္ရာ ျဖဴေဖြး ေနေသာ မ်က္သား မ်ားကို ဖြင့္ခ်လ်က္ ေအးခဲ ေသဆံုး ေနသည့္ မ်က္ႏွာမ်ား ျဖစ္ေန ၾကပါလား။

ေၾကာက္႐ြံ႕မႈ၊ ေျခာက္ျခားမႈ၊ တုန္လႈပ္မႈ၊ ပကတိ အေျခအေနကို နားလည္စြာ ေဝခြဲမရမႈ… စသည့္ ခံစားခ်က္မ်ား ကိုယ့္ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ထင္ဟပ္လ်က္ ႐ွိေနၿပီ ထင္သည္။ မယံုၾကည္စြာျဖင့္ မွန္သား တစ္ခ်ပ္ ေ႐ွ႕တြင္ ကိုယ္ စြန္႔စား၍ ရပ္လိုက္၏။ ၿပီးေနာက္… ယံုၾကည္မႈ တစ္ခုခု ကိုယ့္ဆီမွ ကိုယ္ျပန္၍ ရလိုရျငား အားတင္း၍ ၿပံဳးၾကည့္ လိုက္သည္။ မွန္ထဲတြင္ ကိုယ့္ႏႈတ္ခမ္း မ်ားက ၿပံဳးလိုက္သည့္ သေကၤတ အျဖစ္ တြန္႔ေကြး၍ သြားေသာ္လည္း ကိုယ့္မ်က္ႏွာ ကေတာ့ ေအးခဲမာေက်ာ ေနခဲ့ၿပီ။ သူတို႔ေတြ… သူတို႔ေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာဟာ ကိုယ့္ဆီ ဘယ္လို ေရာက္လာ တာလဲ။ ကိုယ္ ဘာျဖစ္ သြားခဲ့ တာလဲ။ ကိုယ္ေၾကာက္႐ြံ႕သည့္ မ်က္ႏွာက ဘာလို႔ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ျပန္ျဖစ္ ေနတာလဲ။ ဒါဆို.. ဒါဆို ကိုယ့္ မ်က္လံုး ေတြေရာ။ အနည္းငယ္ လက္က်န္မွ် ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ ကိုယ့္မ်က္လံုးေတြကို ျပန္ၾကည့္ လိုက္သည္။ ကိုယ့္မ်က္ဝန္း မ်က္သားမ်ား ျဖဴေလ်ာ္လ်က္ ႐ွိသည္။ ကိုယ္ေရာ… ကိုယ့္ပတ္ဝန္းက်င္ အနီးအေဝး အားလံုးေရာ လႈပ္႐ွား သြားလာ ေနလ်က္က လူေသမ်ားလို ခံစားခ်က္ တစံုတရာ မ႐ွိသည့္ စက္ဆုပ္ဖြယ္ရာ မ်က္ႏွာမ်ား ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ။

“ အား …….. ”

ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္း ကင္းမဲ့စြာ ေျခာက္ေျခာက္ျခားျခား ေအာ္ဟစ္ ျမည္တမ္းသံ ေပၚထြက္ လာၿပီးသည့္ေနာက္ ျဖဴေလ်ာ္ ေသဆံုး ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ား၊ ေအးခဲမာေက်ာ ေနေသာ မ်က္ႏွာမ်ားျဖင့္ ကိုယ့္ကို ဝိုင္းဝန္း ၾကည့္႐ႈ ေနၾကသူ မ်ား၏ အလယ္တြင္ ကိုယ္ အမွန္တကယ္ လန္႔ႏိုး လာခဲ့ေလသည္။

သူရႆဝါ
ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္ ၊ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္
www.thurathawah.net
www.facebook.com/ThuraThawah
www.facebook.com/LiteraryArtBlog

 

About သူရႆဝါ

သူ ရ ႆ ဝါ has written 157 post in this Website..

25 Years Old From Yangon | Myanmar | Writer | Blogger | Stand-up Comedian | Freelance Web Designer | Admin Member of Suboo Multi Social Network | Contact Me as Followings, kophonethantkyaw@gmail.com www.thurathawah.net www.facebook.com/ThuRaThaWah www.twitter.com/Thurathawah