သူခ်စ္တတ္သည္

 

 

“ခလြမ္… … …”

စက္ရာေဆာင္အတြင္းမွ ျပဳတ္က် ကြဲေက်သံမ်ားက ရာ၀ဏကို မႏွစ္မ်ိဳ႕ဖြယ္ စီးၾကိဳလိုက္သည္။

“သြား… ငါဒါေတြမစားခ်င္ဘူး”

“ဒါ… ဒါဆို… သခင္မဖုရားအေနနဲ႔ ဘယ္အရာကိုမ်ား ပြဲေတာ္တည္ဖို႔ အာသီသရွိေတာ္မူပါ သလဲ မိန္႔ၾကားပါ ဘုရား”

“ငါ ဘာကိုမွလဲ မစားခ်င္သလို ဘာကိုမွလဲမေသာက္ခ်င္ဘူး။ ျပီးေတာ့ နင္တို႔ေတြရဲ႕ အသားနီမ်က္ႏွာေတြကိုလဲ မျမင္ခ်င္ဘူး။ သြား… ထြက္သြား… ငါ့အနားက အခုထြက္သြားၾက။”

ခ်ိနဲ႔တုံရင္ေနတဲ့ ေရႊစာရဲ႕ အသံနဲ႔ဆန္႔က်င္စြာ ခက္ထန္ေသာအသံတစ္ခုကို ရာ၀ဏၾကားလိုက္ရသည္။

‘အလို… သီတာ… သီတာ… ႏွမေတာ္ေလးရယ္။ မင္းရဲ႕ ႏွင္းဆီဖူး ႏႈတ္ခမ္းႏုႏုေလးကေန ဒီလိုစကားၾကမ္းၾကမ္းေတြ ဘာေၾကာင့္မ်ား ထြက္က်လာတာပါလိမ့္’

သူ႔ရဲ႕တစ္ကုိယ္ေရ ေရရြတ္မႈမဆံုးခင္မွာပဲ စက္ရာခန္းအတြင္းမွ ေရႊစာထြက္လာတာကို ရာ၀ဏေတြ႔လိုက္ရသည္။

အျပိဳျပိဳအလဲလဲျဖင့္ မြစာၾကဲေနေသာ ပြဲေတာ္အုပ္ကို တုန္ရင္ေသာလက္အစံုျဖင့္ကိုင္ထားသည့္ ေရႊစာ၊ အခန္း၀နံရံနားတြင္ ရပ္ေနေသာ သူ႔တို႔ရဲ႕ အရွင္သခင္ဘုရင္မင္းျမတ္ကို ေတြ႔လိုက္ရေသာအခါ အေတာ္ပင္ထိတ္လန္႔သြားသည္။ သို႔ေပမယ့္ ယခင္ကအျမဲလို ခတ္ထန္မာေက်ာေနေသာမ်က္ႏွာအစား ပူေဆြးညိဳးေလ်ာ္ေနသည့္ သူ႔အရွင္သခင္၏အသြင္ကိုေတြ႔လိုက္ရေတာ့ ေရႊစာအေၾကာက္အနည္းငယ္ေတာ့ေျပသြား၏။

တစ္ကယ္ေတာ့ ရာ၀ဏဆိုတာ တစ္ပါးသူမ်ားအေပၚမွာ မည္မွ်ပင္ခတ္ထန္ၾကမ္းတန္းစြာ ဆက္ဆံခဲ့ ဆက္ဆံခဲ့ သီတာေဒ၀ီရဲ႕ စက္ရာေဆာင္အတြင္းသို႔ေရာက္တာနဲ႔ က်ားရဲတစ္ေကာင္မွ ေၾကာင္ငယ္ေလးအျဖစ္  အျမဲလို ေပ်ာင္းလဲသြားခဲ့သူပင္ မဟုတ္ပါလား။

“ႏွမေတာ္ ပြဲေတာ္မတည္ျပန္ဘူးလား ေရႊစာ”

အတန္ငယ္မာေက်ာ္ေနေပမယ့္ သူ႔အရွင္သခင္ရဲ႕ အသံမွာ ဂ႐ုဏာရိပ္ေတြ လႊမ္းမိုးေနတယ္ဆိုတာ ေရႊစာ ေကာင္းေကာင္းၾကီး သိပါေနတယ္ေလ။

“ မွန္… မွန္လွပါဘုရား။ ဒီေန႔နဲ႔ဆို မဖုရားပြဲေတာ္မတည္တာ သံုးရက္ေတာင္ရွိေနပါျပီ ဘုရား”

‘အို… သံုးရက္ေတာင္ ရွိေနျပီတဲ့လား ႏွမေတာ္ရယ္…။ ဘာအတြက္ေၾကာင့္မ်ား ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဒီေလာက္ထိေအာင္ ညွင္းပန္းေနရတာလဲ ႏွမငယ္ရယ္။ ျဒာ၀ိဒိယန္တို႔ရဲ႕ အရွင္သခင္မဆိုတဲ့ဘြဲ႔ကို ျငင္းပယ္ထားလင့္ကစား အေဆာင္ေယာင္အခန္းနား ျပည့္ျပည့္စံုစံုရထားတဲ့ မင္းဟာ ေရႊဘံုစံမင္းသမီးေလးအျဖစ္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနေနရမွာ မဟုတ္ေပဘူးလား။ တကယ္ဆို ေမွာ္႐ံုေတာ္မွာ နန္းက်မင္းသားတစ္ပါးရဲ႕ ၾကင္ယာအျဖစ္ဆင္းရဲစြာေနရမယ့္အစား အခုလို အရွင္သခင္မတစ္ေယာက္ရဲ႕ဘ၀ကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီး ခံစားေနရမွာ မဟုတ္ဘူးလား ႏွမရယ္’

ပ်ံ႕လြင့္သြားေသာ အေတြးမ်ားကို မိမိေရွ႕မွာ မလႈပ္မယွက္ရွိေနေသာ ေရႊစာအားေတြ႔မွ ရာ၀ဏ ျပန္လည္ဖမ္းယူလိုက္သည္။

“အခုခ်က္ခ်င္း စားဖိုေဆာင္ကိုသြား အေကာင္းဆံုးဟင္းလ်ာေတြနဲ႔ ပြဲေတာ္တစ္ခုကို ႏွမေတာ္အတြက္ သြားျပင္ဆင္ခဲ့စမ္း”

“မွန္ပါဘုရား… ဒါေပမယ့္ေလ သခင္မဖုရားက ပြဲေတာ္ မ… မ…”

“စကားမရွည္စမ္းနဲ႔ ေရႊစာ။ ငါေျပာတဲ့အတိုင္းသာ အခုသြားလုပ္ခ်ည္။ ဒီလိုမွမဟုတ္ရင္ေတာ့ မင္းရဲ႕ဦးေခါင္းကို ေလးျပစ္ကြင္းမွာ ျပစ္မွတ္အျဖစ္ခံမလား ဒါမွမဟုတ္ သားရဲတြင္းမွာ အစာေၾကြးခံမလားဆိုတာကို ေရြးထား”

“မွန္… မွန္လွပါ… အမိန္႔ေတာ္ျမတ္အတိုင္းပါဘုရား”

မိမိ၏ေရွ႕မွ ေလအဟုန္ျဖင့္ ေၾကာက္လန္႔စြာ ထြက္ခြာသြားေသာေရႊစာကိုၾကည့္ရင္း ရာ၀ဏ သက္ျပင္းရွည္တစ္ခုကို ေလးတြဲ႔စြာမႈတ္ထုတ္လိုက္သည္။ တစ္ကယ္ဆို သီတာေဒ၀ီရဲ႕ေရွ႕မွာမဆိုႏွင့္ သူ၏အရိပ္အေငြ႔ေတြရွိေနတဲ့ေနရာမွာေတာင္ မင္းတစ္ပါးရဲ႕ရာဇမာန္နဲ႔ မာေက်ာမႈမ်ားကို သူလံုး၀မေဖၚျပလိုခဲ့။ သီတာ့အတြက္ေတာ့ ရာ၀ဏဆိုတာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္း အေငြ႔အသက္ေတြနဲ႔ ႏူးညံ့ေနေစရမယ္ေလ။

။           ။           ။

စက္ရာခန္းေဆာင္အတြင္း ရာ၀ဏ၀င္လာခဲ့သည္ကို ေညာင္ေစာင္းထက္ အံုးစက္ရာေပၚမ်က္ႏွာအပ္ကာ ငိုေၾကြးေနေသာ သီတာ သတိမထားမိခဲ့။ ဥေဒါင္းေတာင္ေတြေနာက္ခံျဖန္႔ၾကက္ထားတဲ့ ေညာင္ေစာင္းထက္မွာငိုေၾကြးေနတဲ့ သီတာ့ရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို ေျပးကာသုတ္ေပးလိုက္ခ်င္ေပမယ္ မိမိရဲ႕ေျခလွမ္းမ်ားက ေရွ႕သို႔ဆက္တိုးရန္တြန္႔ဆုတ္ေနမိသည္။ တစ္ကယ္ဆို မိမိပိုင္ဆိုင္ရာ ဒီနန္းေတာ္ၾကီးတစ္ခုလံုးကို အစီးအတားမရွိ လိုသလိုျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္သူျဖစ္ေပမယ့္ သီတာေဒ၀ီရဲ႕ ခန္းမေဆာင္ကေတာ့ မိမိမပိုင္ဆိုင္ေသာ သီးျခားနယ္ေျမတစ္ခုလို ရာ၀ဏခံစားေနရျမဲ။

မိမိကိုျမင္လိုက္၍ ထိတ္လန္႔သြားက်ေသာ သီတာ့အပါးခစားေနက်သည့္ လက္ေရြးစင္ ကိုယ္လုပ္ေတာ္ကညာပ်ိဳေတြကို ရာ၀ဏခန္းမအျပင္သို႔ထြက္သြားရန္ လက္ဟန္ျဖင့္အမိန္႔ေပးလိုက္သည္။ ရံေရႊေတာ္ေတြ အျပင္ကိုထြက္သြားက်ျပီဆိုမွ

“ႏွမေတာ္…”

မိမိအသံကိုၾကားလိုက္ရသျဖင့္ ဆတ္ကနဲ႔ေခါင္းေထာင္လာေသာ သီတာ့အသြင္အျပင္ဟာ အဆိပ္ျပင္းေျမြတစ္ေကာင္ရဲ႕ ေဒါသမ်ိဳးနဲ႔ပါလား။ မ်က္ရည္စမ်ားျဖင့္ ပူေဆြး၀မ္းနည္းခဲ့ေသာမ်က္၀န္းအစံုကေတာ့ ယခုပင္နဂါးမ်က္ေစာင္းကဲ့သို႔ မီး၀င္း၀င္းေတာက္လုေနျပီ။

“ႏွမေတာ္…။ ႏွမေတာ္ ပြဲေတာ္မတည္တာ သံုးရက္ရွိေနျပီဆို။ ေနမ်ားမေကာင္းလို႔လား… ဒါဆို ျဒာ၀ိဒိယန္တို႔ရဲ႕ အေတာ္ဆံုးသမားေတာ္ကို အခုပဲအေခၚလႊတ္လိုက္မယ္ေလ။ ဒါမွမဟုတ္ ခံတြင္းေတြ႔ေစမယ့္ စားျမိန္ဖြယ္ရာမ်ားကို အာသီသျဖစ္တယ္ဆိုလဲ ေျပာျပပါေလ။ က်ဳပ္ခ်က္ျခင္းပဲ ျပင္ဆင္ခိုင္းလိုက္ပါ့မယ္”

မိမိကသာ အေမးစကားေတြျပဳေနခဲ့ေပမယ့္ သီတာကေတာ့ မိမိကိုယ္ပင္ေစ့ေစ့မၾကည့္။ ေရႊခ်ည္ေဖါက္ပု၀ါေတြျဖင့္ကာရံထားသည့္ ေလသာျပတင္းကို ေငးစိုက္ေန၏။

ဒီေလသာျပတင္း… သားရဲတြင္းရဲ႕အထက္မွာရွိေနတဲ့ ဒီေလသာျပတင္း… မိမိေတြ႔ဖို႔လာတိုင္း သီတာေဒ၀ီအၾကိမ္ၾကိမ္ခုန္ခ်ဖို႔ ၾကံခဲ့တဲ့ ေလသာျပတင္းကို ရာ၀ဏ စက္စုပ္စြာၾကည့္လိုက္သည္။

ႏွမေတာ္ရယ္… ႏွမကို အခုလို အိပ္ခန္းနဲ႔အရြယ္တူ ေရႊေလွာင္အိမ္ထဲမွာ ထားရတယ္ဆိုတာ ႏွမေတာ္ရဲ႕ အသက္ကို ေမာင္ေတာ္စိုးရိမ္လို႔ပါကြယ္။

“အဟာရျဖစ္ေစဖို႔ တစ္ခုခုေတာ့ စားလိုက္ပါလား ႏွမေတာ္ရယ္။ ဒီလိုမွမဟုတ္ရင္ ခြန္အားခ်ိနဲ႔ကာ ႏွမေတာ္အသက္အတြက္ အႏၱရယ္ျဖစ္လာလိမ့္မယ္”

“ဘယ္လို… ခြန္းအားခ်ိနဲ႔မယ္ဟုတ္စ။ အသင့္လို ယုတ္မာလြန္းလွတဲ့ လကၤာဒီပဘုရင္ရဲ႕ အက်ဥ္းသားအျဖစ္ ေနရတာထက္စာရင္ ေသသြားတာကမွာ ပိုေကာင္းပါဦးမယ္ရွင္”

သီတာေဒ၀ီထံက ပထမဆံုးၾကားလိုက္ရတဲ့စကားက ရာ၀ဏရင္ကို ေပါက္ကြဲသြားေစသည္။

“ေသသြားတာ”တဲ့။ မၾကားလိုဘူး… မၾကားခ်င္ဘူး။ ဒီစကားေတြကို ရာ၀ဏမၾကားရက္ဘူး။ စစ္ပြဲေတြအလီလီ ရန္သူေတြ အရာအေထာင္ကို အေၾကာင့္အရြံ႕မရွိ ေအာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ အေမာင္ဟာ ႏွမေလးကိုေတာ့ ဆံုး႐ႈံးရမွာ အလြန္ကိုပဲ စိုးမိပါတယ္။

သီတာရယ္… တစ္ကယ္ေတာ့ မင့္ကိုခ်စ္လြန္းလို႔၊ ဓမၼကေတာင္ေျခရင္း စမ္းေခ်ာင္းငယ္မွာ ေရႊ႐ုပ္လႊာကားခ်ပ္ကိုေတြ႔ကတည္းက ေမတၱာသက္၀င္ခဲ့မိလို႔ အသက္ကိုပင္ ဂ႐ုမထားပဲ တစ္ရာ့တစ္ပါးေသာမင္းေတြရွိရာ မိထိလာေလးတင္ပြဲကို တစ္ကုိယ္တည္း စြန္႔စားလာခဲ့သူပါ။

မင္းကိုပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခ်င္လြန္းလို႔ အေမာင့္ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးႏွမေတာ္ တိရိဂမၻီရဲ႕အသက္ကို အာရိယန္မင္းသား ရာမရဲ႕လက္မွာ စေတးခဲ့ရသူပါ။

မင္းကိုဆံုး႐ႈံးရမွာေၾကာက္လို႔ ေတာင္ဆယ္လံုးကိုေအာင္ႏိုင္သူ ဒႆဂီရိဆိုတဲ့ဘြဲ႔၊ ျဒာ၀ိဒိယန္တို႔ရဲ႕ အရွင္သခင္ သူရဲေကာင္းအျဖစ္ကေန ကာမပိုင္ရွိတဲ့မိန္းမကိုခိုးယူတဲ့သူယုတ္မာအျဖစ္ကို အလဲအထပ္လုပ္ခဲ့သူပါ သီတာရယ္။

“မေျပာပါနဲ႔ ႏွမေတာ္ရယ္ ဆက္မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။ ေသမယ္ဆိုတဲ့စကား ေနာက္တစ္ခါထပ္မေျပာပါနဲ႔ေတာ့။ ေမွာ္႐ံုေတာမွာ အသား၀ါမင္းသားရဲ႕လက္ကေန က်ဳပ္ မင္းကိုခိုးယူခဲ့တယ္ဆိုတာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးလြန္းလို႔…”

မိမိ၏တစ္သက္ တစ္ခါမွမသံုးခဲ့ဖူးေသာ ႏူးည့ံလွေသာ စကားကိုဆက္ရန္ ရာ၀ဏ တြန္႔ဆုတ္သြားခဲ့ေပမယ့္ မိန္းမလွေလးရဲ႕ႏႈတ္ဖ်ားမွ ရယ္သံမ်ားကေတာ့ လြင့္ထြက္လာခဲ့သည္။

“ဘယ္လို… ခ်စ္ျမတ္ႏိုးလို႔… ဟုတ္လား။ ထားပါေတာ့ လကၤာဒီပဘုရင္ရယ္”

သီတာေဒ၀ီရဲ႕ အသံလြင္လြင့္က စစ္ဘုရင္အရင္အမာၾကီးတစ္ဦးကို မလႈပ္ယွက္ျငိမ္သက္သြားေစႏိုင္ေလာက္တဲ့ အမိန္႔သံမ်ားထက္ပင္ ခန္းနားေန၏။

“ဒီမယ္ လကၤာဒီပဘုရင္။ သင့္ရဲ႕အျပဳအမူေတြဟာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းရဲ႕ ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာကို အသင္ သတိျပဳမိသင့္တယ္”

‘ခ်စ္ျမတ္ႏိုးခ်င္းရဲ႕ ဆန္႔က်င္ဘက္’ ဟုတ္လား။ ဒီစကားေတြကို ရာ၀ဏနားမလည္ပါ။

ေလာကမွာ ခ်စ္ျမတတ္ႏိုးမႈကိုပိုင္ဆိုင္လိုတဲ့သူေတြဟာ မိမိခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူေတြရဲ႕ ဆင္းရဲဒုကၡကိုမဖန္တီးရဘူး၊ မိမိခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူရဲ႕ လိုအင္ဆႏၵကို ျဖည့္ဆည္းဖို႔ကို အျမဲရည္ရြယ္ရမယ္၊ အဲ့ဒါဟာ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းဆိုတာရဲ႕ ဂုဏ္လကၡဏာမ်ားစြာထဲက တစ္ခုသာရွိေသးတယ္ လကၤာဒီပဘုရင္

ဘာေတြလဲ… ဒါဘာေတြလဲ… ဒီစကားေတြရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကို ရာ၀ဏလံုး၀နားမလည္ခဲ့။ မိမိလို စစ္ဘုရင္တစ္ဦးအတြက္လဲ ဒီအခ်စ္ဆိုတဲ့အရာအတြက္ ဋိကာတစ္ခုဖြဲ႔ကာ ဇာခ်ဲ႕စရာလိုမွာမွမဟုတ္ဘဲ။

“အို ဒါေတြ က်ဳပ္နားမလည္ဘူး သီတာ။ က်ဳပ္နားလည္ထားတာတစ္ခုက က်ဳပ္ခ်စ္ရတဲ့မင္းကို ဆံုး႐ႈံးရမွာေၾကာက္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္လဲ မင္းကို မင့္ေမာင္ေတာ္ရာမလက္ထဲက လုယူခဲ့တာျဖစ္တယ္။ ေအး… ဒီေနရာမွာ ဆံုး႐ႈံးမွာစိုးျခင္းနဲ႔ ပိုင္ဆိုင္လိုျခင္းဆိုတာကိုေတာ့ မင္းအေနနဲ႔ ခြဲျခားသိသင့္တယ္ သီတာ”

မိမိ၏အသံမ်ား အနည္းငယ္မာသြားမွန္း သတိျပဳမိသြားသျဖင့္ ရာ၀ဏ စကားကိုခဏရပ္လိုက္၏။

“နားေထာင္ေပးပါ ႏွမေတာ္။ က်ဳပ္ ႏွမကိုလုယူခဲ့တာမွန္ေပမယ့္ အလိုမတူသိမ္းပိုက္လိုျခင္းေတာ့ အလ်င္းမရွိခဲ့ပါဘူး ႏွမေတာ္”

“ေအာ္… ဟုတ္လို႔လား လကၤာဒီပဘုရင္ရယ္။ အသင္ ဒီလိုမ်ိဳး ေရႊေလွာင္ခ်ိဳင့္ထဲမွာ ကၽြန္မကိုပိတ္ေလွာင္ထားတာဟာ အလိုမတူသိမ္းပိုက္တာမဟုတ္ဘူးေပါ့”

သီတာေဒ၀ီရဲ႕ ခနဲ႔စကားေတြက တိုက္ပြဲအလီလီမွာ ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရတဲ့ ျမားတံေတြထက္ေတာင္ အဟုန္ျပင္းေန စူးရွခၽြန္ျမေနပါလား။

“မဟုတ္ဘူးႏွမေတာ္… မဟုတ္ဘူး။ က်ဳပ္ ႏွမကို ယခုလို ေရႊေလွာင္အိမ္မွာထားရတာ က်ဳပ္နဲ႔ေ၀းရာကို ႏွမထြက္ေျပးမွာစိုးလို႔၊ ႏွမေတာ္ကိုယ့္အသက္ကို ရန္ရွာမွာစိုးလို႔ပါ”

မိမိ၏အမိန္႔ေၾကာင့္တတ္ဆင္ထားခဲ့ရေသာ ေရႊေလွာင္အိမ္မွ တိုင္မ်ားကို ရာ၀ဏမုန္းတီးစြာၾကည့္လိုက္သည္။

“ဒါေပမယ့္ေလ။ က်ဳပ္ ႏွမေတာ္ကိုအလိုမတူပဲ သိမ္းပုိက္ျခင္းမျပဳခဲ့ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ သတိျပဳမိသင့္ပါတယ္။ ႏွမေတာ္ က်ဳပ္ရဲ႕နန္းေတာ္ကိုစေရာက္လာကတည္းက ပု၀ါတစ္ကမ္းအကြာကမဆိုထားနဲ႔ ႏွမေတာ္စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္မွာစိုးလို႔ စက္ရာခန္းထဲကိုေတာင္ အခ်ိန္တိုင္းအ၀င္အထြက္မျပဳခဲ့တာကိုေတာ့ သတိျပဳမိသင့္ပါတယ္။ ဒီနန္းေတာ္မွာ က်ဳပ္ေၾကာင့္ ႏွမေတာ္ မွဲ႔တစ္ေပါက္ေတာင္ အခုထိမစြန္းထင္းခဲ့ဘူးဆိုတာ သိသင့္ပါတယ္ ႏွမေတာ္။ က်ဳပ္ဟာ ႏွမေတာ္ရဲ႕ အရိပ္ကို ျမင္ေနရရင္ေတာင္ ေက်နပ္ေနတဲ့သူဆိုတာ…”

အိပ္ခန္းေဆာင္တံခါးနားမွ လူရိပ္ကိုေတြ႔လိုက္ရသျဖင့္ ရာ၀ဏစကားစကို ရပ္လိုက္သည္။

“တံခါး၀က ေရႊစာလား”

အေမးျပဳလိုက္ေသာ ရာ၀ဏ၏စကားမွာ သီတာေဒ၀ီကို ေျပာေနေသာအသံႏွင့္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျခားနားလွ၏။

“မွန္လွပါဘုရား”

“ႏွမေတာ္အတြက္ ပြဲေတာ္အုပ္အသင့္ျဖစ္ျပီဆို အထဲကို၀င္လာျပီး ျမန္ျမန္ခစားစမ္း”

“မွန္… မွန္လွပါဘုရား”

အခန္းတြင္း၀င္ကာ ပြဲေတာ္အုပ္ကို သီတာ့အနား ယူသြားေသာ ေရႊစာကို ရာ၀ဏမမွိတ္မသုန္ၾကည့္ေန၏။ ျပီးမွ ႏူးညံ့ေသာ မ်က္၀န္းမ်ားျဖင့္

“ႏွမေတာ္အေနနဲ႔ အခုအခ်ိန္မွာ က်ဳပ္ကို အမုန္းၾကီးမုန္းေနမယ္ဆိုတာ က်ဳပ္နားလည္ပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ က်ဳပ္ကိုမုန္းတာက မုန္းတာပဲႏွမေတာ္။ မိမိကိုယ္ကုိေတာ့ ဒုကၡျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ပါနဲ႔။ ဒီပြဲေတာ္ကို တည္လိုက္ပါ၊ လိုအပ္တာ မွန္သမွ်ကိုလဲ ေရႊစာ့ကို ခိုင္းေစပါ ႏွမေတာ္”

မိမိအားရြံရွာစြာ ၾကည့္ေနေသာ မ်က္၀န္းမ်ားေအာက္မွ ရာ၀ဏ႐ုန္းထြက္မည္ျပဳျပီးမွ သီတာ့အားလည္ျပန္ၾကည့္ကာ

“ယခုေတာ့ က်ဳပ္ဘ၀ရဲ႕ အၾကီးမားဆံုးေသာစစ္ပြဲတစ္ခုအတြက္ ျပင္ဆင္ဖို႔သြားရဦးမယ္။ ဒီစစ္ပြဲဟာ လကၤာဒီပအတြက္ ျဒာ၀ိဒိယန္တို႔ရဲ႕နယ္ေျမအတြက္ က်ဳပ္ရဲ႕ဂုဏ္သိကၡာအတြက္သာမဟုတ္ က်ဳပ္ရဲ႕ႏွလံုးသားအတြက္ပါအေရးၾကီးေနတဲ့စစ္ပြဲမို႔ အေကာင္းဆံုုးျဖစ္ေအာင္ က်ဳပ္ျပင္ဆင္ရဦးမယ္။ မၾကာပါဘူးႏွမေတာ္… မၾကာေတာ့ပါဘူး။ ဒီေလာကမွာ ဒႆဂီရိနဲ႔ ရာမ တစ္ေယာက္တည္းသာက်န္ခဲ့မယ့္ အခ်ိန္ဟာေရာက္လာေတာ့မွာပါ”။         ။

 

(ဆရာခ်စ္ဦးညိဳ၏ လကၤာဒီပခ်စ္သူ၀တၳဳအား ထပ္ဆင့္ခံစားေရးသားသည္)

 

အႏုပညာသည္ အႏုပညာအတြက္ျဖစ္သည္

Courage

About Courage

has written 44 post in this Website..