ဓ = ဓါးသွားပေါ်မှာ..လမ်းလျှောက်ခြင်း… ( ဓါး…. အက်ဆေး )
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုသည်မှာ………………………..
အမှန်တရားကို……
အမှန်တရားပီပီသသ ပုံစံ ပေါ်ထွက် လာအောင်…..
တူးဖော်ပေးသည့်………
ဓါး တစ်လက် ဖြစ်ပါသည် ။
======================================================================================
======================================================================================
======================================================================================
======================================================================================
ဓါးများနှင့် ကျွန်တော်…..
=================
ဓါး…..။
ဓါးများကို ကျွန်တော်.. စိတ်ဝင်စားပါသည် ။
ဓါးများသည်..သုံး တတ်သူအပေါ် မူတည်၍ အသုံး ဝင်မှူ တန်ဖိုး..မြင့်တတ်လာလေ့ ရှိပါသည် ။
တချို ့ဓါးများသည်…သွေး တတ်သူအပေါ် မူတည် ၍ ထက်မြ မှု စွမ်းရည် မြင့်တက် လာလေ့ ရှိသည် ။
ဘာပဲ.ဖြစ်ဖြစ်….. ကျွန်တော်..ဓါးများကို… စိတ်ဝင် တစား..ရှိပါသည် ။
ယခုလို အချိန်မျိုးတွင်… ဓါးများအကြောင်း…/ ဓါးနှင့် ပက်သက်သမျှ..အကြောင်းအရာများကို….
အက်ဆေး တစ်ပုဒ် ရေး..လိုက်ခြင်းမှာ…
ကျွန်တော့် လုပ်ရိုးလုပ်စဉ်…လုပ်ရပ် တစ်ခုတော့မဟုတ်ပါ ။
ဒါပေမယ့်…. ကျွန်တော်.. တွေးမိသမျှ… အတွေးများကို…
ချရေးပါရစေဦး ။
ကျွန်တော်…
ချွန်ထက် ၍ တိကျ သေချာသော..ဓါးတစ်လက် တော့…. ဖြစ်ချင်ပါသည် ။
——————————————————————————————————
ဓါး နှင့်.. ဆပ်ကပ်ပွဲ…/.ပြိီးတော့ ဓါးတစ်လက် ၏ ဂုဏ်သိက္ခာ
==============================================
လွန်ခဲ့သော တစ်လလောက်က…..
ကျွန်တော်…ဓါးနှင့် ပက်သက်သော…ပြပွဲ တစ်ခု ကို ကြည့်လိုက်ရပါသည် ။
ထိုပြပွဲသည်…ဆပ်ကပ်ပွဲ တစ်ခု ဖြစ်ပြီး….
အလွန် သည်းထိတ် ရင်ဖို နိုင်လှသော.ပြကွက် တစ်ခုကို ..ကြည့်ခွင့် ရခဲ့သည် ။
ဆပ်ကပ် ပြရာ..စင်မြင့်ပေါ်တွင်……….
မိန်းမလှလေး တစ်ယောက်..ကို…. နံရံ တစ်ခုမှာ..ကပ်ပြီး.ကြိုးများနှင့်… ချည်နှောင်ထားသည် ။
ထိုမိန်းမလှလေး ၏ အရှေ ့တည့်တည့်မှာတော့… အလွန်တော် မည့်ပုံရသော… ဓါးပေါက်သမား တစ်ယောက်…။
စင်ပေါ်တွင်..မိန်းမလှလေး နှင့်..ဓါးပေါက်သမား..သာ….ရှိနေပြီး….
မီး အလင်းရောင် များက… သူတို ့ နှစ်ဥိးိကိုသာ..ထိုးပြ ထားသည် ။
ပြကွက် အဖွင့် သည်.. စိတ္တဇ ဆန်သော..တီးလုံးသံ နှင့်အတူ…..
ရင်ခုန်စရာ../ စိတ်လှုပ်ရှားစရာ မြင်ကွင်းနှင့်… စ တင်သည် ။
ပြကွက် စ တင်သည်နှင့်…..
ဓါးပေါက်သမားက… မိန်းမလှလေးကို..ဓါးများနှင့် စတင် ပစ်ပေါက်တော့သည် ။
ကြောက်စရာ…..။
မိန်းမလှလေး ၏ ခန္ဓာကိုယ် ကောက်ကြောင်းများအတိုင်း…..
ခန္ဓာကိုယ် ဘေး ကပ်ကပ်သပ်သပ်ကလေးတွေနားမှာ….
ဓါးတွေက တစ်ချောင်းပြီး.တစ်ချောင်း…. စိုက် ဝင်သွားသည် .။
ဓါးတစ်ချောင်းနှင့် တစ်ချက် ပေါက်လိုက်တိုင်း…/ ထိုဓါးကလည်း…
မိန်းမလှလေး ၏ ခန္ဓာကိုယ် အသားကို. …ထိ မသွားပဲ….
ခန္ဓာကိုယ်ဘေး…ကပ်ကပ်သပ်သပ်နေရာကလေးတွေမှာ… ကျကျနန စိုက်ဝင်သွားတိုင်း…..
အောက်မှ…. ပွဲ ကြည့်သူ များက..ဟေး ခနဲ..အော် ဟစ်ကြသည် ။
တချိ ု ့ကတော့..ထိများ ထိသွား လို ့ကတော့. ကွာ… ဆိုသော..အတွေးဖြင့်…
အားခနဲ…. အော်ကြသည် ။
အားလုံးက….
ဓါးပေါက်သမား ၏ ပစ်ချက်များ ကိ်ု… သဘောကျနေကြပြီ ။
ထော်လော်ကန့်လန် ့အတွေးတွေ .အမြဲ..တွေး တတ်သော….ကျွန်တော်..တစ်ယောက်…..သာ……
တွေဝေ…ငေးမော……
မှုန်ရီ…ဝေ့ဝဲ..သော..အတွေးတချို ့ဖြင့်……
********************************************************************************
ဓါး တစ်လက် ၏ ဂုဏ်သိက္ခာ သည်…..
ပစ်မှတ်ကို….
ထိခြင်း လား….
မထိခြင်း..လား….
=========================================
ဆပ်ကပ်ထဲမှ…
ဓါးတစ်လက် နှင့်….
အခြားနေရာမှ…ဓါးတစ်လက်….
ဂုဏ်သိက္ခာ ချင်းတော့….
မတူညီနိုင်ပါ…။
========================================================
တကယ်တော့….
ဓါးတစ်လက် ၏ ဂုဏ်သိက္ခာသည်….
ရည်ရွယ်ရာ ပစ်မှတ်ကို….
တိတိကျကျ ဖြတ်တောက် ခုတ်ပိုင်း…. နိုင်ခြင်း…. သာ..ဖြစ်သည်….။
( ဟု… ကျွန်တော်…. ထင်ပါသည် ။)
=======================================================================================
ဓါးနှင့်.. အနုပညာ
============
ကျွန်တော်..အနုပညာကို… ချစ်မြတ်နိုး..စွာ…လေ့လာမိချိန်မှာလည်း…..
ဓါးများက….
ဥပမာ ကောင်းတစ်ခု အဖြစ်…. အသုံးဝင်လာပြန်ပါသည် ။
လောက တွင်… အနုပညာရပ် များ …. များစွာ ရှိနေပါသည် ။
သရုပ်မှန် အနုပညာ / ဂန္ထဝင်အနုပညာ / ခေတ်သစ်အနုပညာ / ခေတ်ဟောင်းအနုပညာ / မော်ဒန် အနုပညာ / ပို ့စ်မော်ဒန် အနုုပညာ …
ဒါမှမဟုတ်…..
ဂီတ အနုပညာ / ရုပ်ရှင်အနုပညာ /
စာပေ အနုပညာ / ပန်းချီ အနုပညာ / ပန်းပု အနုပညာ……
စသည်ဖြင့်…..
အနုပညာရပ်များ…များစွာ..ကွဲပြား… ခြားနားစွာ..ရှိနေပါသည် ။
ဒိလိုပါပဲ………………………………….
လောက မှာ…..
ဓါးများ..လည်း..အမျိုးအစား..များစွာ….
ရှိပါသည် ။
ဓါးရှည် / ဒါးတို / ဓါးမ / ဓါးမြျောင် /
ငှက်ကြီးတောင်ဓါး…/ ခေါက်ဓါး./ ပေါက်ဓါး…. စသည်ဖြင့်…..
ဓါး အမျိုးအစားပေါင်း များစွာ..ကွဲပြား ခြားနားစွာ..ရှိနေပါသည် ။
အနုပညာရပ် များ..များစွာ…. အမျိုးအစား ကွဲပြားခြားနားသလို..ဓါးများလည်း..အမျိုးအစားများစွာ..ကွဲပြား…ခြားနားပါသည် ။
သို ့သော်…………………………………………………………
ဓါး အမျိုးအစား ဘယ်လောက်ပဲ..များများ…………………
ဓါး ၏ ဂုဏ် သတ္တိ နှင့် ဓါး ၏ သဘော…မှာ.. တစ်ခု ထဲသာ..ဖြစ်ပါသည် ။
ဓါး သည်..ဓါး..ဖြစ်နေ ဖို ့ သာ ..လိုပါသည် ။
ထို ့အတူ………………………..
အနုပညာရပ်တွေ… ဘယ်လောက်ပင် များနေပါစေ…………….
အနုပညာရပ်တွေ… တစ်ခုနှင့်တစ်ခု… ဘယ်လောက် ပဲ…မတူ ကွဲပြား ခြားနားနေပါစေ…..
အနုပညာ ၏ ဂုဏ်သတိ္တ နှင့် အနုပညာ ၏ သဘောာ…( ထပ်ပြောပါမည် အနုပညာ ၏ သဘော ) ကတော့….
တစ်ခု တည်းသာ..ဖြစ်သည် ။
အနုပညာ သည်……
အနုပညာ မြောက်နေဖို ့သာ…..
လိုပါသည် ။
***********************************************************************************************
ဓါး နှင့် … စာရေးခြင်း….
=====================
စာရေးသူ အများစုသည်…..
ဓါးပေါက်သမားများနှင့်… သဘောသဘာဝ..တူညီ သလိုလို ရှိပါသည် ။
ဓါးပေါက်သမားများသည်……
ရည်ရွယ်ရာ..ပစ်မှတ်ကို…
မထိ / ထိအောင်.. ပစ်ရ သကဲ့သို ့………….
စာပေ ရေးသားသူသည်လည်း….
မိမိ ရေး လို / ပြောလိုသော…. ဆိုလိုချက် / ရည်ရွယ်ရာ../ ပစ်မှတ် ကို….
မရောက်ရောက်အောာင်… ရေးရပါသည် ။
ကျွန်တော်….. သည်……………
စာပေ ရေးသားသူ တစ်ဦး….( ဒိထက် နှိမ့်ပြောရရင်.. စာပေရေးသားခြင်းကို.. ဝါသနာပါသူ..တစ်ဦး )
ဖြစ်ပါသည် ။
တစ်နည်း အားဖြင့်…………..
ကျွန်တော်သည်…. ဓါးပေါက်သမား တစ်ဦး ဖြစ်ပါသည် ။
=======================================================================================
ကျွန်တော်သည်………………………
ကိုယ်ရည်ရွယ်ရာ.. ပစ်မှတ်…ကို ရောက်အောင်…..
( ဓါးဖြင့် ချိန်ရွယ် ပစ်ခတ်သလို… ) စာတွေ .ရေး ပါသည် ။
တချို ့ပစ်မှတ် (ရည်ရွယ် ရာ အကြောင်းအရာ) များ က………..
တိုက်ရိုက် တည်းတည့်မတ်မတ်…ရေးသားလို ့မရပါ ။
ရေးသားခွင့်… မရှိပါ ။
အုတ်နံရံကို. ဓါးဖြင့်ပေါက်သော…….. ဓါးသမား တစ်ယောက်လို……
ကိုယ် ပစ်လိုက်တဲ ့ဓါးက…
ကိုယ် ့ဆီ..ပြန် ..ကန်ထွက်ပြီး….
လာ ထိမှန် သွားနိုင်ပါ သည် ။
ထို ကြောင့်……
သွယ်ကာ ဝိုက်ကာ………..
ပစ်မှတ်ကို ထိအောင်ကြိုးစားရသော..ဓါး သမားလို……….
ကျွန်တော်..ရည်ရွယ်ရာကို…ရောက်အောင်.. သွယ် ဝိုက် ၍ ရေးသားရပါတော့သည် ။
ဓါး တစ်လက်လို…..
ပစ်မှတ်ကို..ထိအောင်လည်း…ရေးရသည် ။
အနုပညာ အရလည်း….
ရသ များမှ ကင်း ကွာ…မသွားအောင်… ဖန်တီးရေးသားရပါတော့သည် ။
ထိုသို ့သော အခါမျိုးတွင်….
စာပေရေးသားခြင်းသည်…..
အလွန် ထိလွယ် / ရှ လွယ်သော..ဓါး အသွား… ထက်ထက်ပေါ်တွင်… လမ်းလျှောက်ရလို….ဖြစ်နေသည် ။
နည်းနည်းကလေး….. ချွတ်ချော် တိမ်းစောင်းသွားရုံဖြင့်…..
ကျွန်တော့် အတွက်.. ဒဏ်ရာကြီးကြိီးများက….
စောင့်ကြိုနေသည် ။
သို ့သော်…………………………….
ကျွန်တော့် စိတ်ကိုက……
ဓါးသွားပေါ်မှာ…. လမ်းလျှောက်ရခြင်းမှာ……
ပျော်နေတတ်ပြီ ။
*************************************************************************
တစ်နေ ့ထက်တစ်နေ ့……………..
ကျွန်တော်..ပို၍ ကြိုးစားနေပါသည် ။
ထက်မြသော..ဓါးကောင်းတစ်လက်…. ဖြစ်ဖို ့…..
အနုပညာဆန်ဆန်…လှပ တိကျ သော ..ဓါးချက်များကို….. ဖန်တီးပြနိုင်ဖို ့……
ကျွန်ျတော်……ကြိုးစားနေပါဦးမည် ။
————————————————————————–
ဆပ်ကပ်ပွဲ ထဲမှ…ဓါးပေါက်သမား ပစ်ခတ်လိုက်သော..ဓါးလို…..
ပစ်မှတ်ကိုလွဲချော်နေသော…. ဓါးမျိုး..သည်……
ပစ်မှတ်ကို မထိမှ……
တန်ဖိုး ရှိသည် ။
ပစ်မှတ်ကို… မထိခြင်း သည်.. ထိုဆပ်ကပ်ပြပွဲထဲမှ ဓါး ၏ ဂုဏ်သိက္ခာ ဖြစ်သည် ။
လူခန္ဓာကိုယ် အသားကို မထိပဲ… ဘေးနားကပ်လျက် စိုက်ဝင်ခြင်းသည်…ထိုဓါး ၏ ဂုဏ် သိက္ခာ ဖြစ်ပါသည် ။
——————————————————————————
ကျွန်တော်ကတော့……………………………………
မိမိရည်ရွယ်ရာ.. ပစ်မှတ်ကို….
တိတိကျကျ ခုတ်ပိုင်း ဖြတ်ချ နိုင်သည် ့…. တိကျ လှပသော…ဓါးတစ်လက်ကိုသာ……
ပို ချစ်ပါသည် ။
——————————————————————————-
ကျွန်တော်..ပြောလို / ရေးလိုသော……
အကြောင်းအရာကိူ……….
သွယ်ဝိုက် လှည့်ပတ် ၍ ရေးသားနေရခြင်းကို…..
ကျွန်တော်..မကျေနပ်ပါ ။
လွတ်လပ်စွာ..ပြောရေးဆိုခွင့်..ကို ကျွန်တော်..မက်မောစွာ..လိုချင်ပါသည် ။
—————————————————————————————–
*******************************************************************************************
*******************************************************************************************
ဓါး နှင့်…. လွတ်လပ်စွာပြောရေးဆိုခွင့် ….
============================
လွတ်လပ်စွာပြောရေး ဆိုခွင့်ဆိုရာတွင်…..
စည်း လွတ် ဘောင် လွတ်.. ထင်ရာ စိုင်း၍
မဆင်မခြင်..ကိုယ် ့အတ္တတွေကို..ရှေ ့တန်းတင်ကာ…ရေး / ပြောခြင်းကို… မဆိုလိုပါ ။
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုတာ စကားလုံး လက်နက်မဟုတ် ။
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုတာ…….မတရားတာရယ်လို မရှိဘူး..ဆိုတဲ ့ စစ်ပွဲတွေထဲမှာ… သုံးတဲ ့လက်နက်မဟုတ် ။
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုတာ……….
ကိုယ် ့အတ္တ / အစွဲများကို…. အရောင် တောက်ပ လာအောင်…..
အရောင်တင်ပေးသော..အရာ မဟုတ် ။
ဒါဖြင့်……………………………..
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုတာ ဘာလဲ….။
*********************************************************************************
လွတ်လပ်စွာ ပြောရေး ဆိုခွင့် ဆိုသည်မှာ………………………..
အမှန်တရားကို……
အမှန်တရားပီပီသသ ပုံစံ ပေါ်ထွက် လာအောင်…..
တူးဖော်ပေးသည့်………
ဓါး တစ်လက် ဖြစ်ပါသည် ။
———————————————————-
တိမ်မြုပ်နေသော..အမှန်တရားကို….
ထင်ထင်ရှားရှား မြင်လာအောင်…..
တူးဖော် ပေးနိုင် စွမ်း ရမည် ။
ထို ဓါး သည်……………
အမှန်တရား ၏ ကိုယ် ထည် အပေါ် မှာ..ကပ်ငြိ / ဖုံးလွှမ်းနေသော….
မစင်ကြယ်မှုုများ…./ ညစ်နွမ်း ဆိုး သွမ်းမှုများကို…..
တိတိရိရိ အပိုအလိုမရှိ ….. ဖြတ်တောက် ဖယ်ရှားပေး နိုင်စွမ်း..ရမည် .။
————————————————————————————
စည်းကမ်းရှိရှိ……
လွတ်လပ်ခြင်းကိုသာ…..
ကျွန်တော်………
မြတ်နိုး တန်ဖိုး ထားပါသည် ။
————————————————————————————–
ကျွန်တော်… ဓါး တစ်လက် ဖြစ်ချင်သည် ။
တိကျ သေချာ ပြီး…..
ပြတ်သားသော…….
အနုပညာဆန်စွာ..လှပ ပြီး….. အမှားအမှန်ကို… ခွဲခြားနိုင် စွမ်းသော….
အမှန်တရားကို…. အမှန်တရား ပီပီသသ ပေါ်ထွက်လာအောင် တူးဖော်ပေးနိုင် စွမ်းသော….
ဓါးကောင်းတစ်လက်..ဖြစ်ချင်လှပါသည် ။
******************************************************************
******************************************************************
******************************************************************
ကျွန်တော်………………………………
ကြိုးစားရဦးမည် ။
*************************************************************************
လေးစားစွာြ့ဖင့်……..
အလင်းဆက်
———————-
ရိုးရိုး လေး… တွေးမိသော..အတွေးကို…
ရိုးစင်းစွာပင် ချရေး မိခြင်းဖြစ်ိပါသည် ။
ဖတ်ရှု..ခံစားကြသူ အပေါင်းကို….
လေးစား မြတ်နိုးစွာ….
ကျေးဇူးတင်..လျက်…….
————————————————–
န =….. ? aa
20 comments
အလင်းဆက်
October 5, 2012 at 8:12 pm
က = http://myanmargazette.net/141855/arts-humanities
ခ = http://myanmargazette.net/143018/arts-humanities
ဂ = http://myanmargazette.net/143588/arts-humanities
ဃ = http://myanmargazette.net/144518/arts-humanities
င = http://myanmargazette.net/145317/arts-humanities
စ= http://myanmargazette.net/145905/arts-humanities
ဆ= http://myanmargazette.net/146558/arts-humanities
ဇ= http://myanmargazette.net/147491/arts-humanities
ဈ = http://myanmargazette.net/147883/creative-writing
ည= http://myanmargazette.net/148098/arts-humanities
တ =http://myanmargazette.net/149512/arts-humanities
ထ=http://myanmargazette.net/149925/arts-humanities
ဒ =http://myanmargazette.net/150370/arts-humanities
===========================
ကျွန်တော် ခံစားခဲ့တဲ ့ အက္ခရာ ထွေရာလေးပါးများကို စဉ်ဆက်မပြတ် ဖတ်ရှု ခံစားပြီး
ဝေဖန် အကြံပြု.ကြသော..
ကျွန်တော်ချစ်သော စာချစ်သူများကို…
လေးစားစွာ..ခင်မင်..ကျေးဇူးတင်လျက်ပါ ။
မောင်ပေ
October 5, 2012 at 8:24 pm
အားးးးး အလင်းဆက်… မင်းပစ်လိုက်တဲ့ အနုပညာဓါးတစ်လက်က ငါ့ရဲ ့စိတ်ဝင်စားခြင်းရင်ခွင်ကို ထိမှန်သွားခဲ့ပြီ တကား
အလင်းဆက်
October 5, 2012 at 8:28 pm
ဟိုက်…..
လေးလေး..ပေ….
ဒါရှို…
တားတား..အမှု ပတ်ပြီပေါ့နော် ။
🙂
ကထူးဆန်း
October 5, 2012 at 9:31 pm
ဒီမှာ နောက်တစ်မှု…. :hee:
pooch
October 5, 2012 at 11:27 pm
ဓားပစ်တဲ့ အနုပညာဆိုတာ ခံစားမိသလောက် စိတ်တည်ငြိမ်မှု အာရုံစူးစိုက်နိုင်မှု ဈာန်ဝင်စားနိုင်မှုပေါ် မူတည်ပြီး သူ့ရဲ့ ရလာဒ်က ကွဲပြားတယ် ။ တနည်းအား ဖြင့် စိတ်ရဲ့ စေစားရာကို လက်ကတသားတည်း ပါဝင်နိုင်မှု။
ဝင့်ပြုံးမြင့်
October 6, 2012 at 12:19 am
အကောင်းတကာ့ အကောင်းဆုံးဓားဟာ ကလောင်သွားလို့ ဆိုလိုတာပေါ့နော်။
ကြောက်ချာကြီး။
ကိုခင်ခ
October 6, 2012 at 5:44 am
ဓားမခါးကြားထိုးလို့
ဓနီတောမှာ
ဓနီရေသောက်ပြီး
ဓာတ်ပုံအကြောင်း
ဓာတုဗေဒဆိုးဆေးနဲ့စားစရာအကြောင်း
ဓူဝံကြယ်က နီးလားဝေလားဆိုတာတွေ
ဓာတုကလျာနဲ့ နတ်သျှင်နောင်တို့ လွမ်းကြပုံ အဲလို ဟိုဟိုဒီဒီ ငြင်းကြပြောကြပေါ့ဗျာ။
surmi
October 6, 2012 at 8:54 am
လမ်းကြုံရင် ဆရာမဝင် ့ပြုံးမြင် ့ဆီမှာ အကြွေးတောင်းရဦးမယ်
ဆ လိမ်ဆိုတာတစ်ရွာလုံး ကျုပ်တစ်ယောက်ထဲရှိတာ
ခုတော ့ သူ ့ပေးလိုက်ရပြီ ။ :hee:
ကဲ နောက်ပြောင်တာအသာထားလို ့ ရမ်းသမ်းရွှီးရင်တော ့
အဲဒီအနုပညာကြီးကို ကျုပ်ကကြောက်တာ
မခံစားနိုင်လွန်လို ့။သို ့သော်လည်း
လိုက်ပါစီးမျောနေတာ အက္ခရာတွေလည်းဆုံးတော ့မယ် ။
ကြောင်ကြီး
October 6, 2012 at 9:50 am
ဓ ဓာတ်ပေါက်
ခပ်ဂေါက်ဂေါက်
ဟိုမရောက်
ဒီမရောက်
ထင်ရာဖောက်၊
မတောက်တခေါက်
သေရည်သောက်
ပေါက်ပေါက်မြောက်မြောက်
ဓါးကိုင်လျောက်၊
ရဲဂျီးလာဟောက်
ဆွဲကိုင်မှောက်
ရွာသာကြီးရောက်
လူငခြောက်..။
Thu Wai
October 6, 2012 at 10:02 am
မင်းဆွေ ရဲ့ ဓားဆိုတဲ့ စာအုပ်ကိုတော့ ဖတ်ဖူးတယ်ဗျ။
အဲဒီထဲက စာသားလေး တစ်ခုကတော့ မိုက်တယ်
မိုးပေါ်မှာနေနေ ရေအောက်မှာသေသေ လေထဲမှာကြေကြေ အထွတ်အထိပ်မှာ ငါနေမည်
လာမည့်ဘေး ကို ပြေးမရှောင် တွေ့အောင်ငါသွားမည်တဲ့
ရွှေ ကြည်
October 6, 2012 at 4:54 pm
အလက်ဆင်းရေ အစ်မဖတ်ဖူးတဲ့စာအုပ်တအုပ်မှာတော့ ဆက်ကပ်အဖွဲ့ကဓါးသမားတယောက်ဟာ သူ့ပါတနာကောင်မလေး (ဓါးပေါက်ခံရမယ့်ကောင်မလေးပေါ့) ကိုသူကအရမ်းချစ်ပြီးသူ့ကိုလည်း ဆရာတယောက်အဖြစ်နဲ့သာမကပဲပိုနေတယ်လို့ သူကထင်နေပေမယ့် သူ့ကိုစကားလုံးလေးတွေနဲ့အချိုသပ်ပြီး
နောက်တယောက်နဲ့ချစ်နေကြပြီး သူ့ကိုနောက်ကွယ်မှာလှောင်ပြောင်နေတာကို သူကိုယ်တိုင်ကြားခဲ့ရတဲ့အခါ
ပွဲခင်းထဲမှာ ပြကွက်မှာမှားယွင်းပစ်မိတဲ့ပုံစံမျိုးနဲ့ ဓါးကိုကောင်မလေးကိုမှန်အောင်ပစ်သတ်ဖို့ ကြိုးစားခဲ့ပေမယ့်ကျင့်သားရနေတဲ့သူ့လက်တွေဟာ မှန်အောင်ပစ်လို့မရဘူးဖြစ်နေတယ်တဲ့လေ ကဲ ကောင်းရော..။
(ဪ အဲဒီဓါးသမားက မျက်လုံးအဝတ်နက်စည်းပြီးပစ်တာပါ)
athwe lay
October 6, 2012 at 7:59 pm
ပစ်လိုက်တဲ့ဓားကတော့ကျန်တော်ရင်ထဲကိုစိုက်သွားတယ်ထင်ရဲ့ အားပေးပါတယ်ဗျာ ။ဝါသနာပါပေမယ့် ဉာဏ်မမှီတော့လုူတွေကို ရသမပေးနိုင်တဲ့ ကျွန်တော်ပါ ကိုအလင်းဆက်ရေ ။ဒါနဲ့စကားမစပ် gtalkအကောင့်လေး ပေးလို့ရရင်ပေးပါလားဗျာ။
အလင်းဆက်
October 6, 2012 at 9:41 pm
အို…. ကထူးဆန်းကလည်း.နောက်တစ်မှု တဲ ့ ။
ကထူးဆန်းရေ….
ကျွန်တော်.. ရေးတဲ ့ ဓါး ရသ ကို သဘောကျတယ်..ဆိုလိ ု့…ကျေးဇူးပါနော် ။
_____________________________________
pooch
ရေ…
ဓါး ဖွင့်ဆိုချက်ကလေးက..ကောင်းလိုက်တာ…။
ကျေးဇူး.။
🙂
—————————————————
မမပြုံး ရေ….
ကလောင်သွားက..ဓါးသွား ထက်တောင်… ထက်သေး..ဆိုပဲ…
ဟုတ်ပါ ့ ။ ကြောက်ချာကြီး ။
စာရေးသူ ဆိုတာ..အဲဒီလို… တာဝန်ကြိးပါတယ် ။
အကောင်းကို အကောင်းအတိုင်း / အဆိုးကို အဆိုးအတိုင်းပေါ်လွင် ထင်ရှားအောင် ရေး ရမှာပါ ။
အဲဒီလို မရေးပဲ… အောကင်းကို အဆိုး ဖြစ် သယောင်ယောင် / အဆိုးကို အကောင်း ဖြစ်သယောင်ယောင်… ရေးလိုက်မိရင်..
အတုယူ..မယ့် လူငယ်တွေ အတွက်… မှားယွင်း ခြင်းတွေ..ဖြစ်နိုင်ပါတယ် ။
ဟစ်တလာ လို…. ဒေဝဒတ်လို…. လူဆိုးကြိးတွေက်ို…
ဇာတ်လိုက် မင်းသားလုပ်ပြီး…….. ရေးတဲ ့သူများ…
အရေးမတော် တဲ ့အခါ…………………………………………..
အပြုံးရေ…… နောက်မှ ဆက်ပြောတော့မယ်..အေ….။
🙂
=================================
ကိုကို.. ခင်ခင် ခခရေ…
ကျေးကျေး..နော် ။
အဆက်မပြတ် ဖတ်ရှု ခံစားလာသူကြီး….
🙂
==============================
ဦးဦး..ဆာမိ ။
အဆက်မပြတ် ခံစားလာတာ….
အ = နားတောင် နီးလာပါပြီ ။
မမပြုံး ဆီက အကြွေး..တောင်းပါနဲ ့တော့ရှင် ။
ကျွန်မတောင်. သူ….ဦးသွား တဲ ့ ပိုစ် တစ်ပုဒ်ရှိပါ ့ ။
အ = အလင်းဆက် အတွက် ..ဆိုပြီး..လေ ။
သူရေး ထားတာ…။
———-
ဦးဦးဆာမိရေ….
ဒီတစ်ခေါက်… အ = အထိ ပြိးလို ့…
နောက်တစ်ခါ… က = ကနေ..ပြန် စဖြစ်ရင်…..
ဆ = မှာ.. ဦးဦး ဆာမိ အကြောင်း….
ရေး အံ ့ ။
မျှော်…..
🙂
==================================
ဦးကြောင်….
ဦးကြောင်ကတော့….
လုပ်..ချ လိုက်ပြန်ပြီ ။
================================
Thu Wai…..ရေ
အဲဒီ မင်းဆွေ ရဲ ့ဓါး…က..
ဖတ်လို ့အရမ်းကောင်း တာ ။
ငယ်ငယ်ကတည်းက ဖတ်ဖူးပေမယ့် … အခု ထိ မမေ ့နိုင်ပါဘူး ။
ဓ = မှာ..အဲဒီ စာအုပ် ကို..ဝေဖန်ချက်လေး.ရေးမလို ့ စိတ်ကူး ကြည့်သေးတယ် ။ ဒါပေမယ့်…
စာအုပ်.ကောင်းတစ်အုပ်ကို..ကျွန်တော်..ဖျက်လိုဖျက်ဆီး မလုပ်ချင်လို ့….
အဟီး ။
ကျေးဇူးနော် ။
+++++++++++++++++++++++++++++++++
မမရွှေကြည်ရေ…
အဲဒီ စာအုပ်ကလေး..ဖတ်ချင်လိုက်တာ..ဂျာ ။
စာအုပ်နာမည်လေး…ပြောပါလား..ဟင် ။
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
athwe lay ရေ…
ကျွန်တော့် ပိုစ်ထဲကို…
အခုမှ ပဲ..ဝင်လာဖော်ရတယ်နော် ။
ရင် ထဲ…အထိ..ရောက်သွားတယ်..ဆိုလို ့…
ပီတိလေး.ဖြစ်ရပါတယ် ။
နောက်လာမယ့် အက္ခရာများ..နဲ ့ခရီးသွား ဥိးမှာမို ့…
လိုက်ပါ… ခံစားပေးဥိီးနော်. ။
ကျွန်တော့် မေးလ် လိပ်စာက…..
alinsett.art@gmail.com ပါခဗျာ…။
လေးစားစွာ…..
အလက်ဆင်း
kai
October 7, 2012 at 6:17 am
“ဓါးသွားပေါ်ကပျားရည်တစက် ချိုမလားလို့ရက်ကြည့်စမ်း”.. တဲ့..
ဆွေလှိုင်ဦးဝတ္ထုခေါင်းစဉ်လား.. ဘာလားမသိတော့..
ဒါပေမယ့်.. စာသားအရတွေကြည့်ယုံနဲ့တင်.. “ဓါး”အနှစ်သာရပေါ်တယ်..
ဓါးသွားပေါ်မှာ.. ပျားရည်စက်လေးတပေါက်က.. ခိုနေတာကို.. ဓါးသွားအလျှားအတိုင်း.. လျှာနဲ့”ဖြတ်ကနဲ့ “လျှက်ကြည့်..
“ရွှပ်ကနဲ့” ပဲ.. :buu:
စိန်ဗိုက်ဗိုက်
October 7, 2012 at 4:09 pm
ဓါးသွားပေါ်မှာ..လမ်းလျှောက်ခြင်း ဆိုလို ့ အူးဆတ်တစ်ယောက် ဆပ်ကပ် အဖွဲ ့ထဲ ဝင်သွားသလားလို ့ ဆိုးယိမ်နေတာ..
နောက်တစ်ပုဒ်က နငယ်ဆိုတော့ နံပြားအကြောင်းရေးမှာပေါ့နော်..အူးဆတ်
မောင်ပေ
October 7, 2012 at 8:46 pm
နို ့ဆီ ဆမ်းထားတဲ့ နံပြားတဲ့ဟေ
“အ” ရောက်ရင်လဲ
အာပုံ ဆိုပဲ
ဟီဟိ
ညီငယ်ဆက်ကြီး စိတ်ဆိုးရဘူးနော်
အလင်းဆက်
October 7, 2012 at 8:31 pm
သူကြီး..ပြောသလို…တော့…လုပ်ရဲပေါင်…ဗျာ ။
🙂
============================
စိန်ဗိုက်ဗိုက်ရေ….
နငယ်မှာ…. နံပြားအကြောင်းရေးမလား ….
နူ … နေတဲ ့ အနော်… ဆိုပြီး.. ရေးရင် ကောင်းမလား..လို ့ ။
အဟီး…။
နောက်တာ.။
နငယ်မှာ…. ရေးဖို ့က… အဆင်သင့် ပဲ..။
မျှော်……. :buu:
အလင်းဆက်
October 7, 2012 at 9:00 pm
ဆိုးပါဘူး..ဦ်းပေ…ရာ
အ ရောက်ရင်..အာပုံအကြောင်းတော့ ..သိပ်မသိလို ့…..
အာပုံ အစား..တစ်ခုခု အကျန်လေး.ပေးပါလား..ဟင် ။
:buu:
lynnsatyar
October 8, 2012 at 3:12 pm
တာရာမင်းဝေ ဝတ္ထု နာမည်လို ငါ့ရင်ခွင်ကြားက နှင်းဆီ ဓါးသွားတစ်လက် ပေါ့…. 🙂
အလင်းဆက်
October 8, 2012 at 6:22 pm
ဟုတ်. ။
အဲဒီ စာအုပ်ကလည်း… အတော်ကောင်းတယ်နော် ။
တာရာမင်းဝေ..က အဲဒီ စာအုပ်မှာ.. ပညာတွေ ထုတ်သုံးသွားတယ်ဗျ ။
နိမိတ်တွေ..ကိုကြိုသိနေတဲ ့ မိန်းကလေး..နဲ ့…..
လူငယ်တစ်ယောက်ကြားက….. ဖြစ်ရပ် ဆန်းတွေ…. ။
အဲဒီ စာအုပ်ကို ဟိုးတုန်းက နှစ်အုပ်တွဲ..ဖတ်ခဲ့ရတာ ။
အရမ်းကြိုက်တယ် ။
အဲဒိ စာအုပ်မှာ.. အချိုးဖျက်ခြင်း…ဆိုတဲ ့မော်ဒန်..သီအိုရီ တစ်ခု ကို……
တွေ ့ခဲ့ရတယ် ဗျ ။
အခု ကိုလင်းစက်ရာ….ပြောတော့..
ပြန်..စာအုပ်ကို….သတိရမိတယ်ဗျာ..။
🙂