အနှစ်နဲ့အကာ
အနှစ်နဲ့အကာ
အုန်းသက်က တစ်ရာ…
သားသ္မီးဆိုတာ ခဏတာ…
အချိန်တန် တောင်စုံပြန်တော့ ပျံကြစမြဲသာ။
အနှစ်နဲ့အကာ ခွဲခြားကာ ကွဲပြားသိစေတဲ့ တရားအရိပ်ကိုရှာ နောင်သံသရာ အေးစေဘို့လေး။
အုန်းသက်က တစ်ရာ…
သားသ္မီးဆိုတာ ခဏတာ…
အချိန်တန် တောင်စုံပြန်တော့ ပျံကြစမြဲသာ။
အနှစ်နဲ့အကာ ခွဲခြားကာ ကွဲပြားသိစေတဲ့ တရားအရိပ်ကိုရှာ နောင်သံသရာ အေးစေဘို့လေး။
12 comments
တောင်ပေါ်သား
November 10, 2014 at 4:26 pm
လောလောဆယ်တော့ သားသမီးတွေ
အတောင်စုံစုံနဲ့ ကောင်းကောင်းပျံနိူင်ရေး
ပြုစုပျိုးထောင်ပေးနေရဆဲပါ ၊
Yae Myae Tha Ninn
November 10, 2014 at 4:57 pm
မန့်ဖို့ … ငယ်နေသေးသလားလို့… 🙂
kai
November 10, 2014 at 4:59 pm
မြန်မာတွေအသက်ကြီးလို့.. တရားရိပ်ရှာတယ်… ဆိုတာ…
အင်း..
နိုင်ငံတကာအမြင်နဲ့ကြည့်ရင်… တော်တော်အတ္တကြီးတာပဲလို့.. ထင်မှာပဲ…
သံသရာကို.. ရှိနေပါတယ်တွေးပြီး.. မဖြတ်နိုင်တာကို… က… သံသရာ…။ :k:
မြစပဲရိုး
November 10, 2014 at 10:42 pm
ကိုယ် လဲ မိဘ ရဲ့ အသိုက်က ခွဲ ခဲ့ဘူးပြီ။
ကိုယ့်ကို ခွဲ သွားမဲ့ အကြောင်း အတွက် လဲ ရင်ဆိုင်ရဲ ရပေမပေါ့ အစ်မရေ။
အလင်းဆက်
November 11, 2014 at 9:41 am
အနှစ်လား..
စားလို့ ကုန်ပြီ
ထပ် စားချင်သေးတယ်… ။
ဦးဦးပါလေရာ
November 11, 2014 at 11:19 am
.အပြင်လူအနေနဲ့ ကြည့်ရင် သားသမီးတွေ တနေ့လဲ သွားမယ့်အတူတူ မြန်မြန် သူ့လမ်းသူသွားတာကောင်းတယ်..
.အဲဒါမှ ကိုယ့်မှာ ကျန်တဲ့အချိန်လေး ကိုယ့်အတွက်ကျန်မှာ….
.ကိုယ်တိုင်အနေနဲ့ဆိုရင်တော့ ..
.သားသမီးတွေကို ဘယ်လောက်လေးပဲ ဖြစ်ဖြစ် ခဏလေးပဲဖြစ်ဖြစ် ကိုယ့်ရင်ခွင်ထဲထားချင်သေးတာ…
aye.kk
November 11, 2014 at 4:21 pm
တောင်ပေါ်သားရေ
အချိန်တန်ပြီဆိုတော့လေ
ကိုယ်လည်းကိုယ့်အတွက် လုပ်မှရမယ်
သူကြီးခိုင်
အတ္တကြီးတယ်ပြောပြော သံသရာ
ကြောက်ပါတယ်
အလင်းဆက်ရေ
အကာဆိုတာ ဗလာပါ
လက်ချည်းသွားကြရမှာ
မြစပဲရိုး
ကိုယ်ပြုထားတဲ့ကံအတိုင်း
ပြန်ပေးဆပ်ရတာ တရားအရိပ်က
အေးမြဆုံးပါပဲ
ဦးဦးပါလေရာ
မိနဲ့ဖဆိုတော့ ကိုယ်ကပိုပြီးတော့ခံစားမိတာ။
Novy
November 11, 2014 at 4:48 pm
သမီးလေး လှပတဲ့ အတောင်ပံတစ်စုံနဲ့ မိုးမြင့်ယံကိုပျံသန်းစေဖို့ ပြုစုပျိုးထောင်နေမိရင်
တကယ်များပျံသန်းသွားရင်တော့ ကိုယ့်ဆီကိုယ် ပြန်လာနိုးနဲ့ မျော်ကိုးမိမလားတော့မသိသေးဘူးပေါ့လေ…
aye.kk
November 11, 2014 at 9:12 pm
မျှော်မိမှာ အသေအချာပါပဲ။
ခင် ခ
November 11, 2014 at 9:37 pm
တစ်ချိန်ချိန်မှာခွဲရမှာဘဲ ဒီသင်္ခ ါရတရားတွေ
aye.kk
November 12, 2014 at 1:01 am
မပြတ်နိုင်တဲ့သံယောဇဉ်
နွယ်အမျှင်တန်းကိုဖြတ်နိုင်တာ ဝိပဿ နာ
ဘာဝနာ ဆိုတဲ့တရားဓမ္မသာ။
kai
November 12, 2014 at 4:28 am
ဝိပဿနာဆိုတာ.. ကမ္ဘာ့ဗုဒ္ဓသာသနာဝင်အများစု(အများစု) လက်ခံထားကြတာကတော့. လယ်တီဆရာတော်ကြီးရဲ့.. modern Theravada practice ပဲ..
အရီးအေးက.. တခြားကိစ္စတွေမှာသာ.. ရှေးရိုးစွဲတယ်..။ ဘာသာရေးမှာ.. မိုဒမ်တော့ဖြစ်သား..။ :k:
Vipassanā-meditation is a modern Theravada practice, reintroduced by Ledi Sayadaw and Mogok Sayadaw and popularized by Mahasi Sayadaw,[3][4][5] S. N. Goenka and the Vipassana movement, [6] in which mindfulness of breathing and of thoughts, feelings and actions are being used to gain insight in the true nature of reality. Due to the popularity of Vipassanā-meditation, the mindfulness of breathing has gained further popularity in the west as mindfulness.