မှန်ခြင်း မှားခြင်း သီဝရီ ကျိုးပျက်ခြင်း
မှန်ခြင်း မှားခြင်း သီဝရီ ကျိုးပျက်ခြင်း
တစ်ဖက်ကမှန်ရင် တစ်ဖက်ကမှားရလိမ့်မယ်ဆိုတဲ့အတွေး
နှစ်ဆယ်ရာစုမှာ ထားခဲ့လိုက်တော့ ။
အခြေအနေတစ်ခုအရ
နှစ်ဘက်စလုံးမှန်နိုင်သလို
နှစ်ဖက်လုံးကလည်းမှာနေနိုင်တာပဲ ။
အားလုံး
ဘက်ပေါင်းစုံက ကောက်ချက်တွေစုရုန်း
အမှန် အမှား ငြင်းခုံနေမှုတွေ သုံးမနေနဲ့
အဘယ် အရာက လူအများကို အကျိုးပြုမလဲ
ဘယ်ဟာကတော့ လူအများကို ထိခိုက်နစ်နာစေလိမ့်မလဲ
အဲ့ဒိပေတံနဲ့ပဲ
ငါတို့ တိုင်းတာ ဆုံးဖြတ်ကြရအောင် ။
ကဲ ……
ငြင်းခုံနေတဲ့ အခန်းတွေတံခါးဆွဲပိတ်
ငါတို့ ရှေ့ခရီးဆက်ကြရအောင် ………. ။
နေဝန်းနီ
8:24 PM
2015 Apr 6
6 comments
ဝင့်ပြုံးမြင့်
April 7, 2015 at 1:33 am
.သဂျီးကတော့ ငြင်းခုံခြင်း အနုပညာတဲ့။
.အလက်ဇင်းကတော့ ငြင်းခုံခြင်းကို အနုပညာ စာရင်းထဲသွင်းကိုမသွင်းဘူးတဲ့။
.အဲဒီ dog ဘာ sex လုပ်ကြမလဲ။
Alinn Z
April 7, 2015 at 10:05 am
.ငြင်းနေစရာမလိုဘူးဟေ့
.ငြင်းခုံခြင်းဟာ အနုပညာကို ဖန်တီးနိုင်တယ်ဆိုတဲ့အချက်
တစ်ချက် ထုတ်ပြရင်
ငြင်းခုံခြင်းကြောင့် အနုပညာ ပျက်စီးယိုယွင်းသွားရတဲ့အချက် အချက်တစ်သိန်း ပြန် ထုတ်ပြမယ်
:k:
ဦးနီရဲ့
ဒီစာသားတွေကို ကျနော် သဘောတူတယ်
ကျနော်နဲ့ တယူတဆထဲလို့တောင် ပြောရမလိုပဲ။
အခုလက်ရှိ ပိုစ့်မော်ဒန်ခေတ်စွန်းစွန်းမှာ
အမှန်တရားဟာ တစ်ဖက်ထဲ တစ်ခုထဲ မဟုတ်တော့ဘူး
အမှန်တရား မျိုးစုံ ရှိတယ်။
အမှန်တရားဟာ ပုံစံမျိုးစုံနဲ့ အထွေထွေအပြားပြားရှိတယ်
သူခိုးမှာတောင် ခိုးရခြင်း အကြောင်းရင်းခံ အမှန်တရားနဲ့
:kwi:
Mike
April 7, 2015 at 11:19 am
.ဘာမှမီပြောခဲ့တော့ဝူး
ခင်ဇော်
April 7, 2015 at 12:30 pm
ပါးစပ်ပိတ်…. ခေါင်းငြိမ့်…ကြိတ်မှိတ်
်ငါနားလည်ပေးမယ်
ဖြည်း ဖြည်း ဖြည်း ဖြည်းလေးပြော
နား နား ပြီးပြောမောမယ်
တိုး တိုး တိုး တိုးလေးပြော
အားလုံးလည်းကြားပါတယ် ~~~~~
အဲဒီ သီချင်းကိုပဲ ဆိုချင်နေတယ်..
:a:
kai
April 7, 2015 at 1:46 pm
http://myanmargazette.net/62285
thit min says:
မူလပို့စ်၏ အနှစ်ချုပ် (အချက်အလက် လို သွားလျှင်ဖြည့်ပေးနိုင်ပါသည်)
“ငြင်းခုန်ခြင်း အနုပညာ”
1. အနိုင်ရမှု၊ ကျော်ကြားမှုဆီသို့ဦးတည်မသွားပဲ အဖြေတခုထွက်ရန်ရည်ရွယ်သော ဆွေးနွေးငြင်းခုန်မှု
2. ပညာလိုလား စိတ်နှလုံးသားနှင့်ဆွေးနွေးခြင်း …………ဟု ဆိုပါမည်။
————————————–
“ဝန်ခံခြင်း အနုပညာ”
1. မိမိမှားသည်ကို“မှားမိပါသည်”ဝန်ခံပြောခြင်းသည်လည်းတိုးတက်ရာလမ်းပေါ်ရှေ့ရှုသွားနိုင်လေသည်။
2. အမှားကို ဝန်ခံခြင်း၊ အမှန်ကို လက်ခံခြင်းသည် လူသား၏ကောင်းသော အသိသညာ၊သတိရှိသော အနုပညာပင်ဖြစ်လေသည်။
—————————————
“မိတ်ငါစည်း”
1. မိတ်ဆွေ(မိတ်)နှင့်မိမိ(ငါ)-“မိတ်ငါစည်း”ဘောင်တွင်နေကြပါမူငြင်းခုန်အငြင်းပွားကြသည်တို့တွင်အချက်အလက်စွဲကိုင်ပြောသူကိုသတင်းစကားသယ်ယူလာသူအဖြစ်သာမြင်ကြရန်အကြောင်းရှိပါသည်။
2. အချက်အလက်ကိုဦးတည်တိုက်ခိုက်ဆွေးနွေးကြရန်သာရှိသည်။
3. ငြင်းခုန်ကြရာတွင်မိမိမှစိတ်ရင်းကောင်းဖြင့်ဆွေးနွေးပြောဆိုခြင်းယုတ္တိဗေဒနည်းကျ
ကျိုးကြောင်းဆင်ခြင်ခြင်းတို့ဖြင့်အမှန်တရားကိုဆန်းစစ်ရှာဖွေနိုင်ပါသည်။
4.ပေါင်းစုစည်းရုံးခြင်းနှင့်ညီညွတ်ခြင်းဖြစ်နိုင်ပါသည်။အကျိုးစီးပွား ဖြစ်ထွန်း၍ မိတ်ဆွေတိုးစေနိုင်ပါသည်။
————————————–
“ခေါင်းဆောင်မှုအနုပညာ”
1.လူတဖက်သားကိုဆွဲဆောင်စည်ရုံးနိုင်စွမ်းရှိသူဖြစ်လျှင်ခေါင်းဆောင်အရည်အချင်းတခုပြည့်သူဆိုရပေမည်။
2. ခေါင်းဆောင်ဆိုသည်ကို မိမိကိုယ်နှိုက်က ပြန်သတ်မှတ်ရသည်မဟုတ်..။
—————————————
“မီဒီယာ”
1.ဒီမိုကရေစီတွင် လူအများစု၏ဆန္ဒအတိုင်းအနိုင်ပေးရန်ရှိရသော်ငြား လူနည်းစု၏ သဘောထားနှင့်မှတ်ချက်ကိုလည်းနှိပ်ကွပ်ပစ်ပယ်လိုက်ရသည်မဟုတ်ပါ။ လူတဦးခြင်းစီ၏ သဘောထားမှတ်ချက်မျှကိုပင်အသိအမှတ်ပြုရမည်။ မီဒီယာတွင်ဖေါ်ပြမှတ်တမ်းတင်ရသည်။
2. အနိုင်ရသူသည် မိတ်ဖက်တဖက်သား တည်ရှိဆွေးနွေးပေးမှုကြောင့်သာ လူထုအများစုမှ အနိုင်ပေးလိုက်သည်မဟုတ်ပါလား..။
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Final Message
သို့ဖြစ်၍ ပွင့်လင်းသောနှလုံးသားဖြင့် ဆွေးနွေးငြင်းခုန်ခြင်းတို့တွင် “ရှုံးသူမရှိ။ နိုင်သူသာရှိ”သည်။
naywoon ni
April 7, 2015 at 6:58 pm
ငြင်းခုံခြင်းက ကျန်တဲ့ လူမျိုးတွေအတွက်တော့ အနုပညာဖြစ်ချင်ဖြစ်ပါလိမ့်မယ် ။ ဗမာလူမျိုးအတွက်တော့ အနုပညာမဖြစ်နိုင်တာ အသေအချာ ။
မယုံရင် ဖွဘုတ်ထဲကိုသွားကျိ ………
ငြင်းခုန်ခြင်းကို အနုပညာလို့ ပြောရင် ဆဲဆိုခြင်းသည်လည်း အနုပညာဖြစ်ပေလိမ့်မယ် ။
မှတ်ချက် ။ ဗမာလူမျိုးအတွက်