ဘုတ္…..
တစ္လမ္းလံုး ပခံုးထက္မွာ လြယ္လာေသာ အိတ္ကို အားရပါးရ ပစ္ခ်လိုက္သည္။
နားခိုရာေနရာ ေရာက္ေခ်ၿပီကိုး။
ပိတ္ထားေသာတံခါးေရွ႕ရွိ ဆိုင္းဘုတ္ကေလးကို ဦးမာဃ တစ္ခ်က္ ဖတ္လိုက္သည္။
ဘာတဲ့…
ကဗ်ာျပခန္း” ဆိုပါလား….။
ဆိုင္းဘုတ္ကို ဖတ္ၿပီး အေတြးစေလးေတြက အတိတ္ကို နည္းနည္း လြင့္ေမ်ာသြားသည္။
သို႕ေသာ္ ၾကာၾကာမေတြးႏိုင္၊ ခရီးပန္းလာသည္မို႕ အထဲဝင္ရန္ တံခါးကို ေခါက္လိုက္ေတာ့သည္။
ေဒါက္…..ဒေလာက္…..ေဒါက္
သံုးခ်က္တိတိ ေခါက္အၿပီးမွာေတာ့ တိုင္ပင္ ကိုက္ထားသည့္အလား တံခါးက ျဖတ္ခနဲဆို ပြင့္သြားသည္။
အထဲကေန ထြက္လာသူကေတာ့ ဒညင္းဝက္(အဲေလ) အလင္းဆက္။
ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေဆာက္ႏွင့္ထြင္း ဆိုသလို အားရပါးရ ေမးရွာသည္။
‘ဟဲ့ သဂ်ားးး ဘာလာလုပ္တာလဲ’ တဲ့။
သူေမးမွ လူေတာင္ မ်က္စိ လည္ခ်င္ခ်င္ ျဖစ္သြား၏။
‘ဟဲ့ ငါက ဘာလာလုပ္ရမွာတုန္း အလုပ္ကိစၥၿပီးလို႕ ျပန္လာတာေပါ့။ သြားတာမွ ဆယ္ရက္ေက်ာ္ေလာက္ကေလးကို အတိတ္ေမ့သြားပလား’
အခြင့္ရတုန္း ဖိ ေဟာက္ပစ္လိုက္သည္။
အဲဒီေတာ့မွပဲ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက ‘ေအးးး ဟုတ္သားးး ငါ ေမ့သြားတာ… လာ အထဲဝင္’ တဲ့။
ထိုက်မွ ရံုးခန္းထဲ ဝင္တဲ့ကိစၥ ၿပီးေလေတာ့သည္။
ဝင္လာတာ ျမင္ေတာ့လည္း လွမ္းေတာ့ ေမးၾကရွာသား(မေကာင္းတတ္လို႕လားေတာ့မသိ)
မြန္မြန္က ထိုင္ရာမထ လွမ္းေအာ္သည္ ‘သဂ်ားး ငါ့ျပခန္းမွာ လာၿပီး ကူေပးဦး ‘ တဲ့
အင္း… ေရာက္ေရာက္ခ်င္းကို အမိအရ လွမ္းဆြဲတာပါလားေနာ္…
ေနာက္ ဟို ဂ်ီးေဒၚ ဂ်ီးေဒၚဆြိကေတာ့ ေျပာရွာ၏။
‘သဂ်ားေလး… ခရီးပန္းလာတယ္ထင္တယ္၊ နားလိုက္ဦး၊ ၿပီးမွ နင္သြားတုန္း ရႈပ္ထား(အဲ) လုပ္ထားတာေတြ ေျပာျပမယ္’ တဲ့
မ်က္ခံုးေတာင္ နည္းနည္း လႈပ္ခ်င္ခ်င္ ျဖစ္သြားသည္။
မန္းဂဇက္ကို ေမာင္ႏွင့္တူသည္ဟု တဖြဖြ ေျပာေနေသာ သူကေလး ကေတာ့ ဖုန္းမွ မ်က္ႏွာမခြာဘဲ လွမ္းႏႈတ္ဆက္သည္။
လူခ်င္းေတာ့မဟုတ္ ခ်က္တင္မွ ႏႈတ္ဆက္ျခင္း ျဖစ္ေပ၏။
တစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳး မရိုးရေအာင္ တတ္လဲ တတ္ႏိုင္ၾကသူေတြပါတကားးး။
ထိုထိုေသာ အဆင့္မ်ားကို ျဖတ္သန္းၿပီးသည့္ အခါမေတာ့ ေျခလွမ္းေတြက
ကဗ်ာခ်စ္သူရံုးခန္းထဲမွ ဦးမာဃ၏ စားပြဲ ပိစိကေလးထံ မွာ အဆံုးသတ္သြားသည္။
ထို႕ေနာက္တြင္ေတာ့ အေမာအပန္းေျဖ၊ အနားယူအၿပီး တြင္ အလင္းဆက္က စားပြဲေပၚသို႕ စာရင္းတစ္ခု လာပို႕ရွာ၏
‘ဟဲ့ အလက္ဆင္း ဒါ ဘာတုန္း’
‘က်န္တဲ့ ကဗ်ာစာရင္းေတြေလ၊ ျပခန္း ၁၀ က မင္းတင္ရမွာမဟုတ္လား အဲဒါေၾကာင့္ ႀကိဳေရြးဖို႕ ေပးထားတာဟ’
‘အင္းအင္း… ဟုတ္ၿပီေလ၊ ကဲ ၾကည့္ရေအာင္…’
အားရပါးရ စာရင္းကို ၾကည့္ၿပီးသည့္ေနာက္ ဦးမာဃ မ်က္လံုးပင္ ျပဴးသြား၏။
‘ဟဲ့ အလက္ဆင္း စာရင္းက ဒါပဲလားဟ’
‘ေအး.. ဟုတ္တယ္ ဒီၾကားမွာ ကဗ်ာလက္က်န္က ဒါအကုန္ပဲဟ’
ေျပာလည္း ေျပာခ်င္စရာ.. လက္က်န္ကဗ်ာက ျပခန္းတစ္ခန္းစာပဲ ရွိေတာ့သည္ကိုး။
ဒီလိုဆိုလွ်င္ေတာ့ မျဖစ္ေသး… ကဗ်ာစုေဆာင္းေရး ျပန္လုပ္ရဦးမည္။
ျပခန္းကိစၥျဖင့္ ၾကားရက္ေတြမွာ အလုပ္ရႈပ္မွာမို႕ ျပခန္းတင္ၿပီးမွ စုေဆာင္းေရး လုပ္ရန္ ေတးထားလိုက္သည္။
ကဗ်ာ ဓားျပအဖြဲ႕ေတာ့ ျဖစ္လိမ့္ဦးမည္…။
ထိုသို႕ ထိုသို႕ျဖင့္
လက္ထဲဲမွာ ရွိေနသည့္ ကဗ်ာေတြကို ၾကည့္ၿပီး သကာလ
ဦးမာဃ ျပခန္း(၁၀) အတြက္ ကဗ်ာ ဆယ္ပုဒ္ ေရြးခ်ယ္လိုက္ေလသည္။
ပထမဆံုး ေရွးကဗ်ာ ေရြးရမည္။
ေရွးကဗ်ာ အတြက္ သိပ္ေတာ့ စိတ္မပူလွ၊ ဟိုရွာ ဒီရွာ လုပ္လုိက္လွ်င္ တစ္ပုဒ္ေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ပင္။
သို႕ေသာ္ အခန္႕သင့္ခ်င္ေတာ့ ကဗ်ာက ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ ေရာက္လာ၏။
ကဗ်ာေရြးေနစဥ္ ဦးႀကီးမိုက္ဆီက ဖုန္း ဝင္လာသည္။
‘သိၾကားေရ ငါတို႕ ဖတ္ေရြးအတြက္ လႊတ္ေတာ္မွာ ေဆြးေႏြးဖို႕ လုပ္ေတာ့ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ကို သြား သတိရလို႕ကြာ အဲဒါ မင္း ရွာေပးပါလား’
‘ဟုတ္ကဲ့ပါ ဦးမိုက္ေရ ဘယ္ကဗ်ာလဲဗ်’
ဒီလိုနဲ႕ ကဗ်ာ တစ္ပိုင္းတစ္စ ကို ၾကားမိလိုက္သည္။
ၾကားစဥ္ကတည္းက ႀကိဳက္မိေသာ စာသားမ်ားက ရွာၿပီးလို႕ တစ္ပုဒ္လံုး ဖတ္ၿပီးေသာအခါ ပို ႀကိဳက္သြားေလသည္။
ထိုသို႕ျဖင့္ ဆရာ ဗန္းေမာ္ညိဳႏြဲ႕ ၏ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းဝိုင္း ကဗ်ာကို ျပခန္းထိပ္တြင္ ခ်ိတ္ျဖစ္သြားပါသည္။

ေနာက္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကုိ ရွာျပန္ေတာ့ ေတာက ကိုရင္ ေပးထားေသာ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို သြား ျမင္သည္။
ဒါႏွင့္ပဲ ကိုရင့္ကို လွမ္းဆက္ကာ ကဗ်ာေတာင္းလိုက္ေတာ့ အားလံုး အိုေက။

ထို႕ေနာက္မွာေတာ့ ေလးခ၏ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို သြားေတြ႕ျပန္၏။
ေလးခ မွာ ျပခန္းအတြက္လဲ ပံုမွန္ ကဗ်ာေတြ ပို႕ေပးေနသူမို႕ တကူးတက ခြင့္ေတာင္းစရာ မလုိ ဒါႏွင့္ပဲ  ကဗ်ာေရြးၿပီးတာႏွင့္ လွမ္း အေၾကာင္းၾကားလိုက္သည္။

ဆက္ၿပီး ကဗ်ာစာရင္းမွာ ထပ္ ေမႊေတာ့ ကိုကမ္း၏ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ထြက္လာျပန္သည္။
သို႕ျဖင့္ ကိုကမ္းကို လွမ္း ဆက္လိုက္သည္။
‘ကိုကမ္းေရ ဒီအပတ္ ျပခန္းမွာ ကိုရင့္ကဗ်ာကို သံုးခ်င္တယ္ဗ်ာ အဆင္ေျပမလားဗ်’
‘အာ… ေျပပါတယ္ ဦးသိၾကားေရ၊ သားကဗ်ာ ထပ္ ယူခ်င္ရင္လည္း ေျပာဗ်ာ’
‘ေကာင္းပါၿပီဗ်ာ… ဒါဆို ေနာက္ထပ္ ကဗ်ာေလးေတြ ပို႕ေပးပါဦးေနာ္’
ခြင့္ေတာင္းရင္းႏွင့္ ကဗ်ာ စုေဆာင္းေရးအတြက္ပါ တစ္ခါတည္းေျပာထားလိုက္သည္။
တစ္ခ်က္ခုတ္ ႏွစ္ခ်က္ျပတ္၊ ေကာင္းေလစြ။

ကိုကမ္းၿပီးေတာ့ တစ္ဆက္တည္း ကိုအာဂဆီကို လွမ္းဆက္လိုက္သည္။
‘အစ္ကိုေရ ဒီအပတ္ျပခန္းလည္း အစ္ကို႕ကဗ်ာေလး ထည့္ခ်င္တယ္ဗ်ာ၊ အဲဒါ လွမ္း ခြင့္ေတာင္းတာပါ’
‘ေၾသာ္…ဟုတ္ၿပီေလ၊ တျခားေရာ ဘာလိုေသးလဲ’
‘ေလာေလာဆယ္ေတာ့ မလိုေသးဘူးအစ္ကို၊ ကဗ်ာေလးမ်ား ထပ္ ရရင္ေတာ့ မဆိုးဘူးဗ်’
အင္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ အေၾကာင္းၾကားတာ မဟုတ္ဘဲ ကဗ်ာထပ္ေတာင္းတာ ျဖစ္ေနၿပီ၊ ေလွ်ာ့ဦးမွ…။

ေနာက္ထပ္ ခြင့္ေတာင္းဖို႕ က်န္သူက ေအာင္မိုးသူ၊ သူ႕ကဗ်ာလည္း ထည့္ရန္ ေရြးထားလိုက္သည္။
ၿပီးေတာ့ အြန္လိုင္းကေန လွမ္းေျပာလုိက္သည္။ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ျပခန္းထဲကို ထပ္ေရာက္လာ၏။

ကဗ်ာစာရင္းကို ျပန္ၾကည့့္လိုက္ေတာ့ ကဗ်ာဆရာ ငါးေယာက္ ျဖစ္ေနၿပီမို႕ ကဗ်ာဆရာမမ်ားဘက္ လွည့္လိုက္သည္။
ပထမဆံုး ကဗ်ာေတာင္းရန္ သတိရသူက မေနျခည္။
သို႕ေသာ္ သိပ္လည္း မေတာင္းရဲ၊ ဟိုတစ္ခါ ဂ်ီးေဒၚဆြိ ေတာင္းတုန္းကေတာင္ ဆြိက နားလည္လို႕လား လို႕ ျပန္ေမးေနတာ ဆိုေတာ့ ကိုယ့္အလွည့္လဲ အဲလိုဆိုရင္ အခက္။
မေတာင္းရင္လည္း ကဗ်ာနည္းေနမွာမို႕ သံုးခါေလာက္ အစမ္းေလ့က်င့္ၿပီးမွ  ဖုန္းလွမ္းေခၚလိုက္သည္။
‘ဟဲလို… အစ္မေရ၊ ဒီအပတ္ ကဗ်ာျပခန္းအတြက္ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ေလာက္ လိုခ်င္လို႕ပါ’
‘အင္း.. ရတယ္ေလ၊ ဘယ္ကဗ်ာလိုခ်င္လဲ ရွာလုိက္ေပါ့’
‘အဲ…ရပါတယ္ဗ်ာ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ မရွာေတာ့ပါဘူး အစ္မပဲ တစ္ပုဒ္ ေရြးေပးလိုက္ပါ’
‘ဟုတ္ၿပီေလ..၊ ဒါဆို တစ္ပုဒ္ ပို႕လိုက္မယ္’
ေတာ္ေသးသည္၊ ဒီတစ္ခါေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ၿပီးသြား၏။

ထို႕ေနာက္ ေတြ႕မိသည္က ေတာင္ႀကီးသူမ သမၻဴလ (အဲေလ) ရင္ၿငိမ္းေႏြး ၏ ကဗ်ာ။
ဖတ္အၿပီးမွာ ႀကိဳက္မိသည္မို႕ သူ႕ကိုလည္း လွမ္းဆက္ကာ ပါမည့္ရက္ကို ေျပာရသည္။

ေနာက္ထပ္ ကဗ်ာေတာင္းျဖစ္သူကေတာ့ မႏွင္းျဖဴ။
မႏွင္းျဖဴ မွန္မွန္ေဖာ (အဲေလ) မႏွင္းျဖဴ မွန္မွန္ေျပာ ဆိုၿပီး ဘာသာျပန္ေတြေရးလိုက္၊ ေလာကႀကီးကို တျခားဘက္က လွည့္ၾကည့္လိုက္ႏွင့္ အလုပ္ရႈပ္ေနသူ။
‘ဗ်ိဳ႕၊ ေဒၚႏွင္းျဖဴ က်ဳပ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ လိုခ်င္တယ္ အဲဒါ ရမလား’
‘ရတယ္ေလ ပို႕လိုက္မယ္’
ျပခန္းအတြက္ ေနာက္ထပ္ တစ္ပုဒ္ တိုးသြားသည္။

ဘယ္သူ႕ဆီက ေနာက္ဆံုး ေတာင္းရမလဲလို႕ ေတြးေတာ့ ထပ္ထြက္လာသူက မေရႊၾကည္။
သို႕ျဖင့္ ကဗ်ာေပးရန္ မက္စိ(အဲ) မက္ေဆ့ခ်္ ပို႕ကာ ေျပာလိုက္သည္။
ခ်က္ျခင္း ျပန္စာေရာက္လာ၏။
အားရဝမ္းသာ ဖတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေရးထားတာက တစ္ေၾကာင္းတည္း။
‘I cannot read myanmar font’ တဲ့။ ေသဟ။
ဒါႏွင့္ပဲ ဖုန္းလွမ္းဆက္ကာ ေတာင္းလိုက္ရသည္။

ဤသို႕ ဤႏွယ္ ဖုန္းျဖင့္တစ္မ်ိဳး၊ အြန္လိုင္းကတစ္ဖံု ကဗ်ာေတာင္းလိုက္၊ အေၾကာင္းၾကားလိုက္ လုပ္လိုက္ရာ
ဦးမာဃ လက္ထဲ ကဗ်ာဆယ္ပုဒ္ ေရာက္လာေလသည္။
ေဘးကေန၊ ကဗ်ာေတာင္းပံု၊ အေၾကာင္းၾကားပံုေတြကို ထိုင္ၾကည့္ေနသည့္ အလက္ဆင္းက ပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖင့္ ေငးၾကည့္ေနရွာသည္။
တစ္ေယာက္တည္း ဟိုဆက္၊ ဒီခ်ိတ္ျဖင့္ မိနစ္ပိုင္းအတြင္း ကဗ်ာေရြးလိုက္သည္ကိုပဲ အားက်သည္လား၊ ခ်က္ျခင္းလက္ငင္း ကဗ်ာဆယ္ပုဒ္ ေရာက္လာတာကိုပဲ အ့ံၾသေနသည္လားေတာ့ မေျပာတတ္။
ရလာေသာ ကဗ်ာမ်ားကို ေနရာတက်ျဖစ္ေအာင္ စီေနစဥ္ စားပြဲေရွ႕သို႕ မြန္မြန္ ေရာက္လာသည္။
လက္ထဲမွာလည္း ကဗ်ာတစ္ပုဒ္။
‘ကဗ်ာနည္းတယ္ ညည္းေနတာ ၾကားလို႕ ငါ့ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ လာေပးတာ၊ မထည့္ရင္ေတာ့ မလြယ္ဘူးမွတ္’
ကဗ်ာျပည့္ၿပီလုိ႕ ေျပာဖို႕ ႀကံေနေသာ ပါးစပ္ကို အျမန္ ဘရိတ္အုပ္လိုက္ရသည္။
ေတာ္ၾကာ ေနာက္ ကိုယ့္ျပခန္းေတြမွာ မေပးဘူးဆို အခက္။
အခ်င္းခ်င္းေပမင့္ သူ႕ကဗ်ာက အာေပါက္ေအာင္ ေတာင္းရတာ မ်ားေနသည္ကိုး။
ကဗ်ာေပးၿပီး ကပ္ ေျပာသြားေသးသည္။ ‘ဒါ ငါ့ရဲ႕ ရင္တြင္းျဖစ္ စစ္စစ္’ တဲ့။ ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ ကာယကံရွင္ေတြ သိလိမ့္မည္…ဟီဟိ။

ဒါႏွင့္ပဲ ျပခန္း(၁၀) အတြက္ ကဗ်ာ ဆယ့္တစ္ပုဒ္ ျဖစ္သြားသည္။
ကဗ်ာစုၿပီးေတာ့ ျပခန္းကို ဘယ္လိုအျပင္အဆင္နဲ႕ ျပမလဲ ေတြးရေသး၏။
အရင္ျပခန္းေတြတုန္းက ျပခန္းဘက္မွာ မွတ္ခ်က္ ပိတ္ထားေတာ့ ကဗ်ာေတြကို ေဆြးေႏြးတာ သိပ္မေတြ႕ရ။
ကဗ်ာ ဆိုတာကလည္း ဖတ္ၿပီးတာႏွင့္ ခံစားခ်က္ တန္း ေပၚသည္ေလ။
ဒါေၾကာင့္မို႕ ဒီတစ္ခါ ျပခန္းမွာ ဟိုဘက္သည္ဘက္ ႏွစ္ဖက္လံုးမွာ မန္႕လို႕ရေအာင္၊ မန္႕တာေတြ တူေအာင္ လုပ္ရန္ ေတြးမိသည္။
ဒါႏွင့္ပဲ ကဗ်ာျပခန္း၏ နည္းပညာ တာဝန္ခံ ေမာင္မာဃ ႏွင့္ ျပခန္းမွဴး ဦးမာဃ တို႕ တစ္ေခါင္းတည္း ခ်ာလည္ရိုက္ကာ ပို႕စ္ေတြကို ရွာေဖြေမႊေႏွာက္လိုက္ေတာ့ အဆင္ေျပသြားသည္။

ထို႕ေၾကာင့္
ျပခန္း (၁၀) ကို စတင္ ဖြင့္လွစ္လိုက္ပါၿပီ။

ကလစ္တစ္ခ်က္ေခါက္ကာ ျပခန္းသို႕ ဝင္ပါရန္

ျပခန္းတံခါးဝတြင္ စာရြက္တစ္ရြက္ကို ဆြဲကပ္လိုက္သည္။

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ျပခန္း (၉) မွ ကဗ်ာစာရင္း

ေတာ္သလင္းလဖြဲ႕ – ဖိုးသူေတာ္ဦးမင္း

ဟုတ္ ဟုတ္ရဲ႕လား အဖြားရယ္ – ခင္ခ

ငါ ဒီည ေခါင္းကိုက္ေနတယ္ – လင္းစက္ရာ

Dream of Love – မဟာ ျမန္မာ

စံပါယ္မွ်ားျခင္း – ကမ္းေဝး

Smile – Sonny

အေကာင္းျမင္စိတ္ – ခက္သီ

ႏုပ်ိဳမႈထဲ ခုန္ခ်ခ်င္တယ္ – အာဂ

လူသားရဲ႕ အရႈံး – အလင္းဆက္

ကိုယ့္အလွည့္က်ေတာ့ – မိုးမင္းသား

ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္း – ကိုေပါက္(မႏၱေလး)

ၾကြားခ်င္း – မဟာရာဇာ အံစာတံုး

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ေနာက္ထပ္ စာရြက္တစ္ရြက္ကိုေတာ့ သူ႕ေဘးမွာ ကပ္လုိက္သည္။

ျပခန္း ၁၀ မွ ႏွစ္သက္ရာ ကဗ်ာေလးမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ၾကဖို႕ မဲစာရင္း

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ထို စာရြက္မ်ား၏ ေအာက္နားမွာ စာရြက္ကေလး တစ္ရြက္ကို ထပ္ ကပ္လုိက္ျပန္ေလသည္။
ထိုစာရြက္ကေတာ့….

.

.

.

.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ps09-result

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

အားလံုး ေတြ႕ျမင္ၾကတဲ့ အတိုင္းပါပဲ။

ကဗ်ာခ်စ္သူမ်ား ကဗ်ာျပခန္း အမွတ္စဥ္ – ၉ ရဲ႕ အႀကိဳက္ဆံုးကဗ်ာကိုေတာ့ …

ဗုတ္ေပါင္း (၂၃) ဗုတ္နဲ႕ ႏုပ်ိဳမႈထဲ ခုန္ခ်ခ်င္တယ္ ဆိုတဲ့ ကဗ်ာက ရသြားပါတယ္။

ေရးသူ ဘယ္သူလဲ ဆိုတာ အေပၚမွာ ေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးသားေနာ္။

မမွတ္မိရင္ ထပ္ၾကည့္လိုက္။ တကယ္အာဂ လူသားပဲ။

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ကဗ်ာျပခန္း သို႕ ကဗ်ာမ်ား ေပးပို႕ လိုပါက
alinsett.art@gmail.com သို႕ လိပ္မူ၍ ေပးပို႕ ႏိုင္ၾကပါေၾကာင္းးး။
ေပးပို႕လာမည့္ ကဗ်ာမ်ားကိုလည္း ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါေၾကာင္းးးး။
ကဗ်ာျပခန္းအတြက္ ကဗ်ာ နည္းေနပါေၾကာင္းးးးးး။

ေလးစားစြာျဖင့္
ဦးမာဃ (ေခတၱ လူ႕ျပည္)

About Mr. MarGa

Mr. MarGa has written 85 post in this Website..

နတ္ျပည္သမၼတ အဂၢမဟာ သေရစည္သူ အဂၢမဟာ သီရိသုဓမၼ ေနမ်ိဳးဗလေက်ာ္သူ ဝဏၰေက်ာ္ထင္ သီရိပ်ံခ်ီ အလကၤာေက်ာ္စြာ သီဟသူရ ေအာင္ဆန္းသူရိယ ဦးမာဃ CJ # 9292010

Pages: 1 2